Kaksi Royal Flushia samana päivänä
Re: Kaksi Royal Flushia samana päivänä
julaak kirjoitti:julaak kirjoitti:OT: Floppasin eilen Royalin JTs AKQs-flop. Donkki laukoi OOPsta 3-streettiä ja koko stakin meikäläiselle.![]()
Eka kerta kun floppasin Royalin. Aika pieni tod.näk. kai sekin.
Vastaan itselleni. Jostain luin että Royalin floppaus Holdemissa todennäköisyys on 1/649740.
20/52*4/51*3/50*2/49*1/48 = 1/649740 (ennen korttien jakamista)
3/50*2/49*1/4 = 1/19600 (lähtökorteilla, joilla mahdollista)
- Zach
Pokerihuoneen OMaha 5 hi/low 0.25/0.50
200 käden aikana 4 kertaa värisuora ja kerran neloset.
200 käden aikana 4 kertaa värisuora ja kerran neloset.
- scandyman
JR kirjoitti:Mä oon saanu kolme royalia varttituntiin (ilman jokeria) videopokerissa.
Et ole.
- _Different_
Kappas. Koska vanha ketju on taas tälläin hienosti ponpsautettu esiin niin voinkin tänne vaikka mainita, että oon saanu kahdesti viitoset 4-5 käden sisään jokeripokerissa paikallisessa baarissa. Eka 60 sentin panoksella ja toinen eurolla. Eka napsahti neljä kymppiä + jokeri ja heti perään vastaava kummajainen ässistä. Samana iltana joku vanhempi nainen voitti kahdesti 100 euroa viereisestä rulettiautomaatista peräkkäisillä kierroksilla 2 euron panoksella. Rigged Akaa =)
-

KarhuPingviini - Viestit: 3784
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
- Lempipelin koko: Full
Olen kerran käkkyteksussa livenä saanut sievoisen potin. Vihulla oli 2
3
flopille 4
5
6
mulla kädessä A
8
ja iskin merkit keskille. Kaveri makso myhäillen ja aukas värisuoran pöytään. Olin sellai että jee jee. Turni jotain ja river 7
. Hieman itteeni hymyilytti, vihua ei kauheasti.... Tämä nyt ei ollu royal hanska, mutta suhteellisen hauska kuitenkin
Netissä pelailen omppua 90% kaikista peleistäni ja kyllä täytyy sanoa että värisuorat ja neloset on ihan arkipäivää. Royalejakin näkee suhteellisen usein.
3
flopille 4
5
6
mulla kädessä A
8
ja iskin merkit keskille. Kaveri makso myhäillen ja aukas värisuoran pöytään. Olin sellai että jee jee. Turni jotain ja river 7
. Hieman itteeni hymyilytti, vihua ei kauheasti.... Tämä nyt ei ollu royal hanska, mutta suhteellisen hauska kuitenkin Netissä pelailen omppua 90% kaikista peleistäni ja kyllä täytyy sanoa että värisuorat ja neloset on ihan arkipäivää. Royalejakin näkee suhteellisen usein.
-Tempora mutantur et nos mutamur in illis-
-

omahamaha - Viestit: 371
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
- Lempipelin koko: Short
Sain tänään quadsit turnauksen hupissa kahdesti. Lisäksi naulat, kallet, flopatun täbön kahdesti ja muutaman AK/AQ:n pf.
Silti voitin
Silti voitin
pokerman82 kirjoitti:I WANT slow, fast.
-

Slow - Viestit: 4181
Slow kirjoitti:Sain tänään quadsit turnauksen hupissa kahdesti. Lisäksi naulat, kallet, flopatun täbön kahdesti ja muutaman AK/AQ:n pf.
Silti voitin
Silti voitit?

Megan Fox <3
-

Playette - Viestit: 276
- Lempipeli: NL Texas high (=> 1000)
- Lempipelin koko: Short
Joo joku A8 vs. KT pf rähmäisy tuotti voiton (siinäkin boardi joku 88xAx). Noista muista ei tullut mitään valueta - luonnollisesti. Tai no onhan sekin valueta jos saa pidettyä vihun pienissä kun mulla vaati aina sen puoli tusinaa flippiä, että jos joku vaikka osuisi. 
pokerman82 kirjoitti:I WANT slow, fast.
-

Slow - Viestit: 4181
GCH:lla kahdesti saman illan aikana Jack's or Better koneesta Royal.... Toisessa 4e ja toisessa 8e panos....
- -johtaja-
Paluu Pokerimatematiikka ja kassavaatimukset