Kenen ammattilaisen kanssa olet istunut samassa pöydässä?
Re: Kenen ammattilaisen kanssa olet istunut samassa pöydässä?
Livenä Slammeri, Teresa, Karke, Ristola, Heinänen, JOUNAS, kpax, Iron 'samikelopuro' Lehtoaho, saapasmono Sallinen, Sihvo and so on. Tavoitteena vielä Vilkki/VanhaOmena/Zahamies ja my life haz kömplitz.
- Rocco
- Lempipeli: PL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short
Toissavuotisella Vegasin reissulla Di "urindanger" Dang tuli kaverinsa kans kännissäläpällä vetään samaan 2/5 PLO pöytään. Meno oli suht räiskimistä.
Tarjos koko pöydälle liukuhihnalta drinkkejä ja vaikutti mutenki asialliselta kaverilta.
Samalle tyypille tuli katkottua pokeritili joskus 2007 tilttishotitaessa 25/50 NLHU. Livenä muita mmm Shaun Deeb.
Netissä ketä sattunu melko monesti samoihin turnauspöytiin:
Shaun Deeb, Jon "pearljammer" Turner, Alex "AJKHoosier" Kamberis ja Chris Moneymaker.
Viimeks ku olin Moneymakerin kans samassa pöydässä 100$ ribarissa sain reilaajien vihat niskoille, ku teki jonku tosi kyseenalasen pelin ja reiliapinat hehkuttaa taivaisiin ohiveon jälkeen. Sanoin sit et tuohan oli ihan paskasti pelattu, nii siitähän ne vasta innostu.
Netissä ketä sattunu melko monesti samoihin turnauspöytiin:
Shaun Deeb, Jon "pearljammer" Turner, Alex "AJKHoosier" Kamberis ja Chris Moneymaker.
Viimeks ku olin Moneymakerin kans samassa pöydässä 100$ ribarissa sain reilaajien vihat niskoille, ku teki jonku tosi kyseenalasen pelin ja reiliapinat hehkuttaa taivaisiin ohiveon jälkeen. Sanoin sit et tuohan oli ihan paskasti pelattu, nii siitähän ne vasta innostu.
- poopo
- Lempipeli: Turnaus medium (< 100)
- Lempipelin koko: Kaikki
Helppi, Sahamies, Wahlroos, Pyysäri, durrrr, Kelopuro, HeviHeinola, Matt Marafioti ja jotain turnausjyriä.
-

Redux - Viestit: 908
Mulla nää melkein kaikki samat veturit ja rekka + Kirsi Salo ja kerran näin Johannan kassulla...mukavan näköinen pimu...siis noi kummatkin.pattayacity kirjoitti:livenä samoja äijiä kun on mainittu jo aiemmin sekä useita Thaimaan pro-vetureita sekä rekka-joukka.
- Pötkö
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
karhun kanssa samassa pöydässä 
pokeripaivakirjat/hartsah1-poksu-paivakirja-t27628.html?hilit=hartsah1 kuinka muutamalla kympillä alettiin tekemään rahaa
- hartsah1
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
Netissä: Moneymaker, Hachem, Lodden, Ferguson, Harman,Seed + läjä omppua pelaavia FTP red pro:ta.
- Bruno
kpaxin,rukin ja kkaitsun kanssa myös saunassa
T.Japo
- japo19
Usein venäläisten ja tsekkiläisten ja vietnamilaisten ja joskus kiinalaisten ja kerran kreikkalaisen ja kerran sekarotuisen ammattilaisen kanssa.
Nää siis kaikki livenä.
Ja olivat kaikki - kumma kyllä - naisia!
Nää siis kaikki livenä.
Tekninen avustaja
- Scribbler
Scribbler kirjoitti:Usein venäläisten ja tsekkiläisten ja vietnamilaisten ja joskus kiinalaisten ja kerran kreikkalaisen ja kerran sekarotuisen ammattilaisen kanssa.
Nää siis kaikki livenä.
Minkä maalainen oli aggressiivisin hupissa?
- Sniper
FTP:llä huito menee pari vuotta turnauksissa, niin kyl melkein jokainen red pro istui pöydässä.. Bounty paidat ainakin Fergusonista ja sit jostain Saksalaisesta (stockinger tai joku emt).. wau mahtavaa, haluan pokaalin.
Viesti Dharma » 6.1.2012 14:43:58
En halua jakaa sensuurifoorumille mitään.
- slatki
90-luvun alkupuolella olin yhtäaikaa Jope Ruonansuun kanssa makkarakopilla. Olin jo unohtanut koko sattuman, mutta tämä ketju palautti sen mieleen. En ole kertonut tästä sattumasta juuri kenellekkään, koska en ole kokenut muuta yhteenkuuluvuutta Jopeen kuin että kummallakin on nälkä. Mailmankuvani ei muuttunut, eikä kukaan järkevä katso minua eritavalla.
- 88AAQ
Mä olen istunut samassa pöydässä interpolin kanssa. Muita ei varmaan sitten kannata kertoakkaan.
- hauki
- Lempipeli: PL Omaha8 micro (< 25)
[quote="Interpol"]Tää on kyllä jotenkin yks pommeimmista ketjuista ikinä. quote]
Ystäväni poli. Pidäthän minua yhtä hyvänä ystävänä kuin minä sinua? Poli, olet nyt kyllä aivan väärässä - vaellat yössä. Olen lukenut sinun surullisen kuuluisan steikkausepisodin tässä aamulla taas uudelleen ja on sanottava, ettei sen POMMIMPAA ketjua ole olemassa.
edit. Ihan asiaakin tähän ketjuun - olen istunut samassa pöydässä suomen pokeriscenen suurimman flopin kanssa...
Ystäväni poli. Pidäthän minua yhtä hyvänä ystävänä kuin minä sinua? Poli, olet nyt kyllä aivan väärässä - vaellat yössä. Olen lukenut sinun surullisen kuuluisan steikkausepisodin tässä aamulla taas uudelleen ja on sanottava, ettei sen POMMIMPAA ketjua ole olemassa.
edit. Ihan asiaakin tähän ketjuun - olen istunut samassa pöydässä suomen pokeriscenen suurimman flopin kanssa...
- PearlyHill
88AAQ kirjoitti:90-luvun alkupuolella olin yhtäaikaa Jope Ruonansuun kanssa makkarakopilla. Olin jo unohtanut koko sattuman, mutta tämä ketju palautti sen mieleen. En ole kertonut tästä sattumasta juuri kenellekkään, koska en ole kokenut muuta yhteenkuuluvuutta Jopeen kuin että kummallakin on nälkä. Mailmankuvani ei muuttunut, eikä kukaan järkevä katso minua eritavalla.
Ettet sitten kuitenkin kuulu Anonyymeihin Jopeihin
http://www.youtube.com/watch?v=YvxHWOlyzXA
-

