Viskisieppo tähtää high stakeseihin
Viskisieppo tähtää high stakeseihin
Helou,
alotan viimeinkin pokeripäiväkirjan, joka mun on pitäny tehä jo pari vuotta. Oon pokeritiedossa aktiivinen kävijä jo monen vuoden ajan, mutta tein uuden profiilin päiväkirjaa varten(ja vaihdoin vielä uudestaan ku äsken tein ilmeisesti paljon käytetyn Kampela nimimerkin
).
Päiväkirjan alotan samasta syystä kuin moni muukin täällä, eli haluan mielipiteitä muilta, purkaa omia ajatuksia pelistä ja pelin ulkopuolisista asioista ja kehittyä pelaajana. Pokkaa oon pelannu netissä nyt jotain 6 vuotta ja ainakin neljä niistä grindannu shortti NL200 ja NL400 tasoja ja jonkun verran huppia. Menestys on ollu aika hyvää, mutta jostain syystä en ole korkeammalle noussut. Uskon, että osasyynä on ajanpuute, mitä on aiheuttanu koulut ja muut harrastukset. Loppuvuodesta siirryin jo NL600 melko vakituisesti ja nyt alkuvuodesta oon alotellut myös NL1000 pelejä. Tammikuu näyttää toistaseksi parhaalta kuulta ever, mikä myöski rohkasee tän päiväkirjan alottamista.
Seuraavaks vähän infoa omasta tyylistä ja pelistä. Oma pelityyli on LAG, statsit 29/23/9 (vpip, pfr/3bet)
Vahvuudet
- Parhaimmillaan pystyn sulkemaan kaikki pelin ulkopuoliset ajatukset pois ja keskittymään A+ peliin
- Itsekuri (tilttaminen vaatii nykyään melko paljon, varmaan niin monta vuotta tuolla mid-stakeseissa on auttanut tähän)
- HEM:in hyödyntäminen
- Oman pelin kehittämisen halu
Heikkoudet
- Välillä ainakin voittoputkessa keskittyminen meinaa herpaantua
- Joskus tulee ihme "haluun runnoa kaikki tässä pöydässä"-asenne
- Liiallinen aggroilu ainakin preflop (4-bettaaminen ja 5-bet shoveilu lähtee välillä lapasista)
- Muutenkin pitäis peliä hieman tiukentaa
Pelin kehittämiseen käytän aikaa paljon. Oon mm. Deuces Crackedin ja Bluefire Pokerin jäsen ja myös matikkapuoleen on tullut panostettua aika paljon. Ja oon itseasiassa viikon päästä ottamassa koutsaustunteja lisää. Toivon toki, että tää päiväkirja tuo itelle uusia puolia myös.
Shortin lisäksi pelaan Ongamen Championshipin aina kun ehdin. Yksi iso turnausvoitto on itellä (30k) pari vuotta sitten, mutta tuntuu että sunnuntaina oon monesti reissussa, darrassa tai muuten vaan väsynyt joten viimeseen vuoteen ei Championshipissä oo kummempaa menestystä tullu. Ehdottomasti pidän itteeni cashi-pelaajana. MTT-turneet on silti hyvää vaihtelua.
Pokerin ulkopuolisia asioita:
Puolen vuoden sisällä pitäis valmistua medianomiksi ja sen lisäks harrastan ahkerasti musajuttuja. Soittelen kolmessa bändissä ja keikkailtua tulee ahkerasti. Koulu ja musiikki on vienyt toki pokerilta aikaa paljon, mutta musahommat varsinkin on sellanen asia itelle, mistä en karsi. Mutta hyvin pokeri ja musajutut on käsikädessä tähänkin asti kulkenut. Eipähän tuu mitään burn outteja kymmentuntisten grindauspäivien takia.
Siinäpä noita tärkeimpiä asioita ennen varsinaisia postauksia. Laitan jotain graphia kanssa tulemaan sen sellaista, kunhan tässä päästään vauhtiin!
Onnea peleihin!
