Vitutus/Hehkutus/Mitävittua (SHFL)
Perheen kanssa lautapelejä grindatessa on ainakin tullut jälleen todistettua, ettei mikään ole niin rigged kuin arpanoppa - paitsi tietysti KAKSI arpanoppaa. Catanin uudisasukkaita pelatessa tuli taas sen verran jänniä frekvenssejä, että... (Nämä ei varmaan suostu enää pelaamaan koko peliä, kun tilteissäni aloin kirjata kahden nopan summien esiintymiset muistiin
).
Pari joulutsydeemiä pitää vielä jaksaa, sitten tämä sankari lähtee Rukalle dok...umentoimaan vii...leän ilmaston muovaamaa juov...uttunutta flooraa. Samaan minibussiin (!) pakkautuu vanhojen naamojen ja - jee! - suksien lisäksi kasapäin lautapelejä. Olen pienestä pitäen ollut tilttiherkkä kaikissa seurapeleissä (kilpailuvietti
), mutta todennäköisyyksiin ja monimutkaisempiin odotusarvolaskelmiin tutustuttuani noppapeleistä on tullut täyttä kidutusta. Ja silti niitä pitää painaa yöt läpensä.
Tiedättehän sen fiiliksen, kun epäonnen iskiessä on varma koko peliporukan liittoutuneen itseäsi vastaan ylivoimaisista taidoistasi kateellisena? Ai ette? Pahus...
Pari joulutsydeemiä pitää vielä jaksaa, sitten tämä sankari lähtee Rukalle dok...umentoimaan vii...leän ilmaston muovaamaa juov...uttunutta flooraa. Samaan minibussiin (!) pakkautuu vanhojen naamojen ja - jee! - suksien lisäksi kasapäin lautapelejä. Olen pienestä pitäen ollut tilttiherkkä kaikissa seurapeleissä (kilpailuvietti
Tiedättehän sen fiiliksen, kun epäonnen iskiessä on varma koko peliporukan liittoutuneen itseäsi vastaan ylivoimaisista taidoistasi kateellisena? Ai ette? Pahus...
- vhm-jim
- Lempipeli: FL Texas small (< 5/10)
- Lempipelin koko: Short
vhm-jim kirjoitti:Joka tapauksessa sisko pelasi aivan järkyttävän hyvin mua vastaan. Pitää vissiin alkaa valmentaa sitä, että se pääsee kolmen vuoden päästä kynimään pulskat kiinalaiset, jos verkkopokeria vielä silloin joku jaksaa...
Suomen Howard Lederer ja Annie Duke ?
- Laty