LongJohn - Viestit: 761
Mulla oli kersana Pedro Hietasen nimikirjoitus, valitettavasti olen tuon arvokkaan lappusen jonnekkin hukannut vuosien saatossa 
Lisäksi olen ollut serkkuni häissä, jossa keihäsmies Kimmo Kinnunen piti kännissä esitelmää runkkaamisesta. On muuten harvinaisen tyhmä mies kännissä. Istuin hänen kanssaan samassa pöydässä siis vain hetken.
Kaupassa töissä ollessani sain kerran ex-missi Heidi Willmanilta (meniköhän nimi ihan oikein) 5 centtiä tippiä. Samassa työssä myin kerran päivässä munkkeja Matti Kyllöselle. Viiskulman Alepassa tapaat joka päivä semmosia omg-julkkiksia, että ois voinu ottaa nimmarivihkon töihin. Jaana Pelkonen haki päivittäin safkansa siitä. Sinänsä off-topic, koska kassalla minä istuin, mutta asiakkaat aina seisoivat.
Lisäksi olen istunut seiväshyppylegenda Pentti Nikulan kanssa saunomassa, onhan hän serkkujeni isä.
Tigerissä istuin Tony Halmeen kanssa samassa pöydässä. Oman alansa ammattilainen hänkin on.
Tarja Turusen kanssa olen istunut samassa pöydässä, kun sattuu nääs Kouvolassa asumaan, kuten itsekkin.
Simo Rantalainen on istunut myös kanssani samassa tilassa. Nimittäin Subarun takakontissa. Siitä reissusta en nyt kerro enempää tässä.
On mulla ollut sitten hurjaa

Lisäksi olen ollut serkkuni häissä, jossa keihäsmies Kimmo Kinnunen piti kännissä esitelmää runkkaamisesta. On muuten harvinaisen tyhmä mies kännissä. Istuin hänen kanssaan samassa pöydässä siis vain hetken.
Kaupassa töissä ollessani sain kerran ex-missi Heidi Willmanilta (meniköhän nimi ihan oikein) 5 centtiä tippiä. Samassa työssä myin kerran päivässä munkkeja Matti Kyllöselle. Viiskulman Alepassa tapaat joka päivä semmosia omg-julkkiksia, että ois voinu ottaa nimmarivihkon töihin. Jaana Pelkonen haki päivittäin safkansa siitä. Sinänsä off-topic, koska kassalla minä istuin, mutta asiakkaat aina seisoivat.
Lisäksi olen istunut seiväshyppylegenda Pentti Nikulan kanssa saunomassa, onhan hän serkkujeni isä.
Tigerissä istuin Tony Halmeen kanssa samassa pöydässä. Oman alansa ammattilainen hänkin on.
Tarja Turusen kanssa olen istunut samassa pöydässä, kun sattuu nääs Kouvolassa asumaan, kuten itsekkin.
Simo Rantalainen on istunut myös kanssani samassa tilassa. Nimittäin Subarun takakontissa. Siitä reissusta en nyt kerro enempää tässä.
On mulla ollut sitten hurjaa
Viesti Dharma » 6.1.2012 14:43:58
- slatki