Juhku liikahtelee
Re: Juhku liikahtelee
Faija siirtäny jotai vanhoja videoita nyky muotoon mun koneel.
Todella siistiä, kattoa juha 1v kikattamassa.
& vanhempia tyylii taustalla hihittämäs et "vähä toi juha o sekasi"
Todella siistiä, kattoa juha 1v kikattamassa.
& vanhempia tyylii taustalla hihittämäs et "vähä toi juha o sekasi"
Pan Am : Ur so bad u cant even fold
- Julma Juha
- Lempipeli: FL Omaha8 high (=> 15/30)
- Lempipelin koko: Heads-up
Julma Juha kirjoitti:& vanhempia tyylii taustalla hihittämäs et "vähä toi juha o sekasi"
Vapauttavaa vanhemmille, kun tietävät, etteivät sotkenee päätäsi kasvatuksella, kun kerran oli aina sekaisin. Hyvä syy dokumentoida lapsiaan.
- Dharma

hahahahhaahhahahaahahaahah
MULLA ON SUUSSA PUUNPALANEN, JOLLA OON LEIKKINY HIEKKALAATIKOLLA.
;;;;;;;;;;;;;;;;;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHIHIHIHIHIHIH
JUHAN SYNTTÄRIT 1v, helmi äijjä
- Julma Juha
polari tykkää tästä
- polar78
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
- Lempipelin koko: Short
"SIVARI KOULUTUS ALKAA ENS MA, aika äkänen ylläribonus. 28päivää serious business."
verkon toiselta puolen poimittuun pikku tipsit:
Hanheen kannattaa järkätä heti pelit. Highroller nl10 pelejä pyöriteltiin ainakin pari vuotta sitten, ja toivottavasti kunniakas perinne jatkuu. Respassa pitäs olla merkit. Atk-sivareille kannetaan fisuja laajana linjastona ja about klo 01 korvilla ne nukahtaa pöytään ja/tai laittaa 84o tai muuten vaan anytwo lapuilla sen 7 euron stäkin sisään. Olettaen vahvasti että samat tyypit siellä notkuu kuitenkin ku sillon. Aijai kun pääsee palkoille!
gl
ps. teboilin wieninleike > keskuksen all you can eat buffet
verkon toiselta puolen poimittuun pikku tipsit:
Hanheen kannattaa järkätä heti pelit. Highroller nl10 pelejä pyöriteltiin ainakin pari vuotta sitten, ja toivottavasti kunniakas perinne jatkuu. Respassa pitäs olla merkit. Atk-sivareille kannetaan fisuja laajana linjastona ja about klo 01 korvilla ne nukahtaa pöytään ja/tai laittaa 84o tai muuten vaan anytwo lapuilla sen 7 euron stäkin sisään. Olettaen vahvasti että samat tyypit siellä notkuu kuitenkin ku sillon. Aijai kun pääsee palkoille!
gl
ps. teboilin wieninleike > keskuksen all you can eat buffet
- PasoPaso
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
- Lempipelin koko: Short
- Julma Juha
Jou. Vähä pettyny olo , et ei tajua hetken huumassa et veloissa olemisen / epäluotettavuuden lisääminen (jopa hauskaan) pelleily ideaan, on jopa jäätävää, idioottimaista , ääliöisyyttä.
Alkuperänen idea oli et , oisin ollu steikattu & kuopannu isosti . Ja sit tulisin puolustautuu feikatuil ev käyrillä & todella hauskoilla lineillä ("kyl mä oikeasti voitan / oon voittanu pokerissa"), jopa hh:l . Ja katella et mitä tapahtuu.
mut tosiaan, ei se torni kehity iha niiku sen o kuvitellu rakentavansa päässään.
tsori.
Alkuperänen idea oli et , oisin ollu steikattu & kuopannu isosti . Ja sit tulisin puolustautuu feikatuil ev käyrillä & todella hauskoilla lineillä ("kyl mä oikeasti voitan / oon voittanu pokerissa"), jopa hh:l . Ja katella et mitä tapahtuu.
mut tosiaan, ei se torni kehity iha niiku sen o kuvitellu rakentavansa päässään.
tsori.
- Julma Juha