-Keisari- päiväkirja
-

-Keisari- - PT 2007 PL Omaha mestari
- Lempipeli: PL Omaha8 high (=> 1000)
- Lempipelin koko: Heads-up
-

-

-Keisari- kirjoitti:Päivä -121$, mut se ei kauheesti oo ku pelasin nl600:sta
Kuoppasin viel kaks binii nl200:ses, mut pakka oli aika jäässä, mm. kerran oli AJ, pöytä JJ34Q ja vihul QJ..., ja toinen bini meni coin flippiin. Eli tänää -500$, oon muuten huomannu et sillon ku voitan, voitan paljon ja sillon ku häviin, ni tulos on aika lähellä nollaa
-

-Keisari- kirjoitti:-Keisari- kirjoitti:Päivä -121$, mut se ei kauheesti oo ku pelasin nl600:sta
Kuoppasin viel kaks binii nl200:ses, mut pakka oli aika jäässä, mm. kerran oli AJ, pöytä JJ34Q ja vihul QJ..., ja toinen bini meni coin flippiin. Eli tänää -500$, oon muuten huomannu et sillon ku voitan, voitan paljon ja sillon ku häviin, ni tulos on aika lähellä nollaa
Äh, vielä kilo alas nl400:ses, pakko lopettaa tält päivält ja jatkaa huomenna....
-

Mahtavaa tulosta olet tehnyt.
sä pelaat ja voitat samaan tyyliin kuin mistä mä vain haaveilen.
ei siinä kai muu auta kun tunnustaa että se on taitopeli.
ja minä olen vain keskinkertainen joka voittaa vain kun kortti käy.
mä en tajuu miten jengi tekee ton?!!?!?!?!?!!!!!
Jatka samaan tahtiin !!!!!!!!!!!!!!
taas yksi tuleva pro!!!
...kadehdin hiljaa ja yritän taas....
taas yksi tuleva pro!!!
"may the flop be with you"
- ariko
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
- Lempipelin koko: Full & Short
ariko kirjoitti:Mahtavaa tulosta olet tehnyt.
taas yksi tuleva pro!!!
TY
Tällaset viestit piristää kummasti, pelejä sinnekki!
-

Tänään -1,2k$, http://www.pokerihanska.com/?h=910418627 
-

-Keisari- kirjoitti:Tänään -1,2k$, http://www.pokerihanska.com/?h=910418627
Nonii, toine sessio +1,3k$ eli päivä +100$
-

http://www.pokerihanska.com/?h=246581994
Kaikenlaisii humppaajii sitä näkee, mulla oli 99.
http://www.pokerihanska.com/?h=796825927 jepjep...
http://www.pokerihanska.com/?h=796825927 jepjep...
-

