Toinen pokerivideoni NL100
Kyllä toi possun linkki toimii. Kävin itte testaan just toista kertaa, kun porukka täällä ei jostain syystä saa hommaa toimiin; kyllä se sieltä lähtee latautuun.. Josssain vaiheessa tulee joku pop-up mainos(joka on mitä ilmeisemmin "palvelun hinta"), mutta muuten skulaa...Käykää nyt vielä koittaan, ja toivottavasti joku kommentoi muutakin kun kaverin rollia -esim. peliä ja rakentavasti..
- Illmari
Illmari kirjoitti:Kyllä toi possun linkki toimii. Kävin itte testaan just toista kertaa, kun porukka täällä ei jostain syystä saa hommaa toimiin; kyllä se sieltä lähtee latautuun.. Josssain vaiheessa tulee joku pop-up mainos(joka on mitä ilmeisemmin "palvelun hinta"), mutta muuten skulaa...Käykää nyt vielä koittaan, ja toivottavasti joku kommentoi muutakin kun kaverin rollia -esim. peliä ja rakentavasti..
Voin kertoa muille(kin) puusilmille, että siellä oikeassa yläreunassa lukee: "Anna tähän XXX:" tai "Please enter XXX here:", jossa XXX on se "passu", millä tuon voi hakea.
Ensimmäisellä kerralla kirjainyhdistelmä vain sattui olemaan SPW tms., ja mietin että mistäs secret passwordin oikein saa.
- Koukkusormi
Oli pakko kokeilla itsekkin ladata vielä tuo työkoneelle ja hyvin toimii edelleen. Ei mitään ongelmia.
Eli siinä aika ylhäällä oikealla on kohta Please enter ja sit kolme kirjainta. Nämä kun kirjotat siihen kenttään niin pääset lataamaan. Tällalailla itse sen olen nyt kahdesti hakenut.
Tänään voisi itsekkin koittaa ehtiä katsomaan tuon pätkän ajatuksen kanssa alusta loppuun.
EDIT! Koukkusormi, huomasit tämän itsekkin jo
No, nyt vain nauttimaan videosta...
Eli siinä aika ylhäällä oikealla on kohta Please enter ja sit kolme kirjainta. Nämä kun kirjotat siihen kenttään niin pääset lataamaan. Tällalailla itse sen olen nyt kahdesti hakenut.
Tänään voisi itsekkin koittaa ehtiä katsomaan tuon pätkän ajatuksen kanssa alusta loppuun.
EDIT! Koukkusormi, huomasit tämän itsekkin jo
- nautti
Hyviä videoita, näitä lisää. Alkaa itselläkin tekemään mieli mennä NL:ää tahkoamaan. Ehkä sitten, jos saan rollin kasvamaan vähän (lue: paljon).
Possu81, oletko koittanut isompia panoksia? Paljonko sinulla on BB/100 tuossa NL100:ssa?
Possu81, oletko koittanut isompia panoksia? Paljonko sinulla on BB/100 tuossa NL100:ssa?
-

Ted - Viestit: 1573
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
- Lempipelin koko: Short
Tein taas uuden videon. Pelit olivat huippunittejä, mutta puolen välin jälkeen alkoi hieman avautumaan. Sain pelattua pari isoa pottia, joista toisen voitin ja toisen pelasin uskomattoman huonosti.
44. minuutin kohdalla suosittelen katsomaan miten sekaisin menin kun vihu pelasi kätensä poikkeavasti ja kuinka keskittymiskyky häviää kun pöytien lukumäärä nousee. Löin konemaisesti liikaa turnilla ja sen jälkeen minun olikin mentävä all in häntä vastaan, vaikka en olisi halunnut enää. Shit happens. Oikea peli olisi ollut check-crying call, mutta ei all in lyöntiin.
http://www.megaupload.com/?d=46YKUI91
TEDille: Elokuu on mennyt surkeasti. Olen tehnyt isoja kuoppia ja paikkaillut niitä. Pelannut ihan liian väsyneenä ja keskittyminen ei ole ollut parasta luokkaa. Tää kuu on vain vähän päälle 2BB/100 pt:n mukaan. Viime kuu meni yli 7BB/100. Keskiarvoksi pidemmältä aikaväliltä mulla on joku 5-6BB/100 ettei mitään huippuja, mutta grindaukseen kelvollinen määrä.
44. minuutin kohdalla suosittelen katsomaan miten sekaisin menin kun vihu pelasi kätensä poikkeavasti ja kuinka keskittymiskyky häviää kun pöytien lukumäärä nousee. Löin konemaisesti liikaa turnilla ja sen jälkeen minun olikin mentävä all in häntä vastaan, vaikka en olisi halunnut enää. Shit happens. Oikea peli olisi ollut check-crying call, mutta ei all in lyöntiin.
http://www.megaupload.com/?d=46YKUI91
TEDille: Elokuu on mennyt surkeasti. Olen tehnyt isoja kuoppia ja paikkaillut niitä. Pelannut ihan liian väsyneenä ja keskittyminen ei ole ollut parasta luokkaa. Tää kuu on vain vähän päälle 2BB/100 pt:n mukaan. Viime kuu meni yli 7BB/100. Keskiarvoksi pidemmältä aikaväliltä mulla on joku 5-6BB/100 ettei mitään huippuja, mutta grindaukseen kelvollinen määrä.
