PinguGrind
Re: PinguGrind
Otin vähän lisää volyymia kun milffi meni nukkuun.. 10 jäljellä. Illan diipit:
-boss 1k gt deepstack 2/16
-fr big one 2/681
-boss 1k gt hh 2/4
-boss 10e turbo 1/28
-entra 5e reba turbo 3/39
ja muutama muukin ihan hyvissä
-no hyi jäinpäs rumasti neljänneks bossin hh:ssa... AK < K2 kun pöytään Q6543
-päivän vittuilu FrenchKississä joka jo rahoilla http://www.pokerihanska.com/?h=527266422 Farssaamisesta tuli penaltti
-bossin deepstackin ft:ssä otin finaalipöydän ekassa kädessä nätin pikku chipleadin http://www.pokerihanska.com/?h=142462175 Passiivinen vihu avas utg:stä 4bb eli sen range on käytännössä 99+, AK tai vielä vähän tiukempi. Otin perus timebank-overshoven kalleilla.
-Vittu mä vihaan J7o:ta!! Eka bossin turbostackin ft:stä ulos kun puskin J7o, kympit koppas, osuin jätkään flopilla, mut vihu veteli runner-runner värin.. Heti perään deepstackissa yli 100k flippi (ylivoim. cl) AQo < J7o, mulla siis tässä toi eka..
Enää bossin deepstack menossa.. Oon selkee cl, 1/5, mut hitto kun nää kestää kauan. Ownaan ihan 100-0, mut nää kuihtuu turhan hitaasti ja osuu aina ratkasevissa paikoissa... Mulla 198k, kakkosella 87k. Voitosta 274€. Kyl tästä nytkin jo joka tapauksessa plussapäivä tulee...
Miten vitussa mä ehdin tuhoon rollit aina jossain välissä?? Ynnäilin tossa, että vois joka ilta pelata vaan nää noin 30 low stakes turnausta ja riittää, että roi pysyis keskimäärin jossain 40-50% paikkeilla niin tekis jo vähän reilun satasen voittoo illassa. Tuollahan eläis jo ja ruokkis tarvittaessa milffinkin. Ja 40-50% roi nyt ei näihin turnauksiin tosiaan oo edes kovin hääppönen. Mulla taitaa viimeseltä neljältä vuodelta olla näillä tasoilla vähintään 3 kertaa toi heikoimmaltakin vuodelta.
-1/4.. mut... plääh.. http://www.pokerihanska.com/?h=613640370 ei nää tee tätä helpoks
-4/4.. puskin sb:stä KJo kun 11bb stack bb:ssä... vihu slowrollas ja makso sit rouvilla
-ja taas 2/4, 77 > AJ Gogo minä!
-ja 1/4... kipusin takasin hihii
-boss 1k gt deepstack 2/16
-fr big one 2/681
-boss 1k gt hh 2/4
-boss 10e turbo 1/28
-entra 5e reba turbo 3/39
ja muutama muukin ihan hyvissä
-no hyi jäinpäs rumasti neljänneks bossin hh:ssa... AK < K2 kun pöytään Q6543
-päivän vittuilu FrenchKississä joka jo rahoilla http://www.pokerihanska.com/?h=527266422 Farssaamisesta tuli penaltti
-bossin deepstackin ft:ssä otin finaalipöydän ekassa kädessä nätin pikku chipleadin http://www.pokerihanska.com/?h=142462175 Passiivinen vihu avas utg:stä 4bb eli sen range on käytännössä 99+, AK tai vielä vähän tiukempi. Otin perus timebank-overshoven kalleilla.
-Vittu mä vihaan J7o:ta!! Eka bossin turbostackin ft:stä ulos kun puskin J7o, kympit koppas, osuin jätkään flopilla, mut vihu veteli runner-runner värin.. Heti perään deepstackissa yli 100k flippi (ylivoim. cl) AQo < J7o, mulla siis tässä toi eka..
Enää bossin deepstack menossa.. Oon selkee cl, 1/5, mut hitto kun nää kestää kauan. Ownaan ihan 100-0, mut nää kuihtuu turhan hitaasti ja osuu aina ratkasevissa paikoissa... Mulla 198k, kakkosella 87k. Voitosta 274€. Kyl tästä nytkin jo joka tapauksessa plussapäivä tulee...
Miten vitussa mä ehdin tuhoon rollit aina jossain välissä?? Ynnäilin tossa, että vois joka ilta pelata vaan nää noin 30 low stakes turnausta ja riittää, että roi pysyis keskimäärin jossain 40-50% paikkeilla niin tekis jo vähän reilun satasen voittoo illassa. Tuollahan eläis jo ja ruokkis tarvittaessa milffinkin. Ja 40-50% roi nyt ei näihin turnauksiin tosiaan oo edes kovin hääppönen. Mulla taitaa viimeseltä neljältä vuodelta olla näillä tasoilla vähintään 3 kertaa toi heikoimmaltakin vuodelta.
-1/4.. mut... plääh.. http://www.pokerihanska.com/?h=613640370 ei nää tee tätä helpoks
-4/4.. puskin sb:stä KJo kun 11bb stack bb:ssä... vihu slowrollas ja makso sit rouvilla
-ja taas 2/4, 77 > AJ Gogo minä!
-ja 1/4... kipusin takasin hihii
-

