potipotin blogi
Re: potipotin blogi
Kiitos kiitos miehet!
----
Comforta irtautui Lindströmistä aikanaan, eikä mulla ole noihin asiaa mihinkään. Se tuo yksi kisupomo on suoraselkäinen ja sanoo kuinka asiat on jos mitä sanottavaa on, eikä kauheasti välitä jos joku hero hiukan horisee joutavia nettipalstoille. Sitten asetista kahvia juojat on noin muutenkin erikseen, hmm. Ihan hyvää ja viisasta johtoa oli. Hajoittaminen hallitseminen ja hajaannuttaminen oli tyydyttävässä määrin kunnossa. Pitäis ite sählätä vähemmän niin ei joudu vastuuseen.
Ja,en oleta että tosiaan potipot-pulinat oli tuolla kahden tuotannon työntekijän ulkopuolelle kauhiasti levinny.
Mä oon itse asiassa trukeilla Grynderi kurvaillut kaikenlaisilla, n 7tn asti nostavilla edestä ja sivusta kuormaavilla, noissa tukkufirmoissa.
Tuli yhteen aikaan aina irtisanouduttua ym, kun tuli peleistä nousua tms, noista muutamista missä tuli em CV:n mukaisesti oltua.
Täytyypä nyt hiukan kartoitella tilanteita hiukan edemmäskin. Ei ihan eläkeikään asti viitsisi elää ns päivä tai kuukausi kerrallaan, ja että kuinkas tuommosen moodin korjais.
Ei vittu, sanon mä tuosta pesulasta vielä sen, että itkua päästi tuo yks kun asian mulle aamulla ilmoitti. Ei hirveen hyvä olo siksikään nyt, kun harmeja aiheutin aina silloin tällöin. Esimiehensä ne on niilläkin ja vastuu muista.
Petin luottamuksen, ja kun eihän tuolla kukaan muu sooloile mitään muuta kuin hyvin äkkiä fudua saaneet muutamat kesäpojat, niin vaikuttaahan se yleiseen ilmapiiriin ja kaikkee sellasta jos joku kuitenkin aikamies siellä piereskelee omiaan joka toinen viikko.
----
Comforta irtautui Lindströmistä aikanaan, eikä mulla ole noihin asiaa mihinkään. Se tuo yksi kisupomo on suoraselkäinen ja sanoo kuinka asiat on jos mitä sanottavaa on, eikä kauheasti välitä jos joku hero hiukan horisee joutavia nettipalstoille. Sitten asetista kahvia juojat on noin muutenkin erikseen, hmm. Ihan hyvää ja viisasta johtoa oli. Hajoittaminen hallitseminen ja hajaannuttaminen oli tyydyttävässä määrin kunnossa. Pitäis ite sählätä vähemmän niin ei joudu vastuuseen.
Ja,en oleta että tosiaan potipot-pulinat oli tuolla kahden tuotannon työntekijän ulkopuolelle kauhiasti levinny.
Mä oon itse asiassa trukeilla Grynderi kurvaillut kaikenlaisilla, n 7tn asti nostavilla edestä ja sivusta kuormaavilla, noissa tukkufirmoissa.
Tuli yhteen aikaan aina irtisanouduttua ym, kun tuli peleistä nousua tms, noista muutamista missä tuli em CV:n mukaisesti oltua.
Täytyypä nyt hiukan kartoitella tilanteita hiukan edemmäskin. Ei ihan eläkeikään asti viitsisi elää ns päivä tai kuukausi kerrallaan, ja että kuinkas tuommosen moodin korjais.
Ei vittu, sanon mä tuosta pesulasta vielä sen, että itkua päästi tuo yks kun asian mulle aamulla ilmoitti. Ei hirveen hyvä olo siksikään nyt, kun harmeja aiheutin aina silloin tällöin. Esimiehensä ne on niilläkin ja vastuu muista.
Petin luottamuksen, ja kun eihän tuolla kukaan muu sooloile mitään muuta kuin hyvin äkkiä fudua saaneet muutamat kesäpojat, niin vaikuttaahan se yleiseen ilmapiiriin ja kaikkee sellasta jos joku kuitenkin aikamies siellä piereskelee omiaan joka toinen viikko.
Pottia potin päälle
-

potipot - Viestit: 8767
- Lempipeli: Sökö
- Lempipelin koko: Full & Short
Bryöögh... Helkkari, jos oisin tajunnut, että sulla on duuni pelissä, niin oisin lykännyt sen viiskymppisen sulle vaikka väkisin terminaalista tullessa.
Mut niinkun tossa edellä on sanottu, niin vaikutat kyllä aina lopulta jaloilles putoavalta kaverilta ja sulla on varmasti enemmän henkiä kun kissakoti Kattilassa. Työkkäri ja Kela on kyllä ainakin itelleni ollu ihan kivoja kavereita silloin, kun palveluksiaan olen tarvinnut. Tsemppiä miljoonasti, taatusti asiat järjestyy.
