2 tiliä Pokerstarsilla
8 viestiä
• Sivu 1/1
2 tiliä Pokerstarsilla
Jouduin tossa n. kuukausi sitten tekemään toisen tilin starsille, kun en ennen depoa muistanut että mulla oliki "Älä pelaa mitään pöytää" -estot päällä (pääsykoelukurauhan takia). No eihän sitä sitte 4 tuntia jaksanu venata, että estot lähtee, niin päätin tehdä toisen tilin ja siirtää rahat sinne. Nyt oon sitte jatkanu pelaamista sillä toisella tunnuksella, ja kotiuttanutkin parit kerrat onnistuneesti, mutta se mistä tässä nyt huoli on herännyt, on, että entä jos seuraavalla kerralla ne lyökin tilin lukkoon?
Aattelin siis kysäistä, että tietäskö kukaan, pystysköhän tonne starsille laittaan jotain rehellistä viestiä asiasta, ennen kun yllämainittu käy..?
Ps. Epäselvä teksti krapulan piikkiin..
Aattelin siis kysäistä, että tietäskö kukaan, pystysköhän tonne starsille laittaan jotain rehellistä viestiä asiasta, ennen kun yllämainittu käy..?
- kruiseri
Re: 2 tiliä Pokerstarsilla
kruiseri kirjoitti:Jouduin tossa n. kuukausi sitten tekemään toisen tilin starsille, kun en ennen depoa muistanut että mulla oliki "Älä pelaa mitään pöytää" -estot päällä (pääsykoelukurauhan takia). No eihän sitä sitte 4 tuntia jaksanu venata, että estot lähtee, niin päätin tehdä toisen tilin ja siirtää rahat sinne. Nyt oon sitte jatkanu pelaamista sillä toisella tunnuksella, ja kotiuttanutkin parit kerrat onnistuneesti, mutta se mistä tässä nyt huoli on herännyt, on, että entä jos seuraavalla kerralla ne lyökin tilin lukkoon?
Laita supporttiin samaa viestiä kuin yllä, niin hoitunee. Ei ne peliongelmaiselle tms laita Ivey'a ovelle
Pottia potin päälle
-

potipot - Viestit: 8707
- Lempipeli: Sökö
- Lempipelin koko: Full & Short
Ite tein kans vahingossa tässä keväällä toisen tilin sinne, kun ei muistanut ollenkaan aikaisempaa ja pariin otteeseen kerkesin kotiuttelemaanki. Sitten huomasivat random security checkissä asian ja laittoivat vain aikasemman tilin kiinni ja siirsi sieltä varat uudelle.
Eli tuskinpa tulee mitään sen kummempia ongelmia, jos ite niille tuosta asiasta kerrot..
Eli tuskinpa tulee mitään sen kummempia ongelmia, jos ite niille tuosta asiasta kerrot..
- doublesuited
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
En tiedä Starsin käytäntöjä, mutta tuossa saitkin jo vastauksen.
Yleisenä ohjeena vastaisuuden varalle ihan kaikille: Miettikää nyt vittu näitä vähän etukäteen!
Yleisenä ohjeena vastaisuuden varalle ihan kaikille: Miettikää nyt vittu näitä vähän etukäteen!
- Peixinho
potipot kirjoitti:Ei ne peliongelmaiselle tms laita Ivey'a ovelle.
Jos on sanonut tiliä sulkiessaan että on peliongelma, niin molemmat tilit menee lukkoon ja pysyy. Ainakin jos pyytää pysyvää estoa. Eli älkää ikinä sanoko että teillä peliongelma peliestoa pyytäessänne.
Älkää kerätkö aarteita maanpäälle, missä ruoste raiskaa, koi syö ja varkaat murtautuvat sisään ja varastavat ne
- feikki-elvis
Itellä ainakin kun olin vahingossa tehny 2 tiliä starsille, pistin supportiin viestiä homma selvis.
- Isildur
feikki-elvis kirjoitti:potipot kirjoitti:Ei ne peliongelmaiselle tms laita Ivey'a ovelle.
Jos on sanonut tiliä sulkiessaan että on peliongelma, niin molemmat tilit menee lukkoon ja pysyy. Ainakin jos pyytää pysyvää estoa. Eli älkää ikinä sanoko että teillä peliongelma peliestoa pyytäessänne.
Onko se niin että tilit sulkiessaan pitävät kaikki rahatkin järjestelmällisesti, chris fergusonien hiusväreihin?
Aina saletti kun päivänselviä asioita tulee kortinpeluista tuumattua, niin on aika moinen mato mikä otsaan nousee.
lalibertet ja kumppanit vaihtaa nikkiä kuukauden välein jossain flutiltissä, niin miten voi kaikenlaista piisamia eksynyt kortinpeluutalouteen total. Täyttä paskaa mitkään henkilötunnisteet muutaman lehdissä keikistelevän teenage-18v lukiorunkun toimesta, jotka ei maksa vaivaa kärsiville, vaikkapa suojelurahaa.
Kasvatusrahasta hiukan lol alkaa vetistelemään kun silloin paskoisi kaikki ämmät housuunsa.
Pottia potin päälle
-

potipot - Viestit: 8707
- Lempipeli: Sökö
- Lempipelin koko: Full & Short
doublesuited kirjoitti:Ite tein kans vahingossa tässä keväällä toisen tilin sinne, kun ei muistanut ollenkaan aikaisempaa ja pariin otteeseen kerkesin kotiuttelemaanki. Sitten huomasivat random security checkissä asian ja laittoivat vain aikasemman tilin kiinni ja siirsi sieltä varat uudelle.
Uuden tilin voi tosiaan luoda pokerstarsillekin, ainakin uudelta/formatoidulta tietokoneelta mutta jossain vaiheessa voivat siirtää henkilön vanhan nikkinsä tilille, tosin niin ei käynyt itselleni, jossa olen sitten ehkä väistänyt kaikki randomit tai sitten johtui formatoidusta tietokoneestani (ja eri email ja toisaalta olin myös muuttanut) ja toisaalta edellinen tilini oli itse suljettu pari vuotta aikaisemmin, joka kuulema sulkeutuu itsestäänkin nykyään jopa jo puolen vuoden kuluttua.
- serione
8 viestiä
• Sivu 1/1
Paluu Internet-pelaaminen / saitit