Fixed limitiä livenä Helsingissä
kojak77 kirjoitti:Meikä on mukana ens ti. Pelimuotoa voidaan hioa paikanpäällä, vedetään vaikka FL omppua (lol). Tuus Jarno kans niin pistetään pojille bilikses näytösottelu pydeen
Joo, tulen paikalle, jos ei tule mitään domestisia esteitä.
Näytöksestä sanon vain, että näyttävyys lepää sinun harteilla, mutta voin toki siinäkin lajissa ottaa tukkaan.
Kuten huomaatte, itseluottamus ATH

- JarnoV
- Lempipelin koko: Heads-up
JarnoV kirjoitti:kojak77 kirjoitti:Meikä on mukana ens ti. Pelimuotoa voidaan hioa paikanpäällä, vedetään vaikka FL omppua (lol). Tuus Jarno kans niin pistetään pojille bilikses näytösottelu pydeen
Joo, tulen paikalle, jos ei tule mitään domestisia esteitä.
Näytöksestä sanon vain, että näyttävyys lepää sinun harteilla, mutta voin toki siinäkin lajissa ottaa tukkaan.
Kuten huomaatte, itseluottamus ATH
Mies slowaa selkeesti
"I wish I could be a nit. It would save me a lot of money" -Sam Farha
-

kojak77 - Viestit: 2915
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
- Lempipelin koko: Short
Re: ..
FAST_UKE kirjoitti:Sä oot kojak liian jäätävä tos bilikses,jopa näytösotteluihin..muistatkos kun me pelattiin..?
Eeeen muista mitään tommosta
-

credit kirjoitti:Olisiko mahdollista kokeilla joskus jotain muuta päivää kuin tiistaita? Minulle tuo kyseinen päivä on varmaan viikon huonoin. Miten esim. torstai sopii muille?
Mulla on tiistai-iltaisin salibandyvuoro, enkä sen takia pääse minäkään tiistaisin pelaamaan. Torstai sopisi paremmin, jos pelaajia löytyy.. Pelaisin mieluiten NL tai PL.
"Success is getting what you want; happiness is wanting what you get."
- PähkinäPetteri
Huomiselle pelejä ? Vai koitetaanko torstaita ? Ke -iltana Mascotissa on live-esiintyjiä (sisäänpääsy ilmainen), tosin en osaa sanoa, miten vaikuttaa yläkerran toimintaan. Väkeä varmaan enemmän kuin normiarki-iltana.
-

JarnoV kirjoitti:Mulle kävis todennäköisesti huominen myös. Ei ehkä ihan kuudeksi, mutta siinä jossain kahdeksan hujakoilla viimeistään.
Mä tulen kans paikalle vähän läiskimään bilistä ja korttia. Yritän tulla kuuteen mennessä.
Muutaman vois tarvita vielä lisää...
-

D_ kirjoitti:Mä en jaksa pelata fixediä livenä; en edes selvänä.
No messiin vaan, ei oo pakko pelata fixua, vedetään vaikka dealer's choicea. Oon itsekin pelannu vaan pari krt fixua ja silloinkin oli ilmaiset juomat, ymmärrän hyvin kantasi
-

tuomas kirjoitti:Missä tuo Mascot sijaitsee. Olen noihin aikoihin kaupungilla ja vois jonkin tuopin aikaa rahoittaa peliä.
Neljäs linja 2. Hämeentien ja Neljännen linjan kulmassa. Eli aika lähellä Hakaniemen toria.
Jos ei soita kelloja, niin entäs tämä: siinä oli ennen Alko.
- JarnoV
JarnoV kirjoitti:tuomas kirjoitti:Missä tuo kuppila sijaitsee. Olen noihin aikoihin kaupungilla ja vois jonkin tuopin aikaa rahoittaa peliä.
Neljäs linja 2. Hämeentien ja Neljännen linjan kulmassa. Eli aika lähellä Hakaniemen toria.
Jos ei soita kelloja, niin entäs tämä: siinä oli ennen Alko.
Kalliossa siis, asuin joskus Kustaa Vaasalla eli enköhän minä tuonne löydä. Vissiin jonkin matkaa Roskapankista kuiteski.
- tuomas
NO, no limit or limit
Ei Kannatais huudella fyrkka peleistä yleisillä keskutelupalstoilla
Varmasti joku rahansa hävinnyt poliisin poika lukee näitä palstoja, ja vittuuntuneena vaatii iskältään pidätyksiä tässä kansantalouden lamauttavassa toiminnassa. Nyt kun ollaan saatu pöydät muutamaan kuppilaan, niin ollaan hiljaa ja pidetään ne siellä, ennenkuin Toimi Kankaanniemi tajuu sen...
Tehkää nää fiksummin, vaikka yv:llä
Varmasti joku rahansa hävinnyt poliisin poika lukee näitä palstoja, ja vittuuntuneena vaatii iskältään pidätyksiä tässä kansantalouden lamauttavassa toiminnassa. Nyt kun ollaan saatu pöydät muutamaan kuppilaan, niin ollaan hiljaa ja pidetään ne siellä, ennenkuin Toimi Kankaanniemi tajuu sen...
Tehkää nää fiksummin, vaikka yv:llä
- IAmInDanger
Re: NO, no limit or limit
IAmInDanger kirjoitti:Se Badbeat jos hävii Kojakile biliksessä
Totta !
Näinköhän viranomaisia kiinnostaa muutaman tyypin microrinki kun noita pelejä nyt on stadi pullollaan eri baareissa/rafloissa.
-