Ongame-verkon pelit
Jos etsit niitä vihuja, jotka ovat käyneet aamupäivällä lobotomiassa ja tulevat illalla pelailemaan vähän aikansa kuluksi, niin aika kivikkoista on fullissa. Jos taas jaksat vetää raise pf - c-bet flop linjaa, niin ei ne pelit nyt microissa ainakaan mitään vaikeita ole, vaatii vaan pirusti kärsivällisyyttä.
"buttonin etuhan on informaatioetu, ja jos ei osaa informaatiota käyttää, niin buttonin aino etu on se että kaveri ei ole buttonilla. " - jose55
-

suursmurffi - Viestit: 2816
- Lempipeli: PL Omaha8 small (< 200)
- Lempipelin koko: Short
Jacks kirjoitti:NL HE Full ring on kuollu kauan sitten.
No eikä kuollu... Kyllä rinkipelissä vielä rahaa pystyy tekemään, mutta toki homma tulee koko ajan yhä nihkeämmäksi. Inflaatio ei auta asiaa. Positiivista lienee se, että pahin tiukkeneminen on varmaan jo koettu. Ei ne kyylät enää hirveän paljon kyylemmiksi voi muuttua.
Pelimuotona NL HE full tuskin kuolee koskaan niin kauan kuin pokerikin elää, koska turnaukset pelataan pääasiassa tuossa formaatissa, ja käteispeli väkisinkin elää siinä sivussa. Kai.
-

Dempsey - Viestit: 2543
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
- Lempipelin koko: Full
Mikä noit microja tänään vaivaa? Pelasin tos aikasemmin niin ihan normitavaraa mut atm 3/4 pf avauksesta tulee jostain kylkeen. Ei pääse floppii kattomaan ellei A. Maksa jtn 30bb pf betsiä tai B. limppaa.
Jaa tätä kirjottaessa tuli käytyy 2 keraa pf allareissa. 3.5bb avaukseen tulee blindeistä suoraan 100bb kylkeen.. WTF!! AA vs. 88 ja KK vs AQo
Noh pakka suht kuumana nii ei voi valittaa sen enempää
Jaa tätä kirjottaessa tuli käytyy 2 keraa pf allareissa. 3.5bb avaukseen tulee blindeistä suoraan 100bb kylkeen.. WTF!! AA vs. 88 ja KK vs AQo
-

Foxtorpedo - Viestit: 2102
Foxtorpedo kirjoitti:Mikä noit microja tänään vaivaa? Pelasin tos aikasemmin niin ihan normitavaraa mut atm 3/4 pf avauksesta tulee jostain kylkeen. Ei pääse floppii kattomaan ellei A. Maksa jtn 30bb pf betsiä tai B. limppaa.
Ihan perustouhua. Toisena päivänä et saa ketään flopille jos korotat 3xBB koko illan mutta limpattuja potteja saat pelata niin paljon kuin sielu sietää. Se on sitä pokeria. Kestääkö kantti foldata kyseenalaisia lappuja tuntitolkulla?
upper decker
- peltinen
Foxtorpedo kirjoitti:Muuttuuko pelaajien taso mitenkään huomattavasti NLHE10 -> 20?
Ei, ensimmäinen tasoero tulee NL30 jossa pöytään ilmaantuu useita weaktight vakkareita mutta kalaa piisaa älyttömät määrät. Ainakin shortissa siis.
upper decker
- peltinen
peltinen kirjoitti:Foxtorpedo kirjoitti:Muuttuuko pelaajien taso mitenkään huomattavasti NLHE10 -> 20?
Ei, ensimmäinen tasoero tulee NL30 jossa pöytään ilmaantuu useita weaktight vakkareita mutta kalaa piisaa älyttömät määrät. Ainakin shortissa siis.
Shortissa juuri. Kiitos!
-

Foxtorpedo - Viestit: 2102
botti nl100 pöydässä?
Olen nyt jonkun aika pelannut shortti pöydässä "Beira" nickiä USD001 vastaan. Ja vaikuttaa todella omituiselta ja liian kaavamaiselta pelaajalta.
En ole kyllä ikinä nähnyt vastaavaa. Pelaaja tulee pottiin mukaan aina 3x
korotuksella ja AINA lyö potin kokoisen lyönnin alle tai sitten continue betin....
pöytä on siis nl100
edit: nyt pelaaja meni katki, oliko kyllä uskomattoman huono pelaaja/botti.
Itse laitan kyllä nickin muistiin ja seuraan näkyykö vielä pöydissä.
En ole kyllä ikinä nähnyt vastaavaa. Pelaaja tulee pottiin mukaan aina 3x
korotuksella ja AINA lyö potin kokoisen lyönnin alle tai sitten continue betin....
pöytä on siis nl100
edit: nyt pelaaja meni katki, oliko kyllä uskomattoman huono pelaaja/botti.
Itse laitan kyllä nickin muistiin ja seuraan näkyykö vielä pöydissä.
- shanahan
Onko kukaan muu pistänyt merkille että OnGamella olisi toisinaan päällä ns. kollektiivinen tiltti vai kuvittelenko vain? Jengi vetelee toisistaan ohi mitä ihmeellisemmällä kuralla ja pistää kylkeen joka flopilla. Enemmän ja enemmän jengiä tilttaa siitä, alkaa tehdä samaa ja kohta puolet pelaajista on tiltissä.
“The generation of random numbers is too important to be left to chance.” -- Robert R. Coveyou
-

