Miten 500e -> 3ke aikaa 3 vrk ?
Re: Miten 500e -> 3ke aikaa 3 vrk ?
omahapaisti kirjoitti:salmaster kirjoitti:Noniin, tarkoitus ei toki ole lyödä lyötyä. Mutta olisiko omaisuuden realisointi+500e ollut järkevämpi teko? Itse en 500e laittaisi tuollaisiin vetoihin vastaavassa tilanteessa. Olen toki joskus laittanut 100e ns. varmoihin pitkävetokohteisiin mutta silloin olin voittanut rullasta kassulla 6500e ja oli vaan pakko kokeilla, että silloinhan ei toki varmat pidä ku on mil panostaa.
Sehän riippuu siitä kuinka arvokasta tavaraa joutuu realisoimaan. Esim. jos joudut myymään 5k auton pois niin samahan on koittaa äkkinousuja.
Täksi esitinkin asian kysymyksenä OP:lle, että kuinka olisi ollut?
-

salmaster - Viestit: 1591
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
- Lempipelin koko: Full & Short
omahapaisti kirjoitti:Esim. jos joudut myymään 5k auton pois niin samahan on koittaa äkkinousuja.
Suurinpiirtein tämäntapainen tilanne minulla on edessä.
salmaster kirjoitti:Täksi esitinkin asian kysymyksenä OP:lle, että kuinka olisi ollut?
Jälkiviisas on toki helppo olla.
Kun synnyit olit busto, kun kuolet olet busto, kaikki siinä välissä on varianssia.
- 4 Bet
- Lempipeli: Turnaus small (< 20)
- Lempipelin koko: Kaikki
4 Bet kirjoitti:omahapaisti kirjoitti:Esim. jos joudut myymään 5k auton pois niin samahan on koittaa äkkinousuja.
Suurinpiirtein tämäntapainen tilanne minulla on edessä.salmaster kirjoitti:Täksi esitinkin asian kysymyksenä OP:lle, että kuinka olisi ollut?
Ei ollut tarkoitus olla jälkiviisas mutta aiemmin sanoit, että max.2000 olisi ollut kustannukset. Nyt ne on jo 5000? Eli paljonko oletit toisen vaihtoehdon kustannukset ennen tätä 500e panosta?
-

salmaster - Viestit: 1591
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
- Lempipelin koko: Full & Short
salmaster kirjoitti:4 Bet kirjoitti:omahapaisti kirjoitti:Esim. jos joudut myymään 5k auton pois niin samahan on koittaa äkkinousuja.
Suurinpiirtein tämäntapainen tilanne minulla on edessä.salmaster kirjoitti:Täksi esitinkin asian kysymyksenä OP:lle, että kuinka olisi ollut?
Ei ollut tarkoitus olla jälkiviisas mutta aiemmin sanoit, että max.2000 olisi ollut kustannukset. Nyt ne on jo 5000? Eli paljonko oletit toisen vaihtoehdon kustannukset ennen tätä 500e panosta?
Missä puhutaan 5000 kustannuksista? Nytt loppuu tää jälkispekuloini, kaikki tiedot jotka haluan antaa löytyy aikaisemmista posteistani.
Kun ei onnistunut, niin ei onnistunut. Nyt vaihtoehto B. Thats it.
Kun synnyit olit busto, kun kuolet olet busto, kaikki siinä välissä on varianssia.
- 4 Bet
- Lempipeli: Turnaus small (< 20)
- Lempipelin koko: Kaikki