Vaimolle tissit (Eeppinen matka 8e deposta kohti DD vuoria)
Vaimolle tissit (Eeppinen matka 8e deposta kohti DD vuoria)
Heippa maailma.
Nyt se sitten on aloitettu, tai itseasiassa eilen, ja vielä huonolla menestyksellä. Mutta aloitettu kuitenkin.
Oli synkkä ja myrskyisä yö kun vaimoni ilmoitti ajatelleensa että hän haluaisi silikonit. Lupauduin toki herrasmiehenä välittömästi kustantamaan kyseiset pallukat koska vaikka asiaa miltä kantilta ajattelisi uskoisin noiden kumpujen tuovan myös minulle paljon mielihyvää.
Tämän jalomielisen lupauksen jälkeen tuli vastaan kuitenkin realiteettien uskomattoman ankea todellisuus jossa 10 kilo on loppupeleissä aika paljon rahaa (ilmoitti että hän haluaa ne sitten tehdyksi suomessa eikä missään *****nan virossa).
Kun todellisuutta olin aikani pohdiskellut ja munuaiseni myymisen todennut haastavaksi päädyin patenttiratkaisuun, mitä jos pelaisin pokerilla ne tissit jolloin tissien olemassaolo tai olemattomuus jää vain ja ainoastaan kiinni omista taidoistani ja osittain varianssista. Tästä riemastuneena päätin ratkaista asian niin että depoan 8 euroa pokerstarssille ja alan hakata 0,01/0,02 pöytiä ja jos menen katki lataan uudet 8 taalaa kunnes tissit ovat minun (hämmentävä ajatus näin tätä kirjoitellessa).

Nyt se sitten on aloitettu, tai itseasiassa eilen, ja vielä huonolla menestyksellä. Mutta aloitettu kuitenkin.
Oli synkkä ja myrskyisä yö kun vaimoni ilmoitti ajatelleensa että hän haluaisi silikonit. Lupauduin toki herrasmiehenä välittömästi kustantamaan kyseiset pallukat koska vaikka asiaa miltä kantilta ajattelisi uskoisin noiden kumpujen tuovan myös minulle paljon mielihyvää.
Kun todellisuutta olin aikani pohdiskellut ja munuaiseni myymisen todennut haastavaksi päädyin patenttiratkaisuun, mitä jos pelaisin pokerilla ne tissit jolloin tissien olemassaolo tai olemattomuus jää vain ja ainoastaan kiinni omista taidoistani ja osittain varianssista. Tästä riemastuneena päätin ratkaista asian niin että depoan 8 euroa pokerstarssille ja alan hakata 0,01/0,02 pöytiä ja jos menen katki lataan uudet 8 taalaa kunnes tissit ovat minun (hämmentävä ajatus näin tätä kirjoitellessa).

-

spcjpjy - Viestit: 18
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
- Lempipelin koko: Full & Short
Re: Vaimolle tissit (Eeppinen matka 8e deposta kohti DD vuor
Eikös kuudella tonnilla irtoa jo Helsingistä?
He's out there operating without any decent restraint.
Totally beyond the pale of any acceptable human conduct.
-

Dharma - Viestit: 11544
En tiedä, katsoin vain siluetin tarjonnan ja siellä kokonaiskustannus paisuu 10 kiloon, mutta tuo on niitä asioita joita pitää miettiä vasta sitten kun on edes se 6 kiloa kasassa.
-

Pakkaa ittes ja potilas Thaimaan koneeseen, listahinta täällä 1400€. Ja jälki on huippua, kato vaikka leidareita jos epäilet.
- Thailand
Thailand kirjoitti:Pakkaa ittes ja potilas Thaimaan koneeseen, listahinta täällä 1400€. Ja jälki on huippua, kato vaikka leidareita jos epäilet.
Loppurahat voit käyttää 2. ja 3. vaimoon!
Ei mutta kyllä se on statusjuttu, että on vaimonsa rinnat Suomesta ostanut. En mäkään muuta panis, kun suomalaista.
-

Koska tämä blogi jokatapauksessa on jo titleltään kyseenalainen niin liitetäänpä tähän pari kuvaa siitä miltä toivon tissien näyttävän kun operaatio on valmis

-

Miltä ne näyttää nyt? Menee vähän pohja jos ei kuvia ilmesty!
pokerman82 kirjoitti:I WANT slow, fast.
-

Slow - Viestit: 4181
spcjpjy kirjoitti:
Oli synkkä ja myrskyisä yö kun vaimoni ilmoitti ajatelleensa että hän haluaisi silikonit. Lupauduin toki herrasmiehenä ...
Vahvistit sitten, että mielestäsi nykyisissä on jotain vikaa. Be very careful...
- Laty
Laty kirjoitti:spcjpjy kirjoitti:
Oli synkkä ja myrskyisä yö kun vaimoni ilmoitti ajatelleensa että hän haluaisi silikonit. Lupauduin toki herrasmiehenä ...
Vahvistit sitten, että mielestäsi nykyisissä on jotain vikaa. Be very careful...
tämä.
ja vaimolla on jo uus mies mutta antaa idiootin maksaa ennenkuin lähtee
hauturi kirjoitti:Ei saatana. Koirako tohon on oksentanu?
- terva
Slow kirjoitti:Miltä ne näyttää nyt? Menee vähän pohja jos ei kuvia ilmesty!
Enköhän sellaisen saa järjestymään, vaatinee hetken aikaa ja jonkun tekosyyn mutta pitäis onnistua.
Laty kirjoitti:Vahvistit sitten, että mielestäsi nykyisissä on jotain vikaa. Be very careful...
Näin taisin mennä tekemään, toivotaan ettei mene ns. vituiksi koko homma.
terva kirjoitti:ja vaimolla on jo uus mies mutta antaa idiootin maksaa ennenkuin lähtee
Riskisijoituskin siis kyseessä
-

