4k pölllitty Partylta viime yönä
4k pölllitty Partylta viime yönä
Olin jo vastaamassa vitutusketjuun, mutta ajattelin nyt perustaa asiasta uuden aiheen, jos jollain sattuisi olemaan vinkkejä tai ainakin varoitukseksi muille, että näinkin voi käydä.
Vitun vaikeeta ton Partyn supportin kanssa. Laitoin ekaks meiliä, ei vastausta. Sit alerts osastolle suoraan meiliä, josta tuli suht. nopeasti vastaus jossa pyysivät mua laittamaan viestit siitä osoitteesta jonka olin rekisteröinyt niille. No siitähän mä sen meilin olin laittanut ja menin Partylle katsomaan niin se varas oli muuttanut mun meiliosoitteen. Meiliosoitteen vaihtamiseen tarvii jonkun Validation koodin, mistä helvetistä se on sen saanut???
Oon nyt laittanu joku kolme meiliä Partylle sen jälkeen, joissa mm. pyysin niitä jäädyttämään loput tilillä olevat massit, mutta ei vastausta. Tähän asti support on aina toiminut moitteettomasti, mutta kerrankin niitä todella tarvitsee niin mitään ei kuulu. Vaihdoin myös salasanat muille saiteille, jossa mulla on tilit ja Netelleriin, mutta kelasin että pitäisköhän neteller samantien tyhjentää kokonaan. Rolli riittää vielä hyvin entisen kokoisiin peleihin jos ei enempää lähde, mutta ei huvittais alkaa uudestaan pikkulimiittejä grindaamaan jonkun mulkun varkaan takia. Jollekin Dan Jagbornille se 1k oli siirretty.
Miten muuten mahtaa olla tällaisessa tilanteessa kun oon pyytänyt Partya jäädyttämään rahat niin jos joku niitä vielä onnistuu pöllimään, niin onko vastuu edelleen minulla vai Partylla???
Olen tarkistanut koneen viruksista, eikä niitä pitäisi olla. Kone on myös suht uusi, enkä ole downloadannut sille mitään muuta kuin poker clientit ja cardrunnersin videoita, joten sen pitäisi olla puhdas siinäkin mielessä.
Voi vittu! Joku on pöllinyt 4k mun Partyn tililtä viime yönä. 3k cashoutti ja 1k siirretty pelaajalle, jonka nimimerkki on slugger_. Vaihdoin just salasanan ja laitoin meiliä Partyn supporttiin. Virustorjunnat sun muut pitäis olla kunnossa ja ainoa mistä joku on voinut salasanan saada on se, että oon käyttänyt samaa salasanaa jossain muissakin paikoissa. Tyhmyydestä näköjään sakotetaan. PERKELE.
Vitun vaikeeta ton Partyn supportin kanssa. Laitoin ekaks meiliä, ei vastausta. Sit alerts osastolle suoraan meiliä, josta tuli suht. nopeasti vastaus jossa pyysivät mua laittamaan viestit siitä osoitteesta jonka olin rekisteröinyt niille. No siitähän mä sen meilin olin laittanut ja menin Partylle katsomaan niin se varas oli muuttanut mun meiliosoitteen. Meiliosoitteen vaihtamiseen tarvii jonkun Validation koodin, mistä helvetistä se on sen saanut???
Oon nyt laittanu joku kolme meiliä Partylle sen jälkeen, joissa mm. pyysin niitä jäädyttämään loput tilillä olevat massit, mutta ei vastausta. Tähän asti support on aina toiminut moitteettomasti, mutta kerrankin niitä todella tarvitsee niin mitään ei kuulu. Vaihdoin myös salasanat muille saiteille, jossa mulla on tilit ja Netelleriin, mutta kelasin että pitäisköhän neteller samantien tyhjentää kokonaan. Rolli riittää vielä hyvin entisen kokoisiin peleihin jos ei enempää lähde, mutta ei huvittais alkaa uudestaan pikkulimiittejä grindaamaan jonkun mulkun varkaan takia. Jollekin Dan Jagbornille se 1k oli siirretty.
Miten muuten mahtaa olla tällaisessa tilanteessa kun oon pyytänyt Partya jäädyttämään rahat niin jos joku niitä vielä onnistuu pöllimään, niin onko vastuu edelleen minulla vai Partylla???
