Rahastajan lahjotuksia köyhiltä köyhille
Re: Rahastajan lahjotuksia köyhiltä köyhille
julaak kirjoitti:Mulla taas on sellanen probleema, että saitti väittää että 3.6 pistettä/$1 on vaan keskiarvo käteispeleissä.
Itse olen käsittänyt sen niin, että Essence adjustointi tehdään raken maksun aikaan heti käden jälkeen pelaajien kesken, ja sitten kun essence adjustoitu $1 on raketettu, saadan se 3.6 pelaajapistettä.
Nyt saitin supportti väittää että tuo 3.6/$1 on vain joku keskiarvo, ja sen perusteella tietenkin minulle laskettu vähemmän maksettua rakea.
HEM rake ~ $2000
Pisteitä laskettu 5988.42/3.6 = $1663
Saitin ilmoittama rake ~ $1418
Hauskaksi tekee vielä sekin että pelasin koko kuukauden lievästi tappiolla. Onko mitään tietoa onko tuo käteispelien 3.6/$1 todellakin vain joku "keskiarvo", vaikka Ongame on sen eksaktisti ilmoittanut?
Ei mitään hajua. Sais nyt alkaa jotain vastauksia kuuluu tuolta, ei kyl tosiaan viittis alle 0% rakebackilla kuitenkaan läiskiä
27o kirjoitti:Tais pelata pokerin jo läpi.LooseFlips kirjoitti:Kotkis?
- Rahastaja
Eipä oo tullu vajaaseen 2 viikkoon pelattua jakoakaan. Ei vaan oo napannu. Vetoja kisoista oon kyllä lyöny kohtuu ahkerasti, alkuun hirvee kuoppa mut välierät pelasti ja ollaan jo +-0 tilanteessa, finaalissa sitten plussalle
Tänään aattelin kyllä muutaman jaon koittaa näppäillä ja ehkä yhden Ipad freerollinkin siinä sivussa jos ei osallistujia nyt ihan hirveesti ilmesty 
- Rahastaja
Tuhannen kättä sain aikaseks käteistä + sit jokunen käsi tota Ipad freerollia, pelaajia vaan joku reilu 30, kohtuu korttikuolleena ulos jossain 20 sihan paikkeilla TT vs AQ pfai, perus.
Tuntus et jopa jonkun näköstä motivaatiota pelaamiseen olis taas, toivottavasti jatkuis samana. Viitisen sataa beebeetä tuli uppia, täst on hyvä jatkaa harjotuksia.
Ainiin, se veto minkä löin kaverin kanssa tossa talvella et kaveri juoksee maratonin alle 3.30... no tänään se paukutteli maratonin menemään ja aika 3.29
Kohtuullisen sairas aika kun kaveri harjotteli kunnolla oikeestaan vaan toukokuun ja kesäkuun, hattua täytyy nostaa, enpä olis ikinä uskonu.
Tuntus et jopa jonkun näköstä motivaatiota pelaamiseen olis taas, toivottavasti jatkuis samana. Viitisen sataa beebeetä tuli uppia, täst on hyvä jatkaa harjotuksia.
Ainiin, se veto minkä löin kaverin kanssa tossa talvella et kaveri juoksee maratonin alle 3.30... no tänään se paukutteli maratonin menemään ja aika 3.29
Kohtuullisen sairas aika kun kaveri harjotteli kunnolla oikeestaan vaan toukokuun ja kesäkuun, hattua täytyy nostaa, enpä olis ikinä uskonu.
- Rahastaja
Hyvin lähti tauon jälkeen pelit, joku 1000bb uppia mut nyt muutaman kaljan jälkeen tuli kyllä pari sellasta donaatiota minuutin sisään etten muista oonko mahtanu ikinä tehdä. Huh huh, aivan järjetöntä kempoilua. Huomen illalla uus yritys, täysin selvinpäin 
- Rahastaja
Juu se siitä hyvästä alusta, koitetaas jos itkuvirsi auttais. 3000 käteen 1100 beebeetä alas. Ihan naurettavaa biittiä ja setuppia napsuu. Paras oli kun 3bet potissa hävisin AK:lla TJQr floppiin...99:lle kun turn ja river oli T
Toinen ihan hauska oli kun vihu minkä cbet/turn cbet prossat oli 95 yli 1k käden otoksella paineli A8dd:lla J69sss floppiin 3 streettia ja mun AsJx oli taas paperia kun turn oli 5 ja river 7. Farseerille mallia tunkkirunista vai miks nää nykynuoret näitä sit mahtaakaan nykyään kutsua
Loppuun perus, odottelin pöydässä yksinäni jos joku tulis pelailee, sit siihen napsahti joku shortti kaveri. Se minibettas ja mä koppasin jollain Q8s:lla tjsp. Floppi Q36 ja vihu cbettaa joku 8xpot ittensä all in, toki maksoin ja vihulla perus Q4o ja vähemmän yllättäen river 4. Seuraavat 10 kättä se survos kaikki sisään pre ja mä foldailin, sit mulle käteen KQo ja helppo maksu kun vihu taas survoo, tietty jopa käsi vastassa tällä kertaa, 55. Shokkina ongame tarjoo K:n floppiin mut vieressä oleva 5 vähän latisti tunnelmaa, Q vielä kiusaks turnilta mut eipä napsu. 800 kättä vajaa 5bin alle eeveen.
Kattelin viimisen session all in tilanteet, 10 kertaa sain nappulat keskelle, 4x johdin, 4x flippasin, 2x oltiin reilusti perässä ja voitettiin yhteensä 1. Melkosta motivaation nostattajaa ongame taas tarjoo.
Nyt kirveelläkään saa päähän et oonkohan joskus mahtanu vetää rakebackien kanssa tappiokuun pelkkää texua pelaamalla, sovitaan etten oo ja loppukuun tavotteeks et ei tuu sitä ensimmäistä tästäkään. Nyt joku 500bb tappiolla, tästä suunta on vain ja ainoostaan ylöspäin. One time ongame?
Kattelin viimisen session all in tilanteet, 10 kertaa sain nappulat keskelle, 4x johdin, 4x flippasin, 2x oltiin reilusti perässä ja voitettiin yhteensä 1. Melkosta motivaation nostattajaa ongame taas tarjoo.
Nyt kirveelläkään saa päähän et oonkohan joskus mahtanu vetää rakebackien kanssa tappiokuun pelkkää texua pelaamalla, sovitaan etten oo ja loppukuun tavotteeks et ei tuu sitä ensimmäistä tästäkään. Nyt joku 500bb tappiolla, tästä suunta on vain ja ainoostaan ylöspäin. One time ongame?
- Rahastaja
Hassu jakso session loppuun. 130 käteen vajaa 600bb takkiin ja reilut 100 kättä lisää ni ollaan 80bb plussalla

