Nyt harjataan tosissaan
Re: Nyt harjataan tosissaan
Pakko kysyä, onko parkkisakkoa tullut kotiin asti?
- aippe
- Lempipelin koko: Full & Short
aippe kirjoitti:Pakko kysyä, onko parkkisakkoa tullut kotiin asti?
Lisäksi pitää kysyä, kuinka maanantai päättyi?
- Mascali
- Lempipelin koko: Heads-up
Mascali kirjoitti:aippe kirjoitti:Pakko kysyä, onko parkkisakkoa tullut kotiin asti?
Lisäksi pitää kysyä, kuinka maanantai päättyi?
Ei ole sakkoa vielä näkynyt.
Maanantai päättyi sikäli onnellisesti, että voitin sen 3,1k mitä siinä oli tarjolla. Se sinut pudottanut K8-mies pääsi huppiin asti ja oli siis kakkonen.
Nyt kassa siis taas tukevasti plussalla, etenkin kun en vähään aikaan sitä tässä lapsia hoitaessani pääse vajuttamaan.
Hauskin yhteensattuma on, että mini-Ilari oli ilmeisesti yrittänyt jotain bumhunttausta ja tilannut matkat Viroon vääränä viikonloppuna. Joidenkin huhujen mukaan tekee siellä pieniä tiskarin ym. hommia ja kustantaa sillä itselleen laivamatkan takaisin noin viikossa.
Yllättäen osa Daltoneistakin on ollut kiinnostunut tuosta Virosta. Harkinnassa on, että jos mainostaisi matkaa oikein isosti ja vaikka menisikin sinne ajallaan, mutta heti kun kaikki on koossa, niin ottaisikin jonkun kopterin takaisin Suomeen. Jos sillä saisi hyvät pelit CH:iin pariksi päiväksi, niin saattaisi olla peräti +ev. Pitää vielä laskeskella tuota.
"Hyvät ihmiset eivät osaa pitää asioitaan oikeilla raiteilla "
- DH -
- DH -
-

--Kilppari-- - Viestit: 1786
- Lempipeli: 7 card stud
- Lempipelin koko: Full
onnittelut maanantaiturtsin voitosta
!
- hp67
hp67 kirjoitti:onnittelut maanantaiturtsin voitosta!
Kiitos! Olen minä kyllä hidas, vasta nyt tajusin kuka olet
- DH -
- DH -
-

--Kilppari-- kirjoitti:hp67 kirjoitti:onnittelut maanantaiturtsin voitosta!
Kiitos! Olen minä kyllä hidas, vasta nyt tajusin kuka olet
Heh! Siis nikkini valinnassa käytin ristikkäin 128 bitin SSL-salausta sekä germaanien WW2:n aikaista Enigmaa ... siitä on käytännön mahdotonta päätellä mitään erityisesti nimeen tai syntymävuoteen liittyvää
- hp67
Notkea turnaukseen valmistautuminen
Kun erojen yhteydessä aina tehdään kaikenlaisia uudistuksia, luetaan elämänhallintaan liittyviä kirjoja, laihdutetaan ja vaikka mitä, niin itsekin on tullut nyt kiinnitettyä kaikenlaisiin hömpötyksiin uudenlaista huomiota. Yksi asia, jota olen tietoisesti pyrkinyt vähentämään, on ”arkielämän tilttailu”. Jotkut asiat joihin ei voi vaikuttaa pitäisi pystyä ottamaan kevyemmin. ”Jos et pysty muuttamaan, niin sopeudu” sanottiin ihan ensimmäisessä psykologian kirjassa jonka joskus luin. Toisaalta aina voi yrittää vaikka tekisikin turhaa työtä.
Jokin aika sitten tuli vietettyä hauska päivä erään vanhan tutun kanssa. Päivä oli jo kääntynyt selkeästi seuraavan puolelle kun puhe jostain syystä meni väärille urille. Kaverin mielestä puhuimme kai ”maahanmuuttopolitiikasta”, minun mielestä ”rasismista”.
