PartyPokerin pelit
Re: PartyPokerin pelit
Sittareissa on mahollista biitata rakekin. Huppisittareissa sama. Mtt:t nyt on fisukkaita vaikka missä.
Turnauspaisti kunnes toisin todistetaan
- laitsi
Omat havainnot kesältä ovat, että micropelaajille sittarit ovat pehmeitä mutta pelaajia aivan liian vähän. MTT taso on sanotaanko vaihtelevat. Teksu on kivikko (olen ollut pariin kertaan 15/12 pöydissä 6 maxina) mutta vastapainoja jos rollia on pienin Omppu eli PLO25 vastaa käytännössä Starssin PLO.4:sta.
Mikä pahinta, rakeback on lähinnä vitsi. Hyvä puoli on, että siellä voi lyödä siinä sivussa vetoa ja pelata vaiks backgammonia.
Mikä pahinta, rakeback on lähinnä vitsi. Hyvä puoli on, että siellä voi lyödä siinä sivussa vetoa ja pelata vaiks backgammonia.
- harbot
Eikös täällä pitänyt olla ladattava mac-client? Sokee ei löydä mistään..
Moi , olen Juha. Minulla on ongelma pelaamisen kanssa.
Päivä kerrallaan pimrairai. -Kaikist julumin jussi
Päivä kerrallaan pimrairai. -Kaikist julumin jussi
-

Aaasi - Viestit: 306
kyllä se sieltä löytyy .. kato vaikka täältä
http://www.partypoker.com/download.html
... mac-softasta puuttuvat tosin turnaukset ja se ei tarjoa kaikkia pelivaihtoehtoja .. softana kyllä pyörii tosi nätisti mäkkärissä
http://www.partypoker.com/download.html
... mac-softasta puuttuvat tosin turnaukset ja se ei tarjoa kaikkia pelivaihtoehtoja .. softana kyllä pyörii tosi nätisti mäkkärissä
- hp67
MITÄ HELV! ! ! !
olin just deppaamassa partylle kun huomasin et balance näyttää $10000 . . . . . . . . Piti olla tasan nolla.
Ajattelin et jotain julmaa pilaa, joten meiliin menin. Ei meiliä-> huono fiilis alko nousta. Koitin reagata satkun turneeseen eikä onnistumista suotu-> VItutus senku nousee. Onneks olin sentään kännis etten missäöään vaihees ehtiny uskoa joulupukkiin mut sitli . Cmon WTF... Jos opin uppaamaan kuvan , laitan sen tänne. Fiilis oli valmiiks jo tarpeeks alhaalla tänään vaik pelikuviot onki toiminu. En oikeesti tarvinnu tätä
EDIT: buuttaamisen jälkeen nollat. Kiitti vitustu vaan party..
olin just deppaamassa partylle kun huomasin et balance näyttää $10000 . . . . . . . . Piti olla tasan nolla.
Ajattelin et jotain julmaa pilaa, joten meiliin menin. Ei meiliä-> huono fiilis alko nousta. Koitin reagata satkun turneeseen eikä onnistumista suotu-> VItutus senku nousee. Onneks olin sentään kännis etten missäöään vaihees ehtiny uskoa joulupukkiin mut sitli . Cmon WTF... Jos opin uppaamaan kuvan , laitan sen tänne. Fiilis oli valmiiks jo tarpeeks alhaalla tänään vaik pelikuviot onki toiminu. En oikeesti tarvinnu tätä
EDIT: buuttaamisen jälkeen nollat. Kiitti vitustu vaan party..
- pahakuutti
Toi ois ollu loistava aprillipila mut vähän turhan julma ku 4 päivää myöhäs tms 
fugla555: whats you bankroll look like? Matt Hawrilenko: have you ever seen ducktales?
-

Tehanu - Viestit: 930
- Lempipeli: Triple draw lowball
- Lempipelin koko: Full & Short
Paluu Pokeritieto.com tarjoukset ja saitit
-
- Samanlaisia aiheita
- Vastaukset
- Luettu
- Uusin viesti
-
- Ongame-verkon pelit