Only in Finland (muut) naiset kitisee, kun mies duunaa ja ostaa sille kympin tissit.
Toinen vaihtoehto käyttää tuo kymppi on vierailla ravitsemusliikkeissä, tarjoilla drinksuja ja katsastaa valmiiksi korjattuja rintoja.
Ja sit sun kannattaa varmaan siirtää tämä päivyri Pokerisivujen puolelle:

Täällä ei saa koutsausta kuin miesten tissien kasvattamisesta.
Toinen vaihtoehto käyttää tuo kymppi on vierailla ravitsemusliikkeissä, tarjoilla drinksuja ja katsastaa valmiiksi korjattuja rintoja.
Ja sit sun kannattaa varmaan siirtää tämä päivyri Pokerisivujen puolelle:

Täällä ei saa koutsausta kuin miesten tissien kasvattamisesta.
-

Muistat sitten operaation jälkeen kiinnittää sen tarran (tai tässä tapauksessa ehkä tatskan) "Nämäkin on hankittu pokerivoitoilla".
- pasita
Graafissa on jo vasen tissi valmiina (vähän turhan iso nänni tosin). Talleta uusi 8e ja toista sama graafi niin valmista tuli! Halvalla!
- MTS
Naisten suhtautuminen kauneuskirurgiaan perustuu kilpailun rajoittamiseen: kun kollektiivisesti dissataan niitä, jotka yrittävät saada etua muihin naisiin, edun hinta nousee ja kiinnostus siihen vähenee. Täsmälleen sama näkyy naisten, varsin yleisessä, asennoitumisessa toisten naisten paljastavaan puketumiseen.
IMO Saana Parviaisessa vituttaa eniten se, että niin moni mies haluaisi panna häntä. Tämä vituttaa sekä miehiä että naisia. Miehiä siksi, että kaikki eivät pääse panemaan mitään edes vastaavaa, joten tästä syntyvä mielensisäinen ristiriita eli suomeksi harmistus, pitää estää torjumalla halu. Saana Parviaiseen suhtautumisesta saa vähän vihiä, kun seuraa hänen FB-statustensa kommentteja.

Naiskauneudessa on saatavissa helppoja voittoja murtamalla kartellit ja kilpailuttamalla naiset. Miehillekin on taatusti parempaa vastinetta rahalle laittaa ne desit vaimon/tyttöystävän/molempien rintoihin kuin Volvon moottoritilavuuteen. Ainakin itse olen melko täysin kyllästynyt tuttujen: "Tules kattomaan mun uutta kuuspistekolmelitrasta mersua"-kommentteihin. Selvästi vaikuttavampaa (ja halvempaa) on: "Tuus kattoon, mun muijan uusia puolen litran bosia." Molemmat esimerkit ovat todellisia.
Pitänee lisätä huomautus, että itse olen perseihmisiä ja rinnat eivät ole niin suureessa roolissa kuin monilla. Perseimplantit ovat vasta tuloillaan ja olo on vähän kuin autossa ennen kuin jousitus keksittiin: ei sitä vielä osaa edes toivoa ja koettuaan ei osaa olla ilman:

IMO Saana Parviaisessa vituttaa eniten se, että niin moni mies haluaisi panna häntä. Tämä vituttaa sekä miehiä että naisia. Miehiä siksi, että kaikki eivät pääse panemaan mitään edes vastaavaa, joten tästä syntyvä mielensisäinen ristiriita eli suomeksi harmistus, pitää estää torjumalla halu. Saana Parviaiseen suhtautumisesta saa vähän vihiä, kun seuraa hänen FB-statustensa kommentteja.

Naiskauneudessa on saatavissa helppoja voittoja murtamalla kartellit ja kilpailuttamalla naiset. Miehillekin on taatusti parempaa vastinetta rahalle laittaa ne desit vaimon/tyttöystävän/molempien rintoihin kuin Volvon moottoritilavuuteen. Ainakin itse olen melko täysin kyllästynyt tuttujen: "Tules kattomaan mun uutta kuuspistekolmelitrasta mersua"-kommentteihin. Selvästi vaikuttavampaa (ja halvempaa) on: "Tuus kattoon, mun muijan uusia puolen litran bosia." Molemmat esimerkit ovat todellisia.
Pitänee lisätä huomautus, että itse olen perseihmisiä ja rinnat eivät ole niin suureessa roolissa kuin monilla. Perseimplantit ovat vasta tuloillaan ja olo on vähän kuin autossa ennen kuin jousitus keksittiin: ei sitä vielä osaa edes toivoa ja koettuaan ei osaa olla ilman:

-

Slow kirjoitti:Miltä ne näyttää nyt? Menee vähän pohja jos ei kuvia ilmesty!
Got it.

-

-
- Samanlaisia aiheita
- Vastaukset
- Luettu
- Uusin viesti