Pokeritiedon AA-kerho
Pokeritiedon AA-kerho
Hei!
Olen remelix ja olen alkoholisti. Kun otan yhden, otan toisen ja kun otan toisen, otan vähintään kymmenen. Koska te rakkaat foorumilaiset olette minulle kovin oudolla tavalla tärkeitä, päätin perustaa pokeritietoon uuden kerhon: AA-kerhon. Voisin kuvitella että jollakin muullakin täällä pörisijöistä on miettimistä suhteessaan alkoholiin joten tässä on nyt paikka tulla kaapista ulos. Voisin kuvitella että tämä kerho hautautuu viestien historiaan sillä kukapa nyt alkoholisti olisi? Minä olen. Ja aion pitää tätä kerhoa pystyssä vaikkapa vain ihan itse itseäni viihdyttäen.
Kerrottakoon nyt aluksi vaikkapa se että isäni kuoli alkoholiin. Muistan lapsuudesta asti hänen juovan joka päivä vähintään pullon viiniä. Vaikka olikin töissä. Olin parikymppinen kun isäni lopulta sai potkut mentyään humalassa töihin. Myös äitini tajusi antaa vihdoin potkut ja sen jälkeen isäni juominen oli aamusta iltaan totaalista humalaa. Lopulta noin vuosi tuplapotkujen jälkeen isäni elimistö petti ja aika jätti. Kerron tämän siksi että minä en aio suostua samaan. Olen nyt tunnistanut itsessäni piilevän kyvyn lähteä samalle radalle kuin isäni. Haluan hypätä junasta hyvissä ajoin pois.
Helppoa tämä raittius ei tule olemaan. Koko kaveripiirini on enemmän tai vähemmän viinamäen miehiä ja nyt pitäisi sitten oppia heidän kanssaan tulemaan toimeen ilman että itse ottaa mitään. Pelottaavaa mutta olen vakuuttunut siitä että alkoholi on minulle parhaat puolensa näyttänyt ja kaikki mitä kyseisestä molekyyliyhdistelmästä voin saada, on kovin vähän verrattuna siihen mitä se voi viedä.
Tulen piipahtamaan tässä kerhossa usein sillä johonkinhan se on pakko opitun tavan pois oppimisesta johtuvat komplikaatiot purkaa. Lopuksi: minusta alkoholin juominen ei edelleenkään ole mitenkään paheksuttavaa. Hauskaahan se on. Perkele. Se vaan ei ole minun juttu enää.
Tervetuloa kerhoon ken uskaltaa!
Olen remelix ja olen alkoholisti. Kun otan yhden, otan toisen ja kun otan toisen, otan vähintään kymmenen. Koska te rakkaat foorumilaiset olette minulle kovin oudolla tavalla tärkeitä, päätin perustaa pokeritietoon uuden kerhon: AA-kerhon. Voisin kuvitella että jollakin muullakin täällä pörisijöistä on miettimistä suhteessaan alkoholiin joten tässä on nyt paikka tulla kaapista ulos. Voisin kuvitella että tämä kerho hautautuu viestien historiaan sillä kukapa nyt alkoholisti olisi? Minä olen. Ja aion pitää tätä kerhoa pystyssä vaikkapa vain ihan itse itseäni viihdyttäen.
Kerrottakoon nyt aluksi vaikkapa se että isäni kuoli alkoholiin. Muistan lapsuudesta asti hänen juovan joka päivä vähintään pullon viiniä. Vaikka olikin töissä. Olin parikymppinen kun isäni lopulta sai potkut mentyään humalassa töihin. Myös äitini tajusi antaa vihdoin potkut ja sen jälkeen isäni juominen oli aamusta iltaan totaalista humalaa. Lopulta noin vuosi tuplapotkujen jälkeen isäni elimistö petti ja aika jätti. Kerron tämän siksi että minä en aio suostua samaan. Olen nyt tunnistanut itsessäni piilevän kyvyn lähteä samalle radalle kuin isäni. Haluan hypätä junasta hyvissä ajoin pois.