Mut niinkun tossa edellä on sanottu, niin vaikutat kyllä aina lopulta jaloilles putoavalta kaverilta ja sulla on varmasti enemmän henkiä kun kissakoti Kattilassa. Työkkäri ja Kela on kyllä ainakin itelleni ollu ihan kivoja kavereita silloin, kun palveluksiaan olen tarvinnut. Tsemppiä miljoonasti, taatusti asiat järjestyy.
-

RectalRash - Viestit: 2935
- Lempipeli: Triple draw lowball
- Lempipelin koko: Heads-up
RectalRash kirjoitti:Bryöögh... Helkkari, jos oisin tajunnut, että sulla on duuni pelissä, niin oisin lykännyt sen viiskymppisen sulle vaikka väkisin terminaalista tullessa.
Juu, eikun mä olin tosiaan laskelmoinut että mahdun johonkin klo17 lähtevistä PohjolanMatkain charterbusseista, terminaalin edestä. Ekaa kertaa jäin niistä rannalle, enkä nähnyt aiheelliseksi jäädä odottamaan että täyttyykö ne kaikki bussit kuskien ennakkoilmojen mukaan. Monesti eivät oo rahastaneet mitään kun oon jutellu kyydin tarpeesta, ja olin 20€ säästänyt jos sattuvat veloittamaan.
Oli turhan leväperäinen meininki aikatauluista ym sitten loppuillastakin, ja seuraavana aamuna.
Semisti arvoitus minne korttejani hukkasin, hiukan tiputtelin perjantaina seteleitäkin minne lie. Vodkaturistointia.
**
Maanantaina tein johtopäätökselliset päätelmät että alan himmailemaan joutavia kaljoitteluita ym, ja niinpä eipä tästä huonommin pysty enää velvoitteitaan hoitamaan. Liekö lihasmuistiin jää tajujälki kun tästä joskus veronmaksajaksi taas täysipäiväiseksi itsensä keksii hoitaa.
--
Ois kova rasti painaa läpi tuleva puoli vuotta 200€/kk kassalla. Rupes perustavaa laatuisesti vituttamaan tupakanpolttokin tiistaina 6.12.
Jos tänään farttailisi fired-beer'it ja jättäisi sen kummemmat yksinäiset sohvaperunoittelut sitten näihin joka tapauksessa.
Megaisa morkkis juu. Lähinnä siitä että vaikka kuinkakin jurrissa olisin ma-aamu klo 6 ollut, olisi pitänyt osata hoitaa asia paremmin kun tosiaan tippuva DamokleenMiekka keikkui jakauksen päällä.
Pottia potin päälle
-

Voimia sinne päin, olet mukavantuntuinen ja jämpti kaveri. Fiilis on että tuut varmasti selviimään näistä vastoinkäymisistäsi!
"Etiketin voi rikkoa, jos sen tuntee."
-Jörn Donner-
-Jörn Donner-
-

base002 - Viestit: 722
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Luulisi, että verbaalisesti nuinkin lahjakkaalle kaverille löytyisi töitä pikapuoliin ja pakkolomat jäisivät sitä kautta hyvinkin lyhyiksi. Ptiedon liveraportoijana, taikka sitten vaikka jonkun toisen firman pyykkarina. jne.
Tsemiä!
Tsemiä!
Kerran Afganistanin korvessa hukkasin korkkiruuvini. Jouduimme elämään päiväkausia vedellä ja ruualla. (W.C. Fields)
- Aanselmo
Vitosen hilo-turnee Ongamella jossa 200 mukana, ja hero hyytyi n sijalle 40 kun ka reilu 10000.
Pot Limit Omaha8 Tournament
OnGame
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Stacks:
UTG (11,735)
UTG+1 (4,497)
MP1 (7,865)
MP2 (7,364)
CO (5,679)
BTN (2,397)
hero (8,095)
BB (6,345)
Blinds: 150/300
Pre-Flop: (450, 8 players)
2 folds, MP1 calls 300, 1 fold, CO calls 300, 1 fold, hero calls 300, BB checks
Flop: 3
4
10
(1,350, 4 players)
hero checks, BB checks, MP1 bets 600, 1 fold, hero raises to 3,000, BB folds, MP1 goes all-in 7,565, hero calls 7,565
Turn: 3
(20,080, 2 players, 1 all-in)
River: 7
(20,080, 2 players, 1 all-in)
Final Pot: 20,080
MP1 shows
2
6
J
A 
SB shows
5
2
6
6 
MP1 win 8,465
CO lost 300
hero lost 7,865
BB lost 300
Sinänsä merkitystä, mutta aika usein joutuu just hiloturneissa ihmettelemään, miksei läheltäkään keskipöytää avata suittariässällä jossa kakkonen, vaan limpataan. Mäihä että vihu oli noinkin hyvissä kun ruvettiin runtimaan.
Weaktight ei näemmä tue hiloa.
---------
Toissayönä ja tänään alkuillasta otin pientä nousua käkkyhiloista Ongamella, mutta nyt vetelin sangen niukkaan ompputurneetarjontoihinsa ja hilokäkkyihin tilin kuivaksi.
