PinguGrind
Re: PinguGrind
Kolme vapaailtaa takana. Keskittyny lähinnä treenaamiseen ton ajan. Alkoholia tällä viikolla 0 annosta. Neljä salitreeniä ja yhet nyrkkeilytreenit. Tänään taas mikroturnauksia isolla volyymilla. Ehkä jopa normia vähän isommalla, mut pidän avg binin edelleen vitosen paikkeilla kun alkuviikon voitoista oon joutunu kotiuttaan vähän laskuihin ja vastaavaan..
-

KarhuPingviini - Viestit: 4012
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
- Lempipelin koko: Full
Päivän pytty:

Ihan ok vihu hupissa vastassa. Ei tehny isoja virheitä preflop niin ajattelin, että löydän enemmän edgee postflop ja aloin positiosta limppaileen osan käsistä. Vihulla kesti aikansa ennen kun se alko reissaan mun limppeihin. Tässä vaiheessa mulle sopivassti käteen naulat jotka limppasin kans ja vihu shoves suoraa 16bb K3o:lla. Snap. Tyty. Ft oli koko ajan ihan hyvin hallussa. Kerran jouduin vetään lievästi ohi muistaakseni 65s > A8o, mut hyvin sain kasvateltua tasasesti stackia ilman showdowneja huppiin asti.
Fr:llä oon vähän valunu 1€ stormissa, mut edelleen 23/97. Ihan kiva 5,8k€ prize pooli tossa. Tänään tullu jo yks 2. sija ja jämärahasijoja tullu ainakin toista kymmentä. Varmasti vähintään +500 euron ilta jo.
Fr:n 3e turbo rahabubblessa 1/91 ja shorttisittareitakin oon tässä just voittanu 4 putkeen. Runnaan ihan ok.
5e turbo entralla 1/21 ja paljon muitakin hyvissä..
Mun uus nick ongamella on muuten aivan kirottu.. Ei pysty voittaan mitään.
edittiiii.. varsin biittisästi päätty illan loput turneet.. tai no 4 pöytää vielä jäljellä, mut tuskin noista mitään muutamia kymppejä enempää tulee. tää päivä tais jäädä jotain 650€ plussalle.. jee.
Illan viimenen turnaus menossa. Taalan reba sijalla 33/59, ihan kohta rahoilla ja 1,3k$ poolissa. Taidan alotella vielä vähän sittareita tai käkkyä samalla kun syön iltapalaa ja katon yhen jakson Generation Killiä.. Netti piiloon loppuyöks mikäli ei tosta turneesta sit satu tuleen jotain top-3 sijotusta tms. --->

Ihan ok vihu hupissa vastassa. Ei tehny isoja virheitä preflop niin ajattelin, että löydän enemmän edgee postflop ja aloin positiosta limppaileen osan käsistä. Vihulla kesti aikansa ennen kun se alko reissaan mun limppeihin. Tässä vaiheessa mulle sopivassti käteen naulat jotka limppasin kans ja vihu shoves suoraa 16bb K3o:lla. Snap. Tyty. Ft oli koko ajan ihan hyvin hallussa. Kerran jouduin vetään lievästi ohi muistaakseni 65s > A8o, mut hyvin sain kasvateltua tasasesti stackia ilman showdowneja huppiin asti.
Fr:llä oon vähän valunu 1€ stormissa, mut edelleen 23/97. Ihan kiva 5,8k€ prize pooli tossa. Tänään tullu jo yks 2. sija ja jämärahasijoja tullu ainakin toista kymmentä. Varmasti vähintään +500 euron ilta jo.
Fr:n 3e turbo rahabubblessa 1/91 ja shorttisittareitakin oon tässä just voittanu 4 putkeen. Runnaan ihan ok.
5e turbo entralla 1/21 ja paljon muitakin hyvissä..
Mun uus nick ongamella on muuten aivan kirottu.. Ei pysty voittaan mitään.
edittiiii.. varsin biittisästi päätty illan loput turneet.. tai no 4 pöytää vielä jäljellä, mut tuskin noista mitään muutamia kymppejä enempää tulee. tää päivä tais jäädä jotain 650€ plussalle.. jee.
Illan viimenen turnaus menossa. Taalan reba sijalla 33/59, ihan kohta rahoilla ja 1,3k$ poolissa. Taidan alotella vielä vähän sittareita tai käkkyä samalla kun syön iltapalaa ja katon yhen jakson Generation Killiä.. Netti piiloon loppuyöks mikäli ei tosta turneesta sit satu tuleen jotain top-3 sijotusta tms. --->
-

