Pokeripäiväkirja.Nyt - Redux
Just end my miseryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhh
Pelit menneet jotakuinkin vituiksi.
Bossin tilillä oli $431, joten päätin tehdä supernousut taas. Vähän aikaa väänsin pienemmissä peleissa, mutta sitten vittuunnuin ja menin NL1000:een.
Ei näissä käsissä ole mitään opittavaa tai muuta, olkoon tämä vain jatke julkiselle nöyryytykselleni. Joukossa on kai pari kättä, jolla voitinkin potin, mutta superpaskaa peliä yhtä kaikki. Isoja potteja jee.
Hmm, utg:sta 4-bet kylmänä. Ei hätää, biittaan kympeillä silti vielä ainakin.... ööh...
Kai mulla oli parempi käsi.
Kippas viimein floatiin kuten oli tarkoituskin. Ehkä joku TT? Mikä lie...
Hyvä ettei sillä osunu turn.
Vähän pottilimiittiomahaa, tuota kuninkaallisten peliä!
Ehehe...Köyhät jonoon, käenpesässä jaetaan rahaa!
En olis vastustellu, vaikka joku näistä isoista poteista olis osunu mulle.
Takas holdemiin, vähän pienempää peliä.
Naamioitua spew'tä.
Muutaman kerran oon itselleni vannonu, etten turhaan katkea osumattomilla pikkupareilla. Nice hand, sir.
Squeezaanpa nyt tota tuhmaa buttonreissaajaa. Oh snap... Limppaaja halus sit mukaan, ni en mäkään sit enää viittiny foldata, kun oli vielä s0oOted. Ei voinu outit saapua joelle.
Vitun moovailijat, pakkaan joudatte! Zädämmmmm... busto jei.
Kaksikin kertaa onnistuin grindaamaan takas samaan, kun olin noita isoja potteja hävinnyt. Kolmas kerta ei ollu charm.
No joopa joo ja silviisii. Vippifirmoille edelleen velkaa 1500 € ja mutsille 150 €. Niijja tilit tyhjiä. Ei kaissiinä sitte...
Shalom.
-

Redux - Viestit: 733
SFDAEKWLRÖÖLSA;DÖLZLCASDFADFLSF;DSAFDSADF:
as ASDFDSFSA
DHGDFJIRTOHGIRJTGJKSOFDLKSGLÖKSFDÖLGKÖLDFSGKdsf
SFDGKLFDÖGKLDFÖGKÖLFD DFGKDLFGK DFSLGKDSLÖFGKSÖLDFGKÖLDFK
s fdSKLGDSKGRTOKG"!#¤=?#"%TI?B#RTQLWVWE
3wq¤%#Q¤=?TIREGKD=FGI?#"QBFK
#W=RIQ=?EWVOKSDPÅF
sf
AW¤ERF?=¤EITGRESDOLFASKLGÖAKGÖAKDSAT#=?¤%I"=?#
asdf3arfdp2qi3wr+9i32
WRE¤#=RIEWFKS)=FI)="#UJRFWEFP
wERI)¤#RSDLKF=#"Q#UI)=U%¤=)#UTOEWKRÖLDSKFQ=#W??"
&%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%RFE
TR&YE%RLFDPÅLWAP
AREWQV#"
serfw43wW
werW
erwto0+o0g[/img]
as ASDFDSFSA
DHGDFJIRTOHGIRJTGJKSOFDLKSGLÖKSFDÖLGKÖLDFSGKdsf
SFDGKLFDÖGKLDFÖGKÖLFD DFGKDLFGK DFSLGKDSLÖFGKSÖLDFGKÖLDFK
s fdSKLGDSKGRTOKG"!#¤=?#"%TI?B#RTQLWVWE
3wq¤%#Q¤=?TIREGKD=FGI?#"QBFK
#W=RIQ=?EWVOKSDPÅF
sf
AW¤ERF?=¤EITGRESDOLFASKLGÖAKGÖAKDSAT#=?¤%I"=?#
asdf3arfdp2qi3wr+9i32
WRE¤#=RIEWFKS)=FI)="#UJRFWEFP
wERI)¤#RSDLKF=#"Q#UI)=U%¤=)#UTOEWKRÖLDSKFQ=#W??"
