Täällä olemme ensikertalaisia.
Täällä olemme ensikertalaisia.
En kerennyt laittamaan vittuilumatonta huhtikuuta kun pollarit piti olkapäitä asfaltissa, mutta tämä olkoon vastaava:

Heron eka viesti ja aika monelta totaalihomolta löytyyy yhtä kauniita. Ei tänne ole edes koodarin niin vaikea tulla.

Heron eka viesti ja aika monelta totaalihomolta löytyyy yhtä kauniita. Ei tänne ole edes koodarin niin vaikea tulla.
pokerman82 kirjoitti:I WANT slow, fast.
-

Slow - Viestit: 4266
Re: Täällä olemme ensikertalaisia.
Oliko se jassu vai kazzu kuka lauloi, ettei oo ketään kelle soittaa.
Slow, ryhtiä! Odotan.
Itekin eilen maksoin 12e Lightningissa, edgelle. Tuli badbeat kun ei se kone näytä hävinnyttä kättä maksajalta.
Slow, ryhtiä! Odotan.
Itekin eilen maksoin 12e Lightningissa, edgelle. Tuli badbeat kun ei se kone näytä hävinnyttä kättä maksajalta.
Pottia potin päälle
-

potipot - Viestit: 8767
- Lempipeli: Sökö
- Lempipelin koko: Full & Short
Sulta tippui viiskymppiä lattialle. Join pokkana kaikki. Kiitti.
-

Jos tää menee jeesus-ketjuksi, niin minä kerron saatanasta.
Pottia potin päälle
-

Ajattelin yrittää madaltaa kynnystä uusille janareille tulla postaamaan, mutta samaan haistatteluun se meni heti kättelyssä
Ei se minua varsinaisesti haittaa, mutta tuskin myöskään nostaa pokeriajattelun tasoa noin yleisesti jos kaikki vaan homoilee kännissä. (potin tapauksessa heteroilee miesten kanssa)
-

Sotien päätyttyä ja väritelevision vallattua maan, kansa jakautui kahtia. Tämä oli kyllä vielä silloin, kun värillisille oli omat jakkarat linja-autossa USAssa.
Blackout.
Blackout.

Pottia potin päälle
-

Mun eka kerta tapahtu auton takapenkillä. 90-luvulla. Tytön kanssa. Auto Nissan Sunny vm. 1985, 1,5-litrainen. Vihreä. Tyttö vm. 1983, c-kuppi. Punainen.
-

KarhuPingviini - Viestit: 4014
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
- Lempipelin koko: Full
Slow kirjoitti:Ajattelin yrittää madaltaa kynnystä uusille janareille tulla postaamaan, mutta samaan haistatteluun se meni heti kättelyssäEi se minua varsinaisesti haittaa, mutta tuskin myöskään nostaa pokeriajattelun tasoa noin yleisesti jos kaikki vaan homoilee kännissä. (potin tapauksessa heteroilee miesten kanssa)
Mitäs helvettiä sinä rupeet mulle! Kerran eläissään koitan pamperoisia ohjeistaa, niin jo rujoin brutus työntää hehkuvia pinsettejä silmäluomille omg.
Pottia potin päälle
-

Scorpionsin Rhthm of Love pöhisi täällä taustalla. Still loving youta en pitäny juuri minään, koulun diskoissa kun ei aina alakertaankaan ehtinyt. Savage Amusement.
Hieno levy.
Hieno levy.

Pottia potin päälle
-

Kokkolacup -96 siivouskoppi, tyttö pari ikäluokkaa vanhempi (future lesbian) those were the days.
-

potipot kirjoitti:Slow kirjoitti:Ajattelin yrittää madaltaa kynnystä uusille janareille tulla postaamaan, mutta samaan haistatteluun se meni heti kättelyssäEi se minua varsinaisesti haittaa, mutta tuskin myöskään nostaa pokeriajattelun tasoa noin yleisesti jos kaikki vaan homoilee kännissä. (potin tapauksessa heteroilee miesten kanssa)
Mitäs helvettiä sinä rupeet mulle! Kerran eläissään koitan pamperoisia ohjeistaa, niin jo rujoin brutus työntää hehkuvia pinsettejä silmäluomille omg.
Ime sinä poti persettä!
-

Slow kirjoitti:Kokkolacup -96 siivouskoppi, tyttö pari ikäluokkaa vanhempi (future lesbian) those were the days.
Munkin ekasta tuli muuten lepso! :highfive:
Pitäiskö meidän ottaa tää jonain vihjeenä?
-

KarhuPingviini - Viestit: 4014
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
- Lempipelin koko: Full
Slow kirjoitti:Kokkolacup -96 siivouskoppi, tyttö pari ikäluokkaa vanhempi (future lesbian) those were the days.
Ok. Ainoo kerta kun oon kieltäytynyt jengiläis-huns'vottien tarjoamisista, oli Kokkolassa. Pelattiin kiekkoo ja en viittiny polttaa röökiä vajan takana.
Kokkola on hämärä kaupunki. Intissä join kolme viikkoa siellä, ja eräänä aamuna kun tetsasin kirkolta Asekoululle niin stevari otti mokun kyytiin. Puolessa välissä matkaa laittoi kätensä reidelleni ja ehdotteli mennä satamaan katsomaan laivoja.
Olin tyytymätön.
Pottia potin päälle
-

Mun kaikista on tullut, joten ihan sama (paitsi niistä jotka ajaa Prismaan lasten kanssa Audilla), niistä tulee seuraavan kymmenen vuoden aikana.
-