- "-Viskisieppo-"
alotan viimeinkin pokeripäiväkirjan, joka mun on pitäny tehä jo pari vuotta. Oon pokeritiedossa aktiivinen kävijä jo monen vuoden ajan, mutta tein uuden profiilin päiväkirjaa varten(ja vaihdoin vielä uudestaan ku äsken tein ilmeisesti paljon käytetyn Kampela nimimerkin
Päiväkirjan alotan samasta syystä kuin moni muukin täällä, eli haluan mielipiteitä muilta, purkaa omia ajatuksia pelistä ja pelin ulkopuolisista asioista ja kehittyä pelaajana. Pokkaa oon pelannu netissä nyt jotain 6 vuotta ja ainakin neljä niistä grindannu shortti NL200 ja NL400 tasoja ja jonkun verran huppia. Menestys on ollu aika hyvää, mutta jostain syystä en ole korkeammalle noussut. Uskon, että osasyynä on ajanpuute, mitä on aiheuttanu koulut ja muut harrastukset. Loppuvuodesta siirryin jo NL600 melko vakituisesti ja nyt alkuvuodesta oon alotellut myös NL1000 pelejä. Tammikuu näyttää toistaseksi parhaalta kuulta ever, mikä myöski rohkasee tän päiväkirjan alottamista.
Seuraavaks vähän infoa omasta tyylistä ja pelistä. Oma pelityyli on LAG, statsit 29/23/9 (vpip, pfr/3bet)
Vahvuudet
- Parhaimmillaan pystyn sulkemaan kaikki pelin ulkopuoliset ajatukset pois ja keskittymään A+ peliin
- Itsekuri (tilttaminen vaatii nykyään melko paljon, varmaan niin monta vuotta tuolla mid-stakeseissa on auttanut tähän)
- HEM:in hyödyntäminen
- Oman pelin kehittämisen halu
Heikkoudet
- Välillä ainakin voittoputkessa keskittyminen meinaa herpaantua
- Joskus tulee ihme "haluun runnoa kaikki tässä pöydässä"-asenne
- Liiallinen aggroilu ainakin preflop (4-bettaaminen ja 5-bet shoveilu lähtee välillä lapasista)
- Muutenkin pitäis peliä hieman tiukentaa
Pelin kehittämiseen käytän aikaa paljon. Oon mm. Deuces Crackedin ja Bluefire Pokerin jäsen ja myös matikkapuoleen on tullut panostettua aika paljon. Ja oon itseasiassa viikon päästä ottamassa koutsaustunteja lisää. Toivon toki, että tää päiväkirja tuo itelle uusia puolia myös.
Shortin lisäksi pelaan Ongamen Championshipin aina kun ehdin. Yksi iso turnausvoitto on itellä (30k) pari vuotta sitten, mutta tuntuu että sunnuntaina oon monesti reissussa, darrassa tai muuten vaan väsynyt joten viimeseen vuoteen ei Championshipissä oo kummempaa menestystä tullu. Ehdottomasti pidän itteeni cashi-pelaajana. MTT-turneet on silti hyvää vaihtelua.
Pokerin ulkopuolisia asioita:
Puolen vuoden sisällä pitäis valmistua medianomiksi ja sen lisäks harrastan ahkerasti musajuttuja. Soittelen kolmessa bändissä ja keikkailtua tulee ahkerasti. Koulu ja musiikki on vienyt toki pokerilta aikaa paljon, mutta musahommat varsinkin on sellanen asia itelle, mistä en karsi. Mutta hyvin pokeri ja musajutut on käsikädessä tähänkin asti kulkenut. Eipähän tuu mitään burn outteja kymmentuntisten grindauspäivien takia.
Siinäpä noita tärkeimpiä asioita ennen varsinaisia postauksia. Laitan jotain graphia kanssa tulemaan sen sellaista, kunhan tässä päästään vauhtiin!
Onnea peleihin!
- "-Viskisieppo-"
-

-Viskisieppo- - Viestit: 153
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short
Re: Viskisieppo tähtää high stakeseihin
gl peleihin. laitetaan päivyri seurantaan.vaikuttaa mielenkiintoiselta.mihin bb/100 oot nuilla statseil päässy overall..?
- astil
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
astil kirjoitti:gl peleihin. laitetaan päivyri seurantaan.vaikuttaa mielenkiintoiselta.mihin bb/100 oot nuilla statseil päässy overall..?
Average nl200-nl1k 6,6BB/100 280k käden otoksella(kaikki mitä HEMin hankkimisen jälkeen importannu).
Tossa graphia. Kuten huomaa niin viime vuoden pelit aika marginaalisesti voitollista ja breakeveniä(osaks huono keskittyminen peliin ja osaks uskoisin ajanpuute).

