Vitutusketju
Re: Vitutusketju
Jooh.. Eilen taas kassulla 50€ freezeoutissa, 14 jäljellä, 8 pääsee rahoille, voittajalle 1k. Mulla averagepino (15bb), oon pelannu koko turneen varmaan lähes täydellisesti, kerran korttiki käyny ku saanu KK:lla merkit keskelle 88:a vastaan. Sitten...Saan naulat utg:sta, lyön 2,5 x bb, vihu lyö kaiken ja korvissa alkaa soimaan jo hallelujat ja tonni vilkkuu jo silmissä. Käännän kortit pöytään ja vihu näyttää KK. Just ku oon tilaamassa ensimmäistä voiton mojitoa flopin eka kortti tulee K ja se on heihei.
Joo siis perussettiähän toi on ja aina ei voi voittaa yms. mut alko vaan mietityttää et onkohan kukaan
voittanu yhtään turnausta ilman että vetäis jostain oikeen kunnolla ohi. Tuntuu et aina niihin suurempiin voittoihin tarvii niin älyttömän määrän tuuria että onko tässä enää mistään taitopelistä kysekkää..
Joo siis perussettiähän toi on ja aina ei voi voittaa yms. mut alko vaan mietityttää et onkohan kukaan
voittanu yhtään turnausta ilman että vetäis jostain oikeen kunnolla ohi. Tuntuu et aina niihin suurempiin voittoihin tarvii niin älyttömän määrän tuuria että onko tässä enää mistään taitopelistä kysekkää..
- kruiseri
Vuokranmaksun jälkeen jäi 10e rahaa tilille, noh ajattelin kokeilla pitkästäaikaa ray:n tarjontaa, koska sinne saa rahat nopeesti talletettua tilinsiirrolla ja pääsee heti pöytiin.
Eilinen runi oli tämmöistä, sitä tosin toivois vähän runia kun viimeset rahat pelissä. Istun kahteen pöytään 50bb stäkeillä. Muutama käsi pelattu toisessa pöydässä niin vastaan tulee tää random vihua vastaan.

Vihu miettii riverillä maksua jonkin aikaa ja oon varma, että tää on mun potti, noh ei ollut.
1 tablaan sitten yhtä pöytää 5e:lla ja setuppi osuu oikein päin

Palautus runien suhteen maan pinnalle tulee jotain 5min myöhemmin.

Tänään sitten uutta yritystä rollin jämillä, oon tehnyt jo mukavat nousut, mitä nyt toisessa pöydässä häviän nopeesti 5e, puolet menee kun floppaan broadway-suoran ja turn väri täytyy ja riverillä 4 samaa maata pöydässä, mulla ei väriä, kippaan riverin isohkoon betsiin. 2,5e pusken ton jälkeen instana AJs tilttiä esittäen, noh 55 koppaa ja häviän flipin. -5e.
Nl4 pöydässä oon 2e tehnyt jo kivat nousut 10e ja sitten kaiken kruunuksi pelaan ihan päin vittua, jotta saan maksimivitutukset mitä miettiä nyt, kun on katkettu. Oli vihusta solid-hand riidit ja se oli jotain 15-20min pelannut tässä pöydässä kohtuu tiukkaa. Tai ei tossa mun pelissä mitään muuta vikaa oo, mut olis pitänyt check-callata riveri vaan. Flopin vihun maksun jälkeen oli suunnitelmana vaan check-foldata kiltisti, mut Q parittaa ja pakkohan se on barreloida, river parittelee lisää, joten pakkohan se on valuttaa, noh ei vittu ole kun olisin hetken aikaa miettinyt tota kättä.

---> KATKI. Vittu on tää kyllä joskus niin perseestä tää poukkeri
Eilinen runi oli tämmöistä, sitä tosin toivois vähän runia kun viimeset rahat pelissä. Istun kahteen pöytään 50bb stäkeillä. Muutama käsi pelattu toisessa pöydässä niin vastaan tulee tää random vihua vastaan.

Vihu miettii riverillä maksua jonkin aikaa ja oon varma, että tää on mun potti, noh ei ollut.
1 tablaan sitten yhtä pöytää 5e:lla ja setuppi osuu oikein päin

Palautus runien suhteen maan pinnalle tulee jotain 5min myöhemmin.

