Hehkutus ketju
Re: Hehkutus ketju
Tenitsi kirjoitti:tästä sarjasta muistan vain kun panivat puskassa ja parkuivat samalla. Muistankohan oikein?
Kuulostaa aika oikealta!
Missähän määrin Turkka on hakenu komediaa tossa? Hankala sanoa, kun kaikki noista pätkistä voi periaatteessa tulkita myös haudanvakavasti, mutta se vaatii aika rankkaa yritystä. Toi "Oiva toimistolla paperihommissa" on jotain aika kuolematonta.
Teräsmies
-

JR - Viestit: 6028
"Kansanedustajat Sulo Aittoniemi ja Maunu Kohijoki jättivät Kiimaisista poliiseista hallitukselle kirjalliset kysymykset."
Voitteko kuvitella, että nykyään joku pystyisi tekemään TV-sarjan jota käsiteltäisi hallituksessa ?
Turkka rocks!
Voitteko kuvitella, että nykyään joku pystyisi tekemään TV-sarjan jota käsiteltäisi hallituksessa ?
Turkka rocks!
Viisaus EI asu meissä
-

Father Merrin - Viestit: 524
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short
Vähän positiivisuutta näin jouluna.
Vedin viime yönä flopilta runner runner värisuoran.
Flopilta kärkipari, suora päistä auki ja takaoven värinveto, kaverilla kärkisetti. Turnilta vihulle täyskäsi ja mulle värisuoran veto. Riveriltä sit toinen kahdesta outista. Ei ollu edes täys stäkki mutta hyvältä tuntuu kun joskus noinkin päin.
Vedin viime yönä flopilta runner runner värisuoran.
Flopilta kärkipari, suora päistä auki ja takaoven värinveto, kaverilla kärkisetti. Turnilta vihulle täyskäsi ja mulle värisuoran veto. Riveriltä sit toinen kahdesta outista. Ei ollu edes täys stäkki mutta hyvältä tuntuu kun joskus noinkin päin.