&%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%RFE
TR&YE%RLFDPÅLWAP
AREWQV#"
serfw43wW
werW
erwto0+o0g[/img]
-

Voiiii jehna. Alkaa näyttää suht koht huonolta tämä meikäläisen tilanne. Vippivelkoja vajaat 2400 € ja muita laskuja ~400 €. Monesta jo eräpäivät paukkuneet. Ainoat tulot opintotuki, reilut 400 € (tulee huomenna tilille jee). Soitin tossa äsken velkaneuvontaan, totesi toveri langan päässä että aika vi**n pahassa jamassa oon.
Pankissa olisin käynyt kääntymässä jotain lainaa kysymässä, mutta velkaneuvoja tiesi sanoa että turha reissu. Perintätoimistojen uhka kasvaa päivä päivältä. Kuulemma parikymppiä tulee lisälaskua per laina. Jos ja kun käräjäoikeuteen päädytään, lätkäistään siihen päällä parisataa euroa per laina. Eli kokonaislaina voi lähes kolminkertaistua
. Reality BITES. Huh huh...
Talven kylmimpänä päivänä on mukava juoda kuppi kuumaa kaakaota viltin alla takkatulen ääressä ja muistella kesän kuuminta päivää. Ja päinvastoin, sanoo Nalle Puh... Kaulaa myöten suossa ollessaan on mukava muistella niitä muutamia nousuja viiteen-kuuteen kiloon, ja mitä olisikaan voinut seurata, jos olisi pysynyt pää kylmänä. No ei musta mitään uutta Luzakia ollut koskaan tulossa, mutta taloudellinen tilanne voisi olla jotain aivan toista.
Viikonlopun pelit hajotti mut täysin. Mistään ei tullut mitään, turnauksissa kylmää pakkaa, välillä oma peli oli täysin palasina... En ole kovin tunteellinen ihminen, mutta pari kertaa koin niin kovaa tuskaa, kuin pokeri vain voi aiheuttaa. Kun tili oli nollilla, piti jostain hakea parempaa mieltä. Ricky Gervais'n ja BBC:n Extras reeeally delivered. Katsoin koko sarjan, suosittelen.
Nyt on niin, että gamblaan tuon opintotuenkin. Ei kai tässä muutakaan ole juuri tehtävissä. Jos ja kun kusee, niin sitten maitojunalla jonnekin. Tai maitojunan alle. Mistä näitä tietää... elämää, ei sen enempää.
Holla.
Pankissa olisin käynyt kääntymässä jotain lainaa kysymässä, mutta velkaneuvoja tiesi sanoa että turha reissu. Perintätoimistojen uhka kasvaa päivä päivältä. Kuulemma parikymppiä tulee lisälaskua per laina. Jos ja kun käräjäoikeuteen päädytään, lätkäistään siihen päällä parisataa euroa per laina. Eli kokonaislaina voi lähes kolminkertaistua
Talven kylmimpänä päivänä on mukava juoda kuppi kuumaa kaakaota viltin alla takkatulen ääressä ja muistella kesän kuuminta päivää. Ja päinvastoin, sanoo Nalle Puh... Kaulaa myöten suossa ollessaan on mukava muistella niitä muutamia nousuja viiteen-kuuteen kiloon, ja mitä olisikaan voinut seurata, jos olisi pysynyt pää kylmänä. No ei musta mitään uutta Luzakia ollut koskaan tulossa, mutta taloudellinen tilanne voisi olla jotain aivan toista.
Viikonlopun pelit hajotti mut täysin. Mistään ei tullut mitään, turnauksissa kylmää pakkaa, välillä oma peli oli täysin palasina... En ole kovin tunteellinen ihminen, mutta pari kertaa koin niin kovaa tuskaa, kuin pokeri vain voi aiheuttaa. Kun tili oli nollilla, piti jostain hakea parempaa mieltä. Ricky Gervais'n ja BBC:n Extras reeeally delivered. Katsoin koko sarjan, suosittelen.
