ETA-saitit -lista
Re: ETA-saitit -lista
Aivan. Hätäilin turhaan. Mahtaakohan Kanaalisaaret olla kuitenkin ETA:n ulkopuolella?
- Bouga
Bouga kirjoitti:Aivan. Hätäilin turhaan. Mahtaakohan Kanaalisaaret olla kuitenkin ETA:n ulkopuolella?
Kyllä
'Poikani muuten sanoi "prym prym" koska Hauturilla on niin massiivinen auto.' -PikkuPro
-

hauturi - Moderaattori
Betfred poker (ipoker)
Betfair poker (ongame)
Ladbrokes poker (microgaming)
Fortune poker (Boss)
Victor Chandler Poker (Entraction)
888 poker
Olen itse todennut, että kaikki nämä saitit ovat ETA-saitteja. Onko jollakin parempaa tietoa vai voiko aika varmasti sanoa, että olen oikeassa?
Betfair poker (ongame)
Ladbrokes poker (microgaming)
Fortune poker (Boss)
Victor Chandler Poker (Entraction)
888 poker
Olen itse todennut, että kaikki nämä saitit ovat ETA-saitteja. Onko jollakin parempaa tietoa vai voiko aika varmasti sanoa, että olen oikeassa?
- philhellmuthjr
Tänään tuli tuloverotuspäätös 2010 postissa. Ilmoitin kaikki "varmat" ETA-saititkin lähinnä testatakseni niiden statuksen.
Verovapaita minulla viime vuoden verotuksessa olivat:
RAY (yllättävää kyllä)
Unibet
Pokerheaven
Pokerihuone
Betsson
Verollisia:
PokerStars
sekä
PowerPoker, MYÖS uudella ETA-lisenssillä! Tästä teen oikaisupyynnön ja päivitän tänne sitten joskus, että miten kävi.
Näissä on siis kyse vain ensivaiheen verotuspäätöksestä.
Verovapaita minulla viime vuoden verotuksessa olivat:
RAY (yllättävää kyllä)
Unibet
Pokerheaven
Pokerihuone
Betsson
Verollisia:
PokerStars
sekä
PowerPoker, MYÖS uudella ETA-lisenssillä! Tästä teen oikaisupyynnön ja päivitän tänne sitten joskus, että miten kävi.
Näissä on siis kyse vain ensivaiheen verotuspäätöksestä.
-

Aziz - Viestit: 526
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
- Lempipelin koko: Full
Tietääkö kukaan jos pokeridol ongameilla on verovapaa? Olen vaan nopeasti kysyny supportista jossa sanoivat että oli, mut nyt en ole ihan varma joten jos joku tietää varmuudella olisi hienoa jos voisit varmistaa asian mulle.
Ja jos ei ole siitä tietoa niin mitkä asiat mun pitäis varmistaa, eli lisenssi pitää olla paikassa-x ja sivun operaattorit paikassa-y?
Nää tiedot löyty aika helposti niiden sivuilta:
~PokerIdol Ltd, registered in Malta,
~The poker games are licensed by the Government of Gibraltar and regulated by the Gibraltar Gambling Commissioner.
Eli tarkoittaako tuo että on eta saitti ja verovapaa? (selailin vähän näitä viestejä tässä ketjussa ja näyttäisi olevan asiat kunnossa) Tos on siis toinen ongame-sivu joka on verovapaa (korjatkaa jos olen väärässä)
Ja jos ei ole siitä tietoa niin mitkä asiat mun pitäis varmistaa, eli lisenssi pitää olla paikassa-x ja sivun operaattorit paikassa-y?
Nää tiedot löyty aika helposti niiden sivuilta:
~PokerIdol Ltd, registered in Malta,
~The poker games are licensed by the Government of Gibraltar and regulated by the Gibraltar Gambling Commissioner.
Eli tarkoittaako tuo että on eta saitti ja verovapaa? (selailin vähän näitä viestejä tässä ketjussa ja näyttäisi olevan asiat kunnossa) Tos on siis toinen ongame-sivu joka on verovapaa (korjatkaa jos olen väärässä)
"Dont ever pay people out or put people down. Instead just put yourself up and let the haters do their thing. Id rather be a person thats hated on, than a person that does the hating. A wise man one said.."
- The_barber
Ei vielä, tammikuun lopussa pitäis olla.
- tidor
Pokerstars tulee olemaan verovapaa Maltan lisenssillä
http://t.co/MZ9xUwow
http://t.co/MZ9xUwow
Poker is alot like sex, everone thinks they are the best, but most don't have a clue what they are doing!
-- Dutch Boyd
-- Dutch Boyd
- juicyboy
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
- Lempipelin koko: Short
- AkuJ
- Lempipeli: NL Texas high (=> 1000)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Vielä kun saisi mikrotason harrastelijakin jotain palautuksia.
< Tirppa> hienointa maailmassa: limit hold emia leikkirahalla
< Frosted> taaloilla?
< Frosted> taaloilla?
-

Tirppa - Viestit: 6247
\o/
Varmaan positiivisisimpia pokeriuutisia vuosiin.
Varmaan positiivisisimpia pokeriuutisia vuosiin.
- chinz
Tirppa kirjoitti:Vielä kun saisi mikrotason harrastelijakin jotain palautuksia.
+1
Primorsk
<*))))><
<*))))><
-

Primorsk - Viestit: 215
Mikrogrinderitkin saa bonuksilla sen 25-30% muistaakseni (fpppro.com down tällä hetkellä, ei voi tsekata) ja starsilla on mikroissa matalampi rake kun millään muulla saitilla, ei se raken puolesta mikään hirveen huono vaihtoehto ole. Toki häviää vertailun eurosaittien 55-70% diileille.
- chinz
chinz kirjoitti:Mikrogrinderitkin saa bonuksilla sen 25-30% muistaakseni (fpppro.com down tällä hetkellä, ei voi tsekata) ja starsilla on mikroissa matalampi rake kun millään muulla saitilla, ei se raken puolesta mikään hirveen huono vaihtoehto ole. Toki häviää vertailun eurosaittien 55-70% diileille.
Jep, starsilla on pienempi rake micoissa ja niistä vielä saa enemmän vip-pisteitä kun isommilla tasoilla (vissiin nl10 asti). Tietty tärkein asia on, että kaikkia pelejä pyörii ja softa on kirjaimellisestikin eri vuosituhannelta muiden saittien kanssa.
Ostan pokerstarsin tournament dollareita, laita privaa. Ei alle 100 T$ myyntejä.
- Anssi A
Anssi A kirjoitti:
Jep, starsilla on pienempi rake micoissa ja niistä vielä saa enemmän vip-pisteitä kun isommilla tasoilla (vissiin nl10 asti). Tietty tärkein asia on, että kaikkia pelejä pyörii ja softa on kirjaimellisestikin eri vuosituhannelta muiden saittien kanssa.
softa on keskitasoa. Ainut hyvä softa on tällä hetkellä kiinni (Full Tilt)
Ja minulle NL10 alta olevat tasot on nanotasoja.. NL25-NL100/PLO25-PLO100 FL 0.5/1 - FL 2/4 on microja
< Tirppa> hienointa maailmassa: limit hold emia leikkirahalla
< Frosted> taaloilla?
< Frosted> taaloilla?
-

Tirppa - Viestit: 6247