Tänään sitten uutta yritystä rollin jämillä, oon tehnyt jo mukavat nousut, mitä nyt toisessa pöydässä häviän nopeesti 5e, puolet menee kun floppaan broadway-suoran ja turn väri täytyy ja riverillä 4 samaa maata pöydässä, mulla ei väriä, kippaan riverin isohkoon betsiin. 2,5e pusken ton jälkeen instana AJs tilttiä esittäen, noh 55 koppaa ja häviän flipin. -5e.
Nl4 pöydässä oon 2e tehnyt jo kivat nousut 10e ja sitten kaiken kruunuksi pelaan ihan päin vittua, jotta saan maksimivitutukset mitä miettiä nyt, kun on katkettu. Oli vihusta solid-hand riidit ja se oli jotain 15-20min pelannut tässä pöydässä kohtuu tiukkaa. Tai ei tossa mun pelissä mitään muuta vikaa oo, mut olis pitänyt check-callata riveri vaan. Flopin vihun maksun jälkeen oli suunnitelmana vaan check-foldata kiltisti, mut Q parittaa ja pakkohan se on barreloida, river parittelee lisää, joten pakkohan se on valuttaa, noh ei vittu ole kun olisin hetken aikaa miettinyt tota kättä.

---> KATKI. Vittu on tää kyllä joskus niin perseestä tää poukkeri
- zasga2
Aivan järkyttävä käry kämpässä. Päiväkänneiltä palatessa pizza ollu uunissa ~3-4 tuntia ja juuri heräsin. Palohälytin ei ole soinut. Hyi helvetti mikä käry kämpässä. Viimeksi syyllistynyt moiseen joskus viime vuosituhannella.
- Dunkku
Katoin tossa neloselta nauhottamaani kelpo näyttellijöiden tähdittämää elokuvaa. Mainostauko kesti paria sekuntia vajaa SEITSEMÄN MINUUTTIA.. ! Siis jotain rotia tohon nyt jo sentään stna.
Mitä vittua ihmiset oikein tekee nykyään mainostaukojen aikana?
- pahakuutti
pahakuutti kirjoitti:Katoin tossa neloselta nauhottamaani kelpo näyttellijöiden tähdittämää elokuvaa. Mainostauko kesti paria sekuntia vajaa SEITSEMÄN MINUUTTIA.. ! Siis jotain rotia tohon nyt jo sentään stna.Mitä vittua ihmiset oikein tekee nykyään mainostaukojen aikana?
Painaa kaukosäätimen kelaus tai skippinappulaa ja sitten vahtaa sitä ruutua ja yrittää osua play-nappulaan mainoskatkon päätteeksi.
- Peixinho
Ei vaan pysty tekemään tulosta Starsin pienissä turbo sittareissa. On niin jäätävät setit menossa, että kuoroon bubblesta ihan sama millä kädellä. Dominoivalla, pari vs. pari, ihan sama mikä. Ja jos PF All-in maksaja hero ei flopilla osu sillä Qx:llä mun Ax:ää vastaan niin sitten se vetää riverille suoran tai värin. Tai jos mulle jakaa kuraa useeta kiekkaa ja sen jälkeen saan sen Ax:n bubblessa niin se jo naurattaa ne naulat siellä vastassa. Tai KK:lla kun pusken niin Ax tiputtaa kuoroon of course. Ja tätä samaa on nyt viimeset 400 turneeta kestäny. Tätä kirjoittaessa JJ:llä KT:tä vastaan bubblesta kuoroon.
Että sais jo kääntyy!!!
Että sais jo kääntyy!!!
- AnyAce
Dunkku kirjoitti:Aivan järkyttävä käry kämpässä. Päiväkänneiltä palatessa pizza ollu uunissa ~3-4 tuntia ja juuri heräsin. Palohälytin ei ole soinut. Hyi helvetti mikä käry kämpässä. Viimeksi syyllistynyt moiseen joskus viime vuosituhannella.
Itse poltin Herran Vuonna 2000 ranskalaiset perunat huolella baarista tullessa, aamulla ihmettelin keittiön läpi vessaan mennessä että miten täällä on näin kuuma. No, jos uuni on sen 9 tuntia porottanut 250-asteisena niin siinä keittiökin lämpenee. Liesituuletin oli imenyt miniminopeudellakin silloin enimmät eikä savuvaurioita tullut.
Heti perään 2004 poltin taas ranskalaiset uuniin, ajattelin katsoa vaan hetken telkkaria sohvalla maaten ja heräsin aamupuolella savun hajuun. Kämppä oli vaihtunut eikä liesituuletinta ollut. Kämppä haisi viikon sille JÄRKYTTÄVÄLLE, mustia ysköksiä tuli ja naulakossa roikkuneet vaatteet oli pakko pestä, onneksi minulla oli siellä erillinen vaatehuone minne käry ei ollut mennyt.
Ketjun mukainen loppukaneetti: Nyt ei juuri vituta, jos ei lasketa sitä että eka lomaviikko seitsemästä on jo takana...sadekaan ei voi minun mielialaa lyödä alas.
gder01 = the best poker entertainment on YouTube.
-

