Maratonseikkailusta maratonsekoiluun
Re: Maratonseikkailusta maratonsekoiluun
Ernest kirjoitti:Kolumnissa mainittu 300 m 39.2 s pukupäällä juosten on ihan miehekkäästi vedetty. Tasaisen vauhdin taulukolla se on 52,27 s 400m. Paljonko Aki on juossut parhaillaan 400m sileän?
Olen juossut 300m aidat 39,78. 39,2 puku päällä on todella kova. Saattaa aika Mikaelilla vähän leikata aikaa, kun puhutaan kuitenkin kestävyyslajien miehestä. Tuo vaatii 12 sekunnin alitusta satasella.
Ride On!
- Aki
- Ylläpitäjä
No oli noin 20 todistajaa, Pertti ja Matti Lökki, Osmo Tuorila, Jouni Kareinen, ym.ym. Ennätykseni ei ollut kuin 37,4, mutta höyryveturi toimii aina.
Muistatko Aki, etten valehtele sinulle ikinä?
Muistatko Aki, etten valehtele sinulle ikinä?
- Mikael Boldt
Jospa betoni lukisi aiemmat viestit... ja kolumni... olen huono makselija, mutta tämä oli maksettu jo etukäteen.
300m ja 400m on eri planeetalta. Viimeinen satanen menee ratkaisevasti hitaammin. En ole juossut 400 alle 52s.
300m ja 400m on eri planeetalta. Viimeinen satanen menee ratkaisevasti hitaammin. En ole juossut 400 alle 52s.
- Mikael Boldt
Kiitos melkein kokonaan luin sinun lässytyksen. Kaikki sinun tavoitteet ja ajat on totaalista paskaa.
- beton
En ymmärrä juoksemisesta mitään, mutta jos kerta on noin kovassa kunnossa, niin eikö nyt kannattaisi käydä Helsinki City Maraton vetämässä ja muuttaa nuo virtuaaliajat todellisiksi. Tiedä vaikka saisit tuohon vetoon jostain jotain actionia vaikka olet jo kuntosi paljastanutkin....
Oliko se sinun sarja siis miehet 55v:
http://www.marathontulokset.com/ilmo2/r ... ts_hcm2008
...tuolta napsahtaisi todennäköisesti ihan jalometallia vetovoittojen lisäksi...
Oliko se sinun sarja siis miehet 55v:
http://www.marathontulokset.com/ilmo2/r ... ts_hcm2008
...tuolta napsahtaisi todennäköisesti ihan jalometallia vetovoittojen lisäksi...
"Hyvät ihmiset eivät osaa pitää asioitaan oikeilla raiteilla "
- DH -
- DH -
-

--Kilppari-- - Viestit: 1786
- Lempipeli: 7 card stud
- Lempipelin koko: Full
beton kirjoitti:Kiitos melkein kokonaan luin sinun lässytyksen. Kaikki sinun tavoitteet ja ajat on totaalista paskaa.
Hieno mies.
Poker hand nicknames:
AK: Anna Kournikova - looks good but never wins
AA: Anneli Auer - not so pretty but deadly effective
AK: Anna Kournikova - looks good but never wins
AA: Anneli Auer - not so pretty but deadly effective
- ves
- Lempipeli: 7 card stud
- Lempipelin koko: Full
beton kirjoitti:Kiitos melkein kokonaan luin sinun lässytyksen. Kaikki sinun tavoitteet ja ajat on totaalista paskaa.
+1
-

OlenKatki84 - Viestit: 392
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Varmaan kivaa trollata aivotonta sontaa ku ei parempaan pysty paremmillensa.
- tneva82
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
Aki kirjoitti:Olen juossut 300m aidat 39,78.
Olen juossut 276m aidat ihan käsiajanotolla, jota moni muu ei sitten olekaan tehnyt
- kenties
Ooksää homo? Luin vaan ton ekan kappaleen.
- tps21
kenties kirjoitti:Aki kirjoitti:Olen juossut 300m aidat 39,78.
Olen juossut 276m aidat ihan käsiajanotolla, jota moni muu ei sitten olekaan tehnyt
Oon juossu cooperin 12 minuuttiin.
- -johtaja-
-johtaja- kirjoitti:Oon juossu cooperin 12 minuuttiin.
Aika paha, mulla meni vain 11:47 ...
- kenties
-johtaja- kirjoitti:Oon juossu cooperin 12 minuuttiin.
Ylä-asteella liikunnan sijainen otti käsiajalla 100m tuloksia. Alkoi ihmettelemään onko matka oikea, vasta kun se viimeinenkin ryhmä oli rikkonut maailmanennätyksen.
-

futsal4ever - Viestit: 413
futsal4ever kirjoitti:-johtaja- kirjoitti:Oon juossu cooperin 12 minuuttiin.
Ylä-asteella liikunnan sijainen otti käsiajalla 100m tuloksia. Alkoi ihmettelemään onko matka oikea, vasta kun se viimeinenkin ryhmä oli rikkonut maailmanennätyksen.
hahah!!
-

OlenKatki84 - Viestit: 392
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
mä juoksin n. 7v.nassikkana aina kotitalon ympäri isoäidin ottaessa aikaa .. jokainen kiekka oli aina "kilsan" : ) .. kovaa yritin tahkoa aina vaan kovempaa aikaa ..
näin aikuisena paras suoritus on puolimara aikaan n. 2t32 minsaa .. ihan tyytyväinen olen siihen koska mielestäni juokseminen on loppupeleissä aika hanurista .. tylsää ja puuduttavaa .. rullaluistelu esim. on megarock varsinkin sauvojen kanssa ..
en osaa ottaa kantaa Boldtin juttuihin .. en ole äijää tavannut ainakaan muistaakseni, mutta korviin särähti hänen kommenttinsa jossain foorumipostissa "Aki, tiedät, etten koskaan valehtele sinulle" .. eli voiko tuon tulkita niin, että muille kyllä voi valehdella .. ??
näin aikuisena paras suoritus on puolimara aikaan n. 2t32 minsaa .. ihan tyytyväinen olen siihen koska mielestäni juokseminen on loppupeleissä aika hanurista .. tylsää ja puuduttavaa .. rullaluistelu esim. on megarock varsinkin sauvojen kanssa ..
en osaa ottaa kantaa Boldtin juttuihin .. en ole äijää tavannut ainakaan muistaakseni, mutta korviin särähti hänen kommenttinsa jossain foorumipostissa "Aki, tiedät, etten koskaan valehtele sinulle" .. eli voiko tuon tulkita niin, että muille kyllä voi valehdella .. ??
- hp67