iPoker-verkon pelit
damien kirjoitti:Kuka on menny sanomaan iPokeria kalaisaksi. Vaikka kuinka yritän soluttautua korkean keskipotin pöytään ~5$(NL20 Shortti), niin maksuja ei saa keltään paitsi JJ+. Ainoa mitä yleensä voittaa on blindit. Bossilla sentään kaverit maksoivat PF korotukset mitä luovemmilla korteilla. Vai olenkohan sitten itse tämä kuuluisa kala, kun en niitä pöydästä huomaa
Katselin illalla NL10:n shorttitarjontaa. Taisi olla 12 pöytää tarjolla, joista kymmennessä players/flop 12-19%, yhdessä ~22% ja viimeisessä ~29%. Suurimmassa osassa keskipotit noin dollarin luokkaa.
Toisaalta NL5 ja NL20 shorteissa sitten players/flop huitelee usein siinä 50%:n tietämillä.
- jasso
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
- Lempipelin koko: Kaikki
keely kirjoitti:Softa on mukavan kevyt ja supermultittaminen on mahdollista. Pienen testin jälkeen totesin että softassa on 16 pöydän rajoitus. Kone ei tällä määrällä vielä kyykyttänyt minipöydillä vaikka PT/HUDikin oli päällä. Harmi että ei päässyt testaamaan omia rajojaan sillä tuntui että yli 20 pöytää olisi täysin mahdollista pelata voitollista fullring-kyyläystä.
Esim. Ongamella 10 pöytää pistää koneen CPUn jo täysin mahalleen.
Supermultittaminen on tosiaan helppoa. Itse pelailen lähinnä 8-maxeja 16 yleensä kerralla. Pöytärajoitus on tullut vasta, koska olen pelannut 24xNL20 fullia kerralla. 4-5BB/100 oli noilla 18-24 pöytien multittamisella tulos, joten ei pelit mitään kivikkoja ole. NL50:ssä tuo BB/100 on laskenut n. 2bb/100 tienoille, mutta cash backejä nostetaan n. 20$/h.
-

jippej - Viestit: 466
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
damien kirjoitti:Kuka on menny sanomaan iPokeria kalaisaksi..
http://www.pokerihanska.com/?h=945238091
Kai tässäkin oli jotain korkeampaa matematiikkaa takana mutta hieno koppi tuli tehtyä. Tämänkaltaista peliä näkee oikeasti yllättävän paljon tällä tasolla. Oikeasti vahvat kädet slouvataan täällä tappiin asti puskemisen sijaan.
There are no badbeats. There is only too little alcohol in the world. - Kenna James
Are you dead yet?
Are you dead yet?
- meitsi78
- Lempipelin koko: Short
meitsi78 kirjoitti:damien kirjoitti:Kuka on menny sanomaan iPokeria kalaisaksi..
http://www.pokerihanska.com/?h=945238091
Kai tässäkin oli jotain korkeampaa matematiikkaa takana mutta hieno koppi tuli tehtyä. Tämänkaltaista peliä näkee oikeasti yllättävän paljon tällä tasolla. Oikeasti vahvat kädet slouvataan täällä tappiin asti puskemisen sijaan.
http://www.pokerihanska.com/?h=090957441
Jep. Jos tuo olisi pelattu Fulltiltillä tai jossain muualla, niin melko varmasti olisin menettänyt stäkkini, mutta kun oltiin ipokerin fisut vastassa, niin voitin jopa käden. Kyllä tuolla on hyviäkin pelaajia, mutta ainakin vielä NL50 tasolla löytyy paljon pelaajia jotka ovat todella löysiä calling stationeja tai sitten tiukkoja passiivisia.
- pokerimikael
jasso kirjoitti:
Katselin illalla NL10:n shorttitarjontaa. Taisi olla 12 pöytää tarjolla, joista kymmennessä players/flop 12-19%, yhdessä ~22% ja viimeisessä ~29%. Suurimmassa osassa keskipotit noin dollarin luokkaa.
Kummastelin itse samaa asiaa. NL10-fullien floppiprosentit ovat järjestään 40%, shorttien 20-30%. NL50:ssä ja NL100:ssa shortteja joiden prosentit ovat 50-60 löytää vaikka kuinka paljon. Oikeasti hämmentävää. Ehkä noissa pikkupeleissä on kasvamassa uusi sukupolvi kyyliä ipokerille...
- Barfunkel
- Lempipelin koko: Full & Short
Onko kellään kokemuksia iPokerin shorttilimiteistä? Itse olen pelannut siellä viimeksi yli vuosi sitten, jolloin tarjonta tuntui loppuvan .25/.50 -tasoon.
- vhm-jim
- Lempipeli: FL Texas small (< 5/10)
vhm-jim kirjoitti:Onko kellään kokemuksia iPokerin shorttilimiteistä? Itse olen pelannut siellä viimeksi yli vuosi sitten, jolloin tarjonta tuntui loppuvan .25/.50 -tasoon.
näyttäs niitä muutamia pöytiä olevan. 1/2 ja 2/4 ainakin ihan kivasta pyörii kokoajan.. tällä hetkel myös 5 5/10 auki. tosin niissä vain kahdessa yli 40% players/flop. tällä hetkel kyl myöskin 1/2 ja 2/4 aika tiukkoja näemmä.
- LittleFish
Muck Folder kirjoitti:Yksi leimaava piirre on minisäkkiläisten suuri osuus.
Mikäköhan on syynä moiseen?
Siellä voi mennä tuplauksen jälkeen takaisin samaan pöytään ministackilla mikä muissa mun tietämissä paikoissa ei onnistu.
- sadellinen
sadellinen kirjoitti:Muck Folder kirjoitti:Yksi leimaava piirre on minisäkkiläisten suuri osuus.
Mikäköhan on syynä moiseen?
Siellä voi mennä tuplauksen jälkeen takaisin samaan pöytään ministackilla mikä muissa mun tietämissä paikoissa ei onnistu.
Aivan ja pisteet kertyy dealt -periaatteella. Tuo on kyllä idioottimainen uudistus, jotta pöytään voi palata pienemmällä stackilla. Keväällä oli vielä jonkinmoinen aikaraja minkä sisällä se ei onnistunut. Tässä on menty aivan väärään suuntaan.
- jms
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
Paluu Pokeritieto.com tarjoukset ja saitit
-
- Samanlaisia aiheita
- Vastaukset
- Luettu
- Uusin viesti
-
- Ongame-verkon pelit
1 ... 14, 15, 16Kirjoittaja mongeron » 11.8.2007 4:09:17 - 231 Vastaukset