Taiotut kasihistoriat
Re: Taiotut kasihistoriat
fyp. Äläs ny kuitenkaan hanki ittelles huonoo karmaa tai et saa ens kerralla alepasta kela-kortilla lonkeroa ratkasevalla hetkellä
Minä olen itse huono karma. Ja alepassa en edes käy. Smarket ok, tosin lidlissa parhaimman näköiset muijat. Jumalauta muuten, en ole tajunnut sieltä vielä käydä ketään kysymässä ulos! Kohtahan nämä lähikaupat ovatkin käyty läpi henkilökuntineen.
Vittu tuolla kalastamaan pääse, tuulee liikaa
- SkyIsTheLimit
SkyIsTheLimit kirjoitti:.
En ihan heti kehtais lähtee haukkumaan muita "epäonnistuneiks ihmiseks" noitten omien juttujes jälkeen. Mut joo sulla onkin varmasti enemmän pokkaa, niinku blogista on käyny ilmi. Jatka samaan malliin.
-

Pek - Viestit: 759
En ihan heti kehtais lähtee haukkumaan muita "epäonnistuneiks ihmiseks" noitten omien juttujes jälkeen. Mut joo sulla onkin varmasti enemmän pokkaa, niinku blogista on käyny ilmi
Jatka samaan malliin
Jatkankin, tosin pientä hienosäätöä on tehtävä. Mutta ettei nyt aivan offariksi mene niin jatketaan toki keskustelua blogini puolella joskus, jos näet sen tarpeelliseksi.
- SkyIsTheLimit
PuhdastaPokeria kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=qU_QrYycf6k
e: ^^ huom lasit
- Bruno
oot oikeessa jr! se loi potin kylkeen ja puskin loput ja se oli commited! totta.
Mita tuli niihin merkattuihin kortteihin niin hain lahinna sita, etta ne ketka on noita peleja pelannut edellisen vuoden aikana on saattanut huomata etta kun taikuri on poydassa niin suuremmalla frekvenssilla on merkkeja korteissa.
Mutta taikuri on kusettanut vuoden paivat ja yli vuoden taakse ei kukaan varmaan mitaan muista, joten sinansa sama. Tosiaan toiseen ketjuun oli tullut niita kasihistorioita, ehka niita viela loytyy lisaa. Hauskahan niita olisi lukea vaikka olisikin vaan epailys. saa ainakin kerrankin selittaa tappioitaan tyyliin, koppas mun paskan bluffin, koska se kusetti.
Ja oon tata foorumia lukenut sen verran etta en lahde vittuilukisaan ihmisten kanssa jotka on selkeesti mua monta levelia korkeammalla.
Mita tuli niihin merkattuihin kortteihin niin hain lahinna sita, etta ne ketka on noita peleja pelannut edellisen vuoden aikana on saattanut huomata etta kun taikuri on poydassa niin suuremmalla frekvenssilla on merkkeja korteissa.
Mutta taikuri on kusettanut vuoden paivat ja yli vuoden taakse ei kukaan varmaan mitaan muista, joten sinansa sama. Tosiaan toiseen ketjuun oli tullut niita kasihistorioita, ehka niita viela loytyy lisaa. Hauskahan niita olisi lukea vaikka olisikin vaan epailys. saa ainakin kerrankin selittaa tappioitaan tyyliin, koppas mun paskan bluffin, koska se kusetti.
Ja oon tata foorumia lukenut sen verran etta en lahde vittuilukisaan ihmisten kanssa jotka on selkeesti mua monta levelia korkeammalla.
- YabaDaba
PuhdastaPokeria kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=qU_QrYycf6k
Trying is the first step towards failure. (H.Simpson)
- Mythkiller