Betfairin pelit
Re: Betfairin pelit
PAISTI 5000 kirjoitti:Kaatuileeko jengillä betfairin softa aina välillä? Muutenkin tuntuu, että softa on melkoinen tehosyöppö..
Kaatuilee. Yleensä pari kertaa per sessio heittää disconnected. Ja on kyllä muutenkin ollu ihan vitun rigged runia viime aikoina.
- musta kyy
Ooon ajatellu saitin vaihtoo ku on ompun pelit aika kuolleita etenki viime aikoina ollu..Hyvä ku edes 2 pöytää saa auki,joten en millää ehdi pelaa niin paljo käsii ku pitäis
- royalfish
Itsekin pelaillu tuolla varmaan 2 vuotta. Kyllä mielestäni parhaat ajat ovat ohi. Käteispöydistä en tykkää. Turnauksien takia tuolla tosin ainakin vielä olen 
- henrikkkk
Täh? Mitä turnauksia tuolla on muka pelattavia?Se päivittäinen 18k vääntökö? Noh..kerran vejin sen ja olin 3s, vois jättää siihen niin sai aikalailla maksimaaliset profiitit....
- hiili-keke
- Lempipeli: PL Omaha medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short
No se on ainakin helppo, itsekin jo joskus kun hakkailin 10d sittareita ni tuntu että siellä oon kärkijoukoissa tasoltani(satelliitista pääsin), ja onhan siellä muitakin vaikkei ehkä niin suuria. Ja sitten perus sittareista tykkään. Mielestäni huono taso siellä
Tosin ongamella ehkä vielä vähän huonompi. Jos teikäläinen pelailee noin isoja pelejä niin ei ehkä sitten tarpeeksi noita isoja.. Itselle riittää hyvin 200d-50d sittarit ja turnauksissa 100d-20d. Ja sinuna en kyllä tuohon 3 sijaan niiden vääntämistä jättäis 
- henrikkkk

Kaikki Betfairin pelaajamme huomio huomio. Huomenna alkaa Pokeritiedon EMOP- sponsorointi kampanja, jossa monella Betfairin pelaajallakin on hyvä mahdollisuus pärjätä. Ei muuta kuin rekisteröitymään kampanjaan osoitteessa tarjoukset/pokeritieto-sponsoroi-pelaajaa-tulevalle-emop-kaudelle-t29661.html, jos koko ensi kauden kestävä EMOP- sponsorisopimus kiinnostaa.
Huomioikaa myös, että jo 300 euron rakella pääsee osallistumaan ilmaisturnauksiimme, joissa palkintopotissa on EMOP sponsoritiimimme voitoista 10%. Hyvällä tuloksella ilmaisturnauksiimme saattaa tulla viisinumeroisia palkintopotteja.
Ja vielä kerran siis: rekisteröidy, jos tiedät pystyväsi rakettamaan 300 euroa 15.10. ja 15.11. välisenä aikana; kannattaa varmasti!
Karsiudu Pokerihuoneen kautta seuraavaan EMOP- turnaukseen. Avaa Pokerihuoneen pelitilisi tästä!
- Pokeritieto
worm kirjoitti:Tällä hetkellä Betfairilla on auki nl500 heads-up pöytiä (joissa istuu 1 pelaaja) melkein 80. Peli on käynnissä yhdessä pöydässä. Tuo esimerkkinä vain yhdeltä tasolta, muillakin tasoilla on käytännössä sama tilanne. Jotkut pelaajat istuvat noin 20 pöydässä odottamassa. Betfairin edustaja sanoi 2+2:n forumilla joskus kesällä, että aikovat puuttua tuohon.
Jos Asko tämän lukee, niin:
Miksei mitään ole tapahtunut?
Onko tapahtumassa?
Milloin?
Bump.
- Sergio Giorgini
MOro asko!
Onko betfairilla ollut ongelmia tänään yöllä? 00.00-05.00???
Tuntuu vaan että ongelmia on koska en ole ainoa jolla yhteydet pätkineet?
(Muitakin ollut useasti sitoutis disaconnectin takia)
KAhesssa potissa tullut katkos ja ekassa oli yli 100bb kiinni kun naulat kädes ja kaveri shovennut mulle ja kun koitan maksaa niin DISACONNECT!!!
Sit oli toinen potti mihin tilttas mut vihu oli sököttänyt ja mä auto sököttänyt.. oli saanut riverin kii ja en päässyt enään siihen painaa..
Kiitos etukäteen.
KAhesssa potissa tullut katkos ja ekassa oli yli 100bb kiinni kun naulat kädes ja kaveri shovennut mulle ja kun koitan maksaa niin DISACONNECT!!!
Sit oli toinen potti mihin tilttas mut vihu oli sököttänyt ja mä auto sököttänyt.. oli saanut riverin kii ja en päässyt enään siihen painaa..
Kiitos etukäteen.
"Jos tulee ässäpari, niin enimmäkseen vituttaa kun isommilta tasoilta saisin paljon enemmän valueta." -Erqqu-
-

