Vedonlyöntiä, jossa ei voi voittaa
Re: Vedonlyöntiä, jossa ei voi voittaa
Hän ei myöskään ole kirjoittanut forumille mitään 26.1 jälkeen, joten oisko jotain irl menossa. Tuskinpa hän 20euroa jättää maksamatta.
En pelaa RAY:llä omalla nimelläni enkä pelaa Ongamella M_Haarala nimellä
-

Mika.H - Moderaattori
Joo, katoin aluksi kun kolumnia pukkaa, että luulisi joku vastaus irtoavan.. Mutta muuthan noita valmiita tekstejä julkaisee. Olisko reissun päällä tosiaan tms.
Toki otsikon ja ketjun aiheeseen osuvaa pitkitystä
Toki otsikon ja ketjun aiheeseen osuvaa pitkitystä
- Lokkinen
Olen tietenkin hassulla (ja epämiellyttävällä) tavalla köyhä, mutta Lokkisen 20,- ei kyllä venettä kaada... olen aina uskonut, että laskut ym. maksetaan järjellisen 8-14 vrkn fataljin puitteissa. Hitauteni tässä tapauksessa (onkohan nyt mennyt 11 päivää yv:n lähettämisestä ja 9 sen huomaamisesta?) johtuu ihan henkilökohtaisesta syystä, josta kolumnitkin kertovat. Olen huomattavasti isomman summan laittanut kiinni propsivetoon, minkä takia en voi juoda, enkä polttaa. Kiusauksen minimoimiseksi en käsittele rahaa. Piti järjestää siirto toista kautta ja olin vähän lorvi.
Vilpittömät pahoitteluni, jos tästä on ehtinyt syntyä mielipahaa.
Rahasi on kuitenkin varmasti jo tililläsi. Veikkaan.
- Mikael Boldt
Mikael Boldt kirjoitti:Olen tietenkin hassulla (ja epämiellyttävällä) tavalla köyhä, mutta Lokkisen 20,- ei kyllä venettä kaada... olen aina uskonut, että laskut ym. maksetaan järjellisen 8-14 vrkn fataljin puitteissa. Hitauteni tässä tapauksessa (onkohan nyt mennyt 11 päivää yv:n lähettämisestä ja 9 sen huomaamisesta?) johtuu ihan henkilökohtaisesta syystä, josta kolumnitkin kertovat. Olen huomattavasti isomman summan laittanut kiinni propsivetoon, minkä takia en voi juoda, enkä polttaa. Kiusauksen minimoimiseksi en käsittele rahaa. Piti järjestää siirto toista kautta ja olin vähän lorvi.
Oliko tuo se maratonveto? Vieläkö siihen pääsee mukaan?
"Hyvät ihmiset eivät osaa pitää asioitaan oikeilla raiteilla "
- DH -
- DH -
-

--Kilppari-- - Viestit: 1340
- Lempipeli: 7 card stud
- Lempipelin koko: Full
Uh-huh, ja säännöt oli selvät: Ilmoitettava summa, laitettava escrowiin viimeistään 15.05.2012 klo. 16.00 mennessä. Itse olen toistaiseksi käyttänyt Akia - kiitos vaivannäöstä - ja juuri tällä hetkellä uskon itseeni hieman vähemmän kuin ennen polviartroosin aiheuttamia vaikeuksia. Lisäksi olen jäljessä laihdutusaikataulussa.
Mutta juttu toimii niin, että vain lukitut vedot, joita on talletettu ajoissa lasketaan.
Varoitus: Aion voittaa sen vedon.
P.S. Mascalille ei laitettu e-mail, koska tietenkin asia on selvä, kun summa vain vahvistuu.
Mutta juttu toimii niin, että vain lukitut vedot, joita on talletettu ajoissa lasketaan.
Varoitus: Aion voittaa sen vedon.
P.S. Mascalille ei laitettu e-mail, koska tietenkin asia on selvä, kun summa vain vahvistuu.
- Mikael Boldt