Dansc goes Hollywood!
Dansc goes Hollywood!
Tuli tahkottua muutama kuukausi Full Tiltillä ja vaikka paljon hyviä kokemuksia löytyikin, kyllästyin paskaan ja epäluotettavaan rakebackiin ja kivisiin nl100-pöytiin. Keräsin siis kamppeeni ja lähdin takaisin vanhaan kunnon Ongame-verkkoon, lähinnä siksi, kun minulle selvisi miten kovaa rakebackia 8xPP bonus käytännössä vastaa. Tällainen elämänmuutos on loistava tekosyy perustaa oma päiväkirja.
Kokemukset FTP:ltä:
+ Loistava softa
+ Paljon pöytiä auki aina
+ Paljon kalaa nl50-tasolla
- Vähän kalaa nl100-tasolla
- 28% rakeback on semi huono
- Sittarien taso on ärsyttävän kova
Uusi pääasiallinen kotini on nyt Hollywood Poker, josta minulla on ennestään hyviä kokemuksia. Valinta oli suht helppo, kun ei tarvinnut uutta tiliä perustaa, ja huomasin että Hollywoodissa on nykyään käytännön jatkuva 8xPP bonus.
BRAG: hyvä support, nopeat talletukset ja kotiutukset, jatkuva bonari, reaaliaikaisesti päivittyvä PP-saldo aina tarkistettavissa
BEAT: aina kun menee sivuille katsomaan PP-saldo, Vince Van Patten alkaa selittää jotain paskaa eikä sitä saa koskaan selattua tarpeeksi nopeasti ohi
Tavoitteena on sekä oppimismielessä että vaihtelun vuoksi alkaa vääntää suhteellisen paljon turnauksia ja sittareita, jotka ovat minulla ennen jääneet aika vähälle. Ongamella taso ei päätä huimaa ja rakeback (tai juiceback?) on kova. Leipäpelinäni on silti nl100 short – ensikokemusten perusteella se on ihan hervottoman pehmeää ongamella, paisteja on liiaksikin asti. Onhan niitä vakkareitakin paisteja harjaamassa, mutta ne eivät yleensä halua pelata toisia vakkareita vastaan vaan niiltä saa helposti vietyä potteja.
Ensimmäiset 1,7k kättä +453$ eli 13 PTBB/100. Sustainable?
Sittareita olen hakannut jonkin verran jo, PT3 ei vaan jostain syystä osaa importata edes tuloksia enkä pitänyt alusta asti kirjaa käsin, joten normisittareista en osaa sanoa muuta kuin että ”jonkin verran” ollaan voitolla. Turboja olen kokeillut hakata 10+1 tasolla 29 kappaletta ja saldona +31$ eli ROI 9,72%. Aika jees tulos ottaen huomioon että all-in-tuuri on ollut jotain ihan hervottoman paskaa. Kun aloin hakata noita turboja, hävisin laskujeni mukaan 18 all-in-tilannetta putkeen. Oma equity noissa vaihteli 25% - 80%, keskimäärin fifty-fifty. Aika sairasta.
Tavoitteena vääntää kuukauden aikana joku 500 turboa ja 100 normisittaria, tasoina 10+1 ja 20+2, ja siinä ohessa vääntää joku 10k-15k kättä käteistä – käteispelin määrää rajoittaa sittarit sekä se, että tietoisesti rajoitan pöytämääräni neljään. FTP:llä hakkasin suht aivottomasti kuutta pöytää, mikä sujui sinänsä ongelmitta, mutta vaikutus winrateen oli todennäköisesti paljon suurempi kuin mitä oikeastaan tiedostan.
Mutta joo, ehkäpä tässä on alkuviestille pituutta ihan tarpeeksi, katotaan mitä tästä tulee.
Kokemukset FTP:ltä:
+ Loistava softa
+ Paljon pöytiä auki aina
+ Paljon kalaa nl50-tasolla
- Vähän kalaa nl100-tasolla
- 28% rakeback on semi huono
- Sittarien taso on ärsyttävän kova
Uusi pääasiallinen kotini on nyt Hollywood Poker, josta minulla on ennestään hyviä kokemuksia. Valinta oli suht helppo, kun ei tarvinnut uutta tiliä perustaa, ja huomasin että Hollywoodissa on nykyään käytännön jatkuva 8xPP bonus.
