Kimppapelaajat todellisuutta vai legendaa?
Re: Kimppapelaajat todellisuutta vai legendaa?
Zyr kirjoitti:pokerisaittien omista tehokkaista metodeista löytää kolluusiota
wrong again
-

Zyr - Viestit: 951
Jos joku sanoo, että on yllättynyt kun stox ja kumpp vei megan huijaamalla, nii hiukan liian sinisilmäinen maailmankatsomus. Yhteispeliä on ja paljon.
- Nipsander
PelleSnuslos kirjoitti:eke kirjoitti:Kuis moni tietää varmuudella istuneensa pöydässä missä jotkut kimppapelaa, tai kuinka moni on itse harrastanut kimppaa??? Itse en ole koskaan huomannut tällaista kimppapelaamista - johtuuko tämä sokeudesta, vai hyvästä tuurista?
En oo itekään koskaan huomannu vihujen pelaavan kimppaan, enkä toki itekään pelannu. Tietysti jos vihut pelaa fiksusti kimppaan niin eipä sitä huomaakaan.
Niinpä. Kaikillahan on välillä tullut epätoivoinen fiilis kun tuntuu jäävän koko ajan reissujen väliin tms.? Mutta miten sen sanoo että vihut pelaa kimppaan?
Itse olen sopivan pienellä 3betillä saanut kaksi maksua jonka jälkeen shortit puski ja pääsin itse lyömään kunnon 5betin. Se oli suunnitelmani mutta väliin jääneet vihut syyttivät kimppapelistä.
Internet - Ajattelun idols kilpailu
- Jz
- Lempipeli: PL Omaha medium (< 1000)
Muutama vuosi sitten kun aloittelin "pokeriuraani" niin mulla, isoveljellä ja isoveljen kaverilla oli master plan millä tästä tehdään helpot massit. Kukaan meistä ei osannut juurikaan pelata ja itsellä oli perusteet hädin tuskin hallussa, hyvä kun säännöt osattiin.
Eli siis 5 hengen 50 $ sittareita paffilla ja aina samaan pöytään. Eihän tässä voi hävitä kun kolmestaan päästään pelaamaan 2 muuta jannua vastaan = varma tili !!! Oltiin vielä helvetin ovelia ja pelattiin mukamas oikeata pokeria koko ajan ja vielä siinäkin vaiheessa kun 2 meistä kolmesta oli päässy HUppiin. Koitettiin myös valkata niin että samoja vastustajia ei olisi peleissä mukana. Touhu oli varmasti totaalisen läpinäkyvää ja jos tätä oltaisiin jatkettu niin bannit olis tullu varmasti nopeasti.
No 3sen tuntia siinä väännettiin ja lopetettiin kun oltiin about bini tappiolla, joten hienosti meni
Tämä kokeilu jäi tähän yhteen sessioon ja sen jälkeen on tullu pysyttyä kaidalla tiellä pokerin suhteen.
Eli ainakin tämä tapaus vahvisti sitä myyttiä, että kimppapelaajat ovat paskoja jotka eivät vain muuten pärjää (varsinkin pienissä limiiteissä). Ja me ei pärjätty siltikään, joten ehkä vihuille oli varsin +EV istua meidän paistien kanssa samoissa pöydissä.
Eli siis 5 hengen 50 $ sittareita paffilla ja aina samaan pöytään. Eihän tässä voi hävitä kun kolmestaan päästään pelaamaan 2 muuta jannua vastaan = varma tili !!! Oltiin vielä helvetin ovelia ja pelattiin mukamas oikeata pokeria koko ajan ja vielä siinäkin vaiheessa kun 2 meistä kolmesta oli päässy HUppiin. Koitettiin myös valkata niin että samoja vastustajia ei olisi peleissä mukana. Touhu oli varmasti totaalisen läpinäkyvää ja jos tätä oltaisiin jatkettu niin bannit olis tullu varmasti nopeasti.
No 3sen tuntia siinä väännettiin ja lopetettiin kun oltiin about bini tappiolla, joten hienosti meni
Eli ainakin tämä tapaus vahvisti sitä myyttiä, että kimppapelaajat ovat paskoja jotka eivät vain muuten pärjää (varsinkin pienissä limiiteissä). Ja me ei pärjätty siltikään, joten ehkä vihuille oli varsin +EV istua meidän paistien kanssa samoissa pöydissä.
"No matter how good you are at something, there's always about a million people better than you." - Homer Simpson
- TotalBastard
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
- Lempipelin koko: Short
Keke78 kirjoitti:Mobiililaajakaista on tosiaan hyvä siinä mielessä että monesti palveluntarjoajan koko Suomen liikenne lähtee maailmalle samaisesta keskuksesta joten ainakaan pelkän ip:n perusteella minkään sortin ohjelmilla ei ole mitään keinoa havaita vilunkia. Eihän tähän tarvis tosiaan edes kavereita, pikkasen vaan investointia tekniikkaan niin vois pelailla helposti yksinkin 2-3 tililtä samassa pöydässä. Sen verran toki pitää nähdä vaivaa että hommaa 3 erillistä konetta ja 3 eri nettiliittymää dynaamisella ip osoitteella. Tosin ois se aika säätämistä 3 hiiren kanssa, oisko siihen mitään järkevää ratkaisua..
Oikastaan tuosta sen verran, että keskuksia on useampia, joissa on lukuisia päätekeskuksia, mihin tietyn alueen tukiasemat on yhdistetty, riippuen toteutustavasta. (Kupari-E1, ETH, Kuitu jne.) Ja vaikka sitä ei nykypäivänä pahemmin huudellakkaan, voi poliisisetä paikantaa puhelimesi tai mokkulasi neliön tarkkuudella. (Varkaat, rosvot ja pitkäkyntiset HOX!)
Mutta kuten sanoit, ei IP:n perusteella ole mitään keinoa havaita vilunkia.
- Palma
Jz kirjoitti:PelleSnuslos kirjoitti:eke kirjoitti:Kuis moni tietää varmuudella istuneensa pöydässä missä jotkut kimppapelaa, tai kuinka moni on itse harrastanut kimppaa??? Itse en ole koskaan huomannut tällaista kimppapelaamista - johtuuko tämä sokeudesta, vai hyvästä tuurista?
En oo itekään koskaan huomannu vihujen pelaavan kimppaan, enkä toki itekään pelannu. Tietysti jos vihut pelaa fiksusti kimppaan niin eipä sitä huomaakaan.
Niinpä. Kaikillahan on välillä tullut epätoivoinen fiilis kun tuntuu jäävän koko ajan reissujen väliin tms.? Mutta miten sen sanoo että vihut pelaa kimppaan?
Itse olen sopivan pienellä 3betillä saanut kaksi maksua jonka jälkeen shortit puski ja pääsin itse lyömään kunnon 5betin. Se oli suunnitelmani mutta väliin jääneet vihut syyttivät kimppapelistä.
Aika monta kertaa on tullut istuttua pöydässä, jossa pelataan selvää kimppaa. Edellisen kerran sitä harjoittivat niin läpinäkyvästi kuin mahdollista nickit divini13 ja divini131 (lol) - nämä Kyproksen pojat olivat vain niin huonoja, että se lähinnä huvitti. Koittivat voittaa jokaisen potin ja yleensä jo preflopissa järjestelemällä hienoja korotuskuvioita. Eivät koskaan menneet show downiin keskenään ja mm. kippailivat toisiaan vs. 200 taalan poteissa, kun toisella oli 5 taalaa takana tjms.
- Johangelos
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short