iPoker-verkon pelit
iPoker-verkon pelit
Kerätään tähän ketjuun faktatietoa iPoker-verkon pokeripelien tasosta. PokerTracker-tilastoja (VP$IP, PFR jne.) sekä yleisluonnehdintaa. Perustellut kommentit sekä turnausten että käteispelien tasosta ovat myös tervetulleita.
Bad beat-tarinat sekä muut ketjuun kuulumattomat viestit poistetaan suoraan tästä ketjusta.
- mongeron
Bad beat-tarinat sekä muut ketjuun kuulumattomat viestit poistetaan suoraan tästä ketjusta.
- mongeron
- mongeron
- Ylläpitäjä
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
- Lempipelin koko: Full
Uskomattoman paljon slouvaamista pf AA/KK hanskoilla joilla mennään sitten lopulta poikki. Hyvä esimerkki utg limppaa shortissa ja itse olen sb K2o ja täydennän blindin. Flop J22 johon lyön - bb reissaa ja utg lyö vielä lisää. Pusken kaikki keskelle - bb kippaa ja utg näyttää AA. GG.
Samoin flopilta slouvataan todella usein setit sekä rattaat mutta pohjanapit sekä kärjet pelataan agressiivisemmin johon meni hieman aikaa totutella.
Käsittämättömän paskoja sekä passiivisia vihuja joita on mahdoton laittaa millekään hanskalle ellei omista ns. kristallipalloa. Esim. J5s limpataan utg+1 ja maksetaan iso reissu perästä. Flopilta sitten 5 kiinni jolla maksellaan loppuun asti.
Omahaa pelataan samalla tavalla kuin texasia ja ainakin fullissa pärjää kyyläämällä, nutpedlaamalla sekä rukoilemalla.
Pelejä riittää kellon ympäri sekä fullia että shorttia. Softa on mielestäni toimiva mutta melko hidas mikä helpottaa multittamista.
Nämä kokemukset NL50/PO20.
Samoin flopilta slouvataan todella usein setit sekä rattaat mutta pohjanapit sekä kärjet pelataan agressiivisemmin johon meni hieman aikaa totutella.
Käsittämättömän paskoja sekä passiivisia vihuja joita on mahdoton laittaa millekään hanskalle ellei omista ns. kristallipalloa. Esim. J5s limpataan utg+1 ja maksetaan iso reissu perästä. Flopilta sitten 5 kiinni jolla maksellaan loppuun asti.
Omahaa pelataan samalla tavalla kuin texasia ja ainakin fullissa pärjää kyyläämällä, nutpedlaamalla sekä rukoilemalla.
Pelejä riittää kellon ympäri sekä fullia että shorttia. Softa on mielestäni toimiva mutta melko hidas mikä helpottaa multittamista.
Nämä kokemukset NL50/PO20.
There are no badbeats. There is only too little alcohol in the world. - Kenna James
Are you dead yet?
Are you dead yet?
- meitsi78
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
- Lempipelin koko: Short
Itse tykkään sinällään softasta, mutta ainakin turbopöydissä oma vuoro menee multittaessa helposti ohi. Itse en ainakaan ole löytänyt mitään timebank-nappia millä saisi lisäaikaa tiukoissa paikoissa. Onko sellaista edes, vai enkö vaan osaa?Softa on mielestäni toimiva mutta melko hidas mikä helpottaa multittamista.
Tasosta on kokemuksia NL50/NL100 shortista ja pelit on tosi pehmeitä. Ja voin allekirjoittaa myös tuon monstereiden slowaamisen. Ainakin Etelä-Euroopan pojat tekee sitä käytännössä joka kerta.
- Pokyrys
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
NL50:ssä pärjää kyllä todella hyvin perus tiukka-agrolla pelillä. Vastus on välillä todella weak-tightia. Flopilla c-bettaamalla saa yli 90% poteista, oli HU tai 3-way. Saitin vakkareita saa kuivatettua pf-reissun maksulla ja flopin c-bettiin check-reissaamalla. Paikalla tuntuu pyörivän usein pelaajia jotka ostavat ministi sisään ja lahjoittavat rahaa puskemalla kaiken flopilla.
- Lakuz
Lakuz kirjoitti:NL50:ssä pärjää kyllä todella hyvin perus tiukka-agrolla pelillä. Vastus on välillä todella weak-tightia. Flopilla c-bettaamalla saa yli 90% poteista, oli HU tai 3-way. Saitin vakkareita saa kuivatettua pf-reissun maksulla ja flopin c-bettiin check-reissaamalla. Paikalla tuntuu pyörivän usein pelaajia jotka ostavat ministi sisään ja lahjoittavat rahaa puskemalla kaiken flopilla.