"Lipponen on yksi dementoitunut vanha jäärä, jonka merkittävimmät toimet pääministerinä olivat lähinnä maanpetoksellisia." -Farseer
- jms
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
jms kirjoitti:Vedin viime yönä flopilta runner runner värisuoran.
+1 paitsi että royal flush, mikä oli muuten ensimmäinen nettipeleissäni
BTW, maailman paras tunne, kun kolmen pelaajan potissa ensimmäinen pelaaja reissaa, toinen re-reissaa ja minä rere-reissaan värinvedolla, ja tämä vieläpä onnistuu
- Flez
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
julaak kirjoitti:Tää Nygådrin uus video laittaa kans nauramaan.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=OqoKizBhmyA
Tää oli ihan best
- Viza
Viza kirjoitti:julaak kirjoitti:Tää Nygådrin uus video laittaa kans nauramaan.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=OqoKizBhmyA
Tää oli ihan best
Aivan hulvaton,katsonut nyt 3 kertaa jaa vielä vaan pistää hymyn naamalle!
- koffia
Viime yön uni! Juoksin heti koneelle kirjoittamaan että vielä muistan sen. Osallistuin johonkin helv "Pokerin MM" - kisoihin. Kyseinen turnaus pelattaisiin jossain helv navetan tai ison kartanon vintillä. Buy in: 50 euroa. Osallistujia: 32. Pelit käyntiin. Porukkaa tippuu ku lunta. Alkaa minun ja kaverin välinen hu. Tajuan siinä vaiheessa että voittajalle on tarjolla miljoona.
Kakkonen saa kunniakirjan ja lahjakortin erääseen nimeltä mainitsemattomaan urheiluliikkeeseen. Mulla onneksi isompi pino, 9 miljoonaa merkkiä. Kaverilla 1 miljoona. Hu kestää n. 5 kättä. Viimeisessä kädessä päätän maksaa 3 betin 57 offarilla. Floppi lupaa hyvää. 57Q... Kaveri painaa merkit keskelle KQ:lla ja minähän koppaan. Turn: K PRKLPRKL. River: 7!!!!!! Se on siinä. Kestää hetken ennenkuin tajusin mitä on tapahtunut.
Annoin kaverille säälistä 30k. Sitten huoran näköinen pelinjärjestäjän edustaja tulee luokseni ja alkaa kyselemään tietoja. Kirjoittaa huonolla käsialalla johonkin helvetin ruutuvihkoon.
Hieno homma, rahat tulee kuulemma onkilammen tilille. Saan ite valita mille saitille. 180k:n erissä. Ja ne erät saa ulos sieltä vasta kun on täyttänyt tietyt kierrätysvaatimukset. Hermostun ja totean
että rahat vittu tänne. Mä olen sentään maailman mestari. Sanoo tarkistavansa asiaa pomoltansa enemmän asiasta. Antaa kuitenkin minulle tyyliin 5k baarirahaa. Painun rullaportaita (!?) pitkin alakertaan. Sielä on huimat bileet käynnissä. Klamydia niminen tanssiorkesteri on juuri aloittamassa keikkaansa. Ekan biisin aikana Jokisen Vesku karjuu mikkiin että tämä biisi menee minulle, ja huutaa perään " Tää jätkä luulee olevansa vitun kova, ja oikeen maailman keisari. Voitti Pokerin MM kisat!!!" Painun baaritiskille turruttamaan häpeää. Sitten herään kun kaveri soittaa. Äsken puhelun jälkeen olin hetken verran pettynyt. En ollutkaan voittanut mitään.
Oon ihan pihalla vieläkin. -> kahvia.
Kakkonen saa kunniakirjan ja lahjakortin erääseen nimeltä mainitsemattomaan urheiluliikkeeseen. Mulla onneksi isompi pino, 9 miljoonaa merkkiä. Kaverilla 1 miljoona. Hu kestää n. 5 kättä. Viimeisessä kädessä päätän maksaa 3 betin 57 offarilla. Floppi lupaa hyvää. 57Q... Kaveri painaa merkit keskelle KQ:lla ja minähän koppaan. Turn: K PRKLPRKL. River: 7!!!!!! Se on siinä. Kestää hetken ennenkuin tajusin mitä on tapahtunut.
Annoin kaverille säälistä 30k. Sitten huoran näköinen pelinjärjestäjän edustaja tulee luokseni ja alkaa kyselemään tietoja. Kirjoittaa huonolla käsialalla johonkin helvetin ruutuvihkoon.
Hieno homma, rahat tulee kuulemma onkilammen tilille. Saan ite valita mille saitille. 180k:n erissä. Ja ne erät saa ulos sieltä vasta kun on täyttänyt tietyt kierrätysvaatimukset. Hermostun ja totean
että rahat vittu tänne. Mä olen sentään maailman mestari. Sanoo tarkistavansa asiaa pomoltansa enemmän asiasta. Antaa kuitenkin minulle tyyliin 5k baarirahaa. Painun rullaportaita (!?) pitkin alakertaan. Sielä on huimat bileet käynnissä. Klamydia niminen tanssiorkesteri on juuri aloittamassa keikkaansa. Ekan biisin aikana Jokisen Vesku karjuu mikkiin että tämä biisi menee minulle, ja huutaa perään " Tää jätkä luulee olevansa vitun kova, ja oikeen maailman keisari. Voitti Pokerin MM kisat!!!" Painun baaritiskille turruttamaan häpeää. Sitten herään kun kaveri soittaa. Äsken puhelun jälkeen olin hetken verran pettynyt. En ollutkaan voittanut mitään.
You've sailed uncharted waters.
-

DeadlyPirate - Viestit: 313
DeadlyPirate kirjoitti:Buy in: 50 euroa. Osallistujia: 32. Pelit käyntiin. Porukkaa tippuu ku lunta. Alkaa minun ja kaverin välinen hu. Tajuan siinä vaiheessa että voittajalle on tarjolla miljoona.
Overlayta niin paljo, että olis mullekkin +EV..
Viesti Dharma » 6.1.2012 14:43:58
En halua jakaa sensuurifoorumille mitään.
En halua jakaa sensuurifoorumille mitään.
- slatki
- Lempipeli: Turnaus medium (< 100)
slatki kirjoitti:DeadlyPirate kirjoitti:Buy in: 50 euroa. Osallistujia: 32. Pelit käyntiin. Porukkaa tippuu ku lunta. Alkaa minun ja kaverin välinen hu. Tajuan siinä vaiheessa että voittajalle on tarjolla miljoona.
Overlayta niin paljo, että olis mullekkin +EV..
Oudointa tossa on se että voitin tuon. Normaalisti olis ropissu toi lahjakortti. Kieltämättä näytti unessa hyvältä, kun onkilammen saldo oli 180k.
You've sailed uncharted waters.
-

DeadlyPirate - Viestit: 313

2010.jpg
+
25-Sep-2010 Spain € 500 No Limit Hold'em European Masters of Poker II - Spain, Barcelona 18th € 1,140 $ 1,487
19-Aug-2010 Finland € 600 No Limit Hold'em - Terminator Finnish Open Championships, Helsinki 3rd € 5,840 $ 7,517
16-Jun-2010 Estonia € 1,400 No Limit Hold'em - Main Event 2010 PokerStars Baltic Festival, Tallinn 3rd € 31,086 $ 38,012
15-Jan-2010 Finland € 600 No Limit Hold'em - Terminator Helsinki Freezeout 2010, Helsinki 6th € 2,000 $ 2,883
= ~+120k vuosi
Tästä on hyvä jatkaa!
"If I don't spew a lot, I will never learn."
-p3rc4
-p3rc4
-