Helppoa tämä raittius ei tule olemaan. Koko kaveripiirini on enemmän tai vähemmän viinamäen miehiä ja nyt pitäisi sitten oppia heidän kanssaan tulemaan toimeen ilman että itse ottaa mitään. Pelottaavaa mutta olen vakuuttunut siitä että alkoholi on minulle parhaat puolensa näyttänyt ja kaikki mitä kyseisestä molekyyliyhdistelmästä voin saada, on kovin vähän verrattuna siihen mitä se voi viedä.
Tulen piipahtamaan tässä kerhossa usein sillä johonkinhan se on pakko opitun tavan pois oppimisesta johtuvat komplikaatiot purkaa. Lopuksi: minusta alkoholin juominen ei edelleenkään ole mitenkään paheksuttavaa. Hauskaahan se on. Perkele. Se vaan ei ole minun juttu enää.
Tervetuloa kerhoon ken uskaltaa!
- remelix
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
- Lempipelin koko: Short
En oo varma, voidaanko mua luokitella alkoholistiks. Mä en oo toistaiseksi itse pitänyt juomistani mitenkään ongelmallisena, avovaimo kyllä. Mulla on samalla tavalla alkoholismi geeneissä, kun isä vetelee aikamoisia määriä päivittäin, mikä onkin suurin syy avokin huoleen. Itselläni normaalisti menee keskimäärin ehkä kuus päivää viikossa about litra(joskus harvemmin puoltoista) olutta illassa, mitä en pidä vielä haitallisena. Tällä hetkellä pyrin noudattamaan avovaimon toivomusta vain kahdesta tissutteluillasta viikkoa kohden, mikä onkin pitänyt. Tosin nyt tulee juotua sit yleensä sikspäkki(ehkä pienellä viskihömpsyllä ryhditettynä) kerralla, eli kokonaiskulutus ei oo laskenut kuin about kolmanneksen.
Parisuhde on mennyt aikamoista vuoristorataa viime vuodet, ja tiedostan erittäin hyvin, että mikäli eroaisimme, homma saattaisi levitä aika pahasti käsiin. Mulla ei oo tällä hetkellä säännöllisiä töitä, mikä voisi vauhdittaa rappiota myös aika tavalla. Siinä tilanteessa todennäköisesti ainoa hillitsevä tekijä olisi tyttäreni, mutta yhteishuoltajuuden takia varmaankin vain puolet ajasta.
WP remelix, hienoa, että laitoit tän ketjun pystyyn.
Parisuhde on mennyt aikamoista vuoristorataa viime vuodet, ja tiedostan erittäin hyvin, että mikäli eroaisimme, homma saattaisi levitä aika pahasti käsiin. Mulla ei oo tällä hetkellä säännöllisiä töitä, mikä voisi vauhdittaa rappiota myös aika tavalla. Siinä tilanteessa todennäköisesti ainoa hillitsevä tekijä olisi tyttäreni, mutta yhteishuoltajuuden takia varmaankin vain puolet ajasta.
WP remelix, hienoa, että laitoit tän ketjun pystyyn.
-

RectalRash - Viestit: 2705
- Lempipeli: Triple draw lowball
- Lempipelin koko: Heads-up
Re: Pokeritiedon AA-kerho
remelix kirjoitti: Kun otan yhden, otan toisen ja kun otan toisen, otan vähintään kymmenen.
Sama homma, oon mielettömän perso viinaksille ja monesti lähtee ihan lapasesta koko homma. Jos käydään kavereiden kanssa oluella, niin kaverit juo jutellessa kaks isoa, Gibson neljä. Pelottavan hyvältä maistuu, aina.
Tää ei varmaan täytä AA-kerhon jäsenvaatimuksia, mutta ryhdyn tukijäseneksi
- GibsonW
- Lempipeli: PL Omaha micro (< 25)
- Lempipelin koko: Full
Hei olen KainMcAdam ja lopetin viinanjuonnin täysin kaksi ja puoli kuukautta sitten. Keikkailevana basistina viinaa ja olutta on kyllä ilmaiseksi tarjolla vaikka kuinka, mutta ei kai sitä kaikkea tarvitse vain sen takia juoda, että saa ilmaiseksi.
