IPN-verkon (Boss Media) pelit
Re: IPN-verkon (Boss Media) pelit
diskorabbit kirjoitti:Onko mitään järkeä tehdä enään tiliä tonne bossin verkkoon, vai kuoleeko se kokonaan? onko kellään kokemuksia opokerin skinistä?
Ei muuta pahaa sanottavaa, mutta 1,5 vuotta sitten multa kräkättiin sähköposti ja tämän takia jouduin vaihtamaan myös Moneybookersin tunnukset. Postailin sitten aikani Opokerin supportin kanssa, että vaihtaisivat cashieriin mun Moneybookers-osoitteen kun sitä ei pysty itse vaihtamaan. Kaikilla muilla saiteilla tuo onnistui ilman ongelmia, mutta OPoker totesi lopulta, että eivät voi missään tilanteessa vaihtaa MB-osoitetta sen jälkeen kun sinne on yksi osoite vahvistettu ja tämän takia en enää koskaan voisi käyttää Moneybookeria talletusvaihtoehtona OPokerille. Sen verran ihme touhua oli tuo, että katsoin parhaaksi äänestää jaloilla ja siirtyä pelaamaan muilla Bossin skineillä.
-

KarhuPingviini - Viestit: 3784
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
- Lempipelin koko: Full
Viimeisimmän päivityksen jälkeen vihdoinkin näkee vihujen muckatut kortit ja sitä myötä hem:in ALL IN ev:nkin oikein ja alkeellinen autorebuy:kin näytti tulleen.
- omppupaisti
omppupaisti kirjoitti:Viimeisimmän päivityksen jälkeen vihdoinkin näkee vihujen muckatut kortit ja sitä myötä hem:in ALL IN ev:nkin oikein ja alkeellinen autorebuy:kin näytti tulleen.
Mille clientille nää on tullut? ei ainakaan sille millä itse väännän??
"hmm, en biittaa mitään valuekäsistäs ja osa bluffeistaskin on mua eellä. Olen kuitenkin utelias luonne, Maksu."
- Krenjuussa
- Lempipeli: PL Omaha medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Ainakin heavenillä näytti olevan. Mielestäni ne kyllä päivittyy kaikille skineille samaan aikaan.
- omppupaisti
Okei, nyt näkyy noi mukatut kortit, mutta miten saisin PT3:n tajuamaan ne, siis niin että AI EV käyrä tulis esiin? Mulla ei siis sitä näy ollenkaan vaikka painaisinkin päälle. Muissa verkoissa toki näkyy normaalisti.
- HerraTohtori
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
- Lempipelin koko: Short
Onko muilla ilmaantunut viimeisimmän päivityksen tiimoilta ongelmaa että clienttia käynnistettäessä se ilmoittelee vain "A poker client is already running on this machine" tms? Luulekohan se jotain muuta samalla nimellä olevaa clienttiä bossilaiseksi (varsin omalaatuisesti nimetty "poker.exe") ?
- pasita
Mistä Pokerheavenilla saa vaihdettua osoitetta?
- Gratzz
Gratzz kirjoitti:Mistä Pokerheavenilla saa vaihdettua osoitetta?
Profile->edit account details
- HerraTohtori
Moi,
onko Poker Heavenilla usein tai jopa säännöllisiä reloadbonuksia?
onko Poker Heavenilla usein tai jopa säännöllisiä reloadbonuksia?
- HeLord
- Lempipeli: FL Texas small (< 5/10)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Onko kellään Boss Media -verkon sivuston edustajalla tietoa olisko bossille mahdollisesti tulossa anonymous HU pöytiä?
Alkanu sielläkin jo menemään siihen pisteeseen, että NL200 HU pöytiä on auki iltaisin varmaan 70 eikä yhdessäkään peliä.
Alkanu sielläkin jo menemään siihen pisteeseen, että NL200 HU pöytiä on auki iltaisin varmaan 70 eikä yhdessäkään peliä.
- IceBear
IceBear kirjoitti:Onko kellään Boss Media -verkon sivuston edustajalla tietoa olisko bossille mahdollisesti tulossa anonymous HU pöytiä?
Tuskin tulee, itse en ole yhdellä bossin skinillä nähnyt mitään teknisiä uudistuksia muutamaan vuoteen. Johtopäätös softaa tuskin kauheen aktiivisesti kehitetään.
- zasga2
^Tuskin tulee munkaan mielestä. Mutta just vikan vuoden aikanahan tuolla Bossilla on enemmän muutoksia tullu kun koko historian aikana yhteensä.
- HerraTohtori
Onhan tuolla muutoksia tapahtunut, lähinnä huonoon suuntaan. Hyvänä esimerkkinä nämä "micro bad beat jackpot" -pöydät.
...ja toinen vastaava "paskennus" on 1-tablattavat pöydät. Eli käytännössä fisujen omat pöydät, joihin ei reguilla ole pahemmin asiaa.
Ja vähän vanhempi "uudistus" oli NL4-pöytien tuleminen. Käytännössä pahimmat fisut siirtyivät sitten NL10:stä alaspäin NL4:ään.
Aika ovelasti pienentävät regujen tienestejä ilman, että ovat menneet tavallaan vielä radikaalimpiin muutoksiin kuten esim. Ongame... Boss pöllii regujen rahat vähän salakavalammin. Mutta rakebackin jos vievät vielä pois, niin tuolla ei ole enää yhtään mitään järkeä pelata koskaan ikinä. Ei kyllä ole paljon nytkään.
...ja toinen vastaava "paskennus" on 1-tablattavat pöydät. Eli käytännössä fisujen omat pöydät, joihin ei reguilla ole pahemmin asiaa.
Ja vähän vanhempi "uudistus" oli NL4-pöytien tuleminen. Käytännössä pahimmat fisut siirtyivät sitten NL10:stä alaspäin NL4:ään.
Aika ovelasti pienentävät regujen tienestejä ilman, että ovat menneet tavallaan vielä radikaalimpiin muutoksiin kuten esim. Ongame... Boss pöllii regujen rahat vähän salakavalammin. Mutta rakebackin jos vievät vielä pois, niin tuolla ei ole enää yhtään mitään järkeä pelata koskaan ikinä. Ei kyllä ole paljon nytkään.
-

Dempsey - Viestit: 2543
- Lempipelin koko: Full
Pokerheaven päivitti itsensä, ja nyt kun se aukeaa tulee ilmoitus "another poker client is already running".
On mulla kyllä pari muuta softaa auki, mut mut?
- Gratzz
Gratzz kirjoitti:Pokerheaven päivitti itsensä, ja nyt kun se aukeaa tulee ilmoitus "another poker client is already running".
jos on saman verkon softia auki, niin tässä syy.
-Tempora mutantur et nos mutamur in illis-
-

omahamaha - Viestit: 371
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
Paluu Pokeritieto.com tarjoukset ja saitit
-
- Samanlaisia aiheita
- Vastaukset
- Luettu
- Uusin viesti
-