Parhaat Ongamen lepyttelyt / Näin suututat Ongamen -threadi
Re: Parhaat Ongamen lepyttelyt / Näin suututat Ongamen -thre
Ongame on kuin jotkut naiset - antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Lupaa, mutta voi viime tingassa perua kaiken.
"RAY lupaa turvallisempaa pelaamista
Turvallisuus näkyy esimerkiksi siten, että pelaajille palautetaan pienempi osuus voittoina, jotta pelaaminen ei olisi liian houkuttelevaa."
Turvallisuus näkyy esimerkiksi siten, että pelaajille palautetaan pienempi osuus voittoina, jotta pelaaminen ei olisi liian houkuttelevaa."
-

julaak - Viestit: 1678
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
- Lempipelin koko: Short
julaak kirjoitti:Ongame on kuin jotkut naiset - antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Lupaa, mutta voi viime tingassa perua kaiken.
Tästä tuli mieleeni yksi juttu, josta piti käydä tiedustelemassa jo aiemmin, mutta unohdin.
Ihan vain varmuuden vuoksi kysyn, että eihän täällä oo ketään, joka ei asianmukaisena ajankohtana muistanut käydä toivottelemassa rouvalle hyvää Naistenpäivää Ongamen chatissa? Jos joku ei muistanut, niin... good luck with your year!
- Johangelos
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short
Anteeksi Ongame että olen sua haukkunut vaikka olet antanut mulle paljon rahaa. Viime aikoina oon vaan alkanut epäillä että petät mua toisten pelaajien kanssa. Uskon että saadaan meidän suhde vielä toimimaan. Olet tärkeä!
Otan sanani takasin. Bitch
-

HTM - Viestit: 246
HTM kirjoitti:Anteeksi Ongame että olen sua haukkunut vaikka olet antanut mulle paljon rahaa. Viime aikoina oon vaan alkanut epäillä että petät mua toisten pelaajien kanssa. Uskon että saadaan meidän suhde vielä toimimaan. Olet tärkeä!
Tallaisia miehet ovat, Nti Ongame. Kiemurtelevia tuuliviireja. Surullista, kovin surullista. Mutta mina olen erilainen, Nti Ongame. Rakasta minua, rakastathan?
- comakid
comakid kirjoitti:HTM kirjoitti:Anteeksi Ongame että olen sua haukkunut vaikka olet antanut mulle paljon rahaa. Viime aikoina oon vaan alkanut epäillä että petät mua toisten pelaajien kanssa. Uskon että saadaan meidän suhde vielä toimimaan. Olet tärkeä!
Tallaisia miehet ovat, Nti Ongame. Kiemurtelevia tuuliviireja. Surullista, kovin surullista. Mutta mina olen erilainen, Nti Ongame. Rakasta minua, rakastathan?
Vitun paskiainen Nti Ongame! Mutta. Hehe. Aina uskollinen narttuni Miss Tilt* ilmeisesti tuli mustasukkaiseksi ja runnasi Kooman FTP:n Turbo 50k:n 2. sijalle ja 8.5k rahoihin. Sen verran Miss Tiltin piti kumminkin napayttaa etta paasti Kooman 8:1 chipleadiin hupin alkaessa ROI -50% kaveria vastaan ja niin vain potti toisensa jalkeen tungettiin vihulle. 5k kirpaisee katkerasti mutta silti rakastan sinua, oi Miss Tilttini!
*) puhun siis FTP:n boom- ja doomswicheja hallitsevasta hengettaresta, en P-tiedon kayttajasta MissTilt
PS Nyt viimestaan Ongamen runit on doomattu. Vois tyhjentaa pelitilit.
- comakid