Useampi single maltti tosin magnetisoi tuolla kaapissa, mutta katotaan nyt kuinka kauan mennään näin.
Myönnän, että nuoruudessani olin jonkin sortin alkoholisti, nyt järkeä on hieman enemmän, mutta rinne on liukas ja tarkkana saa olla.
Voimaa kaikille.
Useampi single maltti tosin magnetisoi tuolla kaapissa, mutta katotaan nyt kuinka kauan mennään näin.
Myönnän, että nuoruudessani olin jonkin sortin alkoholisti, nyt järkeä on hieman enemmän, mutta rinne on liukas ja tarkkana saa olla.
Voimaa kaikille.
Naurakaa vain!
Pokeritiedon basistit -perustajajäsen
Pokeritiedon basistit -perustajajäsen
-

KainMcAdam - Viestit: 1905
En tiedä AA-kerhojen sääntöjä mutta sovitaan että tähän kerhoon pääsee kunhan tunnustaa ettei suhde alkoholiin ole täysin ongelmaton.
Jäsen 2#: GibsonW
Jäsen 3#: KainMcAdam
Taitaa olla enemmän kuin yleistä että muusikkopiireissä viuna virtaa ja siellähän minäkin olen tavoille oppinut. Juuri nyt en ole mukana missään musakuvioissa mutta luulenpa että jos tässä vielä keikalle lähdetään, muumilimunaatia uppoaisi pahimpaan janoon litratolkulla.
Työnantajani toimii alalla jossa näkee kaikenlaista ja olen siinä mielessä onnekas että tukea on tarjolla. Maanantaina on tarkoitus tehdä vuoden mittainen hoitosuunnitelma jotta asia tulisi nyt otettua riittävän vakavasti. Oikeista AA-kerhoista taidan pysyä poissa koska uskoakseni tämä kerho ajaa asian mainiosti.
Jäsen 2#: GibsonW
Jäsen 3#: KainMcAdam
RectalRash kirjoitti:Mä en oo toistaiseksi itse pitänyt juomistani mitenkään ongelmallisena
Taitaa olla enemmän kuin yleistä että muusikkopiireissä viuna virtaa ja siellähän minäkin olen tavoille oppinut. Juuri nyt en ole mukana missään musakuvioissa mutta luulenpa että jos tässä vielä keikalle lähdetään, muumilimunaatia uppoaisi pahimpaan janoon litratolkulla.
Työnantajani toimii alalla jossa näkee kaikenlaista ja olen siinä mielessä onnekas että tukea on tarjolla. Maanantaina on tarkoitus tehdä vuoden mittainen hoitosuunnitelma jotta asia tulisi nyt otettua riittävän vakavasti. Oikeista AA-kerhoista taidan pysyä poissa koska uskoakseni tämä kerho ajaa asian mainiosti.
- remelix
remelix kirjoitti:En tiedä AA-kerhojen sääntöjä mutta sovitaan että tähän kerhoon pääsee kunhan tunnustaa ettei suhde alkoholiin ole täysin ongelmaton.
Juon aina kun on mahdollista, niin paljon (lähes) kun on mahdollista.
Mikäli edellämainittu on ongelmallinen suhde alkoholiin, niin voin kai liittyä?
- Muck Folder
Jäsen 4#: Muck Folder
Tämä juoppo lähtee nyt harjoittelemaan limunaatin juomista baarissa. Sain näet äsken kutsun kaljalle johon vastasin että sopiiko juoda limpparia - sopihan se.
Tämä juoppo lähtee nyt harjoittelemaan limunaatin juomista baarissa. Sain näet äsken kutsun kaljalle johon vastasin että sopiiko juoda limpparia - sopihan se.