- Rahastaja
Vitun siisti session lopetus. Rastit pois auto blindeista, about binin verran voitolla. 10 kättä myöhemmin 3 biniä pakkasella. Hell yeah.
- Rahastaja
Ev ei ollut tänään yhteistyöhalunen.

- Rahastaja
Huoh, kyllä huomaa et viime kuussa runnattiin muutama bb yli eeveen. Nyt ekat 2 päivää tätä kuuta, 3k kättä ja 1300bb alle eeveen. Jos itku auttais vähän, YHYYYYYYYYY, YHYYYYYY 
- Rahastaja
Eipä se itku paljoo auttanu, nyt 4k kättä ja 1900bb eevee karussa. Ollapa onnekas. Täytyykin muistaa pistää lotto ens viikoks, ei voi olla osumatta

- Rahastaja
Kaava toistaa itseään mut minkäs teet, paskaa sataa niskaan oikeelta ja vasemmalta. Toki sekaan mahtuu kunnon keijoilujakin mut uskoisin et pääasiassa kuitenkin ihan kartalla mitä pitäis tehdä
Hmm, vois statseista kysästä, oon nyt vetäny tota 6maxia 28/21 3bet 8 ja af 3 statseilla, ok? Oop/blindeiltä tullu kyllä vedettyä liian löysää, vaikka onkin näin maagiset post flop taidot ni helpottais se kummasti olla positiossa...