Go Pingu Go. Tää on hienoa settiä seurata, hämmentävää, että joku kykenee harjaamaan merkittäviä rahoja 1-5 taalan turtseista. Missä menee ROI? 
Jos haluaa olla henkisesti itsenäinen, pitää olla taloudellisesti itsenäinen. - Pentti Kouri.
In the long run we are all dead. - John Maynard Keynes
In the long run we are all dead. - John Maynard Keynes
- PikkuPro
- Lempipeli: PL Omaha medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short
PikkuPro kirjoitti:Go Pingu Go. Tää on hienoa settiä seurata, hämmentävää, että joku kykenee harjaamaan merkittäviä rahoja 1-5 taalan turtseista. Missä menee ROI?
Syyskuulta roi näyttäis olevan +186% turnauksista ja +21% sittareista. Turnausroi on mikroihin suunnilleen normi (lifetime roi alle 20€ turnauksista +155%, otanta yli 4k turnausta), mut sittarit on toki runnannu vähän yli ev:n kun noi on kuitenkin suurimmaks osaks 5- ja 6-max turboja ja hyperturboja. Nykyään joku +10% alkanee pitkällä tähtäimellä oleen suht maksimi sittareihin edes mikroissa. Laitan syyskuun peleistä jotain graphia sit kun otanta on vähän isompi.
edit, Lifetime 1-30 dollarin turneet:

Jaksoin vihdoin lisätä tohon ikivanhat bossin, pokerin ja ongamen nickit joita en oo käyttäny vuosiin niin turnauksia tuli enemmän ja käppyrässä olevien turnausten roi tippu 134 prosenttiin. Nyt toi on oikeesti lifetime graphi. Isoimmat filtteröity pois niin siitä puuttuu mm. mun isoin rahastukseni eli Starssin +54k$ satkun ribarista ja sai nätimmän käyrän kun jäi 20k downswing pois kun joskus pari-kolme vuotta sit kuoppailin isompiin turnauksiin oikein urakalla hetken aikaa. Total lifetime profitit turnauksista näyttäis ikivanhatkin nickit huomioiden olevan +235k$ paikkeilla.
-

Vapaailta. Lähen paikalliseen. Jano + lievä vitutus. Siis oikeesti vain lievä. Jano kova.
-

