Moi olen Poliisi
Re: Moi olen Poliisi
Pientä monttua paikkaillaan (n. -800€ pahimmillaan, tällä hetkellä 4-500€). Tuli huono runi ja aloin pelata todella huonosti, spewailua jne.. joten otin ensin muutaman päivän tauon ja nyt maanantaista aloitin NL20:sta hakemaan uutta vauhtia. Tänään on eka päivä NL50:ssä. Kuukausi vielä about 500€ plussalla, toivottavasti pelisilmä hieman skarppaisi että ehtisi montusta pois ennen kuukaudenvaihdetta. Saa nähdä miten menee, minulla on jostain syystä ollut B tai C-game päällä erityisesti iltaisin nää viimeiset viikot.
RAY:lla on muuten loistavat pelirajoitukset. Kun spewailu meni liian pitkälle pistin vaan maks. 0.1/0.2-rajoituksen päälle. Nyt nostin sen 0.25/0.5:een ja kun peli rupeaa kulkemaan taas niin otetaan se kokonaan pois päältä.
RAY:lla on muuten loistavat pelirajoitukset. Kun spewailu meni liian pitkälle pistin vaan maks. 0.1/0.2-rajoituksen päälle. Nyt nostin sen 0.25/0.5:een ja kun peli rupeaa kulkemaan taas niin otetaan se kokonaan pois päältä.
-

Poliisi - Viestit: 122
Niin kuin oon runnannu viime aikoina niin tämä ei ollut huikea yllätys:

No, tuleehan niitäkin oikeaan suuntaan. ty:

[ ] put me on AK
[ ] put me on flushdraw
[?] put me on a hand
En jaksanut eka kattoo mitä sillä oli, sillä on Ax 95% ajasta, mutta muutinpahan mieleni. Oli iloinen yllätys.
Maanantai: -13€
Tiistai: +82€
Tänään: +39€
Kuukausi tähän asti:

16k kättä ja tuskin niitä paljon enemmän saa nyt kun juhannus on ovella. Ehkä ensi viikolla ehtis.

No, tuleehan niitäkin oikeaan suuntaan. ty:

[ ] put me on AK
[ ] put me on flushdraw
[?] put me on a hand
En jaksanut eka kattoo mitä sillä oli, sillä on Ax 95% ajasta, mutta muutinpahan mieleni. Oli iloinen yllätys.
Maanantai: -13€
Tiistai: +82€
Tänään: +39€
Kuukausi tähän asti:

16k kättä ja tuskin niitä paljon enemmän saa nyt kun juhannus on ovella. Ehkä ensi viikolla ehtis.
-

+250€ eilen ja kuoppa melkein pakattu, nyt voi hyvin mielin lähteä juhannuksen viettoon!

-

1) tykkään flopturnriver lyöntiko'oista. (ko-oista) (koóista) anyway 22
2) parilla bluffaaminen on kuin naapurin lentoemännän reidelle laukeaminen. Ei siitä nyt varsinaisesti hyödy helkuttiakaan. Mitä oikein ajattelit esittää satunnaisella heräämisellä? Kutosparia jolla lyöt vitosparin pakkaan?
3) kasikorkea väri on ihan ok jos se on 100% pakkaanlyöntivalue. Itse tekisin saman (koska ei voi olla vastassa mitään) jn.e jne. ja maksu tulee kyllä kiitos... mutta onko nl50 tarpeeksi tehokas?
2) parilla bluffaaminen on kuin naapurin lentoemännän reidelle laukeaminen. Ei siitä nyt varsinaisesti hyödy helkuttiakaan. Mitä oikein ajattelit esittää satunnaisella heräämisellä? Kutosparia jolla lyöt vitosparin pakkaan?
3) kasikorkea väri on ihan ok jos se on 100% pakkaanlyöntivalue. Itse tekisin saman (koska ei voi olla vastassa mitään) jn.e jne. ja maksu tulee kyllä kiitos... mutta onko nl50 tarpeeksi tehokas?
pokerman82 kirjoitti:I WANT slow, fast.
-