-

Vuos lähteny loistavasti käyntiin. Keskittyminen on ollu hyvää ja sen lisäksi pakka on ollu melko kuuma. Vieläkin turhaa aggroilua pre, turhaan tullu survottua AQoff käsiä ja heikompiakin joskus(tosin tuntuu että tuolla mid-stakeseissa on toi 4-bet bluffailu lähteny monilla muillakin aika lapasista et toi AQoff puskeminen aggroja vakkareita vastaan ei voi kovin väärin olla). Nyt itelle haasteena pitää pää kylmänä ja jatkaa samaan malliin. Oon koittanu panostaa session valmisteluun, pikku venyttely sessio on ittee auttanu älyttömästi rentoutumaan ja tsekkaan usein myös jonku pätkän DCstä tai Bluefirepokerista (jos ei motii kattoo videoo ni tietää että ei motii keskittyy tarpeeks A-peliin).
Tossa pari kättä alkuvuodelta jotka on jääny mieleen:
Vihu 25/20/11 vakkari, avaa SBstä 16%. Mä olin ollu tosi aktiivinen ja 3betannu sitä paljon ja veikkaan et se saatto olla semisti turhautunut.
PRE-FLOP: flattasin vaan, koska heitän AJn equityt ainakin osaks hukkaan 3betillä. Sen lisäks tolla 4bet 13%(veikkaan et blind battlessa niinkin iso ku 20%).
FLOP: vihun c-bet 76% ja tohon boardiin saletisti 100% joten call itsestään selvyys. Reissulla en reppaa mitään ja mulla on usein paras käsi.
TURN: 2 parittaa, vihu check. Vihu saattais tsekata tässä poketit, mutta uskon että useemmin löis(turn c-bet 47%). Bettaan reilu puol pottia. Vihu raise melkeen 3x mun bet. Jos vihu tsekkas turnilla poketit(halus induussata bluffia luultavasti) niin en usko että se tässä tekee rereissua, ainakaan noin isoa. Ehkä isommilla poketeilla vois tehä mut silti doubtful. Plus mun turn betti näyttää aika bluffikkaalta floatilta. Otan call( mulla viel maholliset 6 outtia jos vihu tekis noin oudon linen pikkupoketeilla ).
RIVER: Vihu bet 221 to 386. Pikkupoketit vihu tsekkais. Täpöllä löis enemmän ku reilu puol pottii plus et tosi vähän kutosia ja kakkosia 16% avausrangessa. Ainut valuekäsi joku TT-AA ja oudosti ois neki pelattu noin. Sen lisäks saan hyvät oddsit joten call.
Ongame Network $600.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1126412
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter
UTG: $335.55
CO: $1189.05
BTN: $393.30
SB: $686.45
Hero (BB): $972.00
Pre Flop: ($9.00) Hero is BB with A
J 
3 folds, SB raises to $21, Hero calls $15
Flop: ($42.00) 6
6
2
(2 players)
SB bets $27.00, Hero calls $27
Turn: ($96.00) 2
(2 players)
SB checks, Hero bets $54.00, SB raises to $145, Hero calls $91
River: ($386.00) 7
(2 players)
SB bets $221.00, Hero calls $221
Final Pot: $828.00
SB shows J
8 
Hero shows A
J 
(Rake: $3.00)
Vihu aggro 37/30/9.5, tosin pieni otos vasta. Eli en hirveen hyvin tuntenu vihua. Myös meikä oli pelannu aika aggrea, oli kyl ollu kuuma pakkakin joten veikkaan et se usko et olin bluffannu enemmän ku oikeesti olinkaan.
PRE-FLOP: vihu avaa buttonilta 67% ja fold to 3bet 50% joten 3bet itsestäänselvyys.
FLOP: flop T63 bettaan reilu puol pottia. Vihu floattaa tohon aika usein, olis ehkä voinu isommankin betata. Mut mielummin tossa induussaa bluffia. Oikeestaan mikään turni ei oo kovin pelottava.
TURN: J, ei paras mahollinen kortti mut con bet vieläki aika itsestäänselvyys. Lisäks mun imago oli vihun silmissä varmaan aika aggro, joten se saattaa muuvata tohon tai maksaa keveesti.
