micropaisteilua avec Suomipoikae
Re: micropaisteilua avec Suomipoikae
Samoin kesäkuussa pelattava midnight sun lämmittää, siellä meinasin vetää kaiken paitsi sökö,7stud ja main eventit. Pitääkin ostaa noi liput heti 12.4. Eli joku 3k€ menee sisäänostoihi (200€ rebuy omppu --> jos alle 1000€ menee niin on jo hyvä suoritus)
OOn niin laiska etten jaksanu kattoo mikä viikko kesäkuussa toi MNS on? itellä kanssa tohon omppuu ja pikku-texuun halua lähtee... vaikka saattaa olla noi ribarit pelkkää rahan dumppausta. ootko ajatellu lähtee ennen kesää kassulla käymään??
''Onpas lihavalla sedällä ruma mopo ja nahkaliivi.' Kuuluisia viimeisiä sanoja
"Matka loppuu kesken, tai eihän se kesken lopu koska muuten matka olisi pitempi"
"Matka loppuu kesken, tai eihän se kesken lopu koska muuten matka olisi pitempi"
-

AAking - Viestit: 255
- Lempipeli: Turnaus medium (< 100)
- Lempipelin koko: Full & Short
AAking kirjoitti:
OOn niin laiska etten jaksanu kattoo mikä viikko kesäkuussa toi MNS on? itellä kanssa tohon omppuu ja pikku-texuun halua lähtee... vaikka saattaa olla noi ribarit pelkkää rahan dumppausta. ootko ajatellu lähtee ennen kesää kassulla käymään??
Ennen kesää kyllä pitää lähtee jo käymää, pitää katella lähemmin sitten. MNS on 4-12.6
Vihu: Voitko siirtää tilisiirrol stäkkis
Vihu: nii voin mennä nukkuu
Vihu: oon kumminki jaksanu sua aika kauan
pokeripaivakirjat/micropaisteilua-avec-suomipoikae-t20951-450.html
- Suomipoikae
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Vedän sittenkin pelkästää 1050€ omaha/holdemin ja yhden 220€ turboturtsin midnight sunissa. Tämän syyt on majoituspaikat/kyydit. Siinä olis välipäivä (eli mainin päivä) ja 2kpl hyviä turnauksia sen perässä, mutta en näe hyvänä liikkeenä jäädä jo tuon välipäivän takia kun tulee kalliiks majottuminen jne. Ekat rebuy turnaukset menee koulun kanssa vähän päälekäin ja koulujen loppuna on kiva olla kaupungissa.
Aikasemmin viikolla tuli kävästyä pelaamassa liveä ringissä missä en oo ennen pelannu. Tosi mukavan oloset pelit, yleensä fulliteksu on hirveen kuivaa mutta tuossa porukassa se ei ollu (straddle mukana, blindit 0.5/0.5/1/2 suurimmassa osassa käsistä). Pelaajien taso on aika kova, miehillä peli hallussa. Toki tässäkin poikkeuksia kun tuli vähän humalapäistä pelaajaa rinkiin mutta yleisesti on agroja hyviä pelaajia, tuli/tulee mielenkiintosia tilanteita. Tuolla tuli yks käsi missä mut raiskattiin. En muista tarkkoja juttuja enää kädestä mutta pelinä NL50€, turnilla vihu c/r all in ilmalla mun 40.5€ reissuun. Molemmat oli yli 300bb syvinä. Itekin olin ilmalla liikenteessä, käden jälkeen vihun kommentti tyyliin "huomas heti että toi bluffaa" ei ollu oikeen herkku. Mut tosiaan vedin tuon käden ihan vituilleen, pitkän session loppupuolella pieni nukahtaminen. Mut rispect vihulle, tosi nätisti veti tuon. Ja kohta perään mun 3bet kohtaa 4bet all in, kippaan ja vihu näytti 93s. Alkuillasta bluffit meni nätisti läpi, mutta loppu iltaa kohden bluffit oli paskempia ja imago löysempi --> heikkoa. Olin ekat 2h täysin korttikuollu, varmaan ekaa kertaa livepokeria pelatessa mulla oli nitti imago (mut ei ollu kyl enää loppu illasta). Jäin n. 50€ tappiolle noista peleistä, oman pelin taso oli aika heikko. Mutta pitää alkaa käydä pelaamassa tuolla jatkossakin
Huomenna autokoulussa teoriakoe, ja lukiossa uus jakso alkaa.
Huomenna sitten turnausyö, koulu alkaa tiistaina vasta 11.50
Aikasemmin viikolla tuli kävästyä pelaamassa liveä ringissä missä en oo ennen pelannu. Tosi mukavan oloset pelit, yleensä fulliteksu on hirveen kuivaa mutta tuossa porukassa se ei ollu (straddle mukana, blindit 0.5/0.5/1/2 suurimmassa osassa käsistä). Pelaajien taso on aika kova, miehillä peli hallussa. Toki tässäkin poikkeuksia kun tuli vähän humalapäistä pelaajaa rinkiin mutta yleisesti on agroja hyviä pelaajia, tuli/tulee mielenkiintosia tilanteita. Tuolla tuli yks käsi missä mut raiskattiin. En muista tarkkoja juttuja enää kädestä mutta pelinä NL50€, turnilla vihu c/r all in ilmalla mun 40.5€ reissuun. Molemmat oli yli 300bb syvinä. Itekin olin ilmalla liikenteessä, käden jälkeen vihun kommentti tyyliin "huomas heti että toi bluffaa" ei ollu oikeen herkku. Mut tosiaan vedin tuon käden ihan vituilleen, pitkän session loppupuolella pieni nukahtaminen. Mut rispect vihulle, tosi nätisti veti tuon. Ja kohta perään mun 3bet kohtaa 4bet all in, kippaan ja vihu näytti 93s. Alkuillasta bluffit meni nätisti läpi, mutta loppu iltaa kohden bluffit oli paskempia ja imago löysempi --> heikkoa. Olin ekat 2h täysin korttikuollu, varmaan ekaa kertaa livepokeria pelatessa mulla oli nitti imago (mut ei ollu kyl enää loppu illasta). Jäin n. 50€ tappiolle noista peleistä, oman pelin taso oli aika heikko. Mutta pitää alkaa käydä pelaamassa tuolla jatkossakin
Huomenna autokoulussa teoriakoe, ja lukiossa uus jakso alkaa.
Huomenna sitten turnausyö, koulu alkaa tiistaina vasta 11.50
- Suomipoikae
Pelasin tänään vain 12 turnausta, lopputulos -300€. Avg buy in oli tänään normaalia pienempi, n. 30€ (rebuyt mukaanlaskettuna). Wildi Westistä sain jämärahat (eli n. omat takaisin). Isoin turnaus mitä tänään vedin oli bossin 50+5€, siihen meni 105€, siitä ulos keskivaiheilla coolerilla AA vs KK. Jäi hyvä fiilis omasta pelistä, ghuud.
Sain tänään teoriakokeen läpi autokoulussa (y)
Telesina 0.5€ +120€
Plo100€ -80€
http://www.youtube.com/watch?v=v92Ddcoh ... re=related
Sain tänään teoriakokeen läpi autokoulussa (y)
Telesina 0.5€ +120€
Plo100€ -80€
http://www.youtube.com/watch?v=v92Ddcoh ... re=related