Nyt on niin, että gamblaan tuon opintotuenkin. Ei kai tässä muutakaan ole juuri tehtävissä. Jos ja kun kusee, niin sitten maitojunalla jonnekin. Tai maitojunan alle. Mistä näitä tietää... elämää, ei sen enempää.
Holla.
Viimeksi muokannut Redux päivämäärä 3.10.2007 12:58:38, muokattu yhteensä 1 kerran
-

HERO kirjoitti:Nyt on niin, että gamblaan tuon opintotuenkin. Ei kai tässä muutakaan ole juuri tehtävissä. Jos ja kun kusee, niin sitten maitojunalla jonnekin.
Ei kuulosta viisaalta päätökseltä. Velkasi ei kuitenkaan ole vielä kovin suuri, vaikka noilla tuloilla se siltä voisi tuntua. Onko sulla mahdollisuutta mennä töihin opintojen oheessa? Tai kääntyä rikkaan sukulaisen puoleen, jonka kanssa teet kirjallisen sopimuksen velan takaisin maksusta, jotta vältät merkinnät luottorekisteriin.
"Perus downswingdepressiopostaus joka generoi hirveän lovefestin. Sammuttakaa joku valot, otetaan toisiamme kädestä ja lauletaan kumbalayaa." -Turms, Sharkien foorumilopetus viestiin.
- stars10
HERO kirjoitti:Nyt on niin, että gamblaan tuon opintotuenkin.
Parempi idea ois varmaan lähteä nöyrästi grindaamaan jostain nodeposta ja netin pienimmistä peleistä. Vaikuttaa siltä, että osaat pelata, mutta kassanhallinnan heikkous ja ego estävät sua menestymästä pokerissa pitkällä tähtäimellä. Gamblaamalla voi käydä tsägä ja saat velat maksettua. Pidemmällä tähtäimellä ois varmaankin fiksumpaa jättää ego narikkaan ja ottaa kunnon pelikassanhallinta käyttöön. Pokerista tekee suht helposti jo pikkupeleissä 1000-2000$ kuussa kunhan ei tilttaile. Tuohon suhteutettuna sun velkas ei ole juuri mitään.
Jos pokeri ei mitenkään luonnistu, niin oletko harkinnut töitä? 2400 euroa tekee suht helposti myös parin kuukauden rehellisellä työnteolla.
Tsemppiä, toivottavasti saat asiasi kuntoon.
- lerssi47
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
- Lempipelin koko: Full
Siltä varalta, että kyseessä ei olisi trolli:
Kuten tuossa edellä stars10 jo totesikin, on velkasi vielä pieni ja hoidettavissa, kunhan et lyö hommaa läskiksi:
Ota yhteys peluuriin.
Selvitä, onko mahdollista nostaa valtion takaamaa opintolainaa ja maksaa laskut ja vipit niillä tai onko mahdollista turvautua sukulaisiin ja tehdä heidän kanssaan yksityiskohtainen lainanhoitosuunnitelma.
Lisäksi mene töihin. Näin tienaat rahat velkoihisi, etkä ehdi koko ajan miettiä pelaamista.
s
Kuten tuossa edellä stars10 jo totesikin, on velkasi vielä pieni ja hoidettavissa, kunhan et lyö hommaa läskiksi:
Ota yhteys peluuriin.
Selvitä, onko mahdollista nostaa valtion takaamaa opintolainaa ja maksaa laskut ja vipit niillä tai onko mahdollista turvautua sukulaisiin ja tehdä heidän kanssaan yksityiskohtainen lainanhoitosuunnitelma.
Lisäksi mene töihin. Näin tienaat rahat velkoihisi, etkä ehdi koko ajan miettiä pelaamista.
s
- Smoke
I've got nine lives baby!
400 euron opintotuki gambl... taiteiltiin (pokerihan on taitopeli) moninkertaiseksi. Rahaa tuli juuri sen verran että riittäis kaikkien tekstarilainojen, puhelinlaskun ym. maksuun. En kuitenkaan kaikkia maksanut vielä, kun pitää uutta nousua yrittää nyt kun on rahaa. Teinpä deponkin, 80 €, --> 40 € --> ~500 € !!!