BRAG: hyvä support, nopeat talletukset ja kotiutukset, jatkuva bonari, reaaliaikaisesti päivittyvä PP-saldo aina tarkistettavissa
BEAT: aina kun menee sivuille katsomaan PP-saldo, Vince Van Patten alkaa selittää jotain paskaa eikä sitä saa koskaan selattua tarpeeksi nopeasti ohi
Tavoitteena on sekä oppimismielessä että vaihtelun vuoksi alkaa vääntää suhteellisen paljon turnauksia ja sittareita, jotka ovat minulla ennen jääneet aika vähälle. Ongamella taso ei päätä huimaa ja rakeback (tai juiceback?) on kova. Leipäpelinäni on silti nl100 short – ensikokemusten perusteella se on ihan hervottoman pehmeää ongamella, paisteja on liiaksikin asti. Onhan niitä vakkareitakin paisteja harjaamassa, mutta ne eivät yleensä halua pelata toisia vakkareita vastaan vaan niiltä saa helposti vietyä potteja.
Ensimmäiset 1,7k kättä +453$ eli 13 PTBB/100. Sustainable?
Sittareita olen hakannut jonkin verran jo, PT3 ei vaan jostain syystä osaa importata edes tuloksia enkä pitänyt alusta asti kirjaa käsin, joten normisittareista en osaa sanoa muuta kuin että ”jonkin verran” ollaan voitolla. Turboja olen kokeillut hakata 10+1 tasolla 29 kappaletta ja saldona +31$ eli ROI 9,72%. Aika jees tulos ottaen huomioon että all-in-tuuri on ollut jotain ihan hervottoman paskaa. Kun aloin hakata noita turboja, hävisin laskujeni mukaan 18 all-in-tilannetta putkeen. Oma equity noissa vaihteli 25% - 80%, keskimäärin fifty-fifty. Aika sairasta.
Tavoitteena vääntää kuukauden aikana joku 500 turboa ja 100 normisittaria, tasoina 10+1 ja 20+2, ja siinä ohessa vääntää joku 10k-15k kättä käteistä – käteispelin määrää rajoittaa sittarit sekä se, että tietoisesti rajoitan pöytämääräni neljään. FTP:llä hakkasin suht aivottomasti kuutta pöytää, mikä sujui sinänsä ongelmitta, mutta vaikutus winrateen oli todennäköisesti paljon suurempi kuin mitä oikeastaan tiedostan.
Mutta joo, ehkäpä tässä on alkuviestille pituutta ihan tarpeeksi, katotaan mitä tästä tulee.
"Jos sulla on riverillä nutsit, harkitse kippiä koska vihuhan voi vaikka vetää turpaan" -Syvänvedenkala
Päiväkirja
Päiväkirja
-

Dansc - Viestit: 1252
Re: Dansc goes Hollywood!
Dansc kirjoitti:Ensimmäiset 1,7k kättä +453$ eli 13 PTBB/100. Sustainable?
Helposti. Unohda ne sittarit
On tuo pyöräily vaan aika epeleiden puuhaa. -potipot
- AkuJ
- Lempipeli: NL Texas high (=> 1000)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Mukava että alotit päiväkirjan pitämisen. Onnea peleihin! 
- Koodi: Valitse kaikki
.oooo. ooooooooo
.dP""Y88b d"""""""8'
]8P' .8' .ooooo.
.d8P' .8' d88' `88b
.dP' .8' 888 888
.oP .o .8' 888 888
8888888888 .8' `Y8bod8P'
-

27o - Viestit: 1559
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short
AkuJ kirjoitti:Dansc kirjoitti:Ensimmäiset 1,7k kättä +453$ eli 13 PTBB/100. Sustainable?
