Persoonallisuustesti
Re: Persoonallisuustesti
5 asiaton tunkeilija & 6 kyseenalainen uskovainen
not:
(1 tanakka laduntallaaja, 2 antelias huohottaja, 3 suorasukainen tumputtaja, 4 interaktiivinen lapanen
7 inhottava surkuttelija, 8 vakuuttava vehkeilijä, 9 rauhaton sopertelija)
not:
(1 tanakka laduntallaaja, 2 antelias huohottaja, 3 suorasukainen tumputtaja, 4 interaktiivinen lapanen
7 inhottava surkuttelija, 8 vakuuttava vehkeilijä, 9 rauhaton sopertelija)
Pottaa potan päälle.
En pelaa pasianssia itseäni vastaan omalla nimelläni.
En pelaa pasianssia itseäni vastaan omalla nimelläni.
- LouisstWulf
En nyt jaksanu tehdä tota, mut oon noiden testien mukaan melko selkeesti se vitostyyppi. Joku tutkiva asiantuntija tms. muistaakseni. Jopa parin asiantuntijan (siis noihin persoonallisuustesteihin ja vastaaviin työnsä puolesta perehtyneiden) kans oon ihan mielenkiinnosta jutellu noista ja vitostyypille on tyypillistä mm. se, että stressitilanteessa ja sillon kun asiat menee vituiks ne saattaa muita helpommin luovuttaa ja lyödä asiat läskiks, haistattaa vitut maailmalle, lähtee bisselle ja vetää pään täyteen. Ts. its not my fault - toimin vaan persoonallisuuteni ohjaamana 
edit: Ja mun pitäis kuulemma yrittää tietoisesti ohjata omaa käyttäytymistäni kohti kolmostyyppiä (se oli joku suorittaja tms.) eli sen sijaan, että jatkuvasti ajattelen tehdä sitä ja tätä mun pitäis alkaa tekemään enemmän eikä aina kelailla liikoja. Nih. Allekirjoittanen.
edit: Ja mun pitäis kuulemma yrittää tietoisesti ohjata omaa käyttäytymistäni kohti kolmostyyppiä (se oli joku suorittaja tms.) eli sen sijaan, että jatkuvasti ajattelen tehdä sitä ja tätä mun pitäis alkaa tekemään enemmän eikä aina kelailla liikoja. Nih. Allekirjoittanen.
-

KarhuPingviini - Viestit: 3784
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
- Lempipelin koko: Full
Tämän testin perusteella olet eniten tyyppiä 5 Tutkiva Asiantuntija, ja sit toinen oli se joku rauhanrikastaja.
- Kehno
- Lempipeli: NL Texas high (=> 1000)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
6.Uskollinen kyseenalaistaja...
tää osu ja uppos!
Auktoriteetteihin Kuutoset suhtautuvat ristiriitaisesti. He kaipaavat varmuutta ja toivovat, että saisivat esimerkiksi työpaikalla tukea päätöksenteossa ja epävarmoissa tilanteissa. Samalla Kuutonen kuitenkin haluaa luottaa itseensä ja saattaa kokea ylhäältä tulevat ohjeet ja määräykset liian dominoivina.
Kuutonen on parhaimmillaan todellinen tiimipelaaja, joka työskentelee sinnikkäästi yhteisten tavoitteiden eteen.
tää osu ja uppos!
Auktoriteetteihin Kuutoset suhtautuvat ristiriitaisesti. He kaipaavat varmuutta ja toivovat, että saisivat esimerkiksi työpaikalla tukea päätöksenteossa ja epävarmoissa tilanteissa. Samalla Kuutonen kuitenkin haluaa luottaa itseensä ja saattaa kokea ylhäältä tulevat ohjeet ja määräykset liian dominoivina.
Kuutonen on parhaimmillaan todellinen tiimipelaaja, joka työskentelee sinnikkäästi yhteisten tavoitteiden eteen.
"When you talk, you repeat what you already know; when you listen, you often learn something."
- takareissu