Interpol - Viestit: 1434
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
- Lempipelin koko: Full & Short
Interpol kirjoitti:= ~+120k vuosi
Tästä on hyvä jatkaa!
Very fucking nice job. Eipä ois tasan vuos sitten uskonu miehestä. Taitaa Anttonen olla parhaillaan selkä seinää vasten.
- majava123
- Lempipelin koko: Full
majava123 kirjoitti:Interpol kirjoitti:= ~+120k vuosi
Tästä on hyvä jatkaa!
Very fucking nice job.
Näinpä!
Saako udella kuis käteiset? Vai pelaatko käytänössä vain turneita?
- UR-025
Interpol kirjoitti:...
Hieno tulos! Pakko kysyä, kun itsekkin MTT harjailen, että mitäs tuossa 2k pelin kohdalla on tapahtunut? Aloitko opiskelemaan kovasti vai oliko kyseessä vaan huono runi ja sen normalisoituminen? Mitä sun pelejä tältä vuodelta seuraillut, niin aika paljohan oot opiskellut, mutta onko siitä nyt kyse vai jostain muusta?
- Vertti
Rigged? Joulukuussa pelinä NL25.

-

Sinappikaasu - Viestit: 2980
- Lempipelin koko: Full
^^ thanks!
UR-025: Pelaan käytännössä pelkästään turneita. Käteistä pelasin livenä ehkä n. 10 sessiota vuoden aikana, joista jäin luultavasti lopulta aika breikkiin. Voitin Ranskan ulkopuolelta n. 8k ja hävisin Ranskassa 8k. Netissä voitin muutaman kilon mixed-käteisistä ja hävisin varmaan kilon PLO50:een (:D).
Oon opiskellut koko ajan tosi ahkerasti eikä tossa 2k kohdalla mitään erityisen ihmeellistä tapahtunut. Silloin vaan alkoi runi vähän realisoitumaan, peräkkäisinä päivänä vissiin voitin ja olin 2. priman 25€ rebuyssa ja tuli 10k€ piikki kahden kuukauden breakevenin jälkeen. Omasta mielestä olin koko ajan pelannut tosi hyvin, mut oli aika perseestä vetää 2kk breakeveniä ilman että oli oikeastaan historiaa kunnollisista tuloksista, ja usko oli vähän koetuksella.
Oon huomannut että oot postaillut paljon käsiä 2+2, jatka samaan malliin niin tulokset seuraa kyllä perästä.
UR-025: Pelaan käytännössä pelkästään turneita. Käteistä pelasin livenä ehkä n. 10 sessiota vuoden aikana, joista jäin luultavasti lopulta aika breikkiin. Voitin Ranskan ulkopuolelta n. 8k ja hävisin Ranskassa 8k. Netissä voitin muutaman kilon mixed-käteisistä ja hävisin varmaan kilon PLO50:een (:D).
Vertti kirjoitti:Interpol kirjoitti:...
Hieno tulos! Pakko kysyä, kun itsekkin MTT harjailen, että mitäs tuossa 2k pelin kohdalla on tapahtunut? Aloitko opiskelemaan kovasti vai oliko kyseessä vaan huono runi ja sen normalisoituminen? Mitä sun pelejä tältä vuodelta seuraillut, niin aika paljohan oot opiskellut, mutta onko siitä nyt kyse vai jostain muusta?
Oon opiskellut koko ajan tosi ahkerasti eikä tossa 2k kohdalla mitään erityisen ihmeellistä tapahtunut. Silloin vaan alkoi runi vähän realisoitumaan, peräkkäisinä päivänä vissiin voitin ja olin 2. priman 25€ rebuyssa ja tuli 10k€ piikki kahden kuukauden breakevenin jälkeen. Omasta mielestä olin koko ajan pelannut tosi hyvin, mut oli aika perseestä vetää 2kk breakeveniä ilman että oli oikeastaan historiaa kunnollisista tuloksista, ja usko oli vähän koetuksella.
Oon huomannut että oot postaillut paljon käsiä 2+2, jatka samaan malliin niin tulokset seuraa kyllä perästä.
"If I don't spew a lot, I will never learn."
-p3rc4
-p3rc4
-

Interpol - Viestit: 1434
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
- Lempipelin koko: Full & Short