Mutku se vaihtelu
Otettiin äsken jonkun sKinkin kanssa tiukka 12 käden sessio nl30 huppia, se paisti bluffas koko stäkkinsä K-hailla mun ässäparia vastaan ja saldona siis +30,85$ eli 428,47 PTBB/100. Sustainable?
Ei viitsi nyt enää tänä iltana pelata kunnon pelejä kun tuli käytyä isänpäiväillallisella porukoiden luona ja naukkailtua vähän liikaa konjakkia. Hiton hyvää muuten. Suosituksia hyvistä konjakkimerkeistä otetaan vastaan!
"Jos sulla on riverillä nutsit, harkitse kippiä koska vihuhan voi vaikka vetää turpaan" -Syvänvedenkala
Päiväkirja
Päiväkirja
-

Päivän eka käteispelikäsi:
Poker Room skin
No Limit Holdem Ring game
Blinds: $0.50/$1
5 players
Converter
Pre-flop: (5 players) Hero is BB with 8
T
3 folds, SB calls, Hero checks.
Flop: K
6
9
($2, 2 players)
SB checks, Hero bets $1.25, SB calls.
Turn: 4
($4.5, 2 players)
SB checks, Hero checks.
River: 7
($4.5, 2 players)
SB checks, Hero bets $4, SB raises to $8, Hero raises to $97.75, SB calls all-in $39.75.
Uncalled bets: $50 returned to Hero.
Results:
Final pot: $4.5
Hero shows 8H10C
SB shows 3S 9H
Hauskinta oli että tää jamppa reloadasi, harmi ettei saanut lisää käsiä sitä vastaan.
Tarkoitus oli vetää 10 kappaletta 20+2 sittareita, mutta selvisi että niitä aukeaa tosi nihkeästi näin aamupäivästä, joten tuli vedettyä vain neljä. Kahdesta ulos rahoilta ja kahdesta voitto, eli erittäin jees. Toinen voitto tuli kyllä ihan mauttomalla munkilla, aloin yhtäkkiä voittaa ihan kaikki arvonnat ja tiputin kai yksin viisi viimeistä vihua. Hauskin oli KT vs KJ vs AQ 3-way allin jonka luonnollisesti voitin.
Kaikki lasketaan!
Käteistä väänsin ohessa vaan jonkun 200 kättä, +50$ tuli, ei mitään ihmeitä.
Poker Room skin
5 players
Converter
Pre-flop: (5 players) Hero is BB with 8
T
3 folds, SB calls, Hero checks.
Flop: K
6
9
($2, 2 players)
SB checks, Hero bets $1.25, SB calls.
Turn: 4
($4.5, 2 players)
SB checks, Hero checks.
River: 7
($4.5, 2 players)
SB checks, Hero bets $4, SB raises to $8, Hero raises to $97.75, SB calls all-in $39.75.
Uncalled bets: $50 returned to Hero.
Results:
Final pot: $4.5
Hero shows 8H10C
SB shows 3S 9H
Hauskinta oli että tää jamppa reloadasi, harmi ettei saanut lisää käsiä sitä vastaan.
Tarkoitus oli vetää 10 kappaletta 20+2 sittareita, mutta selvisi että niitä aukeaa tosi nihkeästi näin aamupäivästä, joten tuli vedettyä vain neljä. Kahdesta ulos rahoilta ja kahdesta voitto, eli erittäin jees. Toinen voitto tuli kyllä ihan mauttomalla munkilla, aloin yhtäkkiä voittaa ihan kaikki arvonnat ja tiputin kai yksin viisi viimeistä vihua. Hauskin oli KT vs KJ vs AQ 3-way allin jonka luonnollisesti voitin.
Käteistä väänsin ohessa vaan jonkun 200 kättä, +50$ tuli, ei mitään ihmeitä.
Päiväkirja
Päiväkirja
-

Dansc kirjoitti:AkuJ kirjoitti:Dansc kirjoitti:Ensimmäiset 1,7k kättä +453$ eli 13 PTBB/100. Sustainable?
