Kenen ammattilaisen kanssa olet istunut samassa pöydässä?
Re: Kenen ammattilaisen kanssa olet istunut samassa pöydässä?
Interpol kirjoitti:Archi kirjoitti:Interpol kirjoitti:Archi kirjoitti:Interpol kirjoitti:Tää on kyllä jotenkin yks pommeimmista ketjuista ikinä. Parempi ois "kenen ammattilaisen chippitornin olet kaatanut tahallasi" tai ylipäätään jotain random-läppää mitä on sattunut pro-vetureiden kanssa. Itse törmäsin Esfandiariin Bahamalla yökerhossa, se haki jonkun naisen tanssilattialta ja pyysi naisen läsnäollessa arvostelemaan hoitonsa ulkonäön asteikolla 1-10. Sanoin kohteliaisuudesta 10, vaikka todellisuudessa oli ehkä 6,5. Kysyin samassa baarissa myös durrrrilta sidebetin takia, että onko hän kenties homoseksuaali. Ei ollut. Tajusin jälkeenpäin, että kysymykseni oli tulkittavissa joko vittuiluna tai iskuyrityksenä, kun en tajunnut mainita sidebetistä.
Aika pommi äijät oot. Tästä on video netissä. Videossa ei ole Interpolia, eikä tämä tapahtunut muistaakseni bahamalla vaan vegasissa. En nyt löydä videota mutta oilen 100% varmasti nähnyt videon missä tämä sama tarina kerrotaan kameralle, tosin jonkun tunnetun pokeritähden kertomana, ei interpolin.
Hassua että sulle käynyt ihan samalla tavalla Bahamalla.. Wow, whats the odds?
Ilmoita sulle sopiva panos, niin mä voin ottaa millä tahansa panoksella maailman tappiin asti sidebetin että molemmat tarinat pitää paikkansa just niin kuin ne kerroin. Kummassakin tilanteessa on ollut paikalla noin 10 ihmistä jotka voi todistaa asiat milloin tahansa. Odotan varsin suurta panosta kun oot noin varma asiastasi?
ok kymppi vetoa. Jos pystyt vedenpitävästi todistamaan niin shippaan rahat. Jos jostain syystä olen väärässä niin pyydän nöyrästi anteeksi.
lol @ sun kymppi. tästäkin ketjusta huomaa taas mikä on true lastensivut nykyään.
Kyl täst tuli taas polin postauksien jälkeen yks pommemmeist ketjuist
Missä oli sotamies??? Missä oikeus?? Miksei koskaan käy hyvät??
- myg
- Lempipeli: Sökö
- Lempipelin koko: Short
Re: Kenen ammattilaisen kanssa olet istunut samassa pöydässä?
Helpin ja Antoniuksen kans. Pokeria ei onneks pelattu...
-

Overhouse - Viestit: 76