Pokeritiedon Iron Maiden-klubi.
Pokeritiedon Iron Maiden-klubi.
no,katotaan saako tämä tuulta purjeisiin.
tähän ketjuun vastanneet eivät automaattisesti pääse jäseniksi,
minä tai raati päättää asian.
kaikki turhat postaukset.esim."onko pakko avata uusi topic"
tai "en tykkää,pitkätukka papat voi mun mielestä painua vi*****"
ei näitä kiitos!
oma suosikki biisi tällä hetkellä on Hallowed Be Thy Name.
herkkä tulkinta siitä http://www.youtube.com/watch?v=SQxqxzvw ... re=related
tähän ketjuun vastanneet eivät automaattisesti pääse jäseniksi,
minä tai raati päättää asian.
kaikki turhat postaukset.esim."onko pakko avata uusi topic"
tai "en tykkää,pitkätukka papat voi mun mielestä painua vi*****"
ei näitä kiitos!
oma suosikki biisi tällä hetkellä on Hallowed Be Thy Name.
herkkä tulkinta siitä http://www.youtube.com/watch?v=SQxqxzvw ... re=related
P-tiedon Iron Maiden klubin-perustajajäsen Pokeritiedon basistit #11 Alkoholistit
"Lapin leipäjuusto vei tän pelin,miettikää tätä saatana!" -Jussi Heikelä pokeritähdessä 2007.
"Lapin leipäjuusto vei tän pelin,miettikää tätä saatana!" -Jussi Heikelä pokeritähdessä 2007.
- Jorma Pulkkinen
- Lempipeli: Sit & go small (< 20)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Riittääkö jäsenyyteen, että osaa soittaa Run to The Hillsin medium-kitaralla Rock Bandissa?
"Käkky Käkkerström. Ei suositella selvin päin...eikä muutenkaan."
- PikkuPro
Jaaba pelaa bassoa
Pokeritiedon basisti #3
- PikkuPro
Jaaba pelaa bassoa
Pokeritiedon basisti #3
- Jaaba
Jätän hakemuksen. Mun mielestä kaikkien aikojen paras biisi on Hallowed Be Thy Name
Joskin Somewhere In Time levyn jälkeen en ole juurikaan tuotannosta tykännyt lukuunottamatta satunnaisia biisejä esim. Fear Of The Dark ja tuoreemmista Brave New World.
EDIT: huh huh tää äijä juutuubissa vetää koskettavasti kerrassaan vaikka ääni ei ihan Brucen osastolle taivukkaan.
Joskin Somewhere In Time levyn jälkeen en ole juurikaan tuotannosta tykännyt lukuunottamatta satunnaisia biisejä esim. Fear Of The Dark ja tuoreemmista Brave New World.
EDIT: huh huh tää äijä juutuubissa vetää koskettavasti kerrassaan vaikka ääni ei ihan Brucen osastolle taivukkaan.
- Dunkku
eiköhän tuo riitä
,tervetuloa joukkoon.
noita sigei voi itse vääntää jos haluaa,mut laitan myös niitä itse kunhan ehdin.
Jaaba:lle siis nro 2.
noita sigei voi itse vääntää jos haluaa,mut laitan myös niitä itse kunhan ehdin.
Jaaba:lle siis nro 2.
P-tiedon Iron Maiden klubin-perustajajäsen Pokeritiedon basistit #11 Alkoholistit
- Jorma Pulkkinen
no perkules Dunkku kolmas tila on sun.