Mutku se vaihtelu
Otettiin äsken jonkun sKinkin kanssa tiukka 12 käden sessio nl30 huppia, se paisti bluffas koko stäkkinsä K-hailla mun ässäparia vastaan ja saldona siis +30,85$ eli 428,47 PTBB/100. Sustainable?
Ei viitsi nyt enää tänä iltana pelata kunnon pelejä kun tuli käytyä isänpäiväillallisella porukoiden luona ja naukkailtua vähän liikaa konjakkia. Hiton hyvää muuten. Suosituksia hyvistä konjakkimerkeistä otetaan vastaan!
Lol. Paisti mikä paisti.
Mul oli sitä paitsi gutari
"PokerRoomilla tuntuu aika usein tulevan riverillä A. Seurasin jotain 100 kättä kirjaten ylös riverit ja niistä n. 13% oli ässiä." -JamppaJamppa
-

sKink - Viestit: 1761
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short
lerssi47 kirjoitti:Kerrotko tarkemmin miten tuolla on käytännön jatkuva 8x bonus?
Uuden $800 bonarin saa "ostettua" aina 3200 pojolla ja ton 800 unlockaamisesta saa 6400 pojoa. Ton bonuksen saa tosin vain kerran kuussa, eli $800 per kuukausi on maksimibonus mitä voi saada. Unlockautuu $200 erissä.
Päiväkirja
Päiväkirja
-

Eilen ei ollut pelifiiliksiä enkä jaksanut pakottaakaan itseäni pelaamaan paskasti. It's all about teh fun.
Tänään vedin hyvät nl100-sessiot, kunnes ensin päivän Iso Bluffi kusi reisille (floattasin osumattoman AK:n 3-betatussa potissa syvillä stäkeillä - vihu check/reissasi kaikki sisään turnilla) ja sitten sKink tuli pilaamaan kaikki pelit istumalla mun vasemmalle puolelle joka pöydässä ja alkamalla riehua mua vastaan joka potista
En jaksanut viihdyttää skinkeroa vaan painelin sittaripuolelle.
Sittaritavoitteesta tullaan varmaan jäämään aika paljon, mutta samapa tuo, ei niitä loputtomasti jaksa läiskiä. Turboja on nyt painettu 49, SIPO% (kiitokset mahtavasta käännöksestä hauturille
) niissä 14,62%. Normisittareita olen jaksanut vääntää vaan 13, niissä tullut vähän turpaan. Pidemmät levelit menee hukkaan kun ei saa mitään pelattavaa ennen gämbläysvaihetta ja bubblessa flipit menee aina reisille.
Laitetaan yksi käsikin:
Poker Room skin
5 players
Converter
Pre-flop: (5 players) Hero is SB with A
4
3 folds, Hero raises to $3, BB calls.
Flop: 4
K
7
($6, 2 players)
Hero bets $4.5, BB calls.
Turn: A
($15, 2 players)
Hero checks, BB bets $13, Hero calls.
River: 3
($41, 2 players)
Hero checks, BB bets $28, Hero calls.
Results:
Final pot: $97
BB shows JS AH
Hero shows AD 4C
Vihu on hyvä pelaaja, ongamen nl100 shortin parhaita, ja tykkää nykyään istua aina mun vasemmalle puolelle ja pelata paljon vastaan mun varasteluihin
Aiemmassa sessiossa se oli floatannut ilmalla ja lyönyt vielä riverinkin bluffina, silloin otin kiinni heikolla kärjellä. IMHO meidän historialla turnin ja riverin check/callaaminen oli paras linja. Toki sillä oli nyt oikea käsikin eli olisi sieltä samat valuet saatu itse lyömälläkin.
Tänään vedin hyvät nl100-sessiot, kunnes ensin päivän Iso Bluffi kusi reisille (floattasin osumattoman AK:n 3-betatussa potissa syvillä stäkeillä - vihu check/reissasi kaikki sisään turnilla) ja sitten sKink tuli pilaamaan kaikki pelit istumalla mun vasemmalle puolelle joka pöydässä ja alkamalla riehua mua vastaan joka potista
Sittaritavoitteesta tullaan varmaan jäämään aika paljon, mutta samapa tuo, ei niitä loputtomasti jaksa läiskiä. Turboja on nyt painettu 49, SIPO% (kiitokset mahtavasta käännöksestä hauturille
Laitetaan yksi käsikin:
Poker Room skin
5 players
Converter
Pre-flop: (5 players) Hero is SB with A
4
3 folds, Hero raises to $3, BB calls.