- remelix
remelix kirjoitti:Jäsen 4#: Muck Folder
Tulipa lämmin yhteenkuuluvuuden tunne kun viimeinkin löysin yhteisön johon kuulun.
Se kunniaksi taidan nauttia kuudennen oluen, aampala on kuitenkin päivän tärkein ateria.
- Muck Folder
Ihan vain näin infoksi niin itse olen koko pienen ikäni (26 vuotta) ollut ilman alkoholia. Eli kyllä se raittius onnistuu vaikka ympärillä painostusta onkin. Lukioaikoina painostus oli pahinta.
< Tirppa> hienointa maailmassa: limit hold emia leikkirahalla
< Frosted> taaloilla?
< Frosted> taaloilla?
-

Tirppa - Viestit: 6247
Onko tällä fixumiesten kokoontumisajot?
Ehkä se on helpoin pelimuoto kännissä..
Oon viime aikoina rajoittanut juomiskertoja, mutta paha tapa on juoda melkein jokainen kerta niin kauan kuin käsi nousee..
Oon viime aikoina rajoittanut juomiskertoja, mutta paha tapa on juoda melkein jokainen kerta niin kauan kuin käsi nousee..
-

pokerihumppi - Viestit: 3154
- Lempipeli: Turnaus medium (< 100)
- Lempipelin koko: Full & Short
Juu, kai itsekin olen vähän alkoholisti. Juon liikaa ja liian usein. Opiskelijana tulee tietysti juhlittua, mutta 3-5 päivän putket on vähän liikaa. Nyt oon yrittänyt juoda max kahtena päivänä viikossa jottei ihan karkaa käsistä. Kippis.
"oikee kysymys on kuitenkin se että oleksä valmis arpoon, onks sun kaveri valmis arpoon, ja kumpi lähtee jos joku lähtee. Se nyt ei voi olla mitään rakettitiedettä." -jose55
-

olawitu - Viestit: 2154
RectalRash kirjoitti:...Itselläni normaalisti menee keskimäärin ehkä kuus päivää viikossa about litra(joskus harvemmin puoltoista) olutta illassa, mitä en pidä vielä haitallisena. ...
Mitä vittua! Alkoholisti, tai sellaisen alku. No matter mitä selittelet niin kuulostaa samalta kuin Turkkilainen puhuisi oddseista gutaria kiskoessa.
Jos mielesi tekee alkoholittomana päivänä olutta, tunnista ja tunnusta ongelma ja tee asialle jotain.
Sorry. Avokkisi huoli on aiheellinen ja hän on helvetin oikeassa. Ellet lopeta juomista niin toivottavasti jättää sinut juomana yksin omaan helvettiisi niiden noin miljoonan muun yksinäisen alkoholistin seuraksi.
#pigu
ps. En kommentoisi suoraan, ellen olisi ongelmaa kokenut, läpikäynyt, opetellut ja sivusta seuranneena nähnyt miten armoliasta OP:n isän kohtalo on verrattuma alkoholismista johtuvaan hitaaseen dementoitumiseen ja rappioon. - Vältä se!
- pigu
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
GibsonW kirjoitti:remelix kirjoitti: Kun otan yhden, otan toisen ja kun otan toisen, otan vähintään kaksikymmentäneljä.
oon mielettömän perso viinaksille ja monesti lähtee ihan lapasesta koko homma.
Gibsonilta lainaus. Mun suhde alkoholiin.[/b]
- johannes1
remelix kirjoitti:... Sain näet äsken kutsun kaljalle johon vastasin että sopiiko juoda limpparia - sopihan se.
Kerroppa sitten jälkikäteen ympäristön, baarimikon ja muiden tuttujen reaktioita kunhan kokemusta kertoo.
"Mitä v**tua, ooks sä tullu uskoon!" kertonee omasta kokemuksestani olennaisen
#pigu
- pigu
-
- Samanlaisia aiheita
- Vastaukset
- Luettu
- Uusin viesti
-
- Pokeritiedon karateketju