tässä on,Jaaba voi kopioida kanssa tästä jos haluaa,kunhan muuttaa "risuaidan nron oikeaksi"
P-tiedon Maiden klubi#3
tässä on,Jaaba voi kopioida kanssa tästä jos haluaa,kunhan muuttaa "risuaidan nron oikeaksi"
P-tiedon Maiden klubi#3
- Jorma Pulkkinen
Brave New World http://www.youtube.com/watch?v=ODYGxh3ZfvA
Hassua et tää ketju avatiin just tänään kun sain varmaan elämäni helpoimman oluen kun väitin Steve Harrisia basistiksi ja vihu oli varma, että ei kyllä Harris on kitaristi. Hero on kuunnellu Maidenia koko ikänsä ja lukenut orkesterin kirjankin
Hassua et tää ketju avatiin just tänään kun sain varmaan elämäni helpoimman oluen kun väitin Steve Harrisia basistiksi ja vihu oli varma, että ei kyllä Harris on kitaristi. Hero on kuunnellu Maidenia koko ikänsä ja lukenut orkesterin kirjankin
- Dunkku
Hallowed Be Thy Name http://www.youtube.com/watch?v=iSTBlbyl ... re=related
- Dunkku
Ilmottauduin tuohon Ac/dc klubiin viimeyönä ja sanoinki ostaneeni 12-13 vuotiaana ekat cd levyni ja ostin AC/DC:n WhomadeWHon ja Iron maidenin Fear of the dark levyn sekä megadethin jonku levyn mutta megadethistä en niin välittänyt, mutta Iron Maidenia sekä AC/DC:tä on tullu kuunneltua siitä asti eli noin 13 vuotta.
Mun mielestä yks parhaista Iron Maiden biiseistä on: be quick or be dead
http://www.youtube.com/watch?v=8GC3O_2IQV4
PelleSnuslos kirjoitti:semmonen juttu vielä et oon ostanu n. 10 uutta kauluspaitaa, kaikki ihan vitun nättejä. Suurin osa Sandilta ja -50%. Jos näätte kassulla silmiinpistävän tyylikkään kansainvälisen cowboyn ni se oon varmaan minä. Tulkaa moikkaamaan tai ihailkaa etäältä.
- pokerman82
pokerman82 kirjoitti:Ilmottauduin tuohon Ac/dc klubiin viimeyönä ja sanoinki ostaneeni 12-13 vuotiaana ekat cd levyni ja ostin AC/DC:n WhomadeWHon ja Iron maidenin Fear of the dark levyn sekä megadethin jonku levyn mutta megadethistä en niin välittänyt, mutta Iron Maidenia sekä AC/DC:tä on tullu kuunneltua siitä asti eli noin 13 vuotta.
jees!nyt on asia niin että,Jorman oikeudet heikkenee ja ollaan saatu demokraattinen raati aikaiseksi,joten tervetuloa sinullekin pokerman82
kukas muuten oli tässä kesällä katsomassa ko.bändiä?
itse olin ratinalla,vaikka väittävät et tampere oli vaisu versus Hki,hero kyl anto kaikkensa..
- Jorma Pulkkinen
Jorma Pulkkinen kirjoitti:pokerman82 kirjoitti:Ilmottauduin tuohon Ac/dc klubiin viimeyönä ja sanoinki ostaneeni 12-13 vuotiaana ekat cd levyni ja ostin AC/DC:n WhomadeWHon ja Iron maidenin Fear of the dark levyn sekä megadethin jonku levyn mutta megadethistä en niin välittänyt, mutta Iron Maidenia sekä AC/DC:tä on tullu kuunneltua siitä asti eli noin 13 vuotta.
jees!nyt on asia niin että,Jorman oikeudet heikkenee ja ollaan saatu demokraattinen raati aikaiseksi,joten tervetuloa sinullekin pokerman82
kukas muuten oli tässä kesällä katsomassa ko.bändiä?
itse olin ratinalla,vaikka väittävät et tampere oli vaisu versus Hki,hero kyl anto kaikkensa..
Herolla oli liput kentälle mutta tuli reissuun lähtö samalle aamulle ja kyllä vitutti siinä mielessä.
- Dunkku
Dunkku kirjoitti:Hassua et tää ketju avatiin just tänään kun sain varmaan elämäni helpoimman oluen kun väitin Steve Harrisia basistiksi ja vihu oli varma, että ei kyllä Harris on kitaristi. Hero on kuunnellu Maidenia koko ikänsä ja lukenut orkesterin kirjankin
kai teillä oli jostain erikoisemmasta ohrapirtelöstä veto?
tai niin kylhän se karjala III menee,mutta jos olen oikein käsittänyt niin D olet laatuoluiden ystävä?
ihan asiasta toiseen.mul on toi rock in rio-dvd.ei naarmuja,ei mitään jälkiä.