- Spoe
Sulla nimimerkki vaihtunu vähän lyhempään. Mutta onnea teorian läpäisystä
Millos inssi? Miten sua ei vituta miikkapäivät, mulla eilen miinusta reilut 200 ja teki mieli viskata kone helvettiin...
Tai tietysti onhan se hyvä että on omaan peliin jo tyytyväinen, tietää että homma toimii
''Onpas lihavalla sedällä ruma mopo ja nahkaliivi.' Kuuluisia viimeisiä sanoja
-

AAking - Viestit: 255
- Lempipeli: Turnaus medium (< 100)
- Lempipelin koko: Full & Short
AAking kirjoitti: Mutta onnea teorian läpäisystäMillos inssi? Miten sua ei vituta miikkapäivät, mulla eilen miinusta reilut 200 ja teki mieli viskata kone helvettiin...
Tai tietysti onhan se hyvä että on omaan peliin jo tyytyväinen, tietää että homma toimii
Kiitos
Inssi perjantaina. Ei ne ärsytä jos on pelannu hyvin, jos on vetäny perseelleen niin sitten ärsyttää (toki jos jotain tosi isoo ja karmivaa tulee niin ärsyttää mutta ei kauheen pahasti). Tuossa tän vuoden alkuun just jonkun 4k€ alas tultua vähän jo alko ärsyttämää (tiedostaen että ihan hyvin niillä tasoilla pystyis varianssin piikkiin tulla suht helposti 10k kuoppa, kun avg bin oli 50€ pintaan) mutta isot swingit kuuluu turnauksiin, samoin kyllä käteiseenkin. Ei ärsytä enää kun oon ihan riittävän usein ärsyyntyny häviämisestä, ja huomannu että se on todellakin turhaa. Esim 2v sitten tuli ihan megatiltti jos tippu esim ennen ft flipissä, nykyää ei tunnu paljoa ellei turnaus oo joku 100k garan tyylinen.
Tänää plo200€ hu -360€.
- Suomipoikae
Eilen tosi mukavat livepelit, plo50/nl50 peleinä. Pelit oli 4-9max, yli 400bb potteja oli hirveesti, itekin voitin yhden 950bb potin. Jäin n. 300€ voitolle cash ja turbo sittarista +40€. Tuli tosi karuja käsiä, mm pöytä KQJJ8 riverillä, potissa n. 130-160€. Ekana vuorossa oleva kaveri lyö toisen kaverin all in (eli 132€ bet) ja toinen miettii pienen tovin jälkeen ja näyttää QT ja shovennu vihu muck. pelinä oli siis nl50€ äskeisessä kädessä.
Freerollista tipuin AJ vs QQ 24bb stäkillä sb vs bb, olis pitäny irrottaa mutta ei oo niin vakavaa frollissa.
Ylläpito vois pistää tän ketjun kiinni, lopetan tän blogin tähän.
Freerollista tipuin AJ vs QQ 24bb stäkillä sb vs bb, olis pitäny irrottaa mutta ei oo niin vakavaa frollissa.
Ylläpito vois pistää tän ketjun kiinni, lopetan tän blogin tähän.
- Suomipoikae
What?
http://www.pokeritieto.com/keskustelu/pokeripaivakirjat/operaatio-pizzaraha-t28333.html
"Ja nutsit omahas - kunha vaa osuu"
"Ja nutsit omahas - kunha vaa osuu"
-

PizzaPablo - Viestit: 377
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)