Betfairin pelit
vanhemmat koneet
Ei kannatte vanhemmilla konella paljon tätä saittia harkita. Tahmasi jo kahdella pöydällä niin ettei ollut todellista.
vrt Fulltilt, 4-6 pöytää ei ongelmia.
vrt Fulltilt, 4-6 pöytää ei ongelmia.
- Cariosus
cpsof95 kirjoitti:Osaisiko joku sanoa, onko Betfairilla pelaajien taso keskimääräistä parempi tai huonompi verrattuna muihin saitteihin?
Itse pelailen Betfairilla, ja joillakin foorumeilla mainitut pelaajien saavuttamat winratet tuntuvat olevan lähes mahdoton tehtävä Betfairilla.
Pelailin Betfairilla viime syksynä jonkin verran NL20-NL50 tasoja. Viime kuukaudet olen sitten pelannut iPokerilla. Omasta mielestäni iPokerin NL50 on helpompaa kuin Betfairin NL50. Johtuu varmaan siitä että iPoker on isompi saitti eli on enemmän aloittelijoita ja enemmän valinnanvaraa pöydissä. Betfairilla ei toisinaan pöydissä ollut muita kuin vakkareita, iPokerillakin meno on joskus yhtä tiukkaa, mutta harvemmin.
Taidan muistaakin sinut Betfairista. Vedit muistaakseni aika LAG-tyylillä. Ja miten niin sulla huono win-rate, ainahan sulla oli 2-3 biniä pöydässä
- SuurPalle
badgr kirjoitti:Pelaileeko kukaan betfairilla nykyään? Millasta meno on nl100 tasolla? Voi pistää myös privalla jos ei halua julkisesti kertoa
En pelaa, mutta olen silloin tällöin asentanut softan koneelle ja käynyt ihmettelemässä josko tuonne kannattaisi siirtyä. 6-max NL100:ssa näyttää olevan nyt 14 täyttä pöytää että jotain liikettä sentään. Softa näyttää vaan tuollakin pahasti kehitysvammaselta.
“The generation of random numbers is too important to be left to chance.” -- Robert R. Coveyou
-

Barracuda - Viestit: 1882
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Päivitetääs vähän tuoreempaa kommenttia. Kovatasoisia vakkareita aika paljon NL50-100, muutamaan totaali paistiinkin törmännyt NL100 jotka reloadasivat täyttä biniä muutamia kertoja ja taas katki parissa kierroksessa
Softasta ei moni tykkää, mutta ainakin omalla vanhalla läppärillä pyörii sujuvammin kuin useimpien saittien. Eipä tuolla juurikaan pelailtua kyllä tule.
- Tiense
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
Itse Betfair-vakkarina NL50:ssä (vain hyvin vähän NL100:ssa) olen huomannut, että pelaajia on tullut hiukan lisää, mutta pelit ovat muuttuneet paljon kivisemmiksi. Vielä puoli vuotta sitten oli valtava määrä paisteja, mutta nyt pöydät on täynnä vakkareita. Tietenkin kaloja löytyy edelleen, mutta ne on yleensä shortstäkkääjiä, joten ainakin omat tuotot ovat laskusuunnassa - epäilenpä, että muillakin on näin. Esim. Ongame on paljon fisukkaampi, Everest Poker on ihan oma lukunsa.
Toisaalta olin huomaavinani, että muutama pahimmista NL50- ja NL100-paisteista pelaa nykyään NL200:aa. Kaipa italiaanoilla ja muilla Etelä-Euroopan pojilla on rikkaat isäpapat.
Toisaalta olin huomaavinani, että muutama pahimmista NL50- ja NL100-paisteista pelaa nykyään NL200:aa. Kaipa italiaanoilla ja muilla Etelä-Euroopan pojilla on rikkaat isäpapat.
-

Zaysus - Viestit: 402
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
Zaysus kirjoitti:Itse Betfair-vakkarina NL50:ssä (vain hyvin vähän NL100:ssa) olen huomannut, että pelaajia on tullut hiukan lisää, mutta pelit ovat muuttuneet paljon kivisemmiksi. Vielä puoli vuotta sitten oli valtava määrä paisteja, mutta nyt pöydät on täynnä vakkareita. Tietenkin kaloja löytyy edelleen, mutta ne on yleensä shortstäkkääjiä, joten ainakin omat tuotot ovat laskusuunnassa - epäilenpä, että muillakin on näin. Esim. Ongame on paljon fisukkaampi, Everest Poker on ihan oma lukunsa.
Täysin eri mieltä. Betfairin pelit on musta pehmentyneet jatkuvasti viime huhtikuusta milloin alotin. Paisteja löytyy todella paljon 50-200 tasoilta ja vakkaritkin alkaa olee hyviä vasta kaksatasessa. Pelit vaan kannattaa keskittää sinne myöhäseen iltaan, sillä silloin on enemmän varaa valita.
Oon ite parantanu winratea jatkuvasti ja jos nykyinen pysyy yllä niin se ei voi kertoa muista kun sairaan hyvistä peleistä sillä 9-tablaan totaalisella autopilootilla.
- No Luck0r
- Lempipelin koko: Short
Jep, toi saattaa olla avaintekijä. Itse kun olen painottanut pelejä iltapäiväpelaamiseen perhe-elämän syistä ja myöhäisen pelaamisen aiheuttamien nukkumisongelmien takia. Eli ehkäpä olen väärässä kokonaistasosta, mutta mielestäni ainakin suht osaavia vakkareita on selvästi enemmän kuin ennen (ja sitten noi fisut pelaa vain iltaisin?).
-