Olen siis yrittänyt tietoisesti välttää sekaantumasta muutamaan itseäni kiehuttavaan aiheeseen joissa ”suuri yleisö” on niin tyhmää, että en pysty sitä asiallisesti ja lämpenemättä edes katsomaan. Tälläkin kertaa osin nokkelana ja jopa älykkäänä pitämäni henkilö alitti monelta osin riman aika pahasti. Esimerkkinä tuo ”suvivirrenkin ne meiltä vie”-taisteluhuuto. Fraasi on kai lajissaan onnistunut, koska on saavuttanut kaikessa naiviudessaan niinkin kovan suosion. Propagandan laadinta on tarkkaa puuhaa ja omasta mielestä tuo menee jo tietyn rajan yli. Rajan jonka jälkeen sen pitäisi jo kääntyä itseään vastaan.
Ihan akateemisesta kiinnostuksesta piti selvittää mistä tuo oikein on peräisin:
Keväällä ollut kohu lähti kun Kuopion piispa Jari Jolkkonen kielsi lapsiaan osallistumasta kevätjuhliin koska niissä ei saanut veisata suvivirttä. ”Kiellon” oli antanut Latokartanon koulun rehtori Satu Honkala. Tämä sitten uutisoidaan Iltalehdessä ”suvivirrenkin ne meiltä vie”. Tarvitseeko tätä enää enemmän selittää, on ”ne” härskejä.
Jos aihe kiinnostaa, niin kannattaa muuten googlata nekin suvivirren sanat. En hahmota missä kohti tuo on omittu kristinuskon harjoittajille. Vaikka itse vastustan vähän kaikkia uskontoja, niin tuonhan pitäisi upota kaikille eikä aiheuta vilunväristyksiä varmaan kaikissa ateisteissakaan.
Teki vielä mieleni kirjoittaa toisesta vastaavasta asiasta eli venäläisten maakaupoista. Joka siis oikeasti on suomelle poikkeuksellisen hyödyllistä toimintaa monella tasolla, mutta säilyttääkseni tyyneyden hetken päästä alkavaan turnaukseen siirryn ilman aasinsiltaa kevyempään aiheeseen.
Turnausta odotellessa oli juuri varattu uusi eksoottinen kokeilu, thaihieronta. Kun tuosta on kuullut asiantuntijoiden suusta monenlaista juttua, niin kokeilu vaati harkintaa. Riskit tietäen olin tehnyt periaatepäätöksen vetää tuon ihan seksittömänä. Ellei nyt sitten mitään todella huomattavia summia tarjottaisi.
Entisessä elämässä tuli käytyä jonkin verran ns. urheiluhieronnassa ja siitä tuo poikkesi jonkin verran. Hieronnassa oli toki yhtäläisyyksiäkin, mutta lisänä tuli venytyksiä jotka kohdistuivat poikkeuksellisen kovina niveliin. Vai olikohan tuo vaan tuntuma, kun lihaksia ei enää niihin takavuosiin verrattuna ole kuin nimeksi. Toisaalta jäykkyys on ihan entisellään. Pienenä itsekehuna muistan yhden taannoisen hierontareissun jossa hieroja jo ihan alkuvaiheessa totesi, että ei ole nähnyt koskaan näin tiukkaa selkää. Kuulosti hyvältä, mutta ehkä tulkitsin sen jotenkin väärin.
venyttely kesti tällä kertaa tunnin ja annan sille arvosanan 9-. Tuo oli oikeastaan yllättävän positiivinen kokemus. Tunsin ihan silmissä kuinka liikkuvuus parani. Lisäksi tunnin jälkeen tuli perin eriskummallinen olo. Olisin halunnut, että minulla olisi ollut pieni lasinen kuutio johon olisin voinut mennä ja katsoa sieltä toisia esimerkiksi jalkojeni välistä. Tai vaikka nuolla kyynärpäitäni. Jotain tuollaista edes pieneksi hetkeksi, niin olisi ollut uusi ATH.
Kuutioon ei päässyt, joten menen nyt vaan tuohon turnaukseen...
Jokin aika sitten tuli vietettyä hauska päivä erään vanhan tutun kanssa. Päivä oli jo kääntynyt selkeästi seuraavan puolelle kun puhe jostain syystä meni väärille urille. Kaverin mielestä puhuimme kai ”maahanmuuttopolitiikasta”, minun mielestä ”rasismista”.