GA:ssa tuli käytyä, varmaan en mene toiste.
http://www.pokerhand.org/?1572369 ty
Holla.
400 euron opintotuki gambl... taiteiltiin (pokerihan on taitopeli) moninkertaiseksi. Rahaa tuli juuri sen verran että riittäis kaikkien tekstarilainojen, puhelinlaskun ym. maksuun. En kuitenkaan kaikkia maksanut vielä, kun pitää uutta nousua yrittää nyt kun on rahaa. Teinpä deponkin, 80 €, --> 40 € --> ~500 € !!!
GA:ssa tuli käytyä, varmaan en mene toiste.
http://www.pokerhand.org/?1572369 ty
Holla.
-

Joo KIITTI VITUSTI.
http://www.pokerhand.org/?1572921
Siitä onkin pitkä aika kun olen näin ison potin hävinnyt.
$450 ostin sisään ja sain noustua tuohon $800. Olis kai pitäny vaan lähteä siinä vaiheessa, tiesihän sen, että JOKU VITTUPÄÄ VETÄÄ OHI MILJUUUUNAN POTISSA. Ei kai tota olis mitenkään voinut välttää? Ehkä bet-call flop, lead turn (sillä riskillä että vihulla olis kickerinä se turnikortti...)
saakelin lotto
$450 ostin sisään ja sain noustua tuohon $800. Olis kai pitäny vaan lähteä siinä vaiheessa, tiesihän sen, että JOKU VITTUPÄÄ VETÄÄ OHI MILJUUUUNAN POTISSA. Ei kai tota olis mitenkään voinut välttää? Ehkä bet-call flop, lead turn (sillä riskillä että vihulla olis kickerinä se turnikortti...)
saakelin lotto
-

HERO kirjoitti:Joo KIITTI VITUSTI.
saakelin lotto
Mitä sä teet plo1000:ssa?
- new_order
- Lempipeli: PL Omaha medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short
Tämä ketju on todella huolestuttavaa luettavaa. Oikeasti, kannattaa lopettaa tuo uhkapelaaminen. Ensi kerralla ei välttämättä käy enää tuollainen säkä. Ja säkä on ainut oikea termi, kun puhutaan viiden lainatun binin rollilla ompun pelaamisesta.
Ei kannata tuudittautua siihen tunteeseen, että "ennenkin oltiin poikki ja sitten noustiin", kun mikään ei todellakaan takaa sitä, että jatkossa niin tapahtuisi. Päinvastoin, tuollaisella bankroll managementilla ja elämänhallinnalla tulee ennen pitkää sellainen kuoppa, jota et saa omin voimisi täytettä.
Ei kannata tuudittautua siihen tunteeseen, että "ennenkin oltiin poikki ja sitten noustiin", kun mikään ei todellakaan takaa sitä, että jatkossa niin tapahtuisi. Päinvastoin, tuollaisella bankroll managementilla ja elämänhallinnalla tulee ennen pitkää sellainen kuoppa, jota et saa omin voimisi täytettä.
"After years of disappointment with get-rich-quick schemes, I KNOW I'm gonna get rich with this scheme...and quick!" -Homer J. Simpson
Pottihillopäiväkirja
Pottihillopäiväkirja
-

_JM - Viestit: 2602
- Lempipeli: PL Omaha8 medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Kaikki
Mitä sä teet plo1000:ssa?
The Concept of Instant Robusto?
Tämä ketju on todella huolestuttavaa luettavaa. - - -
Niin, no mitä tuohon nyt sanoisi... Viisauden sanoja kaiketi. Kai mä luotan että mä joskus saan sellaisen itsekontrollin, että voin pelata sellaisia pelejä kuin mun rollilla on turvallista pelata. Pidän vaan pelistä niin paljon...