Zaysus - Viestit: 402
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
Joo betfairin erikoisuus on 24/7 pelaavat, hävivät, multitablaavat vakkarit nl 100 tasolla. En ole muualla kyseiseen tyyppiin törmännyt ja tuossahan ei taustalla voi olla kuin vakava peliongelma (esim nikser11, Mr.slots, seikyyo..)
- No Luck0r
- Lempipelin koko: Short
No Luck0r kirjoitti:Oon ite parantanu winratea jatkuvasti ja jos nykyinen pysyy yllä niin se ei voi kertoa muista kun sairaan hyvistä peleistä sillä 9-tablaan totaalisella autopilootilla.
Pystytkö tosiaan 9-tablaa Betfairilla? Sehän on käytännössä vaan Turbo-pöytiä täynnä.
"You can’t depend on your eyes when your imagination is out of focus”
-Dexter Morgan
-Dexter Morgan
- Katana Blade
Katana Blade kirjoitti:No Luck0r kirjoitti:Oon ite parantanu winratea jatkuvasti ja jos nykyinen pysyy yllä niin se ei voi kertoa muista kun sairaan hyvistä peleistä sillä 9-tablaan totaalisella autopilootilla.
Pystytkö tosiaan 9-tablaa Betfairilla? Sehän on käytännössä vaan Turbo-pöytiä täynnä.
Joo kyllä se No Luckor yheksää pöytää aina siel vääntää, kun on linjoilla.
Noi satasen shortit on kyllä todella helppoja betukalla. Ite väännän lähinnä 500 fullia, ja sielläkin on ajoittain todella huonoja pelaajia.
Joka päivä on tarjolla vähintään 11k turnaus ja sunnuntaisin 55k. Nämä isoimmat turnaukset on hitaalla struktuurilla, mutta joka päivä on myös kaksi 5k turbo turnausta ja yksi 5k deepstack hitaalla struktuurilla.
- Herra83
Matkane kirjoitti:mutta sallut kuitenkin varsin mukavia, välillä löytää hyviä overlay-turnauksia.
Aika kivoja innovaatioita usein, nyt pyörii iso ilmaisturnaussarja (winner takes all step-tyyppinen), eilen oli Taalalla Tallinnaan -turnaus (1000+ potissa lippuina ja 70+ oli pelaamassa eli overlay semmoiset 90%+). Eikä ollut arvontaa, 10:lle palkinto ja alkustack 1500, tasot normaalit. Moni tosin pelasi arvontana.
Turnauksissa minun makuuni pikkaisen turhan isoja sisäänostoja potteihin nähden, kun olen päässyt tottumaan Ongamen turnauksiin, joiden rakenne on täysi susipaska eli täytyy munkittaa loppua kohden useasti.
Mutta ne käteiset! Ah! Ongamella on osansa netin vedonlyöjistä, mutta ne pääsevät hukkumaan 20000+ pelaajan massaan (käteisessä joku 3000?), Betfairilla kyproslaiset futisveikkaajat pääsevät oikeuksiinsa omassa yksinäisyydessään. Tässä on jotain samaa kuin Bossissa ennen.
Tsekatkaa videoalueelta mun videot jos ette usko.
Minä en tarvitse tuplatunnuksia ollakseni hullu. | Salaisen poliisin päiväkirja | Tämä ei ole oikeudellinen neuvo. | "Salainen poliisi on poliisin elin, jonka tarkoitus on suojella valtiota ja voimassa olevaa valtiomuotoa valtion sisäisiä uhkia vastaan."
-

Salainen poliisi - Viestit: 3899
- Lempipeli: PL Omaha medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Full
Paluu Pokeritieto.com tarjoukset ja saitit
-
- Samanlaisia aiheita
- Vastaukset
- Luettu
- Uusin viesti
-
- Ongame-verkon pelit