Olen siis yrittänyt tietoisesti välttää sekaantumasta muutamaan itseäni kiehuttavaan aiheeseen joissa ”suuri yleisö” on niin tyhmää, että en pysty sitä asiallisesti ja lämpenemättä edes katsomaan. Tälläkin kertaa osin nokkelana ja jopa älykkäänä pitämäni henkilö alitti monelta osin riman aika pahasti. Esimerkkinä tuo ”suvivirrenkin ne meiltä vie”-taisteluhuuto. Fraasi on kai lajissaan onnistunut, koska on saavuttanut kaikessa naiviudessaan niinkin kovan suosion. Propagandan laadinta on tarkkaa puuhaa ja omasta mielestä tuo menee jo tietyn rajan yli. Rajan jonka jälkeen sen pitäisi jo kääntyä itseään vastaan.
Ihan akateemisesta kiinnostuksesta piti selvittää mistä tuo oikein on peräisin:
Keväällä ollut kohu lähti kun Kuopion piispa Jari Jolkkonen kielsi lapsiaan osallistumasta kevätjuhliin koska niissä ei saanut veisata suvivirttä. ”Kiellon” oli antanut Latokartanon koulun rehtori Satu Honkala. Tämä sitten uutisoidaan Iltalehdessä ”suvivirrenkin ne meiltä vie”. Tarvitseeko tätä enää enemmän selittää, on ”ne” härskejä.
Jos aihe kiinnostaa, niin kannattaa muuten googlata nekin suvivirren sanat. En hahmota missä kohti tuo on omittu kristinuskon harjoittajille. Vaikka itse vastustan vähän kaikkia uskontoja, niin tuonhan pitäisi upota kaikille eikä aiheuta vilunväristyksiä varmaan kaikissa ateisteissakaan.
Teki vielä mieleni kirjoittaa toisesta vastaavasta asiasta eli venäläisten maakaupoista. Joka siis oikeasti on suomelle poikkeuksellisen hyödyllistä toimintaa monella tasolla, mutta säilyttääkseni tyyneyden hetken päästä alkavaan turnaukseen siirryn ilman aasinsiltaa kevyempään aiheeseen.
Turnausta odotellessa oli juuri varattu uusi eksoottinen kokeilu, thaihieronta. Kun tuosta on kuullut asiantuntijoiden suusta monenlaista juttua, niin kokeilu vaati harkintaa. Riskit tietäen olin tehnyt periaatepäätöksen vetää tuon ihan seksittömänä. Ellei nyt sitten mitään todella huomattavia summia tarjottaisi.
Entisessä elämässä tuli käytyä jonkin verran ns. urheiluhieronnassa ja siitä tuo poikkesi jonkin verran. Hieronnassa oli toki yhtäläisyyksiäkin, mutta lisänä tuli venytyksiä jotka kohdistuivat poikkeuksellisen kovina niveliin. Vai olikohan tuo vaan tuntuma, kun lihaksia ei enää niihin takavuosiin verrattuna ole kuin nimeksi. Toisaalta jäykkyys on ihan entisellään. Pienenä itsekehuna muistan yhden taannoisen hierontareissun jossa hieroja jo ihan alkuvaiheessa totesi, että ei ole nähnyt koskaan näin tiukkaa selkää. Kuulosti hyvältä, mutta ehkä tulkitsin sen jotenkin väärin.
venyttely kesti tällä kertaa tunnin ja annan sille arvosanan 9-. Tuo oli oikeastaan yllättävän positiivinen kokemus. Tunsin ihan silmissä kuinka liikkuvuus parani. Lisäksi tunnin jälkeen tuli perin eriskummallinen olo. Olisin halunnut, että minulla olisi ollut pieni lasinen kuutio johon olisin voinut mennä ja katsoa sieltä toisia esimerkiksi jalkojeni välistä. Tai vaikka nuolla kyynärpäitäni. Jotain tuollaista edes pieneksi hetkeksi, niin olisi ollut uusi ATH.
- DH -
- DH -
-

Re: Notkea turnaukseen valmistautuminen
--Kilppari-- kirjoitti: Lisäksi tunnin jälkeen tuli perin eriskummallinen olo. Olisin halunnut, että minulla olisi ollut pieni lasinen kuutio johon olisin voinut mennä ja katsoa sieltä toisia esimerkiksi jalkojeni välistä. Tai vaikka nuolla kyynärpäitäni. Jotain tuollaista edes pieneksi hetkeksi, niin olisi ollut uusi ATH.
?