Olen tarkistanut koneen viruksista, eikä niitä pitäisi olla. Kone on myös suht uusi, enkä ole downloadannut sille mitään muuta kuin poker clientit ja cardrunnersin videoita, joten sen pitäisi olla puhdas siinäkin mielessä.
-

EvilWal - Viestit: 1198
Jos ei mitään ala kuulumaan niin kaivat sen sarjamurhaajan käsikirjan kaapista.
Aika vittumainen tapaus. Vastaisuuden varalle sähköpostiosoite paikkaan joka vaikuttaa alkujaankin turvalliselta, kunnon salasanat eikä mitään Jallu69:iä tms. ja eri salasana joka paikkaan. Mielellään vielä vaihtaa niitä salasanoja säännöllisin väliajoin, ja koittaa pitää kone parhaansa mukaan puhtaana madoista.
Toivottavasti Party auttaa sotkun selvittämisessä ja se nilkki saadaan hirteen.
Aika vittumainen tapaus. Vastaisuuden varalle sähköpostiosoite paikkaan joka vaikuttaa alkujaankin turvalliselta, kunnon salasanat eikä mitään Jallu69:iä tms. ja eri salasana joka paikkaan. Mielellään vielä vaihtaa niitä salasanoja säännöllisin väliajoin, ja koittaa pitää kone parhaansa mukaan puhtaana madoista.
Toivottavasti Party auttaa sotkun selvittämisessä ja se nilkki saadaan hirteen.
-

Barracuda - Viestit: 1881
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Voi olla kaukaa haettu ja aiheuttaa paranoiaa lähipiirin suhteen, mutta missä säilytät salasanojasi?
Olisiko joku voinut nähdä sen kirjoittaessasi tai muuten?
Olisiko 'physical hack' paikan päällä ollut mahdollinen?
Validation code puhelimella supportista?
Jos tietää salasanasi ja näkee perustietosi, niin on helppo vakuuttaa puhelimessa omaavansa tilin.
Nämä ovat puhtaita arvauksia uuteen suuntaan.
Todennäköisempää lienee joku spyware, kun on vain Partystä kyse, eikä NeTeller yms. tyhjennetty.
Olisiko joku voinut nähdä sen kirjoittaessasi tai muuten?
Olisiko 'physical hack' paikan päällä ollut mahdollinen?
Validation code puhelimella supportista?
Jos tietää salasanasi ja näkee perustietosi, niin on helppo vakuuttaa puhelimessa omaavansa tilin.
Nämä ovat puhtaita arvauksia uuteen suuntaan.
Todennäköisempää lienee joku spyware, kun on vain Partystä kyse, eikä NeTeller yms. tyhjennetty.
- Ulatek
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
- Lempipelin koko: Full
Mä en tajuu tota meiliosoitteen vaihtoon tarvittavaa validation koodia ollenkaan, koska en edes itse tiedä mikä se mun validation koodi on eikä sitä löydy myöskään mun meilistä, joka on welho-osoite ja jonka siis pitäisi olla melko turvallinen. Myös sen salasana on eri kuin missään muualla, joten en oikein usko että meiliin on päästy.
En tiedä voisiko jonkinnäköinen koneen kaappaus olla kyseessä, koska mulla oli eilen tuon tapahtuma aikaan kone ja partyn clientti auki kun itse olin bileissä. Kaverini joka tietää noista tietokone jutuista 100 kertaa enemmän kuin minä sanoi sen olevan hyvin epätodennäköistä, koska mulla on koneessa viruksen torjunnat ja palomuurit kunnossa ja kyseessä on XP:n home edition, jonka kuulemma pitäisi jo itsessään estää noita kaappauksia melko hyvin.
Rasittavaa kun saa 10 min välein tarkastaa että onko lisää massia hävinnyt kun ne ei ees vasta sieltä Partylta...
En tiedä voisiko jonkinnäköinen koneen kaappaus olla kyseessä, koska mulla oli eilen tuon tapahtuma aikaan kone ja partyn clientti auki kun itse olin bileissä. Kaverini joka tietää noista tietokone jutuista 100 kertaa enemmän kuin minä sanoi sen olevan hyvin epätodennäköistä, koska mulla on koneessa viruksen torjunnat ja palomuurit kunnossa ja kyseessä on XP:n home edition, jonka kuulemma pitäisi jo itsessään estää noita kaappauksia melko hyvin.
Rasittavaa kun saa 10 min välein tarkastaa että onko lisää massia hävinnyt kun ne ei ees vasta sieltä Partylta...