Barracuda - Viestit: 1882
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Barracuda kirjoitti:Onko kukaan muu pistänyt merkille että OnGamella olisi toisinaan päällä ns. kollektiivinen tiltti vai kuvittelenko vain? Jengi vetelee toisistaan ohi mitä ihmeellisemmällä kuralla ja pistää kylkeen joka flopilla. Enemmän ja enemmän jengiä tilttaa siitä, alkaa tehdä samaa ja kohta puolet pelaajista on tiltissä.
Mulla ainakin käy 90% niin että joko mä olen tiltissä tai muut pöydän pelaajat
I wanna die in my sleep like my uncle and not screaming in terror like his passengers .
-

Penalty14 - Viestit: 1356
Barracuda kirjoitti:Onko kukaan muu pistänyt merkille että OnGamella olisi toisinaan päällä ns. kollektiivinen tiltti vai kuvittelenko vain? Jengi vetelee toisistaan ohi mitä ihmeellisemmällä kuralla ja pistää kylkeen joka flopilla. Enemmän ja enemmän jengiä tilttaa siitä, alkaa tehdä samaa ja kohta puolet pelaajista on tiltissä.
P.S Niitä sanotaan myös fisuiksi
-

MikkoMan - Viestit: 3065
Kappas. Joku muukin on huomannut saman asian. Itse huomasin aikoinani pokerstarsilla 5$ hu sittareissa tämän ilmiön! Mitä enemmän fisuja niin sitä enempi porukka on tiltissä! Fisut levittää kuin syöpää pöydissä pelaamalla jaot ihan päin vittua ja munkittamalla riverillä. Siinä ei mee montaakaa tuntia kuin koko rutto on levinnyt kaikkiin jotka noita pelejä pelailee.
Mutta todellakin ihan aito ilmiö, joka toteutuu aivan varmasti ongamellakin fisujen paratiisissa.
- OnlyHeadsUp
Itse taas oon huomannu, että mitä paskemmin pöydän paistikkain pelaaja pelaa, sitä paskemmin muut pelaa sitä vastaan. Siis normaalisti ihan hyvät solidit vakkarit rupee bluffaamaan jotain calling station paistia vaikka se on just se huonoin pelityyli niitä vastaan.
Muistan, että ennen tein tota itekin, mutta sittemmin tosta psykoosista havahduttuani oon vaan lukemattomia kertoja saanut ihmetellä kun solidi grindaaja puskee kolmannella parilla vihun TP-paskakikkeriä vastaan ja lahjottaa sille tuplat.
Muistan, että ennen tein tota itekin, mutta sittemmin tosta psykoosista havahduttuani oon vaan lukemattomia kertoja saanut ihmetellä kun solidi grindaaja puskee kolmannella parilla vihun TP-paskakikkeriä vastaan ja lahjottaa sille tuplat.
- ewox
ewox kirjoitti:Itse taas oon huomannu, että mitä paskemmin pöydän paistikkain pelaaja pelaa, sitä paskemmin muut pelaa sitä vastaan. Siis normaalisti ihan hyvät solidit vakkarit rupee bluffaamaan jotain calling station paistia vaikka se on just se huonoin pelityyli niitä vastaan.
Yhdessä pöydässähän tuo on peruskauraa, mutta tarkoitin sitä kun tämä leviää useampiin pöytiin. Avaat vaikka 10 pöytää ja about kaikissa on samanlainen hulina ja vilinä. Useimmiten seuraavana päivänä pelit on sitten taas normalisoituneet.
“The generation of random numbers is too important to be left to chance.” -- Robert R. Coveyou
-

Barracuda - Viestit: 1882
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Ainakin päivisin NL-pöydissä usein on siten että puolet pelaajista on suomalaisia ja multitablaajia joten ei siellä oikein hyviä pelejä ole. Yöllä ehkä joskus vähän parempia.
-

Kampin lowroller - Viestit: 1493
- Lempipeli: Sit & go medium (< 100)
- Lempipelin koko: Full
Paluu Pokeritieto.com tarjoukset ja saitit
-
- Samanlaisia aiheita
- Vastaukset
- Luettu
- Uusin viesti