Slow - Viestit: 4266
2) Jep, 22-hanska ei kyllä ole standardi mutta minulla oli hyvä fiilis/riidit vihun pelistä. Kyseessä oli uusi regu (eka sessio sen kanssa) ja olin pistänyt sitä hankaluuksiin tähän asti (paljon 3betteja ja single raised barreleita, muistaakseni yksi overbet, tosin pienemmässä potissa) koska se oli melko weak overall, mutta ne kädet jotka menivät showdowniin minulla oli yleensä oikea käsi, joten mulla oli hyvä imago. Tässä tapauksessa melko standardi 3bet ja cbet 3-handed. Turni tuo mulle oesd:n ja päätän ampua taas koska a) mun range on paljon vahvempi kun hänen ja b) saan floatit pakkaan ja c) ehkä 77-TT. Riverillä tajusin että se ei todellakaan autokoppaa AJ:lla jos overbettaan (mutta varmaan koppaisi 16€), vaan sillä täytyisi olla QQ+ (epätodennäköistä pf nähden), 5x ei tuu riveriin ellei ole tasan tarkkaan A5s (ja niitäkin on vaan 2 comboa). Sillä on kanssa varmaan paljon värinvetoja mutta en todellakaan halua c/c joten ainoat riverlinet mun mielestä on c/f tai overbet. Päätin nyt sitten ottaa pallit käteen ja survoa.
3) Vihu on ok regu joka steamasi, oli hävinnyt mukavasti session aikana ja olin viime 5-10 min sisällä bluffreissannut sitä onnistuneesti flopilla (yksi 3bet potti, yksi multiway).. Turn call on kyseenalainen mutta hei, mulla on pari ja värinveto. Ja riveristä sen verran että olin varma ettei sillä ollut nuts. Nutseilla tai bluffilla se olisi betannut enemmän (koska oli hävinnyt/steamasi), joten kyseessä oli selvä thin value sen puolesta. Stakkia löytyi sen verran että saisin hienon reissun kylkeen, kyse oli lähinnä siitä kuinka tiltissä se on. Päätin että se oli kykenevä kippaamaan Qh/Jh kun mä reppaan nutseja niin täydellisesti. Tiedä sitten mitä se kippasi.
3) Vihu on ok regu joka steamasi, oli hävinnyt mukavasti session aikana ja olin viime 5-10 min sisällä bluffreissannut sitä onnistuneesti flopilla (yksi 3bet potti, yksi multiway).. Turn call on kyseenalainen mutta hei, mulla on pari ja värinveto. Ja riveristä sen verran että olin varma ettei sillä ollut nuts. Nutseilla tai bluffilla se olisi betannut enemmän (koska oli hävinnyt/steamasi), joten kyseessä oli selvä thin value sen puolesta. Stakkia löytyi sen verran että saisin hienon reissun kylkeen, kyse oli lähinnä siitä kuinka tiltissä se on. Päätin että se oli kykenevä kippaamaan Qh/Jh kun mä reppaan nutseja niin täydellisesti. Tiedä sitten mitä se kippasi.
-

kyseessä oli selvä thin value sen puolesta.
also known as call... Siis mä luulin että reppaat puhdasta ei mitään ja saat maksun parilta siksi
edit siis lisätäkseni 22 hanska oli ainoa, missä oli ideaa. Yleensä tuolla tasolla jätetään riverille joku 1/3 pottia - mikä on yhtä fiksua kuin äidin paneminen. En tiedä suunnittelitko lyöntikoón (koon) (k'o'n) tuota varten, mutta kannattaa alkaa suunnittelemaan.
also known as call... Siis mä luulin että reppaat puhdasta ei mitään ja saat maksun parilta siksi
edit siis lisätäkseni 22 hanska oli ainoa, missä oli ideaa. Yleensä tuolla tasolla jätetään riverille joku 1/3 pottia - mikä on yhtä fiksua kuin äidin paneminen. En tiedä suunnittelitko lyöntikoón (koon) (k'o'n) tuota varten, mutta kannattaa alkaa suunnittelemaan.
-

Öh. 88 on raise > fold >>>> call mun mielestä.
Ja 22 1/3 pot on burning money. ob > c/f > c/c >> normaali bet
Ja 22 1/3 pot on burning money. ob > c/f > c/c >> normaali bet
-

Mitä käsiä laitat kasikasissa valuecheckrangeen?
ja 22 on normaali potin kasvatus riverin shoveen. Muutenhan olisi sama lähteä LadyMooniin dokaamaan.
ja 22 on normaali potin kasvatus riverin shoveen. Muutenhan olisi sama lähteä LadyMooniin dokaamaan.
-

En ehdi nyt enempää kirjoittaa, katsotaan sunnuntaina/maanantaina..
Hyvää juhannusta!
Hyvää juhannusta!
-

Downswing päihitetty tältä erää.

Kotiutuksia sen verran tehty että rolli ei oikein riitä NL100:een joten pysytään NL50:ssä toistaiseksi.

Joku päivä tilttaan kun disconnectaan riverillä tuollaisessa spotissa.

Kotiutuksia sen verran tehty että rolli ei oikein riitä NL100:een joten pysytään NL50:ssä toistaiseksi.

Joku päivä tilttaan kun disconnectaan riverillä tuollaisessa spotissa.
-

Mukava +300€ aamusessio.
Hero calls:

Regu lahjoittaa stäkin:

Ja fisu fisuilee:

Hero calls:

Regu lahjoittaa stäkin:

Ja fisu fisuilee:

-

Hohhoh, löysin just vanhan helmen:

[x] 633bb potti

[x] 633bb potti
-

Aika vaisu kuukausi volyymittäin ja heinäkuu saattaa olla vielä vaisumpi. 
About 20k kättä, +1482€.

About 20k kättä, +1482€.

-

Nonni, Poliisi taas vauhdissa reilun parin viikon tauon jälkeen.

Pelaan vielä myöhemmin tänään ja en yleensä tarkista tuloksia kuin päivän viimeisen session jälkeen mutta olettaisin olevani mukavasti plussalla tähän asti. Kuukaudesta tulee tosin aika laimea, olen nimittäin tämän viikon jälkeen lähdössä parin viikon reissulle. Toivottavasti ehtisi nyt edes hieman pelata tässä viikon aikana.

Pelaan vielä myöhemmin tänään ja en yleensä tarkista tuloksia kuin päivän viimeisen session jälkeen mutta olettaisin olevani mukavasti plussalla tähän asti. Kuukaudesta tulee tosin aika laimea, olen nimittäin tämän viikon jälkeen lähdössä parin viikon reissulle. Toivottavasti ehtisi nyt edes hieman pelata tässä viikon aikana.
-