-

Luulisi ettei ole kovin vaikea selvittää mihin rahat ovat menneet jos ovat siirretty osittain toiselle Partyn tilille.
Cashoutti lienee vaikeampi, mutta selvitettävissä mikäli Partyn puolelta halutaan nähdä vaivaa. Vittumainen kun kerrankin supportia tarvitsee todella tueksi niin vastausta ei kuulu.
P.S: Nyt lähtee omat salasanat vaihtoon ja ylimääräiset cashit saiteilta muualle...
P.S: Nyt lähtee omat salasanat vaihtoon ja ylimääräiset cashit saiteilta muualle...
- Royal Flush
EvilWal kirjoitti:kyseessä on XP:n home edition, jonka kuulemma pitäisi jo itsessään estää noita kaappauksia melko hyvin.
Tähän en kyllä luottaisi pätkääkään.
'Poikani muuten sanoi "prym prym" koska Hauturilla on niin massiivinen auto.' -PikkuPro
-

hauturi - Moderaattori
Tähän en kyllä luottaisi pätkääkään.
Ok, mä en noista ite tajuu mitään, mutta frendi uskoi noin. Toki hän voi olla väärässäkin tuon suhteen, vaikka yleisesti tietääkin paljon noista jutuista.
Myös Ulatekin ehdottama "physical hack" on mielestäni mahdoton 99,9% varmuudella. Salasanat on mulla vaan päässä ja vaikka kaikki mun lähipiirin ihmiset tietäis ne niin voisin pistää loput rollistani pantiksi, että kukaan heistä ei ole tuon takana.
Ajan just konetta läpi F-securen Antivirus 2006:lla. Edellinen tarkistus oli tehty eilen ja ohjelma on myös päivitetty, joten sen ilmeisesti pitäisi löytää mahdolliset Spywaret? Kannattaako vielä varmuudeksi hankkia joku muu ohjelma?
-

sivuhuomautuksena PokerStarsilla olisi jo asia hoidettu eikä tarvitsisi lähetellä miljoonia sähköposteja, joihin ei saa vastausta.
hauturi kirjoitti:Ei saatana. Koirako tohon on oksentanu?
- terva
Re: 4k pölllitty Partylta viime yönä
EvilWal kirjoitti:Vitun vaikeeta ton Partyn supportin kanssa. Laitoin ekaks meiliä, ei vastausta. Sit alerts osastolle suoraan meiliä, josta tuli suht. nopeasti vastaus jossa pyysivät mua laittamaan viestit siitä osoitteesta jonka olin rekisteröinyt niille. No siitähän mä sen meilin olin laittanut ja menin Partylle katsomaan niin se varas oli muuttanut mun meiliosoitteen. Meiliosoitteen vaihtamiseen tarvii jonkun Validation koodin, mistä helvetistä se on sen saanut???
Tilin kaappaaja on vaihtanut tilisi sähköpostiosoitteen. Sähköpostiosoite pitää varmistaa validation koodilla. Kaappaajan sähköpostiin on lähetetty validation -koodi, jonka hän on antanut.
Jos kaappaaja ei ole vaihtanut salasanaa, voit kirjautua Partylle ja vaihtaa sähköpostiosoitteen. Vaihdon jälkeen Party lähettää sinulle validation koodin antamaasi sähköpostiosoitteeseen, joka sitten pitää syöttää Partyn ohjelmassa.
Mikäli salasanan vaihto ei onnistu, kannattaa ottaa puhelimitse yhteyttä Partyyn. Voit soittaa lyhyen puhelun ja pyytää heitä soittamaan takaisin. Puhelimitse he voivat varmistaa henkilöllisyytesi paremmin.
EvilWal kirjoitti:Oon nyt laittanu joku kolme meiliä Partylle sen jälkeen, joissa mm. pyysin niitä jäädyttämään loput tilillä olevat massit, mutta ei vastausta. Tähän asti support on aina toiminut moitteettomasti, mutta kerrankin niitä todella tarvitsee niin mitään ei kuulu.
Party ei voi jäädyttää tilin varoja, jos eivät voi olla varmoja tilin omistajasta. Party tietää tilin omistajan sähköpostiosoitteen perusteella, ja koska lähetät pyyntösi eri sähköpostiosoitteesta, niin he eivät voi reagoida pyyntöihisi.