Flop: 4
K
7
($6, 2 players)
Hero bets $4.5, BB calls.
Turn: A
($15, 2 players)
Hero checks, BB bets $13, Hero calls.
River: 3
($41, 2 players)
Hero checks, BB bets $28, Hero calls.
Results:
Final pot: $97
BB shows JS AH
Hero shows AD 4C
Vihu on hyvä pelaaja, ongamen nl100 shortin parhaita, ja tykkää nykyään istua aina mun vasemmalle puolelle ja pelata paljon vastaan mun varasteluihin
Päiväkirja
Päiväkirja
-

Suht sairaat sessiot nl100:a, kännisiltä paisteilta irtosi 3 biniä. Olis tullut 3 biniä lisää kun paisti floppasi idioottisuoran mun nutsisuoraa vastaan 300bb deep ja puski kaiken flopilla, mutta 3-outtinen splittiveto osui ja jäi rahat saamatta
Muuten ongame on kyllä kohdellut kiltisti. Sittareissa ei ole flipit oikeen napsuneet mutta snadisti voitolla ollaan sielläkin, käteistä on tullut nyt uuden motivaation voimalla hakattua vähän enemmän ja tulosta on tullut noin 10 PTBB/100. On siinä ollut hyvää runiakin mukana, mutta on noi Ongamen nl100:t myös ihan järkyttävän täynnä kalaa.
Olen ongamella 3-bettaillut pf paljon vähemmän kuin FTP:llä. Se johtuu varmaan osaksi siitä, että ongamella 3-betit on ylipäätään paljon harvinaisempia, mutta myös siitä, että mun pelityyli on vain sellainen, että tykkään enemmän katsoa floppeja kuin pelata chickeniä preflop. Nyt on tullut sen verran paljon "treenattua" noita tilanteita kun ollaan flopilla, minulla on joku broadway-tyylinen käsi ja vihulla aloite, ja ainakin nl100:n mielikuvituksettomia ABC-vakkareita vastaan pelaan noi tilanteet nykyään hyvin voitollisesti. Jopa positiosta monet vakkarit on ihan pihalla, kun hero tekee jotain odottamatonta. Varsinkin donkkaus kuivaan floppiin saa monet ihan sekaisin.
3-bet vs smooth call on niitä asioita, joissa pokeritiedon "konsensus" on että smooth call on paistien peli, mutta meikä pitää itsepintaisesti päänsä ja pelaa omalla tyylillään
Niinhän sitä tietty sanotaan, että on parempi kehittää oma pelityyli kuin pelata jotain ABC-kirjapokeria, ja olen tietty samaa mieltä.
Muuten ongame on kyllä kohdellut kiltisti. Sittareissa ei ole flipit oikeen napsuneet mutta snadisti voitolla ollaan sielläkin, käteistä on tullut nyt uuden motivaation voimalla hakattua vähän enemmän ja tulosta on tullut noin 10 PTBB/100. On siinä ollut hyvää runiakin mukana, mutta on noi Ongamen nl100:t myös ihan järkyttävän täynnä kalaa.
Olen ongamella 3-bettaillut pf paljon vähemmän kuin FTP:llä. Se johtuu varmaan osaksi siitä, että ongamella 3-betit on ylipäätään paljon harvinaisempia, mutta myös siitä, että mun pelityyli on vain sellainen, että tykkään enemmän katsoa floppeja kuin pelata chickeniä preflop. Nyt on tullut sen verran paljon "treenattua" noita tilanteita kun ollaan flopilla, minulla on joku broadway-tyylinen käsi ja vihulla aloite, ja ainakin nl100:n mielikuvituksettomia ABC-vakkareita vastaan pelaan noi tilanteet nykyään hyvin voitollisesti. Jopa positiosta monet vakkarit on ihan pihalla, kun hero tekee jotain odottamatonta. Varsinkin donkkaus kuivaan floppiin saa monet ihan sekaisin.
