Kallion juopon päiväkirja vol. 2
Kallion juopon päiväkirja vol. 2
Mitä vittua "vol" edes tarkoittaa ? Varmaan jotain volyymia tai volatiteettia, tosin en tiie mitä sekin tarkoittaa. Siitä on hyvä lähteä.
No jostain se on lähdetävä... Taas.
Lukekaa se edellinen päivis tuolta alalaidasta ja palataan parin päivän päästä tai aamulla, ettei joudu ihan tyhjiltään selittämään kaikkea.
Kuitenkin koska olen kiva, ja sillein, vetäsen tässä referaatin= juoppo Kalliosta, opiskelen, en saa pillua, juon, pelaan pokeria, juon, en ole Dharma, juon, olen ihminen, juon. Siis olen
.
No jostain se on lähdetävä... Taas.
Lukekaa se edellinen päivis tuolta alalaidasta ja palataan parin päivän päästä tai aamulla, ettei joudu ihan tyhjiltään selittämään kaikkea.
Kuitenkin koska olen kiva, ja sillein, vetäsen tässä referaatin= juoppo Kalliosta, opiskelen, en saa pillua, juon, pelaan pokeria, juon, en ole Dharma, juon, olen ihminen, juon. Siis olen
.
Aki:"Rikkaiden kitsastelua enemmän olen kauhistellut kädestä suuhun elävien huolettomien hulivipoikien ja -tyttöjen possunnotkeaa kuukausittaista poikkimenemistä."
-

MikkoMan - Viestit: 3556
Re: Kallion juopon päiväkirja vol. 2
Headache kirjoitti:Hienoa.
Kiitos, arvon tässä ironian ja facepalmin välillä. Päädyin todennäköisempään.
Aki:"Rikkaiden kitsastelua enemmän olen kauhistellut kädestä suuhun elävien huolettomien hulivipoikien ja -tyttöjen possunnotkeaa kuukausittaista poikkimenemistä."
-

MikkoMan kirjoitti:...tai volatiteettia...
Se on volatiliteetti, mut nou hätä, vol ei tarkota sitä
Tsemppiä OMPPUTURNAUKSIIN. Sattuneesta syystä mulla on nyt semmonen kutina, että kunnon ONE TIMET napsuu lähiaikoina
-

KarhuPingviini - Viestit: 4014
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
- Lempipelin koko: Full
KarhuPingviini kirjoitti:MikkoMan kirjoitti:...tai volatiteettia...
Se on volatiliteetti, mut nou hätä, vol ei tarkota sitä
Tsemppiä OMPPUTURNAUKSIIN. Sattuneesta syystä mulla on nyt semmonen kutina, että kunnon ONE TIMET napsuu lähiaikoina
Oli mikä oli mutta näin on. Googletin ihan vittuilessani ton jälkeen ja tajusin että en jaksa sitä lukea. Vaihdan nimeä 24h sisällä.
Pakko napsua... joo, ööh... 5$-11$ turneissa ne ONE TIMET on aika kortilla, ainakin tuolla ongamella ja entralla. Mutta katsellaan, katsellaan.
Tosiaan tarkoitus tuossa jatkaa tätä hyvin alkanutta juo..pokerinpeluuta KarhuPingun suosiollisella steikkauksella, muistaakseni jako meni kutakuinkin 80/20 tai 50/50 ja alkusumma taisi olla 5 numeroinen, nollat laskettuna.Tarkemmat detaillsit sitten kun saadaan steikki ja mies pelikuntoon.
-

20 lukijaa 3 aikaan yöllä= in ur face Aki. Voin joskus opettaa miten niitä lukijoita kerätään.
Eiku ai niin....
Eiku ai niin....
-

MikkoMan kirjoitti:20 lukijaa 3 aikaan yöllä= in ur face Aki. Voin joskus opettaa miten niitä lukijoita kerätään.
Eiku ai niin....
Opeta mullekki!
-