KarhuPingviini - Viestit: 4014
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
- Lempipelin koko: Full
sama milffi vielä kuvioissa?
onkos nainen rauhoittanut menoa kun välillä se tuntui olevan aika villiä ?
- killerwhale
killerwhale kirjoitti:sama milffi vielä kuvioissa?onkos nainen rauhoittanut menoa kun välillä se tuntui olevan aika villiä ?
Sama milffi ja on sen verran kuvioissa, että asuu samassa osoitteessa, mut ei siitä sen enempää.
Deepstackissa ehkä virhearvio kun 4-bet shovesin nitihköä vihua vastaan 77. Vihu snappas nauloilla. Taas 4/4. Ei oo helppoo tämä nyt.
btn vs bb AT < KJ ja jäin neljänneks. Paska peli. Meen nukkuun...
-

KarhuPingviini kirjoitti:killerwhale kirjoitti:sama milffi vielä kuvioissa?onkos nainen rauhoittanut menoa kun välillä se tuntui olevan aika villiä ?
Sama milffi ja on sen verran kuvioissa, että asuu samassa osoitteessa, mut ei siitä sen enempää.
Deepstackissa ehkä virhearvio kun 4-bet shovesin nitihköä vihua vastaan 77. Vihu snappas nauloilla. Taas 4/4. Ei oo helppoo tämä nyt.
btn vs bb AT < KJ ja jäin neljänneks. Paska peli. Meen nukkuun...
Ei ketään kinnosta sun ak-kk tai 3-bet shove 55.
Kerro nyt vaan tuosta milffistä,ja miten menee.
- koffia
koffia kirjoitti:Ei ketään kinnosta sun ak-kk tai 3-bet shove 55.
Kerro nyt vaan tuosta milffistä,ja miten menee.
Milffi lukee tossa vieressä tätä blogia ja sano, että "et sit pistä mitään runkkausmateriaalia milffistä sinne".
edit: Tämä blogi tulee pysymään pokerilinjalla.
-

Jei jei PinguPongo is back. Laita mulle milffistä runkkausmateriaali FB kautta, jookosta ?
Pokeriblogit on tylsiiiä...
Aki:"Rikkaiden kitsastelua enemmän olen kauhistellut kädestä suuhun elävien huolettomien hulivipoikien ja -tyttöjen possunnotkeaa kuukausittaista poikkimenemistä."
-