EvilWal kirjoitti:Miten muuten mahtaa olla tällaisessa tilanteessa kun oon pyytänyt Partya jäädyttämään rahat niin jos joku niitä vielä onnistuu pöllimään, niin onko vastuu edelleen minulla vai Partylla???
Koska Party ei voi varmistaa, että sähköpostiosoite, josta lähetät viestisi kuuluu pelitilin omistajalle, epäilen että pitävät sinua vastuussa.
EvilWal kirjoitti:Olen tarkistanut koneen viruksista, eikä niitä pitäisi olla. Kone on myös suht uusi, enkä ole downloadannut sille mitään muuta kuin poker clientit ja cardrunnersin videoita, joten sen pitäisi olla puhdas siinäkin mielessä.
Valitettavasti pöpöjentorjuntaohjelmatkaan eivät aina voi olla täysin ajan tasalla. Aina voi löytyä jokin uusi aukko käyttöjärjestelmästä, jonka kautta vihamielinen webbisivusto voi asentaa koneelle vakoiluohjelman tms.
- mongeron
- mongeron
- Ylläpitäjä
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
Olisikohan sähköpostisi murrettu? Jos sinulla on Neteller-tietosi samassa sähköpostissa, voisi olla hyvä ryhtyä senkin suhteen toimenpiteisiin.
Kannattaa varmaan soittaa Partylle. Sähköpostitse homma ottaa liikaa aikaa varsinkin ton vaihdetun osoitteen takia. Jos saat ne nopeasti toimeen, voi olla että pystyvät vielä saamaan osan rahoista takaisin.
Kannattaa varmaan soittaa Partylle. Sähköpostitse homma ottaa liikaa aikaa varsinkin ton vaihdetun osoitteen takia. Jos saat ne nopeasti toimeen, voi olla että pystyvät vielä saamaan osan rahoista takaisin.
- Jukep
- Lempipeli: FL Texas medium (< 10/20)
- Lempipelin koko: Short
Jos kaappaaja ei ole vaihtanut salasanaa, voit kirjautua Partylle ja vaihtaa sähköpostiosoitteen. Vaihdon jälkeen Party lähettää sinulle validation koodin antamaasi sähköpostiosoitteeseen, joka sitten pitää syöttää Partyn ohjelmassa.
Kaappaaja ei siis ollut vaihtanut salasanaa ja vaihdoin sen itse tänään aikaisemmin. Yritin nyt vaihtaa email osoitteen takaisin, mutta ruudulle tuli viesti:"The mail-id that you want to use is already used by another account. Our cardroom does not allow same mail-id used by multible accounts.".
Mahtaako tyyppi olla vaihtanut ton mun maili osoitteen sitten johonkin toiseen tiliin vai miten on mahdollista että toi osoite on käytössä, jos se kerran ei enää ole käytössä ainakaan omassa tilissäni?
Mikäli salasanan vaihto ei onnistu, kannattaa ottaa puhelimitse yhteyttä Partyyn. Voit soittaa lyhyen puhelun ja pyytää heitä soittamaan takaisin. Puhelimitse he voivat varmistaa henkilöllisyytesi paremmin.
Joo, ton ajattelin tehdä seuraavaksi.
Thanks.
-

terva kirjoitti:sivuhuomautuksena PokerStarsilla olisi jo asia hoidettu eikä tarvitsisi lähetellä miljoonia sähköposteja, joihin ei saa vastausta.
Vaikka PokerStarsin support toimiikin sinällään erittäin hyvin, eivät he tällaisessa tilanteessa välttämättä pysty toimimaan yhtään paremmin. Toki vastaukset kaikkiin sähköposteihin olisi tullut, mutta ei tuosta yhdellä tai kahdella sähköpostilla välttämättä selviydy.
Perimmiltäänhän kyse on pelaajan tunnistamisesta ja luottamisesta: "Mistä tiedämme että söhköpostin lähettäjä on se, kuka hän väittää olevansa?"
Tässä tapauksessa siis kaappaaja on vaihtanut tilin sähköpostiosoitteen sen jälkeen kun hän on logannut ko. tilille.
Mikäli saitit eivät käyttäisi sähköpostiosoite-tietoa tällä tavalla, kuka tahansa voisi esittää vaateita "omistamiensa" tilien suhteen.
Toki saitti pystyy katsomaan logeistaan yms., mistä päin maailmaa on tehty mitäkin ja milloin.