Aamukuuteen meni sit viime reissullakin ja milffi ei ollu ollenkaan hyvillään.. Seuraavat 1,5 vuorokautta sit meni sängyn alla täristessä. Vois vähän vielä vähentää noita reissuja vaikka toi olikin toinen kerta kuukauteen.
Tänään en viittiny alottaa turnauksia kun en oikein tienny, että miten iskee väsy, mut kulkikin ihan hyvin niin jatkoin tähän asti. Ongamella vaihdoin väliaikasesti saittia rahansiirtopoliittisista syistä ja grindasin oikein peräti 3-5 dollarin 10-max turboja. Ois kai tässä sentään kympin sittareihinkin rollia, mut halusin totutella. 82 dollaria plussaa noista eli ihan hyvin meni. Ja Bossilta lisäks reilut 120 euroa plussaa käkystä. Siinäkin maltillisesti nl10-25:tä. Tää oli tämmönen kivan kevyt 2600 käden ja 4,5 tunnin mikrosessio. Ja pääsi tuntipalkoille. Saatan ihan vaihtelun vuoks vetää näitä samoja vielä huomisenkin. Oon runnannu tän kuun ihan kivasti kun sittariroi lähentelee 30 prossaa turboissa ja käkyssä bb/100 on so far 61 ja risat. Yli ev:n on. Kerrankin. Myönnän.
edit: Tää kuu taitaa alkaa olla jo euroissakin jotain 3k plussalla. En jaksa laskee just ny...
edit2: Tarkotin ekassa kappaleessa sanoa, että "peiton alla täristessä".
Tänään en viittiny alottaa turnauksia kun en oikein tienny, että miten iskee väsy, mut kulkikin ihan hyvin niin jatkoin tähän asti. Ongamella vaihdoin väliaikasesti saittia rahansiirtopoliittisista syistä ja grindasin oikein peräti 3-5 dollarin 10-max turboja. Ois kai tässä sentään kympin sittareihinkin rollia, mut halusin totutella. 82 dollaria plussaa noista eli ihan hyvin meni. Ja Bossilta lisäks reilut 120 euroa plussaa käkystä. Siinäkin maltillisesti nl10-25:tä. Tää oli tämmönen kivan kevyt 2600 käden ja 4,5 tunnin mikrosessio. Ja pääsi tuntipalkoille. Saatan ihan vaihtelun vuoks vetää näitä samoja vielä huomisenkin. Oon runnannu tän kuun ihan kivasti kun sittariroi lähentelee 30 prossaa turboissa ja käkyssä bb/100 on so far 61 ja risat. Yli ev:n on. Kerrankin. Myönnän.
edit: Tää kuu taitaa alkaa olla jo euroissakin jotain 3k plussalla. En jaksa laskee just ny...
edit2: Tarkotin ekassa kappaleessa sanoa, että "peiton alla täristessä".
-

KarhuPingviini kirjoitti:edit2: Tarkotin ekassa kappaleessa sanoa, että "peiton alla täristessä".
Alkuperäinen (k/m)ielikuva oli kyllä niin huikea että ei olisi kannattanut korjata.
- pasita
Ihan "ok" 1,5 tunnin sessio 10 dollarin turbosittareissa. +340 dollaria. Sick run. Jatkanpa tästä. Sittareilla ja käkyllä tän illan/yön. Huomenna taitaa olla illaks muuta ohjelmaa kuin pokeri ja sunnuntain yritän sit vetää taas isolla volyymilla turnauksia. Eiköhän tässä jo voi alkaa veteleen 3-20 €/$ turtseja.
-

