Apua pokeribonusongelmaan
12 viestiä
• Sivu 1/1
Apua pokeribonusongelmaan
Pelitililläni oli tammikuun ensimmäisenä päivänä n. 10500 taalaa. Olen saitin mukaan reikannut n. 12000 taalaa, joista sopimuksemme mukaan saan 45 % palautuksia. Joka kerta kun olen reikannut 220 taalaa, heidän olisi pitänyt maksaa 100 taalaa pokeritililleni, ei siis päätilille. Ja kun maksetaan pokeritilille, niin seuranta on huomattavasti vaikeampaa. Ilmeisesti heillä on joku automaattinen maksujärjestelmä jonka pitäisi hoitaa tämä, ja 100 taalaa ilmestyy pokeritilille heti, kun 220 taalaa on raketettu.
Kuukauden loputtua tarkistin tulokseni ja laskujeni mukaan pelini jäivät n. 5000 taalaa tappiolle itse pokeripeleistä. Pelitililläni oli kuun lopussa n. 5500 taalaa. Eli laskujeni mukaan pelitililtäni puuttuu palautusten verran rahaa. Kysyin asiasta sähköpostilla, ja heidän työntekijänsä vastasi, että 100 taalan bonukset on maksettu normaalisti. Hän myös lähetti Excel-taulukon, jonka mukaan bonukset on maksettu pokeritililleni.
Vaihtoehdot:
A)
Olen änkyräjurrissa hävinnyt suuren summan rahaa, jota HoldemManagerini eikä PTR ole träkännyt ollenkaan. Pidän tätä vaihtoehtoa erittäin epätodennäköisenä. Myös turnauksiin kuoppaaminen tuntuu epätodennäköiseltä sharkscopen ja opr:n mukaan.
B)
Saitin maksujärjestelmä on mokannut eikä bonukset ole saapunut pelitililleni asti.
Oon miettinyt pääni puhki, että miten olisin itse voinut hukata tuon summan rahaa, mutta en vaan keksi mitään ja pakko kysyä, että mitä vittua nyt taas?
Kuukauden loputtua tarkistin tulokseni ja laskujeni mukaan pelini jäivät n. 5000 taalaa tappiolle itse pokeripeleistä. Pelitililläni oli kuun lopussa n. 5500 taalaa. Eli laskujeni mukaan pelitililtäni puuttuu palautusten verran rahaa. Kysyin asiasta sähköpostilla, ja heidän työntekijänsä vastasi, että 100 taalan bonukset on maksettu normaalisti. Hän myös lähetti Excel-taulukon, jonka mukaan bonukset on maksettu pokeritililleni.
Vaihtoehdot:
A)
Olen änkyräjurrissa hävinnyt suuren summan rahaa, jota HoldemManagerini eikä PTR ole träkännyt ollenkaan. Pidän tätä vaihtoehtoa erittäin epätodennäköisenä. Myös turnauksiin kuoppaaminen tuntuu epätodennäköiseltä sharkscopen ja opr:n mukaan.
B)
Saitin maksujärjestelmä on mokannut eikä bonukset ole saapunut pelitililleni asti.
Oon miettinyt pääni puhki, että miten olisin itse voinut hukata tuon summan rahaa, mutta en vaan keksi mitään ja pakko kysyä, että mitä vittua nyt taas?
- syx
Re: Apua pokeribonusongelmaan
Eli siis ymmärsinkä oikein, että on olemassa systeemi mihin ei jää jälkiä rahan tulosta eikä menosta????!!!!
Luultavasti ymmärsin jotain pahasti väärin.
Luultavasti ymmärsin jotain pahasti väärin.
- Wellu69
- Lempipeli: Triple draw lowball
- Lempipelin koko: Full
syx kirjoitti:Eli laskujeni mukaan pelitililtäni puuttuu palautusten verran rahaa.
Huijjarit hävittävät kirjanpitonsa...hyvin tietoisina miksi.
Menetyvät yrittäjät tietävät, että ilman kirjanpitoa he eivät menesty...
- kenties
Kannattaisi kertoa mikä saitti, miksi et ole huomannut näitä ennen, jne...
Vois tulla kohatalotovereita tai jotain. Avaus viesti ei kerro oikeen mitään.