make2020 - Viestit: 514
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
Kaverin kaa pelattiin samassa pöydässä tänään ennen puolta yötä ja yö-kahden jälkeen.
Ennen puolta yötä itsellä katkesi yhteys kesken kaiken, tyystin, kaverillani ei.
Toissa päivänä ei saatu kumpikaan, samaan aikaan koitettuamme, käynnistymään koko softaa, puoleen tuntiin, joskus yö-kolmen hujakoilla.
-
Tuossa muissakin verkoissa oli samaa probleemaa nyt viimeisenä kahtena yönä/aamuna. Koko revohkalla, mitä tuli chattailtua ennen jälkeen.
Mulla on niin paska tää mylly, joka kaatuu pelkästä youtuben avaamisesta, mutta kun tämmöstä oli nyt poikkeuksellisesti muillakin kohtalotovereilla.
---------------
Betfairilla jos haluaa gämblätä, niin kandee ratsata Games-osiosta pokerivirityksiä, kotisivuiltaan. Siinä pystyy lyömään vetoa 99.5% kertoimilla, ja 4% nettovoitto-rakella esim siitä, että mikä neljästä kädestä voittaa automaatin jakaman texu-jaon. Avoimin kortein, konetta vastaan. Todennäköisyyksiä. Kertoimia.
Hmm, menkää ratsaamaan.
Ainoo vaan että eihän noista voi mitään voittaa. Paitsi jos on onnekas.
Ennen puolta yötä itsellä katkesi yhteys kesken kaiken, tyystin, kaverillani ei.
Toissa päivänä ei saatu kumpikaan, samaan aikaan koitettuamme, käynnistymään koko softaa, puoleen tuntiin, joskus yö-kolmen hujakoilla.
-
Tuossa muissakin verkoissa oli samaa probleemaa nyt viimeisenä kahtena yönä/aamuna. Koko revohkalla, mitä tuli chattailtua ennen jälkeen.
Mulla on niin paska tää mylly, joka kaatuu pelkästä youtuben avaamisesta, mutta kun tämmöstä oli nyt poikkeuksellisesti muillakin kohtalotovereilla.
---------------
Betfairilla jos haluaa gämblätä, niin kandee ratsata Games-osiosta pokerivirityksiä, kotisivuiltaan. Siinä pystyy lyömään vetoa 99.5% kertoimilla, ja 4% nettovoitto-rakella esim siitä, että mikä neljästä kädestä voittaa automaatin jakaman texu-jaon. Avoimin kortein, konetta vastaan. Todennäköisyyksiä. Kertoimia.
Hmm, menkää ratsaamaan.
Ainoo vaan että eihän noista voi mitään voittaa. Paitsi jos on onnekas.
Pottia potin päälle
-