3-bet vs smooth call on niitä asioita, joissa pokeritiedon "konsensus" on että smooth call on paistien peli, mutta meikä pitää itsepintaisesti päänsä ja pelaa omalla tyylillään
Päiväkirja
Päiväkirja
-

FTP-affi näköjään bluffasi nätisti.
Viime kuulta piti tulla rakebackia n. 400$. Tuli 70$.
Kiitti vaan, eipä tartte enää miettiä sinne palaamista. Kiva saitti mutta ei sitä hullukaan jaksa ilman mitään järkevää rakebackia pelata.
Kiitti vaan, eipä tartte enää miettiä sinne palaamista. Kiva saitti mutta ei sitä hullukaan jaksa ilman mitään järkevää rakebackia pelata.
Päiväkirja
Päiväkirja
-

850 käden sessio -0,80$. Voitin parissa pöydässä ja lahjoitin pois parhaassa pöydässä kahdelle megapaistille. Pelasin enimmäkseen hyvin, ei siinä mitään. Hävisin paljon pieniä potteja kun paistit maksoivat kaikki pf-avaukset ja flopit meni ohi, ja sitten lopuksi lahjoitin yhden binin kädessä josta olisi varmaan pitänyt päästä irti:
Poker Room skin
5 players
Converter
Pre-flop: (5 players) Hero is SB with K
K
UTG folds, CO raises to $3, Button folds, Hero raises to $11.5, BB calls, CO folds.
Flop: Q
4
8
($26, 2 players)
Hero bets $18, BB raises to $40, Hero raises to $87.65, BB calls.
Turn: 7
($201.3, 2 players)
River: 5
($201.3, 2 players)
Results:
Final pot: $201.3
Hero shows KD KH
BB shows AS AD
En tykkää flopin pelistäni yhtään, vaikka sinänsä standard onkin. Vihusta oli kovat riidit, että slouvaa joka ikisen kätensä josta tykkää, ja aiemmin oli maksanut conttarin instana ja checkannut turnin instana kun kourassa oli ollut TPTK (joka oli tälle kaverille sama kuin nutsit). Nyt kun maksoi 3-betin kylmänä (ja nimenomaan instana), voi varmaan aika varmasti laittaa enintään QQ+ rangelle, ehkä jopa KK+. Kun floppiin tuli vielä Q, ei johdeta enää mitään.
Tohon reissuun olisi siis pitänyt foldata, tai vaihtoehtoisesti sököttää ja toivoa halpaa showdownia, kun kaveri olisi slouvannut käytännön nutsejaan. Tässä mä nyt vissiin toivoin että se olis pelannut AQ:n noin, mutta se on tasan ainoa huonompi käsi, jolla vihu saattaisi olla tähän katkeamassa - yleensä se katsoi paljon floppeja (VPIP 40) ja kippasi jos menee ohi.
Eka $250 erä bonaria laukesi kuitenkin, ja sekin tuntuu hyvältä. Näin ne rakebackit hoidetaan, FTP!
Puoli kuukautta siis nyt takana ongamella. Oon pelannut suht vähän, mutta tärkeintä on että saan ton bonuksen grindattua kokonaan eli $1000 kahdessa kuukaudessa - ollaan siihen nähden ihan aikataulussa. Saldo tähän mennessä aika tasan +$1000, josta +$250 bonaria, +$60 nl30-huppiperseilyä, +$800 nl100 shorttia ja -$100 sittareita.
Katotaan miten noita sittareita jaksaa, keskityn nyt varmaan taas enemmän käteiseen mutta väännän niitä aina välillä mielen virkistämiseksi. Omppua pitäis vissiin opetella, mutta se peli ei ole jostain syystä koskaan oikein innostanut... 7studia opettelisin mielelläni, sääli että ongamen stud-pöydät on yleensä aika kuolleita. Katellaan!