-

Arsi kirjoitti:En haluaisi mitään piruja seinille maalailla, mutta tuo käyrä näyttää vähän siltä, että kohta mennään toiseen suuntaan ja lujaa. Ihmeen vähäistä näyttäisi varianssi tuossa muutenkin olevan
Mä en enää allekirjoita tota varianssi-aatetta samalla tavalla ku ennen. Suurimmat swingit tulee aina siitä ku tilttaa tai pelaa sillon ku ei oo virkeenä. Ite oon alkanu pienentää varianssia sillä et pelaan lyhyempiä sessioita, enkä pelaa krapulassa jne. Pelinä mulla on omaha ja siinähän varianssin pitäis olla vielä suurempaa ku teksussa. Mut suht vähäsinä ne pysyy jo noilla keinoin. Ja hyvällä pöytien valikoimisellakin pystyy vähentämään varianssia. Tosin nykyään ei voi pöytiä kovin useesti valita ku ne on yleensä pakko tehdä ite, että saa peliä.
Ite keisarille, wp. Ihmettelen vaan sitä, että etkö koskaa kotiuta noita rahojas, jos kerran rollina on yli 50k? Ajattelin ite niin, että kotiutan aina tästä lähtien puolet voitoista ja puolet menee rolliin. Tänä vuonna on tullu kotiutettua ihan liikaa ja rolli on jääny vähän turhan pieneks ja hidastanu nousua. Toi 100BI kuulostaa aika hurjalta ja hidastaa myös. Ite noudatan 30-40BI:n periaatetta. Tosin jos joutuu alkaa pelaamaan enemmän hu:ta ni pitää nostaa toi minimivaatimus sinne 50BI:hin.
Mut wp ja gl peleihin. Jatka samaa rataa!
- slammeri
- Lempipeli: PL Omaha medium (< 1000)
slammeri kirjoitti:Arsi kirjoitti:En haluaisi mitään piruja seinille maalailla, mutta tuo käyrä näyttää vähän siltä, että kohta mennään toiseen suuntaan ja lujaa. Ihmeen vähäistä näyttäisi varianssi tuossa muutenkin olevan
Mä en enää allekirjoita tota varianssi-aatetta samalla tavalla ku ennen. Suurimmat swingit tulee aina siitä ku tilttaa tai pelaa sillon ku ei oo virkeenä. Ite oon alkanu pienentää varianssia sillä et pelaan lyhyempiä sessioita, enkä pelaa krapulassa jne. Pelinä mulla on omaha ja siinähän varianssin pitäis olla vielä suurempaa ku teksussa. Mut suht vähäsinä ne pysyy jo noilla keinoin. Ja hyvällä pöytien valikoimisellakin pystyy vähentämään varianssia. Tosin nykyään ei voi pöytiä kovin useesti valita ku ne on yleensä pakko tehdä ite, että saa peliä.
Ite keisarille, wp. Ihmettelen vaan sitä, että etkö koskaa kotiuta noita rahojas, jos kerran rollina on yli 50k? Ajattelin ite niin, että kotiutan aina tästä lähtien puolet voitoista ja puolet menee rolliin. Tänä vuonna on tullu kotiutettua ihan liikaa ja rolli on jääny vähän turhan pieneks ja hidastanu nousua. Toi 100BI kuulostaa aika hurjalta ja hidastaa myös. Ite noudatan 30-40BI:n periaatetta. Tosin jos joutuu alkaa pelaamaan enemmän hu:ta ni pitää nostaa toi minimivaatimus sinne 50BI:hin.
Mut wp ja gl peleihin. Jatka samaa rataa!
TY, kyl oon kotiutellu noita voittoja, tykkään vaan pistää kaikki pokerista tulleet tuotot samaan käyrään...eli toi ei perjaatteessa oo käyrä rollista vaan tuloksista.
-

Aika hyvin näytät vetävän. Itellä tahtoo melkeen joka kerta venyy sessiot yli 5 tuntisiks, ja tilttii pukkaa. Sai muuten hyvii vinkkei täst sun päiväkirjast noihin onkelmiin. Ty. Ja pelejä! 

Omahassa ei aina tarvitse olla nutsit jotta voisi katsoa loppuun asti. -stars10
- El Busto
slammeri kirjoitti:Mä en enää allekirjoita tota varianssi-aatetta samalla tavalla ku ennen. Suurimmat swingit tulee aina siitä ku tilttaa tai pelaa sillon ku ei oo virkeenä. Ite oon alkanu pienentää varianssia sillä et pelaan lyhyempiä sessioita, enkä pelaa krapulassa jne. Pelinä mulla on omaha ja siinähän varianssin pitäis olla vielä suurempaa ku teksussa. Mut suht vähäsinä ne pysyy jo noilla keinoin. Ja hyvällä pöytien valikoimisellakin pystyy vähentämään varianssia. Tosin nykyään ei voi pöytiä kovin useesti valita ku ne on yleensä pakko tehdä ite, että saa peliä.
Oon samaa mieltä varianssiin vaikuttavista tekijöistä. Sickbeat-putkia aina sattuu, mutta eivät ne kyllä mullakaan ole koskaan paljoa yli 10Bi luokkaa olleet puhdasta huonoa tuuria, vaan biittien tai useamman marginaalisen käden häviämisen takia huonontunutta omaa peliä.
How come Keisari, että Pokeritiedon Omaha-mestari ei pelaa omppurinkiä? Hienosti näyttää sun pelit sujuneen, ja rispektaan niitä viisaita sääntöjä joista myös käyrän perusteella olet pystynyt kurinalaisesti pitämään kiinni. GL vaan jatkoon.
- new_order
- Lempipeli: PL Omaha medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short
-
- Samanlaisia aiheita
- Vastaukset
- Luettu
- Uusin viesti
-
- Humpin päiväkirja
1 ... 164, 165, 166Kirjoittaja pokerihumppi » 24.4.2007 17:43:30 - 2488 Vastaukset
- 95584 Luettu
- Uusin viesti Kirjoittaja Tehanu

7.5.2012 11:15:31
- Humpin päiväkirja
-
- Lehtipihvin päiväkirja
1 ... 20, 21, 22Kirjoittaja lehtipihvi » 23.3.2010 21:52:50 - 328 Vastaukset
- 7728 Luettu
- Uusin viesti Kirjoittaja lehtipihvi

7.4.2012 16:59:30
- Lehtipihvin päiväkirja