potipot - Viestit: 7466
- Lempipeli: Sökö
- Lempipelin koko: Full & Short
make2020 kirjoitti:MOro asko!
Kiitos etukäteen.
on ollut ongelmia useana päivänä nyt vikan vkon sisällä ja yleisesti ottaen öiseen aikaan ja eilen juuri joskus 0500 tais itellä pamahtaa yhteys katki. pöydissäni oli myöskin avattuja käsiä ja rahaa siis pöydissä ja olenkin nyt lukuisten yhteyksien katkeamisten jälkeen vaivannut päätäni sillä että miten käy kaikelle sille kuolleelle rahalle joka on jo potissa kun servu kaatuu.
asko voisi valottaa miten accountit ja palvelin reagoi kaatuessaan rahojen ollessa jo keskellä.
pahin skenaario on tietysti se et palvelin katkee vain osalta ja pystyyn jääneet accountit keräävät kuolleen rahan pois, jolloinka betukka olisi kaiken maalaisjärjen mukaan vastuullinen korvaamaan pelaajille mitä kukin onkaan menettänyt auki jääneissä jaoissa. raha joka menetetään yhteyden katketessa palvelimen ja oman pelin välillä on kuitenkin mahdotonta arvioida ellei sitten single tablee ja pidä tarkkaa kirjaa omasta pinosta ja omista betsizeista. kesken jääneet jaothan eivät taida hemiin tallentua?
hieman hankala tilanne joka vaatii minusta tarkempaa tarkastelua varsinkin kun yhteydet eivät ole viime aikoina kovinkaan hyvin toimineet eikä mistään huoltokatkoksista olla ilmoitettu.
Ne ketkä tuntee meidät, tietää ettei kuseteta. Aina ei asiakas ole oikeassa.
Terveisin,
Mathias @ betfriends
Terveisin,
Mathias @ betfriends
- j0umama
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Sergio Giorgini kirjoitti:worm kirjoitti:Tällä hetkellä Betfairilla on auki nl500 heads-up pöytiä (joissa istuu 1 pelaaja) melkein 80. Peli on käynnissä yhdessä pöydässä. Tuo esimerkkinä vain yhdeltä tasolta, muillakin tasoilla on käytännössä sama tilanne. Jotkut pelaajat istuvat noin 20 pöydässä odottamassa. Betfairin edustaja sanoi 2+2:n forumilla joskus kesällä, että aikovat puuttua tuohon.
Jos Asko tämän lukee, niin:
Miksei mitään ole tapahtunut?
Onko tapahtumassa?
Milloin?
Bump.
2+2 taisivat myöskin sanoa sen et kaikkiin muihin kysymyksiin ollaan vastattu mutta tuosta kysyttäessä on ollut vaikea saada vastausta, kiusallinen tilanne ja imo puoli vuotta on jo aika jossa muutoksia softa puoleenkin on saatava päivitysten muodossa.
Ne ketkä tuntee meidät, tietää ettei kuseteta. Aina ei asiakas ole oikeassa.
Terveisin,
Mathias @ betfriends
Terveisin,
Mathias @ betfriends
- j0umama
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Minkä valikon alla pitäis näkyä maksetut rakebackit tuolla account statementissä? Siellä "Deposits, withdrawals and transfers only" pitäiskö näkyä suoraan, vai sieltä vielä "Internal transfers"-nappi? Esim. mulla näkyy "Deposits, withdrawals and transfers only" alla 8.1.2010 tehty nosto, mut ei mitään rakeback-ilmotuksia, vaikka joulukuussa siellä oon vähän pelannu.
En oo saanu mitään maili-ilmotuksia enää useempaan kuukauteen rakebackista, vaikka oon tuolla vähän pelaillu ja aina ennen on tullu ilmotukset rakebackista mailiin...aloin kelaamaan nyt että pitäis käydä jostain tarkistamassa onko niitä maksettu ollenkaan sitten, vai pitääkö tästä alkaa kyselemään supportista.
En oo saanu mitään maili-ilmotuksia enää useempaan kuukauteen rakebackista, vaikka oon tuolla vähän pelaillu ja aina ennen on tullu ilmotukset rakebackista mailiin...aloin kelaamaan nyt että pitäis käydä jostain tarkistamassa onko niitä maksettu ollenkaan sitten, vai pitääkö tästä alkaa kyselemään supportista.
En voi lukea/lähettää yksityisviestejä, joten mailaa asikainl[ät]gmail.com jos on asiaa myynti/osto-ilmoituksiin liittyen.
asikainl Twitterissä: https://twitter.com/#!/asikainl
-

asikainl - Viestit: 5032
asikainen:
Account Statement - Sports Betting Only ja sieltä löytyy nimikkeellä Rake Back...
Jostain syystä nuo RB:t ei näy "poker statementissa" ollenkaan vaan menevät vedonlyönnin puolelle.
EDIT: Eli, mun mielestäni noita rake backeja ei pysty filtteröimään esiin mitenkään järkevästi vaan on kahlattava vedonlyöntihistoriasta, joka oletettavasti sullakin on laaja
Account Statement - Sports Betting Only ja sieltä löytyy nimikkeellä Rake Back...
Jostain syystä nuo RB:t ei näy "poker statementissa" ollenkaan vaan menevät vedonlyönnin puolelle.
EDIT: Eli, mun mielestäni noita rake backeja ei pysty filtteröimään esiin mitenkään järkevästi vaan on kahlattava vedonlyöntihistoriasta, joka oletettavasti sullakin on laaja
- Johangelos
Kiitoksia - näköjään oli maksettu, ei vaan enää tuu niitä sähköposti-ilmoja noista.
En voi lukea/lähettää yksityisviestejä, joten mailaa asikainl[ät]gmail.com jos on asiaa myynti/osto-ilmoituksiin liittyen.
-

asikainl - Viestit: 5032
sit&go-pelaajana betfairin wsop-promootiota silmällä pitäen http://www.pokeritieto.com
Paljonko esim 20$ turnauksesta saa pisteitä?
Paljonko esim 20$ turnauksesta saa pisteitä?
- lawliet
Paluu Pokeritieto.com tarjoukset ja saitit
-
- Samanlaisia aiheita
- Vastaukset
- Luettu
- Uusin viesti
-
- Ongame-verkon pelit
1 ... 14, 15, 16Kirjoittaja mongeron » 11.8.2007 4:09:17 - 231 Vastaukset
- 98517 Luettu
- Uusin viesti Kirjoittaja salaojittaja