KarhuPingviini kirjoitti:MikkoMan kirjoitti:20 lukijaa 3 aikaan yöllä= in ur face Aki. Voin joskus opettaa miten niitä lukijoita kerätään.
Eiku ai niin....
Opeta mullekki!
Helppoa. Laitan tällein abc kohdat että muutkin voi oppia.
a.) Juo viinaa (Sinä,Aki,Dharma)
b.) Valita ( En kommentoi ketkä ja mistä , niin minä ainakin)
c.) Älä saa pillua ( minä)
C. kohta lienee tärkein ihmiset samaistuu.
-

Kohta C on onnistunu 100-prosenttisesti jo melko pitkän aikaa. En ees muista millon oisin viimeks saanu. Eikun muistanpas. Mut ei ollu hääppönen kokemus sekään. Pulkuuriassa voi kyl mennä tiukoille tuon suhteen. Tai siis... Lasketaanks maksulliset?
-

Kaikki lasketaan missä on toinen ihminen mukana. Ja ofc. jos pillua haluaa se pitänee olla toinen sukupuoli täältä katsottuna.
Noilla spekseillä sulla pitäis olla jo 100k-200k lukijaa helposti. Ai niin sekin taas. Vittuako tätä taas kirjottelemaan kun kaikki onkin niinkuin on.
Noilla spekseillä sulla pitäis olla jo 100k-200k lukijaa helposti. Ai niin sekin taas. Vittuako tätä taas kirjottelemaan kun kaikki onkin niinkuin on.
-

MikkoMan kirjoitti:Kaikki lasketaan missä on toinen ihminen mukana. Ja ofc. jos pillua haluaa se pitänee olla toinen sukupuoli täältä katsottuna.
Paitsi, että... Nii... Hey!! Wait a minute! Mullahan on kevyesti YLI 200k lukijaa. Wheeeee!!
Ja onks se ny sit jotenki hianoo??
Lopetan floodaamisen tähän blogiin. Ainakin hetkeks. Kun meen saunaan. Nii.
saunaedit: http://www.youtube.com/watch?v=YfvOHaA7ucA
-

KarhuPingviini kirjoitti:MikkoMan kirjoitti:Kaikki lasketaan missä on toinen ihminen mukana. Ja ofc. jos pillua haluaa se pitänee olla toinen sukupuoli täältä katsottuna.
Paitsi, että... Nii... Hey!! Wait a minute! Mullahan on kevyesti YLI 200k lukijaa. Wheeeee!!![]()
![]()
Ja onks se ny sit jotenki hianoo??![]()
Lopetan floodaamisen tähän blogiin. Ainakin hetkeks. Kun meen saunaan. Nii.
saunaedit: http://www.youtube.com/watch?v=YfvOHaA7ucA
Kiitti tosta saunaedit biisistä, ei kuulunut ekaan 5 sek mitään joten laitoin kajareihin ääntä= kivasti pamahti tässä 5 aikaan.
Niin joo Dharmalle tiedoksi että mennään kuulemma KarhuViinille saunaan 18.6. ofc. sillä oletuksella että kaikki ollaan hengissä silloin
-

Custom Knight rider intro 1 - Classic
http://www.youtube.com/watch?v=Mo8Qls0HnWo
old people suck, imee parsaa.
http://www.youtube.com/watch?v=Mo8Qls0HnWo
old people suck, imee parsaa.
I love lotto.
-

hyvaapaivaa - Viestit: 1651
vola on lahna lag in time in space
ei mitään hyvää
ei mitään hyvää
I love lotto.
-

hyvaapaivaa - Viestit: 1651
MikkoMan kirjoitti:Niin joo Dharmalle tiedoksi että mennään kuulemma KarhuViinille saunaan 18.6. ofc. sillä oletuksella että kaikki ollaan hengissä silloin
Tänks. Tulen moottoripyörällä ja lähden hälystysajoneuvolla.
You might want to leave a little something for your daughter's riding lessons. There's a lot more where that came from
- Dharma
-
- Samanlaisia aiheita
- Vastaukset
- Luettu
- Uusin viesti
-
- Yrjänän PLO-Päiväkirja.
1, 2Kirjoittaja WarrrGeorge » 28.1.2013 22:02:32 - 15 Vastaukset
- 903 Luettu
- Uusin viesti Kirjoittaja WarrrGeorge

14.5.2013 0:39:28