MikkoMan - Viestit: 3556
MikkoMan kirjoitti:Jei jei PinguPongo is back. Laita mulle milffistä runkkausmateriaali FB kautta, jookosta ?![]()
No näethän sen siinä "parisuhteessa w/ milf" kohdassa mun profiilista... Olin kirjottamassa tähän, että "runkkaa sille", mutta milffi huusi vierestä "heeeeiiiiiii" niin kovaa, että jouduin sensuroimaan
edit: Milffi kysy vierestä, että kuka toi MikkoMan on? Näytin fb:stä profiilikuvan ja se totes, että "ai ihanaa.. toi onkin just semmonen puunhalaaja jonka mä haluan runkkaavan mun kuville".
Noniin.. Alkaahan tää blogi taas karkaamaan raiteiltaan. Sainkin jo muutaman postin ajan pysyttyä pokerissa
-

No niin se yksi kuva vaan mutta se on jo vähän niinkuin loppuun kulutettu... Oisko jotain uutta matskua ?
Sensuroinnista 10 pistettä ja kultapossumerkki.
EDIT: Hei se puunhalauskuva on aika kova
, se näyttää että mulla on myös hippipuoli. Tai jotain.
Sensuroinnista 10 pistettä ja kultapossumerkki.
EDIT: Hei se puunhalauskuva on aika kova
Aki:"Rikkaiden kitsastelua enemmän olen kauhistellut kädestä suuhun elävien huolettomien hulivipoikien ja -tyttöjen possunnotkeaa kuukausittaista poikkimenemistä."
-

Mikko runkkaa puuta vasten Pingun milffin kuva naulattuna siihen puuhun?
Back to poker, imo.
Back to poker, imo.
PolkaBot kirjoitti:Mietelause: "On vain kolme tapaa pelata JJ, ja ne kaikki ovat väärin."
-

Kyyberi - Viestit: 3603
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
- Lempipelin koko: Short
Kyyberi kirjoitti:Back to poker, imo.
Pingun blogia koskaan ole pokerin takia seurattu..
"RAY lupaa turvallisempaa pelaamista
Turvallisuus näkyy esimerkiksi siten, että pelaajille palautetaan pienempi osuus voittoina, jotta pelaaminen ei olisi liian houkuttelevaa."
Turvallisuus näkyy esimerkiksi siten, että pelaajille palautetaan pienempi osuus voittoina, jotta pelaaminen ei olisi liian houkuttelevaa."
-

julaak - Viestit: 1678
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
No sit niitä milffikuvia. Tai videota. Mutta ei Mikon puurunkkausta.
PolkaBot kirjoitti:Mietelause: "On vain kolme tapaa pelata JJ, ja ne kaikki ovat väärin."
-

Kyyberi - Viestit: 3603
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
Kyyberi kirjoitti:No sit niitä milffikuvia. Tai videota. Mutta ei Mikon puurunkkausta.
Mitään kivaa saa ikinä tehdä...
-

Kyl sun nyt Mikko täytyis alkaa nostaa panoksia omassa blögissas. Tuntuu että Pingu on tullut jo ihan seesteiseksi ja ukkoontunut milffinsä ja bloginsa kanssa. Eihän tästä ny tule lasta eikä jaskaa. 
"RAY lupaa turvallisempaa pelaamista
-

julaak - Viestit: 1678
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
julaak kirjoitti:Kyl sun nyt Mikko täytyis alkaa nostaa panoksia omassa blögissas. Tuntuu että Pingu on tullut jo ihan seesteiseksi ja ukkoontunut milffinsä ja bloginsa kanssa. Eihän tästä ny tule lasta eikä jaskaa.
Blogin "taso" on aika verannollinen käytössäni olevaan rahasummaan. Ei rahaa--> runkkaan milffin kuvalle kotona=ei kerrottavaa, rahaa--> runkkaan milffin kuvalle Tallinnassa= paljon kaikkea kivaa kerrottavaa.
-

pe, la, su taukoo peleistä.. eilen häät, tänään krapula
reilailen padawanin menestystä kun se murskaa sunday majoreita... mulla 10% kaikista
edit: Maksumieheks jäin. Ny nukkumaan.
reilailen padawanin menestystä kun se murskaa sunday majoreita... mulla 10% kaikista
edit: Maksumieheks jäin. Ny nukkumaan.
-