Double or Nothing ennätykset
Re: Double or Nothing ennätykset
Kaverin kanssa lähdimme jurrisessioon 1k rollilla ja päädyimme pelaamaan 25/50 LarsLuzakia vastaan. Parhaimmillaan oli n. 40k kahdessa pöydässä. Kyllähän siinä rahantaju katosi totaalisesti, mutta sikäli onnellinen loppu, että about 15k jäätiin voitolle kun lussu jostain syystä lopetti.
- PepeG.
- Lempipeli: PL Omaha medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Heads-up
Haluaisin tässä viritellä vähän keskustelua siitä millasia strategioita on viisainta käyttää kun päätetään lähteä ottamaan kunnon nousut isosta pöydästä.
Itse en ole biitannut ainakaan kahteen vuoteen minkään tasoisia pelejä ja pelaan huvin vuoksi. Teen depon, laitan rollin pöytään ja yritän ottaa hyvät nousut. Tavallisesti depotan 50-100€.
Kun depotan 50€, niin sillä on aika kiva hyökätä 0,5/1 pöytään puolikkaalla stäkillä. Parien tuplien jälkeen ollaankin jo kunnon stäkillä liikenteessä. Mitäs sitten tehdään, hajautetaanko rolli kahteen 0,5/1 pöytään vai hyökätäänkö suoraan 5/10 pöytään johon saahaan minimit ostettua? Vai jatketaanko rouhimista siinä samassa pöydässä jossa alotettiin? Kaikkia strategioita on tullu käytettyä, välillä huonolla menestyksellä, välillä hyvällä.
Omat enkat 6$ -> 1500$. Ensin viimesellä vitosella 5$ ribariin josta kolmostila ja kolmisen sataa profiittia. Siitä sitten 0,5/1 pöytiin rouhimaan ja nousut 1500$ saakka.
Itse en ole biitannut ainakaan kahteen vuoteen minkään tasoisia pelejä ja pelaan huvin vuoksi. Teen depon, laitan rollin pöytään ja yritän ottaa hyvät nousut. Tavallisesti depotan 50-100€.
Kun depotan 50€, niin sillä on aika kiva hyökätä 0,5/1 pöytään puolikkaalla stäkillä. Parien tuplien jälkeen ollaankin jo kunnon stäkillä liikenteessä. Mitäs sitten tehdään, hajautetaanko rolli kahteen 0,5/1 pöytään vai hyökätäänkö suoraan 5/10 pöytään johon saahaan minimit ostettua? Vai jatketaanko rouhimista siinä samassa pöydässä jossa alotettiin? Kaikkia strategioita on tullu käytettyä, välillä huonolla menestyksellä, välillä hyvällä.
Omat enkat 6$ -> 1500$. Ensin viimesellä vitosella 5$ ribariin josta kolmostila ja kolmisen sataa profiittia. Siitä sitten 0,5/1 pöytiin rouhimaan ja nousut 1500$ saakka.
- hiltunenH
hiltunenH kirjoitti:Haluaisin tässä viritellä vähän keskustelua siitä millasia strategioita on viisainta käyttää kun päätetään lähteä ottamaan kunnon nousut isosta pöydästä.
Tuikkaa rullaan neljästi, jos koet tasohyppelyn olevan suotuisampaa kuin tuplien monistaminen.
Pottia potin päälle
-

potipot - Viestit: 8728
- Lempipeli: Sökö
- Lempipelin koko: Full & Short
kaduntallaaja kirjoitti:10d---> 4200d illan aikana =)
Tuossa on sitä jotakin. Turnauksessa standart. (oliko oiken ) Oli. Kai
gder01 = the best poker entertainment on YouTube.
-

Loimulohi - Viestit: 176
17snt >2000$ voitin tiketin 8c turnauksesta 10k gtd turnaukseen ja olin toinen 888pokerilla moinen tapahtui. Seuraavana päivänä olin toinen jossain turnauksessa josta n. 600$.
-

Leftyblack - Viestit: 249
Viime syyskuussa oli parhaat nousut. Reilun viikon sisään ensin Entractionilla 30€->600€, aloittaen verkon tunnetusti erittäin kalaisasta 0,10€/0,20€ 5-card plo:sta, siirtyen sitten 0,5/1€ plo:n. Sitten Ongamella 75€->1400€, josta käteisompun osuus 550€, aloittaen plo25:sta nousten plo 200:n. GSOP -turnaussarjan NLHE 300k$ guaranteed 190$+10$ sisäänostolla sijalle 34., voitto 1137$ (~850€). Olin saanut turnaukseen lipun voittamalla 50 pelaajan satelliitin (2,25$ rebuy).
- gorn
Itselläni on päällimmäisenä mielessä nousut Entractionin ompuissa. Kaveri maksoi velkoja jonkun 140 euron edestä p2p-siirrolla (en käyttänyt tuota accoa käytännössä lainkaan), jonka sitten nostin aggressiivisella kassanhallinnalla (ldo!) noin 25 tuhanteen. Aikaa tosin kului luokkaa viikko tai pari, joten ei ehkä mahdu tämän ketjun raameihin. Päiväkohtaisia ei meinaa enää oikein muistaa. Joku viikonloppurysäys taisi olla ~300e -> 8k. Turnauspuolella paras lienee reilun $6k turnausvoitto, kun pelitilin viimeiset rollit on käytetty mikrorebuyn sisäänostoon.
Sivukommenttina heitän että olen vähän pettynyt ketjuun, koska otsikon perusteella odotin jotain legendaarisia kaverivetoja tupla tai kuitti -periaatteella.
Sivukommenttina heitän että olen vähän pettynyt ketjuun, koska otsikon perusteella odotin jotain legendaarisia kaverivetoja tupla tai kuitti -periaatteella.
-

Redux - Viestit: 908