RIVER: A, toki aika huono kortti mut en saa vihua oikeen muulle A:lle kuin AT. Potissa 541 ja mulla takana viel 376. Oikeestaa kaikki vaihtoehdot tuntuu itestä aika huonoilta. Check call linja huonoimmalta, koska mitä huonompaa vihu bettais enää river. En usko, että kääntää jotain T9s tai 88 bluffiks kovin usein. Check fold jotenki nihkee, mutta saattas olla jopa paras line tässä. Vihu chekkaa takana huonommat reaalit ja shovee jos sai A:lla kaks paria. Päätin kuitenkin shoveta ite toivoen, että mun sekoaggro imago saa joltain Tx tai Jx kädeltä maksun. Tähän ois kiva saada mielipiteitä????
Ongame Network $3/$6 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 1126424
BTN: $1009.65
SB: $2031.90
Hero (BB): $645.00
CO: $1946.45
Pre Flop: ($9.00) Hero is BB with K
K 
1 fold, BTN raises to $18, 1 fold, Hero raises to $63, BTN calls $45
Flop: ($129.00) T
6
3
(2 players)
Hero bets $68, BTN calls $68
Turn: ($265.00) J
(2 players)
Hero bets $138, BTN calls $138
River: ($541.00) A
(2 players)
Hero bets $376 all in, BTN calls $376
Final Pot: $1293.00
BTN shows Q
A
(PAIR ACE)
Hero shows K
K
(PAIR KING)
BTN wins $1291.00
(Rake: $2.00)
Kohta alkaa koutsaus-sessio, mistä oon innoissani! Toivottavasti saan jotain uutta pilkettä peliin
BIISI KUUNTELUSSA: Raised Fist - Friends & Traitors
Tossa pari kättä alkuvuodelta jotka on jääny mieleen:
Vihu 25/20/11 vakkari, avaa SBstä 16%. Mä olin ollu tosi aktiivinen ja 3betannu sitä paljon ja veikkaan et se saatto olla semisti turhautunut.
PRE-FLOP: flattasin vaan, koska heitän AJn equityt ainakin osaks hukkaan 3betillä. Sen lisäks tolla 4bet 13%(veikkaan et blind battlessa niinkin iso ku 20%).
FLOP: vihun c-bet 76% ja tohon boardiin saletisti 100% joten call itsestään selvyys. Reissulla en reppaa mitään ja mulla on usein paras käsi.
TURN: 2 parittaa, vihu check. Vihu saattais tsekata tässä poketit, mutta uskon että useemmin löis(turn c-bet 47%). Bettaan reilu puol pottia. Vihu raise melkeen 3x mun bet. Jos vihu tsekkas turnilla poketit(halus induussata bluffia luultavasti) niin en usko että se tässä tekee rereissua, ainakaan noin isoa. Ehkä isommilla poketeilla vois tehä mut silti doubtful. Plus mun turn betti näyttää aika bluffikkaalta floatilta. Otan call( mulla viel maholliset 6 outtia jos vihu tekis noin oudon linen pikkupoketeilla ).
RIVER: Vihu bet 221 to 386. Pikkupoketit vihu tsekkais. Täpöllä löis enemmän ku reilu puol pottii plus et tosi vähän kutosia ja kakkosia 16% avausrangessa. Ainut valuekäsi joku TT-AA ja oudosti ois neki pelattu noin. Sen lisäks saan hyvät oddsit joten call.
Ongame Network $600.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1126412
UTG: $335.55
CO: $1189.05
BTN: $393.30
SB: $686.45
Hero (BB): $972.00
Pre Flop: ($9.00) Hero is BB with A
J 
3 folds, SB raises to $21, Hero calls $15
Flop: ($42.00) 6
6
2
(2 players)SB bets $27.00, Hero calls $27
Turn: ($96.00) 2
(2 players)SB checks, Hero bets $54.00, SB raises to $145, Hero calls $91
River: ($386.00) 7
(2 players)SB bets $221.00, Hero calls $221
Final Pot: $828.00
SB shows J
8 
Hero shows A
J 
(Rake: $3.00)
Vihu aggro 37/30/9.5, tosin pieni otos vasta. Eli en hirveen hyvin tuntenu vihua. Myös meikä oli pelannu aika aggrea, oli kyl ollu kuuma pakkakin joten veikkaan et se usko et olin bluffannu enemmän ku oikeesti olinkaan.
PRE-FLOP: vihu avaa buttonilta 67% ja fold to 3bet 50% joten 3bet itsestäänselvyys.