Ongame pätkii ja toimii hitaasti. Toivottavasti ei nyt kaadu koko saitti kun illan viimenen turnaus menossa. Brazilian Rebuy sijalla 2/288. 82 rahoille ja 8k$ poolissa. Mulla on vähän semmonen kutina, että vien tän turneen nyt kun MikkoManikin tais viedä tuossa joskus taannoin. Ja ite oon muistaakseni ollu tässä parhaimmillaan vaan kakkonen. Tosin sillon oli isompi prize pool.
Alotin puolen yön jälkeen muutamia turboja ja aiemmista tuli jo kaks finaalipöytää. Plussayö valmistunu turnausten osaltakin jo, mut toistaseks vain niukasti joten tästä nyt vähän korjausliikettä, kiitos.
29/129. On tää kyl hieno turnaus. Avg stack tässä vaiheessa 5,3bb
Mulla reilut 8bb.
38/110. Oon yli avaragestackilla ja silti mun stack on alle 5bb. Hehe. Ongame <3
28/91. Edelleen yli avg stack joka on alle 5bb. Kohta rahoilla. Tahtois jo nukkuun..
12/79 eli rahoilla. Tuplasin KTo > Q5o. Mulla jo huikea 8bb jättistack.
7/73. Kyl tämä tästä.. Porukka tekee aivan järjettömiä kippejä blindeistakin jollain 1,2bb stackilla.
8/58. KTo paras käsi tuntiin...
5/56. JTo > 65o.
2/53. AQo > TT > AJs. River Q !!
1/48. Sb luuli, että tänne on tultu limppaileen. http://www.pokerihanska.com/?h=179067393 Ai niin ja mulla 83o kun ei taida näkyä tossa. Oiskohan tän mun GoalWinin uuden nickin kirous kohta ohi kun otin tällä samalla jo ne 340 taalan upit aiemmin illalla sittareissa.. Tän nickin runi on ollu toistaseks jotain suht kaameeta. Otanta toki vielä pieni.
3/32. En oikein pääse tekeen mitään kun turnauksen kaks isointa stackia availee mun oikeelta puolelta. Ärsyttävä paikka nyt.
2/25. http://www.pokerihanska.com/?h=519049743 Bb sit outissa, mulla 95o. Toi jstaplesi availee ihan liikaa mun oikeelta puolelta ja sillä on 2,5 x mun stack vaikka oon toisena. Mut en viittis sitä vastaan ihan roskilla lähtee hölmöileenkään näillä stackeilla.
4/17. Korttikuollutta. Turnauksen 3 isointa stackia mun ympärillä niin ei pysty nyt kauheesti hölmöileen..
4/14. Mun ympärillä kolme yli 400k stackia. Mulla 240k ja toisen pöydän isoin stack 110k. Ei oo reilua. Pari kertaa sain just puskemalla vietyä blindit ja melkein tuplasin sillä stackin. Mun kädet Q8o ja K4s.
4/11. Ft-bubble. Ykköselle 1,5k$. Ottanen.
Lol. Ft alko ja Ongame kaatu.
Nään lobbyn ja stack pienenee, mut en pääse pöytään...
Ei oo ketään pudonnu ft:ssä eikä stackitkaan juuri muutu joten ei tonne vissiin pääse kukaan muukaan...
Go Ongame!
En kyl ihan suosiolla tyydy edes siihen, että ft:n rahat jaetaan chippien suhteessa. Häviän siinä ev:tä suht selkeesti, mut toi taitaa silti olla kaikkein toivottavin vaihtoehto tällä hetkellä...
Alotin puolen yön jälkeen muutamia turboja ja aiemmista tuli jo kaks finaalipöytää. Plussayö valmistunu turnausten osaltakin jo, mut toistaseks vain niukasti joten tästä nyt vähän korjausliikettä, kiitos.
29/129. On tää kyl hieno turnaus. Avg stack tässä vaiheessa 5,3bb
38/110. Oon yli avaragestackilla ja silti mun stack on alle 5bb. Hehe. Ongame <3
28/91. Edelleen yli avg stack joka on alle 5bb. Kohta rahoilla. Tahtois jo nukkuun..
12/79 eli rahoilla. Tuplasin KTo > Q5o. Mulla jo huikea 8bb jättistack.
7/73. Kyl tämä tästä.. Porukka tekee aivan järjettömiä kippejä blindeistakin jollain 1,2bb stackilla.
8/58. KTo paras käsi tuntiin...
5/56. JTo > 65o.
2/53. AQo > TT > AJs. River Q !!
1/48. Sb luuli, että tänne on tultu limppaileen. http://www.pokerihanska.com/?h=179067393 Ai niin ja mulla 83o kun ei taida näkyä tossa. Oiskohan tän mun GoalWinin uuden nickin kirous kohta ohi kun otin tällä samalla jo ne 340 taalan upit aiemmin illalla sittareissa.. Tän nickin runi on ollu toistaseks jotain suht kaameeta. Otanta toki vielä pieni.
3/32. En oikein pääse tekeen mitään kun turnauksen kaks isointa stackia availee mun oikeelta puolelta. Ärsyttävä paikka nyt.
2/25. http://www.pokerihanska.com/?h=519049743 Bb sit outissa, mulla 95o. Toi jstaplesi availee ihan liikaa mun oikeelta puolelta ja sillä on 2,5 x mun stack vaikka oon toisena. Mut en viittis sitä vastaan ihan roskilla lähtee hölmöileenkään näillä stackeilla.
4/17. Korttikuollutta. Turnauksen 3 isointa stackia mun ympärillä niin ei pysty nyt kauheesti hölmöileen..
4/14. Mun ympärillä kolme yli 400k stackia. Mulla 240k ja toisen pöydän isoin stack 110k. Ei oo reilua. Pari kertaa sain just puskemalla vietyä blindit ja melkein tuplasin sillä stackin. Mun kädet Q8o ja K4s.
4/11. Ft-bubble. Ykköselle 1,5k$. Ottanen.
Lol. Ft alko ja Ongame kaatu.
Nään lobbyn ja stack pienenee, mut en pääse pöytään...
Ei oo ketään pudonnu ft:ssä eikä stackitkaan juuri muutu joten ei tonne vissiin pääse kukaan muukaan...
Go Ongame!