Vois tulla kohatalotovereita tai jotain. Avaus viesti ei kerro oikeen mitään.
En osaa kirjoittaa, mutta voitan pokerista "kaikki" menoni.
- urpoin
Kuulostais perus ongame-touhulta. Itsellä vähän vastaava tilanne viime kesänä, kun saitti omin nimin mitään asiasta kertomatta otti mun tililtä mulle "liikaa maksettuja voittoja". Mitään dokumenttejä en tietenkään koskaan saannut nähdä, ja vaikea oli uskoa PT3:n niin rankasti valehtelevan. No parin kk:n väännön jälkeen palauttivat rahat (+vähän ekstraa, mistä plussaa heille).
Pointtina kuitenkin se, että todennäköisesti virhe on siellä skinin/verkon puolella, ja vaikka eivät välttämättä tietoisesti kusettaisi, niin useiden skinien halukkuus tutkia tämänkaltaisia tilanteita on niin pieni, että ne on helppo kuitata pelaajan virheeksi. Pyydä kaikki dokumentit ja päivä/sessio-kohtaiset tilastot kyseisen kuukauden peleistä, ja vertaa miten ne täsmäävät omaan kirjanpitoosi.
Pointtina kuitenkin se, että todennäköisesti virhe on siellä skinin/verkon puolella, ja vaikka eivät välttämättä tietoisesti kusettaisi, niin useiden skinien halukkuus tutkia tämänkaltaisia tilanteita on niin pieni, että ne on helppo kuitata pelaajan virheeksi. Pyydä kaikki dokumentit ja päivä/sessio-kohtaiset tilastot kyseisen kuukauden peleistä, ja vertaa miten ne täsmäävät omaan kirjanpitoosi.
- GreetUrDs
Hyvä posti GreetUrDs. Etene noiden ohjeiden mukaan.
Tälläisissä tapauksissa voisi aina tuoda saitin nimen julki.
Tälläisissä tapauksissa voisi aina tuoda saitin nimen julki.
- shi0ne
Itellä onkilammella myös tili. Mulla tulee bonari ainakin erilliselle tilille, eikä mene siis pokerikassaan. OP vois tosiaan valaista mistä saitista kyse.
-

roikale - Viestit: 261
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Weird. Toi ainakin vaikuttisi enemmänkin kusetukselta kuin sun virheeltä. Ei Hem voi valehdella, radikaalisesti 5400 $/€. Yhteyttä supporttiin ja kaikki mahdolliset maksupäivät ja siirrot. Onhan sulla kuitenkin todisteina Hem:in tiedot,jotka tarvittaess voit toimittaa eteenpäin,siellä kun näkyy vaikka minuuttikohtinen laskelma.
Megan Fox <3
-

Playette - Viestit: 276
- Lempipeli: NL Texas high (=> 1000)
- Lempipelin koko: Short
Playette kirjoitti:Weird. Toi ainakin vaikuttisi enemmänkin kusetukselta kuin sun virheeltä. Ei Hem voi valehdella, radikaalisesti 5400 $/€. Yhteyttä supporttiin ja kaikki mahdolliset maksupäivät ja siirrot. Onhan sulla kuitenkin todisteina Hem:in tiedot,jotka tarvittaess voit toimittaa eteenpäin,siellä kun näkyy vaikka minuuttikohtinen laskelma.
Taitaa vaan olla niin et ei kelpaa todisteena saitille HEM, ainakin semmosen kuvan oon saanu kun joskus oon jostain asiasta sanonu et "HEM näyttää kyllä sit taas tälläset tilastot" niin on vastattu et näihin apuohjelmiin ei voi luottaa koska diipadaapa
Sanopa vielä et kyseessä on Betsson ni... lol
27o kirjoitti:Tais pelata pokerin jo läpi.LooseFlips kirjoitti:Kotkis?
- Rahastaja
Rahastaja kirjoitti:Playette kirjoitti:Weird. Toi ainakin vaikuttisi enemmänkin kusetukselta kuin sun virheeltä. Ei Hem voi valehdella, radikaalisesti 5400 $/€. Yhteyttä supporttiin ja kaikki mahdolliset maksupäivät ja siirrot. Onhan sulla kuitenkin todisteina Hem:in tiedot,jotka tarvittaess voit toimittaa eteenpäin,siellä kun näkyy vaikka minuuttikohtinen laskelma.
