Pokeritiedon AC/DC -klubi
Pokeritiedon AC/DC -klubi
Pokeritiedon basistiklubin innoittamana perustan täten Pokeritiedon AC/DC - klubin. Säännöt ovat samat kuin basistiklubissa: Ken tähän ketjuun kirjoittaa hän klubiin liittyy. Pois ei pääse, koska kerran AC/DC, aina AC/DC.
Olin ensimmäistä kertaa katsomassa livenä el fantasmon (8 viestiä) kanssa suosikkiyhtyettämme 1991 Helsingin jäähallissa. Häpeäkseni täytyy myöntää, että missasin 1986 ja -88 keikat. Olimme eturivissä, olin 23-vuotias, niin kuin el fantasmokin. Eturivissä ei juuri vanhempia näkynyt, nuorempia kyllä.
Seuraavan päivän Hesarin konserttiarviossa luki : Eturivissä olivat nyrkki pystyssä sulassa sovussa niin nelikymppiset kaljupäät kuin 15-vuotiaat pitkätukat. Kumpaanhan ryhmään kirjoittaja minut sijoitti?
Allekirjoitusta en osaa laittaa, mutta ehkä sellainen saadaan aikaiseksi myöhemmin.
Olin ensimmäistä kertaa katsomassa livenä el fantasmon (8 viestiä) kanssa suosikkiyhtyettämme 1991 Helsingin jäähallissa. Häpeäkseni täytyy myöntää, että missasin 1986 ja -88 keikat. Olimme eturivissä, olin 23-vuotias, niin kuin el fantasmokin. Eturivissä ei juuri vanhempia näkynyt, nuorempia kyllä.
Seuraavan päivän Hesarin konserttiarviossa luki : Eturivissä olivat nyrkki pystyssä sulassa sovussa niin nelikymppiset kaljupäät kuin 15-vuotiaat pitkätukat. Kumpaanhan ryhmään kirjoittaja minut sijoitti?
Allekirjoitusta en osaa laittaa, mutta ehkä sellainen saadaan aikaiseksi myöhemmin.
- Aki
- Ylläpitäjä
Levyllä molemmat, Back in Black ja "Hells Bells" ehkä. Livenä Bon, en tosin nähnyt kuin vanhoja videoita Bonilta. Olen sittenkin liian nuori ja tullut uskoonkin liian myöhään että olisi millään teorialla mahdollista, sanoisinko 1982.
EDIT: Miikka siis jäsen 2 ja Doyle 3, sellaista kuin basisteilla en osaa laittaa, lisätkää itse, jos maistuu, kun nyt tajusin mennä käyttäjätietoihin ensimmäistä kertaa elämässäni. Tajusin, että minullahan näkyy oikeuksia vähän mihin vaan, vapise Monkku This is the Highway To Hell. Jäsenyys on ikuinen, mutta allekirjoitus vapaaehtoinen säädetään vielä sääntöjä.
EDIT: Miikka siis jäsen 2 ja Doyle 3, sellaista kuin basisteilla en osaa laittaa, lisätkää itse, jos maistuu, kun nyt tajusin mennä käyttäjätietoihin ensimmäistä kertaa elämässäni. Tajusin, että minullahan näkyy oikeuksia vähän mihin vaan, vapise Monkku This is the Highway To Hell. Jäsenyys on ikuinen, mutta allekirjoitus vapaaehtoinen säädetään vielä sääntöjä.
Ride On!
- Aki
- Ylläpitäjä
miikka84 kirjoitti:miikka84 kirjoitti:mun allekirjoitukseen voi laittaa
" i'am going to highway to hell"
edit.
huomasin että toihan on käytetty oikeestaan joten signature olkoon.
"For Those About to Rock We Salute You "
edit2. ja täytyy sanoa että tämä ketju on sellainen johon liityn Pyysingin seuraksi toiseksi kauppatieteiden Yo:ksi ilolla!!!
- miikka84
miikka84 kirjoitti:miikka84 kirjoitti:miikka84 kirjoitti:mun allekirjoitukseen voi laittaa
edit.
edit2. ja täytyy sanoa että tämä ketju on sellainen johon liityn Pyysingin seuraksi toiseksi kauppatieteiden Yo:ksi ilolla!!!
Edit.2 nyt taitaa olla hyvä tilaisuus tehdä ammatinvalinta. busto Kt.Yo tai rikas kauppatieteiden opiskelija
- miikka84
miikka84 kirjoitti:miikka84 kirjoitti:miikka84 kirjoitti:miikka84 kirjoitti:mun allekirjoitukseen voi laittaa
edit.
Edit.3 nyt taitaa olla hyvä tilaisuus tehdä ammatinvalinta. busto Kt.Yo tai rikas kauppatieteiden opiskelija
- miikka84
miikka84 kirjoitti:gn!!!
gn
Taisi olla tänään kyseessä vähemmän tunnettu B-puolen eka Let There Be Rockilta eli "Overdose". Bon Scottille kävi viinan kanssa läträtessä huonosti. Huomenna saattaa olla kyseessä "You Shook Me All Night Long"
Ride On!
- Aki
- Ylläpitäjä
ktju on ykkönenns http://www.youtube.com/watch?v=S7HmWU2T ... re=related
- miikka84
-
- Samanlaisia aiheita
- Vastaukset
- Luettu
- Uusin viesti
-
- Pokeritiedon Metallica -klubi