- mongeron
- mongeron
- Ylläpitäjä
EvilWal kirjoitti:Tähän en kyllä luottaisi pätkääkään.
Ok, mä en noista ite tajuu mitään, mutta frendi uskoi noin. Toki hän voi olla väärässäkin tuon suhteen, vaikka yleisesti tietääkin paljon noista jutuista.
Myös Ulatekin ehdottama "physical hack" on mielestäni mahdoton 99,9% varmuudella. Salasanat on mulla vaan päässä ja vaikka kaikki mun lähipiirin ihmiset tietäis ne niin voisin pistää loput rollistani pantiksi, että kukaan heistä ei ole tuon takana.
Ajan just konetta läpi F-securen Antivirus 2006:lla. Edellinen tarkistus oli tehty eilen ja ohjelma on myös päivitetty, joten sen ilmeisesti pitäisi löytää mahdolliset Spywaret? Kannattaako vielä varmuudeksi hankkia joku muu ohjelma?
No Ad-aware ja Spybot sekä HiJackThis noin alkuun voisivat tulla kyseeseen. Lisäksi tuohon XP Homeen sen verran, että siinä tosiaan ei ole vakiona esim. etähallintaa ynnä muuta, mutta ei se noin muuten sen turvallisempi ole kuin "raskaammat" XP-versiot.
Do'h
- Hande
Royal Flush kirjoitti:P.S: Nyt lähtee omat salasanat vaihtoon ja ylimääräiset cashit saiteilta muualle...
_Luulen_, että pokeriohjelmat on tehty siten, ettei tunnussanoja pysty minkään botin avulla murskata ilman, että softa heittäisi kävijän välillä jäähylle kun vääriä arvauksia on tullut joku tietty määrä. Epäilisin, että kannattavampaa on pitää huoli ettei tunnussanat ole helposti saatavilla (esim. koneella olevasta tiedostosta) ja että jokaiseen paikkaan on eri tunnari kuin, että vaihtelisi ahkeraan aina uuden saman tunnarin kaikkialle.
Rahaa kannattaa pitää pokerisaiteilla niin vähän kuin se vain pelien kannalta on mahdollista ja loput sitten vaikka sukanvarressa. Pelaan NL pelejä ja yleensä olen alkanut kotiutella voittoja siten, että jokaisella käyttämälläni saitilla rolli on yleensä 8-15 buy inniä. Netellerillä on sitten tilanteesta riippuen yleensä vähintään muutama buy in ja loput rahat turvassa kotimaisessa pankissa. Tuollaisella varainhoidolla yhdellä saitilla ei ole ikinä hirvittävää määrää rahaa ja toisaalta rahaa ei tarvitse alkaa kotosuomesta lisää tallettelemaan saiteille vaikka jostain syystä tulisi jonkinmoinen tappioputki.
Evilin rahoja tämä kommentointi ei tietenkään pelasta enkä missään nimessä kirjoittanut tätä siinä mielessä, että ivailisin sille miten paska säkä on päässyt käymään. Voin kuvitella miten paljon tollanen vituttaa ja mitä enemmän noita juttuja lukee täältä niin sitä vainoharhaisemmaksi tulee omien rahojen suhteen.
- akka
EvilWal kirjoitti:Jos kaappaaja ei ole vaihtanut salasanaa, voit kirjautua Partylle ja vaihtaa sähköpostiosoitteen. Vaihdon jälkeen Party lähettää sinulle validation koodin antamaasi sähköpostiosoitteeseen, joka sitten pitää syöttää Partyn ohjelmassa.
Kaappaaja ei siis ollut vaihtanut salasanaa ja vaihdoin sen itse tänään aikaisemmin. Yritin nyt vaihtaa email osoitteen takaisin, mutta ruudulle tuli viesti:"The mail-id that you want to use is already used by another account. Our cardroom does not allow same mail-id used by multible accounts.".
Mahtaako tyyppi olla vaihtanut ton mun maili osoitteen sitten johonkin toiseen tiliin vai miten on mahdollista että toi osoite on käytössä, jos se kerran ei enää ole käytössä ainakaan omassa tilissäni?
Voi olla että se tyyppi on tehnyt jotain tällaista. Toki voi olla kyseessä Partyn järjestelmän bugikin, joka aiheuttaa tuon..
- mongeron
- mongeron
- Ylläpitäjä
Paluu Internet-pelaaminen / saitit