- Possu81
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
Kiitokset jälleen videopätkästä, olisi hienoa jos muutkin pistäisivät rohkeasti vaan samanlaisia pätkiä jakoon, selostuksen kera tai ilman.
Miten olis jos vaikka McFish tai sharkie vaivautuisi pistämään omasta pelisessiostaan hieman näytettä, varmasti moni palstalainen oppisi jotain uutta.
Miten olis jos vaikka McFish tai sharkie vaivautuisi pistämään omasta pelisessiostaan hieman näytettä, varmasti moni palstalainen oppisi jotain uutta.
- Masse
Masse kirjoitti:Miten olis jos vaikka McFish tai sharkie vaivautuisi pistämään omasta pelisessiostaan hieman näytettä, varmasti moni palstalainen oppisi jotain uutta.
Toi on muuten vähän samanlainen etikettivirhe ku pyytää pöydässä toista näyttämään hävinneen hanskansa.
Mä en ymmärrä, minkä takia pitää vonkua asiaa, jolla on aika selvät perusteet pysyä salassa.
I am who I say I am, and I'm indeed a poker... God!
- namittelija
"Toi on muuten vähän samanlainen etikettivirhe ku pyytää pöydässä toista näyttämään hävinneen hanskansa.
Mä en ymmärrä, minkä takia pitää vonkua asiaa, jolla on aika selvät perusteet pysyä salassa."
No ok, ehkä hieman liikaa pyydetty kieltämättä.
Mä en ymmärrä, minkä takia pitää vonkua asiaa, jolla on aika selvät perusteet pysyä salassa."
- Masse
Masse kirjoitti:"Toi on muuten vähän samanlainen etikettivirhe ku pyytää pöydässä toista näyttämään hävinneen hanskansa.
Mä en ymmärrä miksi pitää vinkua siitä jos joku haluaa käyttää selkeästi sääntöihin kirjoitettua oikeuttaan?
Do'h
- Hande
Hande kirjoitti:Mä en ymmärrä miksi pitää vinkua siitä jos joku haluaa käyttää selkeästi sääntöihin kirjoitettua oikeuttaan?
Ja mistäköhän oikeudesta nyt puhutaan?
- namittelija
Tuolta pokerofficen sivulta kohdasta "Real Time Mucked Cards in Overlay"
"Some sites present the mucked cards in their hand histories; according to standard poker rules, you as a player, have the right to see your opponents mucked cards when there is a showdown"
http://www.pokeroffice.com/moreinfo.html
Eli lyhyesti käännettynä sinulla on sääntöjen mukaan oikeus nähdä vihun kipatut kortit näytössä (showdown).
"Some sites present the mucked cards in their hand histories; according to standard poker rules, you as a player, have the right to see your opponents mucked cards when there is a showdown"
http://www.pokeroffice.com/moreinfo.html
Eli lyhyesti käännettynä sinulla on sääntöjen mukaan oikeus nähdä vihun kipatut kortit näytössä (showdown).
- Rontus
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
Rontus kirjoitti:Tuolta pokerofficen sivulta kohdasta "Real Time Mucked Cards in Overlay"
Luepas vaikka Ciaffonen säännöistä kohta "Poker Etiquette". Väittäisin kyllä, että yleinen käytäntö on kyllä toisenlainen kuin PO:n tekstissä.
- namittelija
namittelija kirjoitti:Masse kirjoitti:Miten olis jos vaikka McFish tai sharkie vaivautuisi pistämään omasta pelisessiostaan hieman näytettä, varmasti moni palstalainen oppisi jotain uutta.
Toi on muuten vähän samanlainen etikettivirhe ku pyytää pöydässä toista näyttämään hävinneen hanskansa.
Mä en ymmärrä, minkä takia pitää vonkua asiaa, jolla on aika selvät perusteet pysyä salassa.
Tolla sun logiikalla voidaan sitten sulkea kaikki nuo strategiapalstat, mitäs sitä kukaan toisia neuvomaan. Keskustellaan vaan riggedistä ja mistä sais parhaan rakebackin ja bonuksen.
Enkä tällä tarkota että kellään olis mitään velvollisuuksia laittaa pelivideoitaan jakoon, vaan ihan yleisesti.
- Kettu
Etiketti ja säännöt eivät ole sama asia. Roberts rules of poker sanoo asiasta näin:
"5. Any player who has been dealt in may request to see any hand that has been called, even if the opponent's hand or the winning hand has been mucked."
"5. Any player who has been dealt in may request to see any hand that has been called, even if the opponent's hand or the winning hand has been mucked."
- Illotus
Illotus kirjoitti:Etiketti ja säännöt eivät ole sama asia. Roberts rules of poker sanoo asiasta näin:
"Hand that has been called" tarkoittaa nimenomaan kättä, jonka lyönti on riverillä maksettu. Tästä säännöstä olemme varmaan kaikki samaa mieltä. Säännössä ei puhuta mitään callaajan hanskasta.
- namittelija
Paluu Internet-pelaaminen / saitit
-
- Samanlaisia aiheita
- Vastaukset
- Luettu
- Uusin viesti
-
- Parhaat 6 max saitit NL50 ja NL100
Kirjoittaja P5H » 14.5.2012 23:50:11 - 0 Vastaukset
- 97 Luettu
- Uusin viesti Kirjoittaja P5H