Vaikuttaa kyllä niin hyvältä nuo mikrofulli-hilot tuolla että näinkö joutuu kärsivällisyyden uhraamaan, ja niistä tuntipalkkoja ruveta auraamaan pikkuhiljaa.
röyh, lol.
Myöhästyin hiukan kun kävin päivällä tuolla yhdessä yksityisessä vuokrafirmassa ilmoittautumassa ruotuun, ettenkö olisi päässyt heti huomisesta perjantaista maalaamaan Veikkauksen ständejä markettien ja ärrien yhteyteen.
Asiakasyrityksensä on yks laitos joka hiekkapuhaltaa ym jälkikäsittelee toisaalta tulevat kehikot, ja olivat siellä happomaskimaalaria vailla, mutta just ehti vihu viemään edestäni paikan muutamaksi viikoksi kun ovea koputin.
Olis' siinä ollu huomenna klo 06, DarthVader-jättimaskin sisällä virneessä pitelemistä kun maaliruiskulla olisin ollu bingolottomainoksia vahaamassa.
Olin tuolla vuokrafirmassa -05/-06 viimeksi, kun rupesin verokorttia makuuttamaan vähästä aikaa muuallakin kuin omassa piirongissa. Ens viikko voi olla vielä hiljaista, mutta kohta voipi alkaa pöhisemään. Kahvit juotiin ja työvaatteet mitattiin valmiiksi sitten viime kerran, kun konttorillaan päivällä kävin.
Ylikansalliset veronkierto-kreikkalaisvuokrafirmat kumppaneineen joutuu laistamaan, paitti jos on nälkää näkemässä. Verraten paskoja laitoksia.
Lähinnä konttoritoimihenkilöharjoittelijatytöillähän ne itsensä elättää, ja joillain HVantaan matkalaukkujen kantajilla.
Pot Limit Omaha8 Tournament
OnGame
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Stacks:
UTG (11,735)
UTG+1 (4,497)
MP1 (7,865)
MP2 (7,364)
CO (5,679)
BTN (2,397)
hero (8,095)
BB (6,345)
Blinds: 150/300
Pre-Flop: (450, 8 players)
2 folds, MP1 calls 300, 1 fold, CO calls 300, 1 fold, hero calls 300, BB checks
Flop: 3
4
10
(1,350, 4 players)hero checks, BB checks, MP1 bets 600, 1 fold, hero raises to 3,000, BB folds, MP1 goes all-in 7,565, hero calls 7,565
Turn: 3
(20,080, 2 players, 1 all-in)River: 7
(20,080, 2 players, 1 all-in)Final Pot: 20,080
MP1 shows
2
6
J
A 
SB shows
5
2
6
6 
MP1 win 8,465
CO lost 300
hero lost 7,865
BB lost 300
Sinänsä merkitystä, mutta aika usein joutuu just hiloturneissa ihmettelemään, miksei läheltäkään keskipöytää avata suittariässällä jossa kakkonen, vaan limpataan. Mäihä että vihu oli noinkin hyvissä kun ruvettiin runtimaan.
Weaktight ei näemmä tue hiloa.
---------
Toissayönä ja tänään alkuillasta otin pientä nousua käkkyhiloista Ongamella, mutta nyt vetelin sangen niukkaan ompputurneetarjontoihinsa ja hilokäkkyihin tilin kuivaksi.
Vaikuttaa kyllä niin hyvältä nuo mikrofulli-hilot tuolla että näinkö joutuu kärsivällisyyden uhraamaan, ja niistä tuntipalkkoja ruveta auraamaan pikkuhiljaa.
röyh, lol.
Myöhästyin hiukan kun kävin päivällä tuolla yhdessä yksityisessä vuokrafirmassa ilmoittautumassa ruotuun, ettenkö olisi päässyt heti huomisesta perjantaista maalaamaan Veikkauksen ständejä markettien ja ärrien yhteyteen.
Asiakasyrityksensä on yks laitos joka hiekkapuhaltaa ym jälkikäsittelee toisaalta tulevat kehikot, ja olivat siellä happomaskimaalaria vailla, mutta just ehti vihu viemään edestäni paikan muutamaksi viikoksi kun ovea koputin.
Olis' siinä ollu huomenna klo 06, DarthVader-jättimaskin sisällä virneessä pitelemistä kun maaliruiskulla olisin ollu bingolottomainoksia vahaamassa.
Olin tuolla vuokrafirmassa -05/-06 viimeksi, kun rupesin verokorttia makuuttamaan vähästä aikaa muuallakin kuin omassa piirongissa. Ens viikko voi olla vielä hiljaista, mutta kohta voipi alkaa pöhisemään. Kahvit juotiin ja työvaatteet mitattiin valmiiksi sitten viime kerran, kun konttorillaan päivällä kävin.
Ylikansalliset veronkierto-kreikkalaisvuokrafirmat kumppaneineen joutuu laistamaan, paitti jos on nälkää näkemässä. Verraten paskoja laitoksia.
Lähinnä konttoritoimihenkilöharjoittelijatytöillähän ne itsensä elättää, ja joillain HVantaan matkalaukkujen kantajilla.
Pottia potin päälle
-