--------------------------------
Laitanpa muutaman käden, jos nyt joku tätä blogia vielä lukee muutenkin kuin kyseenalaisen viihdearvon vuoksi...
http://www.pokerhand.org/?1576184 Jostain syystä mua ärsyttää nämä hissuttelijat, jotka isoilla käsillä lyö vähän, mutta maksaa kaiken. Pitäisi tietenkin hykerrellä tyytyväisyyttä, mutta kun tulee tietysti lyötyä heikkoa vihua kylkeen, niin profitia ei tule. Tämä täytyy pystyä omassa pelissä muuttamaan. Tässäkin käden voi preflopin perusteella laittaa melkeinpä akselille AA/KK. En edes tiedä, mitä mä riverillä esitän...
http://www.pokerhand.org/?1576239 Standard kaiketi? Vai aggreilenko väärässä paikassa. Olin ollut aggressiivinen, ja tuntui siltä, että vihu teki vaan feeler-raisen, halus pistää mua aisoihin. Check-raise turnilla olisi kovan äijän muuvi....
http://www.pokerhand.org/?1576256 Onkohan toi maksu millään +EV? Pidin mahdollisena, että lyöjä olis ollut suoran vedolla, ja näki riverillä tilaisuutensa, kun vihuista kumpikin checkas värin. En vihun maksusta flopilla tykkää yhtään.
http://www.pokerhand.org/?1576266 Eeeh... riittääkö tossa nyt turnilla oddsit maksuun? nfd, rattaat ja kolme outtia splittiin. Olin kyllä jo vähän lämmin...
http://www.pokerhand.org/?1576274 Olen edelleen vähän hukassa KKxx:n ja AAxx:n pelaamisen kanssa. Yleensä olen tohon floppiin lyönyt. Nyt kirosin turnia. Olisiko riverillä ohuen valutuksen paikka?
http://www.pokerhand.org/?1576284 Sekava käsi. Todella vetoisa floppi, ja mulla heikko osuma. Kyse lienee siitä, maksetaanko flopilla vai ei, turnilla ei voi enää kipata, kun vedot eivät ole osuneet (vaikkei kalle kiva olekaan).
http://www.pokerhand.org/?1576296 Pf ok? Usein lyön täyden potillisen kylkeen. Turnin maksu on todella ohut. Mutta oli riidipohjainen, samaa vihua (pelaa tavallisesti isompaa peliä) vastaan olin tehnyt jo pari tiukkaa maksua onnistuneesti. Värinveto ja KTxx (jota vastaan olisin suuri suosikki) vaikuttivat tarpeeksi todennäköisiltä. Vihu haukkui maksua todella huonoksi.
http://www.pokerhand.org/?1576311 SHIP IT! YEEEEEEEEAH, välillä näinkin, 150bb sisään kun vihu vetää kuollutta. Turnilla kyllä vähäsen hirvitti, jottei vaan taas mentäis isossa potissa riverillä ohi. Sivuhuomautus: käsihistoriassa on jotain mätää, mun käsi näkyy oikein vasta alhaalla showdownissa, täytynee kysäistä asiasta supportilta, outo juttu.
---------------------------------------------------
Viikossa pelit yli neljä kiloeuroa up. VFN. Yritetään välttää kuoppia, iskarit ei oo vielä tarpeeks kovaa kamaa.
-

Eli nyt kaikki velat maksuun ennen ku pelaat yhtään lisää. Aight?
"PokerRoomilla tuntuu aika usein tulevan riverillä A. Seurasin jotain 100 kättä kirjaten ylös riverit ja niistä n. 13% oli ässiä." -JamppaJamppa
-

sKink - Viestit: 1759
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short
sKink kirjoitti:Eli nyt kaikki velat maksuun ennen ku pelaat yhtään lisää. Aight?
Kiva että täällä pidetään huolta.
Pelit on menny sitten viime päivityksen aika hyvin. Tätä päivää lukuunottamatta (-1.4k€). Olin jo tehnyt 1,3k lisää nousua (toisella saitilla tosin kuoppasin pari sataa).
Tosta isosta kuopasta melkein kaikki tuli kaivettua yhdessä pöydässä. Ei vaan kortti käynyt, ja semitilteissä sitten puskettiin jo vähän heikoimmillakin vedoilla, osumatta kertaakaan.
Pelissäkin oli varmasti jotain vialla, niin huonosti meni. Ehkä postaan käsiä strategiaosastolle, kunhan jaksan.
Edit: Kuoppa 2,2k€. Adjö.
-