chattikeskustelut
Re: chattikeskustelut
Nostetaas tää loistoketju pinnalle.
Yleensä oon ollu aika hiljaa chateissa, mut tällä kertaa tuli kyllä niin mahtavaa pokeri koutsausta positioista Unkarin-mieheltä että joutu piikittelemään vastaan. Kaveri rupes neuvomaan miten huono minun peli oli kun avasin utg:sta AKs:llä 2.5xbb ja miten hyvä hänen peli oli kun otti maksun keskipositiosta 49o:lla ja munkitti kärkiparin flopista. Paria kättä aikasemmin se bet-callas allin 75s:ällä AA:ta vastaan ja tällä kertaa munkitti kaksi paria. Ehkä nettipokerilla on vielä tulevaisuus.
Yleensä oon ollu aika hiljaa chateissa, mut tällä kertaa tuli kyllä niin mahtavaa pokeri koutsausta positioista Unkarin-mieheltä että joutu piikittelemään vastaan. Kaveri rupes neuvomaan miten huono minun peli oli kun avasin utg:sta AKs:llä 2.5xbb ja miten hyvä hänen peli oli kun otti maksun keskipositiosta 49o:lla ja munkitti kärkiparin flopista. Paria kättä aikasemmin se bet-callas allin 75s:ällä AA:ta vastaan ja tällä kertaa munkitti kaksi paria. Ehkä nettipokerilla on vielä tulevaisuus.
- -Nikke
- Lempipeli: Turnaus small (< 20)
- Lempipelin koko: Full
Turhaan nostit. Oisit laittanu vitutusketjuun/badbeatpalstalle.
levelöin lyömään weak et se näyttäis weak vaikka se olikin weak. -lexhuikka veldhuis
- Tandy
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
- Lempipelin koko: Heads-up
Mitäs hyvän threadin nosto haittaa, ja sitä paitsi tuo ei vituttanut vaan nauratti ja huvitti etenkin kun seuraavassa kädessä katkoin kyseisen veijarin.
Pyydän anteeksi jos viestiketjun nostaminen tällä foorumilla aiheuttaa yleisesti verenpaineen kohoamista.
- -Nikke
- Lempipeli: Turnaus small (< 20)
- Lempipelin koko: Full
Terho v....u täytyy vissiin alkaa painaa pashalla ku kaikki muutkin, no niin nyt o täyttä pashaa nyt katkotaan joku...
Vihu onneee siihen nyt o kovat.
Terho: oho osu aika kovaa (flop 577 (mulla 57)
Vihu maksa sit tää (allit)
Vihulla KK
maksoin sit luonnollisesti ja loppusessio chätti olikin
vihu: Pffff FU ym ym muuta kivaa
Vihulla KK
- terho
-Nikke kirjoitti:Mitäs hyvän threadin nosto haittaa, ja sitä paitsi tuo ei vituttanut vaan nauratti ja huvitti etenkin kun seuraavassa kädessä katkoin kyseisen veijarin.Pyydän anteeksi jos viestiketjun nostaminen tällä foorumilla aiheuttaa yleisesti verenpaineen kohoamista.
Keskity. Kaikki nää sun ''avasin 2.5bb ja VIHU SANOI''. Oisit pastennu ne mitä vihu sanoi ni ois muutkin päässy naureskelee. Mut tässä nyt ei tullu sitä hauskuutta esiin. + et sä sitä mihikää katkonu vaa ittes.
levelöin lyömään weak et se näyttäis weak vaikka se olikin weak. -lexhuikka veldhuis
- Tandy
terho kirjoitti:Terho v....u täytyy vissiin alkaa painaa pashalla ku kaikki muutkin, no niin nyt o täyttä pashaa nyt katkotaan joku...
Vihulla KK
Ei jatkoon.
- Tandy