FLOP: flop T63 bettaan reilu puol pottia. Vihu floattaa tohon aika usein, olis ehkä voinu isommankin betata. Mut mielummin tossa induussaa bluffia. Oikeestaan mikään turni ei oo kovin pelottava.
TURN: J, ei paras mahollinen kortti mut con bet vieläki aika itsestäänselvyys. Lisäks mun imago oli vihun silmissä varmaan aika aggro, joten se saattaa muuvata tohon tai maksaa keveesti.
RIVER: A, toki aika huono kortti mut en saa vihua oikeen muulle A:lle kuin AT. Potissa 541 ja mulla takana viel 376. Oikeestaa kaikki vaihtoehdot tuntuu itestä aika huonoilta. Check call linja huonoimmalta, koska mitä huonompaa vihu bettais enää river. En usko, että kääntää jotain T9s tai 88 bluffiks kovin usein. Check fold jotenki nihkee, mutta saattas olla jopa paras line tässä. Vihu chekkaa takana huonommat reaalit ja shovee jos sai A:lla kaks paria. Päätin kuitenkin shoveta ite toivoen, että mun sekoaggro imago saa joltain Tx tai Jx kädeltä maksun. Tähän ois kiva saada mielipiteitä????
Pre Flop: ($9.00) Hero is BB with K
K 
Flop: ($129.00) T
6
3
(2 players)Hero bets $68, BTN calls $68
Turn: ($265.00) J
(2 players)Hero bets $138, BTN calls $138
River: ($541.00) A
(2 players)Hero bets $376 all in, BTN calls $376
BTN shows Q
A
(PAIR ACE)Hero shows K
K
(PAIR KING)BTN wins $1291.00
Kohta alkaa koutsaus-sessio, mistä oon innoissani! Toivottavasti saan jotain uutta pilkettä peliin
BIISI KUUNTELUSSA: Raised Fist - Friends & Traitors
-

-Viskisieppo- kirjoitti:Soittelen kolmessa bändissä ja keikkailtua tulee ahkerasti.
Saako udella missä bändeissä soitat?
Pokeritiedon basistit -perustajajäsen
www.vasurikabala.com - One man conspiracy, brotherhood and secret society creating music
www.vasurikabala.com - One man conspiracy, brotherhood and secret society creating music
-

KainMcAdam - Viestit: 2066
En taida tässä vaiheessa sanoo viel
Ei mitään kovin nimekkäitä bändejä kyseessä.
-

Tosta AJ pelistä kyllä huomaa että sulla on potentiaalia, todella hyvät perustelut joka muuville ja sipuli kestää paineesta huolimatta loppuun saakka. Hyvä käsi ja todella hyvin vedetty ja päätelty matkan varrella! 
How can you call that?
There were all the elements in the equation.
There were all the elements in the equation.
- Saksanpähkinä
-Viskisieppo- kirjoitti:Vihu aggro 37/30/9.5, tosin pieni otos vasta. Eli en hirveen hyvin tuntenu vihua. Myös meikä oli pelannu aika aggrea, oli kyl ollu kuuma pakkakin joten veikkaan et se usko et olin bluffannu enemmän ku oikeesti olinkaan.
Pre Flop: ($9.00) Hero is BB with KK
Flop: ($129.00) T6
3
(2 players)
Turn: ($265.00) J(2 players)
River: ($541.00) A(2 players)
BTN shows QA
(PAIR ACE)
Hero shows KK
(PAIR KING)
BTN wins $1291.00
River aivan liian thin.
Joo perustelit tota sun sekopää imagolla. Mut musta se on aivan toiseen suuntaan vaikuttava factori. Mieti miten vihu pelais JT, 66, 33, AT, AJ tässä. Täysin identtisesti ja antais sulle köyttä vaan painaa sitä pakkaan. Vielä kun turni ylikortti ja oot varmaan tosi usein pillittämässä tossa stäkin sisään. Ja noita mun luettelemia komboja on reippaasti enemmän kun random Tx/Jx, miltä ei edes välttämättä saada maksua. Ja kun vihu pelasi AQ:nkin näin, niin KQ:kin on aika suurella todennäköisyydellä rangessa.
Clear check/fold on the river IMO.
Vielä sellanen lisäys, et jos turn ois vaikkapa 5 niin tykkäisin enemmän.