- Kuuvi
Virsi on runomittainen hengellinen laulu, joka on ensisijaisesti tarkoitettu yhteislauluksi. -Wikipedia
Suvivirsi on hengellinen, uskonnollinen, virsi. Siinä lauletaan Jumalasta useammassa kohdassa ja sen on kirjoittanut piispa Israel Kolmodin. En nyt hetikään keksi miksi Suvivirsi ei olisi kristillinen ja hengellinen laulu.
Suvivirsi on hengellinen, uskonnollinen, virsi. Siinä lauletaan Jumalasta useammassa kohdassa ja sen on kirjoittanut piispa Israel Kolmodin. En nyt hetikään keksi miksi Suvivirsi ei olisi kristillinen ja hengellinen laulu.
Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia. -A. Einstein
-

tonza - Viestit: 987
- Lempipelin koko: Short
Viro taputeltu
Onneksi nämä Viron turtsit ovat vain satasen, niin käsittämättömän huonolla roilla näitä vedän. Tällä kertaa suhtauduin etenkin jälkimmäiseen peräti vakavasti. Kokeilin vähän eri strategioita ja mikään ei toiminut. Ensin pari tuntia riehumista ja vähän alle lähtöstäkin. Sitten peräti pari tuntia lähes fulliteksuun soveltuvaa aitoa kyyläystä. En edes muista milloin olisin viimeksi sellaista kokeillut. Sehän tuolla toimi kuin junan vessa ja sainkin palkinnoksi ihan kivan stäkin ja lopulta AJs:n. Floppi joku Jxy ja vihu lyö pienesti. Maksan. Turni z ja vihu lyö isosti joka on minun kaiket. Instamaksu ja vastassa JT. River ihan yllättäen kolmiauttinen T ja vihulle joku 2xAVG-potti. Eli tuosta ei rahaa eikä mainetta.
Käteisetkin meni ihan käsille ja huipentumana haita vastaan pelattu omppujako. Maksan päistä auki värisuoralla eli QTs:llä 50e floppiin JJ9. Turn oli blanko ja Hai lyö potin ja minulla taisi olla joku 160e takana. Hain tuntien siellä on satavarma täpö ja tavoistani poiketen oikeaoppisesti kippaan. Ehkä osin siksikin, että en ollut ihan selvillä paljonko siellä se BBJP oikein oli. Näytän herkkuni ja paikalliset houkuttelevat jakajan jänisjahtiin. River olisi sitten tietenkin ollut kaipaamani värisuora K. Sillä olisi saanut jotain paikallisia "suurinkäsipalkintoja"ja badbeatteja. Paikallisten lämmityspuheiden mukaan ymmärtääkseni lisäksi jonkun taivaspaikan, seitsemän toivomusta ja hurjia seksipalveluja tarjoilijalta. Hui, hyvä kun kippasin, seksi nyt tässä kaikkein vähiten kiinnostaisi.
Käteisetkin meni ihan käsille ja huipentumana haita vastaan pelattu omppujako. Maksan päistä auki värisuoralla eli QTs:llä 50e floppiin JJ9. Turn oli blanko ja Hai lyö potin ja minulla taisi olla joku 160e takana. Hain tuntien siellä on satavarma täpö ja tavoistani poiketen oikeaoppisesti kippaan. Ehkä osin siksikin, että en ollut ihan selvillä paljonko siellä se BBJP oikein oli. Näytän herkkuni ja paikalliset houkuttelevat jakajan jänisjahtiin. River olisi sitten tietenkin ollut kaipaamani värisuora K. Sillä olisi saanut jotain paikallisia "suurinkäsipalkintoja"ja badbeatteja. Paikallisten lämmityspuheiden mukaan ymmärtääkseni lisäksi jonkun taivaspaikan, seitsemän toivomusta ja hurjia seksipalveluja tarjoilijalta. Hui, hyvä kun kippasin, seksi nyt tässä kaikkein vähiten kiinnostaisi.
- DH -
- DH -
-

Re: Viro taputeltu
--Kilppari-- kirjoitti:Maksan päistä auki värisuoralla eli QTs:llä 50e floppiin JJ9. Turn oli blanko ja Hai lyö potin ja minulla taisi olla joku 160e takana. Hain tuntien siellä on satavarma täpö ja tavoistani poiketen oikeaoppisesti kippaan. Ehkä osin siksikin, että en ollut ihan selvillä paljonko siellä se BBJP oikein oli. Näytän herkkuni ja paikalliset houkuttelevat jakajan jänisjahtiin. River olisi sitten tietenkin ollut kaipaamani värisuora K. Sillä olisi saanut jotain paikallisia "suurinkäsipalkintoja"ja badbeatteja. Paikallisten lämmityspuheiden mukaan ymmärtääkseni lisäksi jonkun taivaspaikan, seitsemän toivomusta ja hurjia seksipalveluja tarjoilijalta. Hui, hyvä kun kippasin, seksi nyt tässä kaikkein vähiten kiinnostaisi.