Joo nuo ipokerin vakkarit noissa pöydissä ei mitään erikoisia ole ja kuten sanoit ministäkit ovat usein todellisia fisuja. Parhaalla löytämälläni on statsit 85/20/1 WSD jossain 40% luokassa. Statsit näytti hyvää -222bb/100. Eikä hän edes lähtenyt pois pöydästä vaikka menetti pikkustäkinsä. Varmaan hiukan tiltissäkin, sillä kun tulin pöytään oli hänellä 3Bin pöydässä, mutta kun lähti minulla oli 4bin
- pokerimikael
I
Ipoker
onko kukaan muu huomannu semmosta outoo että paras peliaika tai ehkä tokaparas on puoliltapäivin? ja sit huonoin 16.00-22.00. sitten taas puolenyön jälkeen muuttuu akvaarioks.
Ipoker
onko kukaan muu huomannu semmosta outoo että paras peliaika tai ehkä tokaparas on puoliltapäivin? ja sit huonoin 16.00-22.00. sitten taas puolenyön jälkeen muuttuu akvaarioks.
- kahvitus
kahvitus kirjoitti:onko kukaan muu huomannu semmosta outoo että paras peliaika tai ehkä tokaparas on puoliltapäivin? ja sit huonoin 16.00-22.00. sitten taas puolenyön jälkeen muuttuu akvaarioks.
Mitä pelaat ja millä tasolla? Ite pelaan juuri tuohon huonoksi mainitsemaasi aikaan ja ihan hyvältä vaikuttaa sillonkin
- Piskisti
Joo olen huomannut saman, että aamupäivällä on ilmaista rahaa tarjolla...iltapäivällä melko tiukkaa ja myöhään taas hieman kalaisampaa. Ranskalaiset on tosi huonoja suurin osa.
-

Tenitsi - Viestit: 1527
Pelit on todellakin erittäin löysiä, ja helposti biitattavissa aika puolivaloillakin. Mielestäni ipokerin pelaajien taso on taas taantunut todella huonolle tasolle. tossa alkuvuodesta paikka oli täynnä todella hapokkaita ranskalaisia ja italialaisia janareita jotka melkeimpä chip dumppasivat rahaa. Sitten tuntui ikäänkuin taso nousi ja ne täydet hapot katosi johonkin. Nyt tuntuis että ne on taas palannut.. esimerkkejä on useita joissa all-in on maksettu jollain bottom pairilla tai A hailla. Esimerkkinä äskeisestä sessiosta ranskalainen katkes A58 floppiin kun sillä 25. Action meni niin että se bettas, mä raisetin, se reraises ja mä menin all-in ja maksuhan sieltä tuli. itselläni siis 88. Pari kertaa oon myös hup:ssa törmänny ranskalaisiin jotka pf raisettaa joka potissa 20x BB. Samainen kaveri myös foldas AINA flopissa ellei osunut top tai middle pairiin, ei tajunnut käsitettä c-bet. Ihan ilmasta rahaa! ELi tosiaankin löysät on pelit. kokemukseni siis nl50 ja nl100
- Archi
Kutvonen kirjoitti:Millaset turnaukset / sittarit ipokerilla on? Ajattelin vaihtaa ongamelta pois toimimattoman softa vuoksi. Pelailen microa ja 1-5d sittareita.
Uskaltaisin väittää, että 1-2$ sittareissa 50% pelaajista ei tunne edes täysin pelaamansa pelin sääntöjä.
-Ei paskin, mutta heikoimmasta päästä-
- HeZZu
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Kuka on menny sanomaan iPokeria kalaisaksi. Vaikka kuinka yritän soluttautua korkean keskipotin pöytään ~5$(NL20 Shortti), niin maksuja ei saa keltään paitsi JJ+. Ainoa mitä yleensä voittaa on blindit. Bossilla sentään kaverit maksoivat PF korotukset mitä luovemmilla korteilla. Vai olenkohan sitten itse tämä kuuluisa kala, kun en niitä pöydästä huomaa 
- damien
damien kirjoitti:Kuka on menny sanomaan iPokeria kalaisaksi. Vaikka kuinka yritän soluttautua korkean keskipotin pöytään ~5$(NL20 Shortti), niin maksuja ei saa keltään paitsi JJ+. Ainoa mitä yleensä voittaa on blindit. Bossilla sentään kaverit maksoivat PF korotukset mitä luovemmilla korteilla. Vai olenkohan sitten itse tämä kuuluisa kala, kun en niitä pöydästä huomaa
Tuo on kyllä tiukkaa peliä. Pelasin itse pelasin eilen yli 8$ keskipotin peleissä. Jatkuvasti oli monta tällaista pöytää listoilla. Toimintaa riittää ja maksuja saa jos vihuilta löytyy vähänkään mitään. Laita filteriksi 6-max ja klikkaa potin kokosaraketta, jotta näet isoimmat ensin. Löytyy varmasti kunnon paistia.
- Lakuz
Paluu Pokeritieto.com tarjoukset ja saitit
-
- Samanlaisia aiheita
- Vastaukset
- Luettu
- Uusin viesti