Rahallisesti ei nyt mikään ihan hirvee onneks kun on eri tasoja sekasin mut sais toi nyt alkaa taas riittämään. Ihan jees kun saa preflopissa survottua sen stackin sisään 75% suosikkina mut vois alkaa pikku hiljaa pitämään kans

Rahallisesti ei nyt mikään ihan hirvee onneks kun on eri tasoja sekasin mut sais toi nyt alkaa taas riittämään. Ihan jees kun saa preflopissa survottua sen stackin sisään 75% suosikkina mut vois alkaa pikku hiljaa pitämään kans
- Rahastaja
Rahastaja kirjoitti: oon nyt vetäny tota 6maxia 28/21 3bet 8 ja af 3 statseilla, ok?
Jos kyseessä on teksu niin kuulostaa solidilta. Enemmän sais toki statseista irti, jos ne esittäis positioittain. 28/21 voi open reissata suunnilleen saman verran joka positiosta, tai sitten sen 1st raise OTB on 5 kertaa korkeempi kuin UTG:sta jnejne. Eli statsit hyvät kunhan on vaan todella positiotietoinen.
Hyi mikä kirahvi
- Hooliässät
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Heads-up
Hooliässät kirjoitti:Rahastaja kirjoitti: oon nyt vetäny tota 6maxia 28/21 3bet 8 ja af 3 statseilla, ok?
Jos kyseessä on teksu niin kuulostaa solidilta. Enemmän sais toki statseista irti, jos ne esittäis positioittain. 28/21 voi open reissata suunnilleen saman verran joka positiosta, tai sitten sen 1st raise OTB on 5 kertaa korkeempi kuin UTG:sta jnejne. Eli statsit hyvät kunhan on vaan todella positiotietoinen.
Hyi mikä kirahvi
Aanii unohtu mainita, omppua tämä siis
- Rahastaja
Nyt alkaa sit jo huumori loppumaan. Vihulaiset nappailee pelkällä gutarilla kiinni kun ite floppaa nutsit ja joka vitun kerta napsuu sit viimeistään riverillä.
6600 kättä ja 2600bb alle eeveen. IHAN-VITUN-SIISTIÄ.
Mikähä viddu siin on et joka ikinen kerta ku oon alkanu omppua pelaa ni oon alkuun ottanu hyvin uppia, ehkä jopa bb:n tai kaks yli eeveen mut sit ihan vitullinen perseraiskaus oikeelta ja vasemmalta. Noin niinku eeveen muodossa, ei niin et vihulaiset raiskais. Tai ei ainakaan siltä tunnu. Kaippa toi selittää pitkälti kun kattelee vaikka viimisen session käsiä, 11 kertaa nappulat sisään 40-60% equlla, voitin 2 ja niistäkin toinen split
Ja noissakin 11:sta
oli viel 7:s potissa yli 50%
6x toki voitin kun oli yli 60% mut niissäkin vaan yhdessä tuli yli 100bb, ja kolmessa shorttia vastaan jotain 20-40bb. Noh, kai se tästä joskus kääntyy kun vaan jaksaa painaa, valuee ainakin on tarjolla kun joka sessiossa tulee vastaan jotain 98/60 kavereita
Ovat vaan niin perkeleen onnekkaita 
Ja sit viel foliohattu loppuun päähän, jos on ollu hyvä upswingi ja joku kysyny et miten pelit menny ni käytännös kerran kerrasta doomswitch laukee tosta

6600 kättä ja 2600bb alle eeveen. IHAN-VITUN-SIISTIÄ.
Mikähä viddu siin on et joka ikinen kerta ku oon alkanu omppua pelaa ni oon alkuun ottanu hyvin uppia, ehkä jopa bb:n tai kaks yli eeveen mut sit ihan vitullinen perseraiskaus oikeelta ja vasemmalta. Noin niinku eeveen muodossa, ei niin et vihulaiset raiskais. Tai ei ainakaan siltä tunnu. Kaippa toi selittää pitkälti kun kattelee vaikka viimisen session käsiä, 11 kertaa nappulat sisään 40-60% equlla, voitin 2 ja niistäkin toinen split
oli viel 7:s potissa yli 50%
6x toki voitin kun oli yli 60% mut niissäkin vaan yhdessä tuli yli 100bb, ja kolmessa shorttia vastaan jotain 20-40bb. Noh, kai se tästä joskus kääntyy kun vaan jaksaa painaa, valuee ainakin on tarjolla kun joka sessiossa tulee vastaan jotain 98/60 kavereita
Ja sit viel foliohattu loppuun päähän, jos on ollu hyvä upswingi ja joku kysyny et miten pelit menny ni käytännös kerran kerrasta doomswitch laukee tosta
- Rahastaja
Helppoa ku heinänteko. Yritystä on niin maan perkeleesti mut tuloksen tekeminen onkin sit toinen juttu

- Rahastaja