En kyl ihan suosiolla tyydy edes siihen, että ft:n rahat jaetaan chippien suhteessa. Häviän siinä ev:tä suht selkeesti, mut toi taitaa silti olla kaikkein toivottavin vaihtoehto tällä hetkellä...
-

Vittu!! Tilt!!!
Kuollu se on saatana.. Koko Ongame.
Ihan sama mulle miten ne tän hoitaa. Nostan samantien loput rahat pois...
Tai siis ei todellakaan oo sama ja yritän viedä joka sentin mitä tän keissin perusteella on vietävissä, mut loput Ongamen rollista lähti jo kotiutukseen...
Tai siis ei todellakaan oo sama ja yritän viedä joka sentin mitä tän keissin perusteella on vietävissä, mut loput Ongamen rollista lähti jo kotiutukseen...
-

Samaa paskaa.
Kukaan Ongelmagamella ei korvaa yhtään mitään oli kyseessä sitten pelaajien rahat tai softan kaatuminen.
Kukaan Ongelmagamella ei korvaa yhtään mitään oli kyseessä sitten pelaajien rahat tai softan kaatuminen.
KarhuPingviini kirjoitti:Vittu!! Tilt!!!
- ahdistelupanda
Minäkin tykkään tästä päiviksestä, tule turkuun ens kerralla kun Milffi vaihtaa lukot...
- firdell
No kerro heti miten tossa kävi kun tiedät, siis miten tuli ongamelta rahat vai tuliko...
Aki:"Rikkaiden kitsastelua enemmän olen kauhistellut kädestä suuhun elävien huolettomien hulivipoikien ja -tyttöjen possunnotkeaa kuukausittaista poikkimenemistä."
-

MikkoMan - Viestit: 3531
Joo ilmota kun tiedät miten kävi.
Ite olin just pari päivää sitten kans CL (12 jäljellä tjsp) jossain Championchip satelliitissa kun kävi samat. Seuraavana päivänä oli bini palautettu, enkä vaivautunu nostamaan ees meteliä kun ei ne OG:n ihmisperseet kuitenkaan mitään maksa tai hyvitä. Heittereitä kaikki
Ite olin just pari päivää sitten kans CL (12 jäljellä tjsp) jossain Championchip satelliitissa kun kävi samat. Seuraavana päivänä oli bini palautettu, enkä vaivautunu nostamaan ees meteliä kun ei ne OG:n ihmisperseet kuitenkaan mitään maksa tai hyvitä. Heittereitä kaikki
No matter how many fish in the sea, it feels so empty without me.
-

f0b - Viestit: 217
- Lempipeli: Turnaus medium (< 100)
juu ilmottelen sit kun tiedän jotain... heräsin vasta ja alan tässä pikkuhiljaa selvittää asiaa... tai sit kun jaksan.. ei tuolta taida supportti edes vastailla viikonloppusin
-