Trooperin kohdalla pätkii niin vitusti,miksi?
testattu 3 dvd--soittimella+2:lla läppärillä.
jos ihan oikein muistan niin pleikkari 2 toisti sen ko.biisin täydellisesti?
- Jorma Pulkkinen
Kaikki fanit tietänevät että Adrian Smith on kova kalamies. Noh olivat Steven kanssa kerran kalassa ja Adrian nykäisi helevetin ison ahvenen, harmittavasti siima katkes ja kala pääsi pakoon.
Adrian: se oli Steve aika ovela ahven
Steve: ei siis hai?
Jos tällä läpällä ei pääse klubiin niin ei sitten millään.
"Viideltä deposit ja kuudelta katki. Sellanen lundenäärin perjantai" -gugu
- Peoplez
Peoplez kirjoitti:Kaikki fanit tietänevät että Adrian Smith on kova kalamies. Noh olivat Steven kanssa kerran kalassa ja Adrian nykäisi helevetin ison ahvenen, harmittavasti siima katkes ja kala pääsi pakoon.
eikös tuolla vitsiketjussa ollut joku toisenlainen ei siis hai-vitsi?
minun puolestani tervetuloa.
tässä kevennyksenä guitar hero 2-Hallowed Be Thy Name
tästä voi ottaa kanssa oppia,jos oikea kitara ei pysy kädessä.
http://www.youtube.com/watch?v=4QueIcczQUQ
- Jorma Pulkkinen
Jos kuuluu Maidenin kansainväliseen fan clubiin, niin pääseekö tähänkin kerhoon jäseneksi?
Entä jos osaa soittaa melkein kaikki Powerslaven biisit läpi kitaralla? (No, riffit ainakin.) Hero itseasiassa käytännössä opetteli kitaransoiton jalon taidon Iron Maiden-tabulatuureista parikymmentä vuotta sitten...
Mun ensimmäinen vinyylilevy taisi olla Maidenin Live After Death, tosin olin jo systerin Number of the Beastiä kuluttanut ahkerasti, vuosi taisi olla jotain 1984 tms.
Laitetaas pakollinen videolinkki: http://www.youtube.com/watch?v=dBY9Q39C1bs
Suosittelen tutustumaan uusimpaan, eli A Matter Of Life And Deathiin, jos et vielä ole sitä tehnyt. Todella kova pläjäys, vaikka soundi ei olekaan sama kuin kultakaudella.
Entä jos osaa soittaa melkein kaikki Powerslaven biisit läpi kitaralla? (No, riffit ainakin.) Hero itseasiassa käytännössä opetteli kitaransoiton jalon taidon Iron Maiden-tabulatuureista parikymmentä vuotta sitten...
Mun ensimmäinen vinyylilevy taisi olla Maidenin Live After Death, tosin olin jo systerin Number of the Beastiä kuluttanut ahkerasti, vuosi taisi olla jotain 1984 tms.
Laitetaas pakollinen videolinkki: http://www.youtube.com/watch?v=dBY9Q39C1bs
Dunkku kirjoitti:Joskin Somewhere In Time levyn jälkeen en ole juurikaan tuotannosta tykännyt lukuunottamatta satunnaisia biisejä esim. Fear Of The Dark ja tuoreemmista Brave New World.
Suosittelen tutustumaan uusimpaan, eli A Matter Of Life And Deathiin, jos et vielä ole sitä tehnyt. Todella kova pläjäys, vaikka soundi ei olekaan sama kuin kultakaudella.
"ei pitäisi tehdä asioita heti aamusta ennen nukkumaan menoa." - mongeron
P-tiedon Iron Maiden-klubin jäsen #6 | Pokeritiedon AC/DC-klubin jäsen #29
P-tiedon Iron Maiden-klubin jäsen #6 | Pokeritiedon AC/DC-klubin jäsen #29
-

JohnDoe - Viestit: 2497
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
-
- Samanlaisia aiheita
- Vastaukset
- Luettu
- Uusin viesti