Poker Room skin
5 players
Converter
Pre-flop: (5 players) Hero is SB with K
K
UTG folds, CO raises to $3, Button folds, Hero raises to $11.5, BB calls, CO folds.
Flop: Q
4
8
($26, 2 players)
Hero bets $18, BB raises to $40, Hero raises to $87.65, BB calls.
Turn: 7
($201.3, 2 players)
River: 5
($201.3, 2 players)
Results:
Final pot: $201.3
Hero shows KD KH
BB shows AS AD
En tykkää flopin pelistäni yhtään, vaikka sinänsä standard onkin. Vihusta oli kovat riidit, että slouvaa joka ikisen kätensä josta tykkää, ja aiemmin oli maksanut conttarin instana ja checkannut turnin instana kun kourassa oli ollut TPTK (joka oli tälle kaverille sama kuin nutsit). Nyt kun maksoi 3-betin kylmänä (ja nimenomaan instana), voi varmaan aika varmasti laittaa enintään QQ+ rangelle, ehkä jopa KK+. Kun floppiin tuli vielä Q, ei johdeta enää mitään.
Tohon reissuun olisi siis pitänyt foldata, tai vaihtoehtoisesti sököttää ja toivoa halpaa showdownia, kun kaveri olisi slouvannut käytännön nutsejaan. Tässä mä nyt vissiin toivoin että se olis pelannut AQ:n noin, mutta se on tasan ainoa huonompi käsi, jolla vihu saattaisi olla tähän katkeamassa - yleensä se katsoi paljon floppeja (VPIP 40) ja kippasi jos menee ohi.
Eka $250 erä bonaria laukesi kuitenkin, ja sekin tuntuu hyvältä. Näin ne rakebackit hoidetaan, FTP!
Puoli kuukautta siis nyt takana ongamella. Oon pelannut suht vähän, mutta tärkeintä on että saan ton bonuksen grindattua kokonaan eli $1000 kahdessa kuukaudessa - ollaan siihen nähden ihan aikataulussa. Saldo tähän mennessä aika tasan +$1000, josta +$250 bonaria, +$60 nl30-huppiperseilyä, +$800 nl100 shorttia ja -$100 sittareita.
Katotaan miten noita sittareita jaksaa, keskityn nyt varmaan taas enemmän käteiseen mutta väännän niitä aina välillä mielen virkistämiseksi. Omppua pitäis vissiin opetella, mutta se peli ei ole jostain syystä koskaan oikein innostanut... 7studia opettelisin mielelläni, sääli että ongamen stud-pöydät on yleensä aika kuolleita. Katellaan!
Päiväkirja
Päiväkirja
-

Dansc kirjoitti:FTP-affi näköjään bluffasi nätisti.
Älä helvetissä tyyydy kohtaloos, koska Full Tiltillehan saa ihan laillisia rakebackeja. Jos sulla on mustaa valkosella tosta diilistä ja affin nimi niin ilmottelisin sitä vähän kaikkialle ja kusisin niiden maineen. Tietysti ekana ilmottaisin Full Tiltille, tuskin niitä kiinnostaa kattella omia affejaan, jotka kusettaa asiakkaita.
Aina pitää taistella vastaan.
- Alieni
Alieni kirjoitti:Aina pitää taistella vastaan.
Komppaan alienia.
Nettipokeri vetää jos jonkinlaisia pitkäkyntisiä puoleensa ja aina löytyy uusia huijareita kun vanhat saadaan vastuuseen, mutta paras ase näitä vastaan on asian tuominen kaikkien tietoon. Laita huijarin touhuille stoppi ja ilmoita tästä erityisesti FTP:lle ja tee asiasta vielä vaikka oma ketju pokeritietoon.
- kaskelotti
Jooh, väärä hälytys... en vaan ollut tajunnut että affi oli vaan siirtynyt kerran kuussa -maksamisesta satunnaisin väliajoin maksamiseen, eli tilille on ropissut aina vähän väliä parin kympin maksueriä.
Päiväkirja
Päiväkirja
-