"Oikein teit", olisi Seppo sanonut ..
- hp67
Lauantaina "matka" seveniin
Hypnottisen hauska biisi joka saa suupielet väkisin ylöspäin:
http://www.youtube.com/watch?v=T6bV0bEj ... ure=relmfu
Sanat käy hyvin pokereihinkin vaikka on alunperin vähän muuhun tarkoitettu. Lupaan lauleskella tätä hymyssäsuin, kun lauantaina kipitän yläkerran automaatille hakemaan kolmatta ammusta
"Ja mä tuhlaan, tuhlaan, tuhlaan kaikki pois... ding, ding, ding..."
http://www.youtube.com/watch?v=T6bV0bEj ... ure=relmfu
Sanat käy hyvin pokereihinkin vaikka on alunperin vähän muuhun tarkoitettu. Lupaan lauleskella tätä hymyssäsuin, kun lauantaina kipitän yläkerran automaatille hakemaan kolmatta ammusta
"Ja mä tuhlaan, tuhlaan, tuhlaan kaikki pois... ding, ding, ding..."
- DH -
- DH -
-

Heheeh, perjantaiaamun parhautta, sinun pitäisi kirjoittaa useammin! Harmi, että taivaspaikka, 7 toivomusta ja seksi menivät tällä kertaa sivu suun
.
Les tuyaux doivent etre encore bouches...
- Johanna
- iGame.com
hp67 kirjoitti:--Kilppari-- kirjoitti:Maksan päistä auki värisuoralla eli QTs:llä 50e floppiin JJ9. Turn oli blanko ja Hai lyö potin ja minulla taisi olla joku 160e takana. Hain tuntien siellä on satavarma täpö ja tavoistani poiketen oikeaoppisesti kippaan. Ehkä osin siksikin, että en ollut ihan selvillä paljonko siellä se BBJP oikein oli. Näytän herkkuni ja paikalliset houkuttelevat jakajan jänisjahtiin. River olisi sitten tietenkin ollut kaipaamani värisuora K. Sillä olisi saanut jotain paikallisia "suurinkäsipalkintoja"ja badbeatteja. Paikallisten lämmityspuheiden mukaan ymmärtääkseni lisäksi jonkun taivaspaikan, seitsemän toivomusta ja hurjia seksipalveluja tarjoilijalta. Hui, hyvä kun kippasin, seksi nyt tässä kaikkein vähiten kiinnostaisi.
"Oikein teit", olisi Seppo sanonut .... onhan se paha kaksiouttisella maksaa pottia vaikka tsäänssi olisi tuolla kertaa ollut muutakin kuin mahdollisuus ... TAI ehkä et vain ollut ottanut riittävästi kisajuomaa alle, sillä kunnon nousuissa olisi maksu varmasti löytynyt idealla "muahan ei kuseteta" ...
Kyllä kai tuossa olisi ainakin kannattanut tarkistaa bbjp:n koko? Tuosta tarttis sellaset 3500 tulla jotta olisi kannattavaa maksella 2 outtisella right?
- tneva82
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
tneva82 kirjoitti:Kyllä kai tuossa olisi ainakin kannattanut tarkistaa bbjp:n koko? Tuosta tarttis sellaset 3500 tulla jotta olisi kannattavaa maksella 2 outtisella right?
Luuletko, että en miettinyt tuota?
Sitä ei siis näy missään seinällä kuten Helsingissä. Miten minä sen olisin selvittänyt? Sitten kun hälytän brassin paikalle ja alan isoon ääneen höpöttää jostain badbeatista, niin ainakin oman tulkintani mukaan sen "sattumallisuus" menee ja vaikka käsi tulisikin, niin tuota tuskin maksettaisi. Kun vastapuolena vielä Hai, niin tuosta tulisi tietenkin vielä lisäksi joku sopupelisyyte ja vuoden porttikielto
- DH -
- DH -
-