Partyn tili tyhjennettiin
Partyn tili tyhjennettiin
Joku on pelannut tänään mun partyn tilin tyhjäksi. Ilmeisesti saanut jotenkin salasanan selville. En ole kertonut salasanaani kellekään. Onko muille sattunut vastaavaa? Onko neuvoja tilanteeseen?
Otin yhteyttä Partyyn ja jäivät selvittämään asiaa.
- Jarza
Re: Partyn tili tyhjennettiin
Jarza kirjoitti:Joku on pelannut tänään mun partyn tilin tyhjäksi. Ilmeisesti saanut jotenkin salasanan selville. En ole kertonut salasanaani kellekään. Onko muille sattunut vastaavaa? Onko neuvoja tilanteeseen?
Oletko skannannut koneesi, ovatko palomuurit kunnossa? Entä muut saitit, ovatko ne koskemattomia?
'Poikani muuten sanoi "prym prym" koska Hauturilla on niin massiivinen auto.' -PikkuPro
-

hauturi - Moderaattori
Pitäisi olla helppo selvittää, onko ne rahat dumpattu toisille. Se on sitten toinen juttu, haluaako Party asian selvittää. Veikkaan että Starsilla saisit rahasi takaisin.
Oletko pelannut muilla kuin omalla koneellasi Partyn tunnarillasi? Millainen summa oli kyseessä? Voitko raportoida miten juttu etenee?
Oletko pelannut muilla kuin omalla koneellasi Partyn tunnarillasi? Millainen summa oli kyseessä? Voitko raportoida miten juttu etenee?
- pasuri
Palomuuri on kunnossa ja skannaus koneella päällä. Kysyin Partyltä IP-osoitteen sijainni ja se sijaitsee Suomessa. Summa oli 1970 Dollaria. Summa pelattu tänään välillä 1:52-3:11 Partyn aikaa eli 8:52-10:11 Suomen aikaa 15/30 fixediin, 2/4 NL:ään ja 5/10 nl:ään. Myös pari 77 taalan heads up sittaria oli pelattu. Salasana saattoi olla kyllä selvitettävissä jos tietää mun nimen.
- Jarza
Vaikka salasanasi olisi ollut huono, tyyliin sama kuin nickisi, saatat silti saada rahasi takaisin, jos Party toimii oikein. Eli jos käytetty ip-numero on muu kuin omasi, ja jos rahat on selvästi dumpattu jollekin tai joillekin. Ja voihan olla, että salasanasi on nuuskittu muulla tavoin kuin arvaamalla, vaikka se helppo olisikin ollut.
Sait siis selville, ettei ollut oma ip-osoitteesi?
Sait siis selville, ettei ollut oma ip-osoitteesi?
- pasuri
Jarza kirjoitti:. Salasana saattoi olla kyllä selvitettävissä jos tietää mun nimen.
Käytätkö samaa salasanaa mahdollisesti esim. jollakin suomalaisella keskustelufoorumilla? Jotenkin tässä tapauksessa tuntuisi todennäköisemmältä joku tuollainen mitä varsinainen hakkerointi.
- thunder
Joo ei ollut oma IP osoite. Sain nyt IP-osoitteen josta pelit pelattu. Tietäskö joku saako IP-osoitteen avulla itse selville mistä pelit on pelattu? Ratkaisevasta avusta luvassa luonnolisesti palkkio. Otan toki yhteyttä poliisiin joleei nyt pikaisesti selviä.
Ja jos itse mun tilin tyhjentäjä sattuu lukemaan tätä niin suosittelen ilmoittautumaan mulle vaikka privana pikaisesti, vältät poliisijutut ym. Se on sulle iso +EV.
Ja jos itse mun tilin tyhjentäjä sattuu lukemaan tätä niin suosittelen ilmoittautumaan mulle vaikka privana pikaisesti, vältät poliisijutut ym. Se on sulle iso +EV.
- Jarza
En usko, että omistajaa löytyy näin mutta www.showmyip.com
- kojak_gambler
Jarza kirjoitti:Joo ei ollut oma IP osoite. Sain nyt IP-osoitteen josta pelit pelattu. Tietäskö joku saako IP-osoitteen avulla itse selville mistä pelit on pelattu? Ratkaisevasta avusta luvassa luonnolisesti palkkio. Otan toki yhteyttä poliisiin joleei nyt pikaisesti selviä.
IP-osoitteen perusteella saat selville kaverin palveluntarjoajan. Sen tarkempaa tietoa et saa, koska palveluntarjoaja ei anna tietoja asiakkaistaan muille kuin poliisille.
Eli vain poliisilla on valtuudet selvittää, kuka IP-osoitteen haltija on.
Niin, ja suosittelen vaikeampien salasanojen käyttämistä.
- mongeron
- mongeron
- Ylläpitäjä
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
- Lempipelin koko: Full
http://www.dnsstuff.com/
Tuolta voit saada selville esim. kaupungin missä se ip-osoite on.
Ja palveluntarjoajan yhteystiedot saat selville, mutta kuten mainittiin ketä se on niin sitä ei ite saa mitenkään selville.
Tuolta voit saada selville esim. kaupungin missä se ip-osoite on.
Ja palveluntarjoajan yhteystiedot saat selville, mutta kuten mainittiin ketä se on niin sitä ei ite saa mitenkään selville.
- bullfinch
Paluu Internet-pelaaminen / saitit
-
- Samanlaisia aiheita
- Vastaukset
- Luettu
- Uusin viesti
-
- Paf Super Marja Slotista voittoa -> tili jäihin
Kirjoittaja kellokalle » 20.2.2012 19:09:18 - 5 Vastaukset
- 602 Luettu
- Uusin viesti Kirjoittaja kellokalle