Taitaa vaan olla niin et ei kelpaa todisteena saitille HEM, ainakin semmosen kuvan oon saanu kun joskus oon jostain asiasta sanonu et "HEM näyttää kyllä sit taas tälläset tilastot" niin on vastattu et näihin apuohjelmiin ei voi luottaa koska diipadaapa![]()
Noh periaatteessa saitin näkökannan tuosta ymmärtää sillä HEM:in tiedot on a) helposti väärennettävissä b) sinne tulee muutenkin virheitä(itsellä esmes yksi 150bb deep väri vs väri tappio jäi jostain syystä tallentumatta)
- tneva82
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
tneva82 kirjoitti:Rahastaja kirjoitti:Playette kirjoitti:Weird. Toi ainakin vaikuttisi enemmänkin kusetukselta kuin sun virheeltä. Ei Hem voi valehdella, radikaalisesti 5400 $/€. Yhteyttä supporttiin ja kaikki mahdolliset maksupäivät ja siirrot. Onhan sulla kuitenkin todisteina Hem:in tiedot,jotka tarvittaess voit toimittaa eteenpäin,siellä kun näkyy vaikka minuuttikohtinen laskelma.
Taitaa vaan olla niin et ei kelpaa todisteena saitille HEM, ainakin semmosen kuvan oon saanu kun joskus oon jostain asiasta sanonu et "HEM näyttää kyllä sit taas tälläset tilastot" niin on vastattu et näihin apuohjelmiin ei voi luottaa koska diipadaapa![]()
Noh periaatteessa saitin näkökannan tuosta ymmärtää sillä HEM:in tiedot on a) helposti väärennettävissä b) sinne tulee muutenkin virheitä(itsellä esmes yksi 150bb deep väri vs väri tappio jäi jostain syystä tallentumatta)
En sanonutkan että se olisi 100% paikkansa pitävä, virheitä tulee mullekkin, sikäli että session jälkeen saattaa olla useampien satasien heittoja,lähinnä se että reilu 5K puuttuu, olisi aika selvää.
Toki kuten edellä mainittiin, saattaa olla saittikohtaista,tai jopa kaikilla saiteilla sama käytäntö ettei kelpaa todisteena. Mutta ei siirrytä nyt sivuraiteille vaan pysytään aiheessa ja jos jollakin hyviä vinkkejä ongelmaan, niin laulakaa.
Megan Fox <3
-

Playette - Viestit: 276
- Lempipeli: NL Texas high (=> 1000)
Jokaiselta saitilta pitäisi saada ainakin pyydettäessä päiväkohtaiset rahan liikkeet, eli paljonko on päivän aikana pelitilin saldo muuttunut. Kysäise näitä tietoja, ja verta niitä omaan kirjanpitoosi (tässä tapauksessa HEM:in tietokantaan) ja etsi siitä, että missä eroavaisuudet tulee. Jos tästä saitin tarjoamasta excelistä näki minä päivinä bonukset on maksettu, niin pitäisi olla aika helppoa huomata onko niitä rahoja tullut ollenkaan vai mikä siellä mättää.
EDIT: Ja tässä pitäisi kyllä riittää, että itse löydät mahdolliset virheet HEMin avulla. Vaikka saitille ei käykään HEMin tiedot todistusaineistosta, niin saman he näkevät tutkimalla kaikki käsihistoriat /pelihistoriat läpi omilla keinoillaan. Eli jos saldot eivät täsmää, ja saitille ei kelpaa todistuksena HEMin stasit niin senkus käsket heidän itse tutkia kyseisen päivän rahaliikenteen.
EDIT: Ja tässä pitäisi kyllä riittää, että itse löydät mahdolliset virheet HEMin avulla. Vaikka saitille ei käykään HEMin tiedot todistusaineistosta, niin saman he näkevät tutkimalla kaikki käsihistoriat /pelihistoriat läpi omilla keinoillaan. Eli jos saldot eivät täsmää, ja saitille ei kelpaa todistuksena HEMin stasit niin senkus käsket heidän itse tutkia kyseisen päivän rahaliikenteen.
- joonaz
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
12 viestiä
• Sivu 1/1