Loimulohi - Viestit: 180
Päätin sit pelata partylla yhden turnauksen ja huomasin vasta myöhemmi et levelit on 15min ja tarkoitushan oli mennä turbo turtsii..
Tässä sitä hakataa level 16 eli sen 16x 15min menny ja huomenna aikainen herätys... pian kuplaki.. vois tippua siinä.
Tässä sitä hakataa level 16 eli sen 16x 15min menny ja huomenna aikainen herätys... pian kuplaki.. vois tippua siinä.
- FrenzyM
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
- Lempipelin koko: Short

[x] confirmed loser.
100 binii ku on kuopattu nii upswingi alkaa.
- KimmoK
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
- Lempipelin koko: Kaikki
Betoto lopettaa palvelunsa ainakin suomalaisille. Kannattaa kässätä rahat pois ennen 8.8. Pitää siis tyytyä Bwiniin, joka siis käytännön sama muuten, mutta vedonlyönnissä limiitit paljon pienemmät. Molemmissa oli sallittua pelata ennen.
- Peixinho
Sl500 mersu parkkiin @0030, hälyttimeen herääminen@0130. Poliisit, vakuutukset yms hoitoon.
nyt iso känni ja huomenna suomeen.
näin@riga,
huomenna suomeen.
-jippej
nyt iso känni ja huomenna suomeen.
näin@riga,
huomenna suomeen.
-jippej
MarcoAntonio kirjoitti:Sir, I propose to you that a neutron star would positively blush were it to discover how dense you are.
-

jippej - Viestit: 609
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
VOI VITTU ETTÄ MÄ VIHAAN VARIANSSIA!!!!!!! Vihut osuu kyl niihi PELKKIIN VÄRINVETOIHI JOIHI NIIHINKI O 6 OUTTIA , 2 outtiset riittää helposti jopa 1 outtiset (y)8y9()8ySDFSFDDF
- FrenzyM
- Lempipelin koko: Short
Tallensin parisen kk sitten leffan Salaisuus (Winter People). Canal Digitalin verkonpaino epäonnistui tallennuksessa ja leffasta pystyi katsomaan vain puolet. Olen tässä kytännyt koska se leffa tulee uudestaan, jotta näen loputkin siitä. No eilen se tuli ja äsken kun yritin katsoa, niin taas samalla tavalla kussut! Leffa tulee vasta kuukauden päästä uudestaan. Yleensä Canal+ leffat pyörii 10 kertaa viikossa, mutta ei sitten tämä saatana.
Meni torrent-hommiksi. Olisi muuten vitun hienoa, jos nyt kärähtäisin laittomasta lataamisesta, kun yleensä en mitään imuttele.
Meni torrent-hommiksi. Olisi muuten vitun hienoa, jos nyt kärähtäisin laittomasta lataamisesta, kun yleensä en mitään imuttele.
- Peixinho
ai et ajoneuvovero nousee taas 2013? noh eikai täs muu auta sit ku myydä auto pois ja ostaa sinko
kertokaa lisää miten toi 50€ korotus mun ajoneuvoverossa kannustaa mua vaihtamaan 5-10k kallimpaan, yhtä tehokkaaseen mut 3l/100 vähemmän kuluttavaan autoon? tää on vittu kiristyst
kertokaa lisää miten toi 50€ korotus mun ajoneuvoverossa kannustaa mua vaihtamaan 5-10k kallimpaan, yhtä tehokkaaseen mut 3l/100 vähemmän kuluttavaan autoon? tää on vittu kiristyst
-

kriss - Viestit: 32
Perjantaina pelaaminen pitäis itseltäni kieltää kyllä kokonaan, on niin huonoja kokemuksia tuosta päivästä, ettei mitään rajaa, eikä eilinenkään taas pettänyt. Ensin 1,5h teksussa 3,5biniä ylös ja sitten perään -8,5biniä, voi vittu ja kävihän se tilttikin taas kylässä ja parin viimepäivän voitot hupeni ilmaan. Onko mitään tiltauttavampaa, kuin 6max samassa teksupöydässä 2 superkalaa jotain 300-400bb syvillä ja sitten itse, et osu 1,5 tuntiin siinä pöydässä yhtään mihinkään ja tilttaat vielä siitä johtuen ja kiskot muutaman binin vielä vihujen taskuun, olen toivoton tapaus. Ja samas pöydässä kun pusket pre jollain JJ:llä niin vihut koppaa AQo ja A4o ja A heti floppiin eikä apuja enää mulle. Vittu tätä omaa peliä oon paska.
- zasga2
Paluu Johannan Bad Beat palsta