- Hooliässät
- Lempipelin koko: Heads-up
TURN: 2 parittaa, vihu check. Vihu saattais tsekata tässä poketit, mutta uskon että useemmin löis(turn c-bet 47%). Bettaan reilu puol pottia.
Miksi? Valuena? Indusoidaksesi bluffia?
- Lorentz
Tähän ois kiva saada mielipiteitä????
Miks ei check/shoveta turnia?
- jkp
Saksanpähkinä kirjoitti:Tosta AJ pelistä kyllä huomaa että sulla on potentiaalia)
- RakeStats
jkp kirjoitti:Tähän ois kiva saada mielipiteitä????
Hmm...Toi turnin J näyttää mun mielestä vihun silmissä mulle hyvältä bluffikortilta, joten vihu saattaa maksaa mun betin tosi keveesti niinkuin tekikin. Jos vihulla joku välipocket pair tai T kiinni, niin check tässä huonompi kuin bet. Mut kyl toi c/r turnilla näin jälkikäteen alkaa tuntuu aika varteenotettavalta linelta kans.
-

Hooliässät kirjoitti:-Viskisieppo- kirjoitti:Vihu aggro 37/30/9.5, tosin pieni otos vasta. Eli en hirveen hyvin tuntenu vihua. Myös meikä oli pelannu aika aggrea, oli kyl ollu kuuma pakkakin joten veikkaan et se usko et olin bluffannu enemmän ku oikeesti olinkaan.
Pre Flop: ($9.00) Hero is BB with KK
Flop: ($129.00) T6
3
(2 players)
Turn: ($265.00) J(2 players)
River: ($541.00) A(2 players)
BTN shows QA
(PAIR ACE)
Hero shows KK
(PAIR KING)
BTN wins $1291.00
River aivan liian thin.
Joo perustelit tota sun sekopää imagolla. Mut musta se on aivan toiseen suuntaan vaikuttava factori. Mieti miten vihu pelais JT, 66, 33, AT, AJ tässä. Täysin identtisesti ja antais sulle köyttä vaan painaa sitä pakkaan. Vielä kun turni ylikortti ja oot varmaan tosi usein pillittämässä tossa stäkin sisään. Ja noita mun luettelemia komboja on reippaasti enemmän kun random Tx/Jx, miltä ei edes välttämättä saada maksua. Ja kun vihu pelasi AQ:nkin näin, niin KQ:kin on aika suurella todennäköisyydellä rangessa.
Clear check/fold on the river IMO.
Vielä sellanen lisäys, et jos turn ois vaikkapa 5 niin tykkäisin enemmän.
Eikö sun mielestä river liian weak check fold 37/30/9.5 vihua vastaan kun potissa on 541 ja takana 376. Mutta jälkikäteen mietittynä ehkä c/f menee hieman shoven edelle. c/c tietysti huonoin line. Tästä voisin koittaa jotain laskelmia tehä ja funtsaa tarkemmin. Mielenkiintosin spotti vähään aikaan!
-

-Viskisieppo- kirjoitti:jkp kirjoitti:Tähän ois kiva saada mielipiteitä????
Hmm...Toi turnin J näyttää mun mielestä vihun silmissä mulle hyvältä bluffikortilta, joten vihu saattaa maksaa mun betin tosi keveesti niinkuin tekikin. Jos vihulla joku välipocket pair tai T kiinni, niin check tässä huonompi kuin bet. Mut kyl toi c/r turnilla näin jälkikäteen alkaa tuntuu aika varteenotettavalta linelta kans.
Ehkä huonoin line. Ei vihu valuebettaa tohon mitään muuta, minkä biittaat, kun AJn. Eli sen betting range on tosi polarisoitunut ja se checkkaa tossa varmaan 80 % kerroista. Saavutat check-reissulla sen, että sen lähes equityttömät (hieno sana
Jos uskot et vihu flouttaa liikaa flopilla, niin bluffeilla check-raise shovetaan toi turni ja value käsillä otetaan kaks streettiä cc. Mut value käsillä check/reissaaminen aika perseestä imo. Easy game.
- Hooliässät
- Lempipelin koko: Heads-up
tästä saattaa tulla hyväkin päivis.
Hyviä päätöksiä, yksi kerrallaan - PikkuPro
-

Pingviini - Viestit: 1795
- Lempipeli: PL Omaha medium (< 1000)